Hij was gewoon de slimste. De rest komt van een kneuzen kermis thuis.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:34 schreef Opoefiets het volgende:
Hij durfde niet van de tien meter hoge duikplank af. Arme Dries, hij was zo moedig om het nog gewoon te zeggen
Wanneer Dries de slimste van het programma is, dan kunnen we ons opmaken voor veel leedvermaak en plaatsvervangende schaamte....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was gewoon de slimste. De rest komt van een kneuzen kermis thuis.
Je onderschat Dries.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wanneer Dries de slimste van het programma is, dan kunnen we ons opmaken voor veel leedvermaak en plaatsvervangende schaamte....
Nooit van DM/PM gehoord ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:21 schreef Bundesrepublik het volgende:
tong80! [AKQ] #2778: Met troffels trommels en truffels
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je onderschat Dries.
Noem nog eens iemand die met een gele zwembroek de bladen weet te halen.
Het is SBS man, what else is newquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wanneer Dries de slimste van het programma is, dan kunnen we ons opmaken voor veel leedvermaak en plaatsvervangende schaamte....
Hij vindt zichzelf ook aardig interessant heb ik het idee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:11 schreef J-Lecroux het volgende:
Dries![]()
Ik blijf het een interessante man vinden.
Zelfkennis is het halve begin.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:12 schreef Knaller het volgende:
[..]
Hij vind zichzelf ook aardig interessant heb ik het idee.
Dat is niet geel en ook geen zwembroek.quote:
We kunnen als protest massaal SBS6 boycotten, maar dat doen we eigenlijk al jaren dus dat merken ze niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:14 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik vind dat SBS6 Dries Roelvink schoffeert
Dat is als water naar de zee dragen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
We kunnen als protest massaal SBS6 boycotten, maar dat doen we eigenlijk al jaren dus dat merken ze niet.
Ik voorzie een topic "Goede formats waarin Dries Roelvink tot zijn rechtkomt: De grote waterdragen-naar-de-zee-show"quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is als water naar de zee dragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |