Betaal je zeker ook je leningen niet afquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:48 schreef vogelkooi het volgende:
Etenstijd, ik zit in de spaanse tijdzone die eten pas om 9 uur ofzo.
Want ik heb en hekel aan mensen die generaliseren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Betaal je zeker ook je leningen niet af
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:01 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Want ik heb en hekel aan mensen die generaliseren.
Ik loop af en toe van beneden naar boven. Beneden is lekker koel, boven stik je zowat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:07 schreef vogelkooi het volgende:
Met dit weer binnen zitten....
Ja ik zit nu binnen maar ik ga zo weg.
Mensen die het hele jaar binnen zitten en dan bij dit jaar naar buiten gaan en tegen andere zeggen "Met dit weer binnen zitten..."quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:07 schreef vogelkooi het volgende:
gereageerd + upvotequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:09 schreef -Datdus- het volgende:
ik vraag jullie aandacht en misschien upboats http://www.reddit.com/r/m(...)and_maybe_once_in_a/
Het is hier binnen koeler dan buiten en voor het bruine huidje hoef ik het niet meer te doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:07 schreef vogelkooi het volgende:
Nog wat Dinosauriėrs opgegraven op het strand?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het is hier binnen koeler dan buiten en voor het bruine huidje hoef ik het niet meer te doen.
Daar ben ik al paar jaartjes niet meer geweest, veel te warm om zover te fietsenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nog wat Dinosauriėrsopgegraven op het strand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |