Franse media.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:38 schreef Poeke het volgende:
[..]
zouzou; ik begin jouw gewauwel zo ontzettend zat te worden. De dingen die je zegt slaan negens op, zonder bron of wat dan ook.
Geef mij NU een bron waar staat dat er geen DNA is aangetroffen!!!!!!
Dat is geen bron noemen, maar een krant. Scan, link, dat werk. Je kunt typen, dus dan kun je ook een link intypen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:42 schreef zouzou het volgende:
Ik heb altijd gezegt dat ik lees altijd "FRANCE SOIR"
Natuurlijk, daar is het een advocaat voor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:41 schreef zouzou het volgende:
maar zijn advocat is bezig om hem nu snel vrij te kregen.
Dan nog, het is strafbaar wie het ook gedaan heeft. je kunt iemand irriteren tot en met, maar als die ander slaat, dan is het toch dikke pech en is diegene die fysiek geweld gebruikt strafbaar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:46 schreef simpelintje het volgende:
Wie weet wat die Koen heeft gedaan waardoor het zo uit de hand is gelopen. Niet om het goed te praten maar zoiets gebeurt toch niet zomaar.
Wat een klootzak is het ook. En wat een matig schrijver.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:29 schreef Copycat het volgende:
Leon de Winter ziet het ook op zijn eigen manier:
http://www.elsevier.nl/we(...)tm_campaign=elsevier
Hij zit nu toch vast? En de rechter gaat bepalen hoe verder. Maar door heel veel nederlanders is hij al veroordeelt. En kei hard. Sorry hoor ik snap dat niet deze dingen gebeuren heel vaak. En dan ligt niemand er wakker van. OOk om wat hij in zijn verleden heeft gedaan hebben veel mensen zich hier niet druk gemaakt omdat ze toen nog nooit van hem gehoord hadden en nu gaan ze wel op alles af wat de media over hem schrijft. Hij is een kickboxer geen ministerof wat dan ook. Maakt iedereen zich daar maar wat drukker over. Er gebeuren vele ergere dingen dan ditquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog, het is strafbaar wie het ook gedaan heeft. je kunt iemand irriteren tot en met, maar als die ander slaat, dan is het toch dikke pech en is diegene die fysiek geweld gebruikt strafbaar.
wat verrassend, dat doet ze anders nooit...quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:45 schreef Copycat het volgende:
Het trolletje kan geen bronnen overleggen dus nokt hem weer.
Ik word er moe van dat ze er elke keer weer mee wegkomt. Geen bron, geen gewauwel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:54 schreef WRH het volgende:
wat verrassend, dat doet ze anders nooit...
Normaal weet je heel goed de weg, waarom nu dan niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word er moe van dat ze er elke keer weer mee wegkomt. Geen bron, geen gewauwel.
Wat een dom stukje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:29 schreef Copycat het volgende:
Echt hè? Nu had ik al begrepen dat De Winter al wat langer de weg wat kwijt was, maar dit is toch wel het summum van stuitende domheid.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:09 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ze is geen dom vrouw, anders was ze niet verliefd op Badr,
ze heeft iets in hem gezien, ik ben ook een vrouw.
vind het vooral een heel goedkoop stuk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè? Nu had ik al begrepen dat De Winter al wat langer de weg wat kwijt was, maar dit is toch wel het summum van stuitende domheid.
Het is haar mening!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:33 schreef Copycat het volgende:
Dat er geen DNA van Badr is gevonden, is ook alleen in failliete Franse kranten te vinden?
Sorry hoor, maar iedereen hier moet bij harde claims terecht aan bronvermelding doen en die Franse troll kan allerlei nonsens blijven roepen zonder bron. En zo de hele discussie frustreren en doen ontsporen,
Wil je dat interessant maken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:44 schreef zouzou het volgende:
Jullie gaan het zien dat Zouzou kregt gelijk.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:42 schreef zouzou het volgende:
Ik heb altijd gezegt dat ik lees altijd "FRANCE SOIR"
http://www.francesoir.fr/search/apachesolr_search/Badr%20Hariquote:0 résultats correspondent à votre recherche : Badr Hari
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:29 schreef Copycat het volgende:
Je mag als getrouwde man geen feestjes die tot in de nacht duren bezoeken?quote:wat had slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken, en wat zat er zoal in zijn bloed?
Tuurlijk, je gaat echt gelijk krijgen in de verre toekomst. wie heeft jou Nostradamus gemaakt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:44 schreef zouzou het volgende:
Jullie gaan het zien dat Zouzou kregt gelijk.
ik ga weg nu, daaaaag
Als die bezig zou zijn om hem zo lang mogelijk op te sluiten is dat klachtwaardig...quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:41 schreef zouzou het volgende:
maar zijn advocat is bezig om hem nu snel vrij te kregen.
partir c'est mourirquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:18 schreef WRH het volgende:
[..]
Tuurlijk, je gaat echt gelijk krijgen in de verre toekomst. wie heeft jou Nostradamus gemaakt?
(en dat dramatische weggaan kennen we inmiddels wel, helaas. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |