In de schoenen van wie dan? En als er gemept is, hoe sla je in iemands schoenen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:28 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ze gaan niet vertelen over DNA voor anderen, maar Badr DnA,bloed etc...was er niet.
Dat is frans logica, dat snappen nuchtere 'ollanders niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:21 schreef Copycat het volgende:
Je maakt jezelf belachelijk door te claimen dat Estelle niet dom is, met als bewijzend argument dat ze verliefd is op Badr. Tja ...
Estelle snapt dat welle!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:30 schreef Basp1 het volgende:
Dat is frans logica, dat snappen nuchtere 'ollanders niet.
Toch knap dat de theedoek wel om zijn hand heeft gezeten maar geen DNA van zelfs badr meer bevatte. Ik zou zeggen dat er dan met de bewijslast gesjoemeld is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:28 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ze gaan niet vertelen over DNA voor anderen, maar Badr DnA,bloed etc...was er niet.
t bedoel ik niet op deze manier,quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is frans logica, dat snappen nuchtere 'ollanders niet.
Een reversed complot?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Toch knap dat de theedoek wel om zijn hand heeft gezeten maar geen DNA van zelfs badr meer bevatte. Ik zou zeggen dat er dan met de bewijslast gesjoemeld is.
Ja, want ze hebben 12 weken verkering waarvan hij er 6 weken in de bak zit? Die kennen elkaar door en door ja!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:32 schreef zouzou het volgende:
da
[..]
t bedoel ik niet op deze manier,
ze zie iets in hem,ze is op hem verliefd omdat hij heeft iets goeds anders heeft zij zolang gestopt.
Dus als getrouwde man mag je niet om half vier op een feest zijn. Wat een vreemde redenatie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:29 schreef Copycat het volgende:
Leon de Winter ziet het ook op zijn eigen manier:
http://www.elsevier.nl/we(...)tm_campaign=elsevier
Estelle is gewoon een ordinaire golddigster. Of te wel door google translate een "chercheur d'or"quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:32 schreef zouzou het volgende:
da
[..]
t bedoel ik niet op deze manier,
ze zie iets in hem,ze is op hem verliefd omdat hij heeft iets goeds anders heeft zij zolang gestopt.
Waar staat dat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:35 schreef zouzou het volgende:
Er staat dat de politie kan niet vinden vreemde DNA om voor naar de rechter te gaan, dus dat is geen bewijs.
zouzou; ik begin jouw gewauwel zo ontzettend zat te worden. De dingen die je zegt slaan negens op, zonder bron of wat dan ook.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:28 schreef zouzou het volgende:
[..]
BRON!!!! Geen wijn. BRON!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:38 schreef zouzou het volgende:
Tot nu toe vertel ik altijd de waarheid, dat is echt zo, geen bewijn met kleren ..
Maar datzelfde geldt dan toch ook voor Badr Hari? Of ken je die wel?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:37 schreef zouzou het volgende:
Ik ga niet pratten over een vrouw die ik niet ken,
ik weet niet.
Sourcy? Of Bar-le-duc?quote:
San Pellegrino.quote:
En dan ga je maar even voorbij aan de bekentenissen in twee zaken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:41 schreef zouzou het volgende:
Ik bedoel er is nu geen bewijs met keleren vaatdoek.., ik heb ook toen gezegt dat hij komt vrij direct naar zijn voorarrest,
maar zijn advocat is bezig om hem nu snel vrij te kregen.
BRON!!!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:41 schreef zouzou het volgende:
Ik bedoel er is nu geen bewijs met keleren vaatdoek.., ik heb ook toen gezegt dat hij komt vrij direct naar zijn voorarrest,
maar zijn advocat is bezig om hem nu snel vrij te kregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |