Het is hier binnen koeler dan buiten en voor het bruine huidje hoef ik het niet meer te doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:07 schreef vogelkooi het volgende:
Met dit weer binnen zitten....
Ja ik zit nu binnen maar ik ga zo weg.
Nog wat Dinosauriėrs opgegraven op het strand?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het is hier binnen koeler dan buiten en voor het bruine huidje hoef ik het niet meer te doen.
Daar ben ik al paar jaartjes niet meer geweest, veel te warm om zover te fietsenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nog wat Dinosauriėrsopgegraven op het strand?
Die server van piekartz staat nog steeds op CTF volgens mijn TF2 dus ik heb geen ideequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:54 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja die intro is wel strak, gaan jullie 2 nu een potje doen dan?
Ah ja ik zie hetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:55 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Die server van piekartz staat nog steeds op CTF volgens mijn TF2 dus ik heb geen idee
Ik zeg het niet graag maar je hebt het goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:33 schreef Mender het volgende:
Dus als ik het goed heb wordt Aldie weer gebanned omdat hij vanmorgen iets poste over Victor (was niet eens een quote toch?) wat gelekt zou zijn uit ABO? Terwijl Victor dit zelf al eens in onz gepost had, dus het ook gewoon buiten ABO bekend was. Of heb ik het nu mis?
Goed samengevat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:33 schreef Mender het volgende:
Dus als ik het goed heb wordt Aldie weer gebanned omdat hij vanmorgen iets poste over Victor (was niet eens een quote toch?) wat gelekt zou zijn uit ABO? Terwijl Victor dit zelf al eens in onz gepost had, dus het ook gewoon buiten ABO bekend was. Of heb ik het nu mis?
Voor hoe lang is Aldie deze keer gebanned dan?![]()
Ga je gang, ik brand er mijn handen niet aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:12 schreef bobbernaut het volgende:
Iemand maak een KLB topic waarom dit niet zou mogen want hij heeft t zelf neer gepleurt op FOK!
Ja, lastig ditquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:23 schreef Ame_thyst het volgende:
Aldie vind ik wel de juiste persoon om daar een topic over te openen
Als ze dat flikken installeer ik adblock, voor strafquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:03 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Goed samengevat.
Onbekend, dus misschien perm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |