abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115721619
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Minimum?
70% van je laatst verdiende respect.
pi_115721731
voorlopig komt er toch geen nieuws meer over badr, het onderwerp zal in de media dan ook uitgaan als een kaars, totdat er een rechtszaak of veroordeling komt!
pi_115721759
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:06 schreef Specularium het volgende:

[..]

70% van je laatst verdiende respect.
:D
Enfin, Badr krijgt zijn dag in court, hij heeft een advocaat die de ergste klappen kuch voor hem opvangt en een vrouw die op hem wacht tot hij de bak uitkomt.
Dus voor Badr wordt gezorgd.
De slachtoffers waarvan er één waarschijnlijk met blijvend letsel verder door het leven moet, tja, jammer maar helaas.
pi_115721906
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:04 schreef Che_ het volgende:

[..]

lompe boer :')
Agrariër voor jou. :{w
Feel free to ignore my comments.
pi_115722829
quote:
Ja ok...nou who da fok is gers pardoel? de zoveelste halfbakken rapper die ook even zijn 5 minutes of fame wil?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_115722954
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja ok...nou who da fok is gers pardoel? de zoveelste halfbakken rapper die ook even zijn 5 minutes of fame wil?
Blijkbaar.
pi_115724671
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:05 schreef 1114 het volgende:

[..]

wat wil je nu zeggen?
Dat ik een kutmod ben denk ik ;)

Maar zullen we die discussie doorzetten in FB of in de SC? :P

Of over badr en zijn vermeende perikelen, of wachten tot er weer nieuws is. Een veredelde SC lijkt me niet de bedoeling

Jullie (dus niemand zich persoonlijk aangesproken voelen) zeggen het maar
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:25:06 #158
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115725851
Iemand de link van de SC?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_115726032
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 21:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Iemand de link van de SC?
Denk dat dit de goeie is

[SC]Een gezond en vrolijk 2012 allemaal!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:29:50 #160
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115726050
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 21:29 schreef eskil het volgende:

[..]

Denk dat dit de goeie is

[SC]Een gezond en vrolijk 2012 allemaal!
Ow.... okay, thanx.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 19 augustus 2012 @ 02:12:43 #161
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_115736604
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wanneer jou ook helder is waarom die advocaat het heeft over het verschil tussen een vlakke hand en een gebalde vuist terwijl Hari op zijn been heeft gesprongen tot het in twee stukken lag mag je dat mij ook komen uitleggen. Het gaat over de aard van die ene klap, waarom niet over over die veel grotere en belangrijkere incosistentie tussen Hari's verklaring dat hij maar één klap heeft uitgedeeld en Everinks verklaring dat het Hari was die op zijn been is geen springen?
Zoals al eerder duidelijk is geworden, doet het slachtoffer geen specifieke uitlatingen over wat hij heeft verklaard. Je kunt erover blijven speculeren waarom hij hiervoor kiest, maar ik vind het op zich wel logisch. Ik kan me ook niet echt zaken herinneren waarin slachtoffers al in dit stadium van het onderzoek/de rechtsgang een dergelijke positie innemen, een die jij blijkbaar "eist" om iets in de media aan te kunnen nemen.

En, ongeacht of je het met de "strategie" van Everink eens bent of logisch vindt, de manier waarop de advocaat zich uitlaat over de verklaring van Hari is precies in lijn met die "strategie". Uit het feit dat hij bovendien zeer stellig is in de bewering dat de verklaring van Hari niet klopt en dat er niet met de vlakke hand geslagen is, valt tevens af te leiden dat Everink vrij precies denkt te weten wat er allemaal gebeurd is en dat er in ieder geval geen "gaten" in zijn geheugen zitten.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_115747103
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 02:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Zoals al eerder duidelijk is geworden, doet het slachtoffer geen specifieke uitlatingen over wat hij heeft verklaard. Je kunt erover blijven speculeren waarom hij hiervoor kiest, maar ik vind het op zich wel logisch.
Als hij geen specifieke uitlatingen doet over wat hij verklaard heeft, hoe weet jij dan dat hij verklaard heeft dat het Hari was die op zijn stond te springen?

quote:
Ik kan me ook niet echt zaken herinneren waarin slachtoffers al in dit stadium van het onderzoek/de rechtsgang een dergelijke positie innemen, een die jij blijkbaar "eist" om iets in de media aan te kunnen nemen.
Ik eis helemaal niks maar als het journaal stelt dat de aardbeving in Groningen gebouwen in Loppersum heeft verwoest, en ze gaan naar Loppersum met een camera en laten alleen beelden zien van losgeraakte dakpannen, dan wordt die verwoesting minder geloofwaardig ipv meer geloofwaardig. Anders film je die verwoeste gebouwen toch ook even nu je er toch bent? Hetzelfde geldt voor citaten ipv beelden.

quote:
En, ongeacht of je het met de "strategie" van Everink eens bent of logisch vindt, de manier waarop de advocaat zich uitlaat over de verklaring van Hari is precies in lijn met die "strategie". Uit het feit dat hij bovendien zeer stellig is in de bewering dat de verklaring van Hari niet klopt en dat er niet met de vlakke hand geslagen is, valt tevens af te leiden dat Everink vrij precies denkt te weten wat er allemaal gebeurd is en dat er in ieder geval geen "gaten" in zijn geheugen zitten.
Ik zou het uberhaupt al niet tot de op voorhand meest betrouwbare getuigenverklaringen rekenen, in wat voor situatie dan ook. Gewoon omdat de positie van slachtoffer maar matig geschikt is om dat soort dingen goed waar te nemen. Het kan wel onder omstandigheden, maar meestal zal het de hardheid van de klap zijn die goed waargenomen wordt en niet de gebruikte techniek.

Alleen als je hebt verklaard dat je helemaal in elkaar geslagen bent door drie man en dat de ene verdachte je daarbij met zijn vuist heeft geslagen en toen je op de grond lag op je been heeft gesprongen waarna het brak, en die verdachte komt met een verklaring dat hij slechts een klap met vlakke hand gaf, en je reageert dan op die verklaring met de mededeling dat die onjuist is, dan begin je niet over vlakke hand of vuist, maar over het springen op het been.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:42:42 #163
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_115747794
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als hij geen specifieke uitlatingen doet over wat hij verklaard heeft, hoe weet jij dan dat hij verklaard heeft dat het Hari was die op zijn stond te springen?
In het openbaar doet hij daar inderdaad geen uitlatingen over. Maar sommige journalisten gaan dan op nader onderzoek uit en komen dan bepaalde dingen toch te weten. Dat doen ze, die journalisten.

quote:
Ik eis helemaal niks maar als het journaal stelt dat de aardbeving in Groningen gebouwen in Loppersum heeft verwoest, en ze gaan naar Loppersum met een camera en laten alleen beelden zien van losgeraakte dakpannen, dan wordt die verwoesting minder geloofwaardig ipv meer geloofwaardig. Anders film je die verwoeste gebouwen toch ook even nu je er toch bent? Hetzelfde geldt voor citaten ipv beelden.
Dat is een rare vergelijking omdat er voor nieuwszenders een economische prikkel is om juist de verwoestende beelden te laten zien en de beelden bovendien voor het oprapen liggen. Soms spelen er echter ook andere belangen, en soms ben je afhankelijk van de bron van informatie. Van een dode Osama Bin Laden hebben we bijvoorbeeld ook geen beelden terwijl die wel zijn gemaakt. Geloof je soms ook niet dat hij morsdood is?

quote:
Ik zou het uberhaupt al niet tot de op voorhand meest betrouwbare getuigenverklaringen rekenen, in wat voor situatie dan ook. Gewoon omdat de positie van slachtoffer maar matig geschikt is om dat soort dingen goed waar te nemen.
Dat ben ik met je eens en daar hebben we het ook helemaal niet over. Ik heb juist altijd helder gesteld dat het best kan zijn dat de verklaring van het slachtoffer best eens tegengesproken zou kunnen worden door andere bewijsmiddelen.

quote:
Het kan wel onder omstandigheden, maar meestal zal het de hardheid van de klap zijn die goed waargenomen wordt en niet de gebruikte techniek.
Ook dit ben ik met je eens maar dit speelt alleen in jouw interpretatie van de bedoelingen van slachtoffer/advocaat.

In mijn beleving gaat die quote van de advocaat niet over het gegeven of er nu wel of niet één maal met de vlakke hand is geslagen in het hele gebeuren.
pi_115748633
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

In het openbaar doet hij daar inderdaad geen uitlatingen over. Maar sommige journalisten gaan dan op nader onderzoek uit en komen dan bepaalde dingen toch te weten. Dat doen ze, die journalisten.
Journalisten doen wel meer dan dat. Insinueren, suggereren, manipuleren, scoren, liegen, doen alsof ze iets weten wat ze niet weten. Het gebeurt allemaal hoor, ze komen er immers mee weg.

quote:
Dat is een rare vergelijking omdat er voor nieuwszenders een economische prikkel is om juist de verwoestende beelden te laten zien en de beelden bovendien voor het oprapen liggen.
Soms is er ook een prikkel om het nieuws sensationeler te brengen dan het is.

quote:
Soms spelen er echter ook andere belangen, en soms ben je afhankelijk van de bron van informatie. Van een dode Osama Bin Laden hebben we bijvoorbeeld ook geen beelden terwijl die wel zijn gemaakt. Geloof je soms ook niet dat hij morsdood is?
Je zult van mij niet horen dat ik weet dat dat zo is. Ik moet maar vertrouwen op de waarheidsgetrouwheid van de betreffende autoriteiten.

quote:
Dat ben ik met je eens en daar hebben we het ook helemaal niet over. Ik heb juist altijd helder gesteld dat het best kan zijn dat de verklaring van het slachtoffer best eens tegengesproken zou kunnen worden door andere bewijsmiddelen.
Toch is dit kennelijk het sterkste voorbeeld wat die advocaat kan vinden om te stellen dat Hari geen schoon schip wil maken.

quote:
Ook dit ben ik met je eens maar dit speelt alleen in jouw interpretatie van de bedoelingen van slachtoffer/advocaat.

In mijn beleving gaat die quote van de advocaat niet over het gegeven of er nu wel of niet één maal met de vlakke hand is geslagen in het hele gebeuren.
Het is zoiets als stellen dat er geen schoon schip is gemaakt omdat er nog aanslag in de wc-pot zit, terwijl er ook nog een dooie walvis op het dek ligt.
pi_115752402
quote:
Gers Pardoel over uitspraak Badr: 'Uit context getrokken'

'Dat is allemaal weer zo lekker uit de context getrokken', is de reactie van Gers Pardoel op zijn eerdere uitspraak over Badr Hari. Gers zou de opgepakte kickbokser 'keivet' vinden.
Op Twitter kreeg de rapper reacties van zijn fans op de uitspraak over Badr.

Volgens Gers is het 'uit de context getrokken' en vraagt hij zich af: 'Hoe kan je alles geloven als je fan bent?! Ik heb het heel anders uitgelegd snap je'.

Gers deed de uitlating zaterdag in het Parool. 'Ik kan het gewoon echt waarderen als mensen ergens enorm gedreven in zijn, passie voor iets hebben', zei hij onder andere doelend op Badr.
pi_115752495
Gers Pardon. 14.gif
  zondag 19 augustus 2012 @ 18:20:36 #167
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_115752808
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Journalisten doen wel meer dan dat. Insinueren, suggereren, manipuleren, scoren, liegen, doen alsof ze iets weten wat ze niet weten. Het gebeurt allemaal hoor, ze komen er immers mee weg.
Daarom moet je inderdaad met een beetje gezond verstand informatie filteren.

Voorbeeld: Die advocaat van Everink komt volgens mij op de dag van de schoon schipverklaring van Hari melden dat Hari volgens zijn cliënt de waarheid niet vertelt. Zou diezelfde advocaat niet ook even een seintje geven als een journalist die zware beschuldigingen gewoon even verzonnen had? Ik zou mijn advocaat in ieder geval wel even iets laten zeggen als JvdH zou melden dat ik gezegd zou hebben dat ik Badr Hari heb aangewezen als degene die op m'n been gebroken is gesprongen.

Maar goed, dat is al een paar keer uitgelegd.

quote:
Je zult van mij niet horen dat ik weet dat dat zo is. Ik moet maar vertrouwen op de waarheidsgetrouwheid van de betreffende autoriteiten.
Je moet inderdaad een beetje vertrouwen hebben, dat klopt. Maar met een beetje gezond verstand kun je toch wel concluderen dat het waar is. Ten eerste, als Bin Laden vrij rond zou lopen zou hij inmiddels zelf wel een seintje hebben gegeven. Als hij wel is vastgenomen door de VS maar niet is vermoord dan hebben we het meteen over een enorm complot, waar naast een kwak aan militairen waarschijnlijk ook de (bij de inval aanwezige) familie van Bin Laden zal zijn betrokken.

quote:
Toch is dit kennelijk het sterkste voorbeeld wat die advocaat kan vinden om te stellen dat Hari geen schoon schip wil maken.

Jij hebt het erover dat journalisten "insinueren, suggereren, manipuleren", enzovoort, maar dit is zelf nogal een zinnetje waar deze begrippen op van toepassing zijn.

Hoezo is dit een "voorbeeld"? Hoezo kan hij "kennelijk" niet sterkers vinden? De advocaat wil alleen maar even duidelijk maken dat Hari in de ogen van zijn cliënt blijft liegen. En dat is hem gelukt.

Jij leest er teveel in, wellicht om de aandacht af te leiden van het feit dat nu toch wel gebleken is dat de verklaring van Hari niet consistent is met die van Everink. En daar ging het uiteindelijk om bij dit filmpje.
pi_115753559
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Daarom moet je inderdaad met een beetje gezond verstand informatie filteren.

Voorbeeld: Die advocaat van Everink komt volgens mij op de dag van de schoon schipverklaring van Hari melden dat Hari volgens zijn cliënt de waarheid niet vertelt. Zou diezelfde advocaat niet ook even een seintje geven als een journalist die zware beschuldigingen gewoon even verzonnen had? Ik zou mijn advocaat in ieder geval wel even iets laten zeggen als JvdH zou melden dat ik gezegd zou hebben dat ik Badr Hari heb aangewezen als degene die op m'n been gebroken is gesprongen.

Maar goed, dat is al een paar keer uitgelegd.
Waarom zou hij? Wat JvdH, die ook nog andere bronnen beweert te hebben, allemaal zegt is zijn zaak niet. Moet zijn client daar verantwoordelijkheid voor gaan nemen? En is het in het belang van zijn client, of zal het beeld in de media alleen maar eerder leiden tot een bekentenis van Hari wat betreft de minder zware beschuldigingen?

quote:
Je moet inderdaad een beetje vertrouwen hebben, dat klopt. Maar met een beetje gezond verstand kun je toch wel concluderen dat het waar is. Ten eerste, als Bin Laden vrij rond zou lopen zou hij inmiddels zelf wel een seintje hebben gegeven. Als hij wel is vastgenomen door de VS maar niet is vermoord dan hebben we het meteen over een enorm complot, waar naast een kwak aan militairen waarschijnlijk ook de (bij de inval aanwezige) familie van Bin Laden zal zijn betrokken.
Of hij was al dood natuurlijk. Het punt is dat je eigenlijk helemaal niets weet en alles van een ander aanneemt, en toch heb je het gevoel dat je het zeker weet.

quote:
Jij hebt het erover dat journalisten "insinueren, suggereren, manipuleren", enzovoort, maar dit is zelf nogal een zinnetje waar deze begrippen op van toepassing zijn.

Hoezo is dit een "voorbeeld"? Hoezo kan hij "kennelijk" niet sterkers vinden? De advocaat wil alleen maar even duidelijk maken dat Hari in de ogen van zijn cliënt blijft liegen. En dat is hem gelukt.
Het had een flink stuk duidelijker gekund, indien zijn client had verklaard dat het Hari was die op zijn sprong tenminste.

quote:
Jij leest er teveel in, wellicht om de aandacht af te leiden van het feit dat nu toch wel gebleken is dat de verklaring van Hari niet consistent is met die van Everink. En daar ging het uiteindelijk om bij dit filmpje.
Ik heb het filmpje niet gezien, maar het is een marginale weinig betekenisvolle inconsistentie. En het zou mensen op het idee kunnen brengen dat er geen grote belangrijke inconsistenties zijn. Als ik dat dan combineer met JvdH eerdere gedraai over die verklaring van Everink, "hij blijft bij zijn eerdere verklaring" zonder ooit verteld te hebben hoe die dan luidde, dan lijkt het mij het meest waarschijnlijk dat Everink denkt dat het Hari was die zijn been brak, maar dat hij dat niet zeker wist, en dat JvdH zich realiseerde dat hem die nuance niet zo goed uitkwam.
  zondag 19 augustus 2012 @ 19:33:26 #169
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_115755141
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waarom zou hij? Wat JvdH, die ook nog andere bronnen beweert te hebben, allemaal zegt is zijn zaak niet. Moet zijn client daar verantwoordelijkheid voor gaan nemen?
Ja. In deze situatie zou zijn cliënt daar verantwoordelijkheid voor moeten gaan nemen.

quote:
En is het in het belang van zijn client, of zal het beeld in de media alleen maar eerder leiden tot een bekentenis van Hari wat betreft de minder zware beschuldigingen?
Natuurlijk is dat in het belang van zijn cliënt. Het tweede deel van die zin begrijp ik helaas niet. Als je bedoelt te zeggen dat het van invloed kan zijn op de strategie van Hari, dan misken je het gegeven dat Hari en zijn advocaten natuurlijk al lang precies weten wat er in de aangifte van Everink staat.

quote:
Of hij was al dood natuurlijk.
Ik vroeg volgens mij:

quote:
Geloof je soms ook niet dat hij morsdood is?
..dus is is dat niet echt een goede alternatieve optie.

quote:
Het punt is dat je eigenlijk helemaal niets weet en alles van een ander aanneemt, en toch heb je het gevoel dat je het zeker weet.
Niets is zeker. Er zijn slechts gradaties van zekerheid. Jij gebruikt dit als een vrij slap excuus om de dingen die zeer waarschijnlijk zijn maar die je blijkbaar niet in je tunnel ziet, weg te beredeneren.

quote:
Het had een flink stuk duidelijker gekund, indien zijn client had verklaard dat het Hari was die op zijn sprong tenminste.
Hij had ook foto's kunnen laten zien van het letsel. Betekent dat dat het letsel wellicht zwaar overdreven wordt?

quote:
Ik heb het filmpje niet gezien, maar het is een marginale weinig betekenisvolle inconsistentie.
Het was zo marginaal dat zijn advocaat het toch even de moeite waard vond om zeer snel op te reageren, op TV.

quote:
"hij blijft bij zijn eerdere verklaring" zonder ooit verteld te hebben hoe die dan luidde, dan lijkt het mij het meest waarschijnlijk dat Everink denkt dat het Hari was die zijn been brak, maar dat hij dat niet zeker wist, en dat JvdH zich realiseerde dat hem die nuance niet zo goed uitkwam.
En ik denk dat dit opnieuw een verkeerde inschatting van je is.
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:09:11 #170
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_115758504
Hij trilt best veel :P

pi_115773126
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:33 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Ja. In deze situatie zou zijn cliënt daar verantwoordelijkheid voor moeten gaan nemen.
Ik zou niet weten waarom. In het belang van Hari? Dat lijkt me toch wat veel gevraagd van een slachtoffer.

quote:
Natuurlijk is dat in het belang van zijn cliënt. Het tweede deel van die zin begrijp ik helaas niet. Als je bedoelt te zeggen dat het van invloed kan zijn op de strategie van Hari, dan misken je het gegeven dat Hari en zijn advocaten natuurlijk al lang precies weten wat er in de aangifte van Everink staat.
Dat misken ik helemaal niet, maar ik neem aan dat hari ook belang heeft bij de publieke beeldvorming. Als hij alles ontkent dan maakt dat niet zoveel indruk meer, wel zou hij met een volledige bekentenis van lichtere vergrijpen de zware beschuldigingen kunnen weerleggen.

quote:
Ik vroeg volgens mij:

[..]

..dus is is dat niet echt een goede alternatieve optie.
Zit wat in. Niettemin zou het onzin zijn om dat verhaal maar voor waar aan te nemen omdat het je onwaarschijnlijk lijkt dat OBL nog leeft. Je vraag was dus niet de juiste in deze context. In een goede leugen zitten altijd elementen die wel waar zijn en zo kan twijfel altijd 'gepareerd' worden met 'maar geloof je dan niet dat....' , dat is een retorisch trucje.

quote:
Niets is zeker. Er zijn slechts gradaties van zekerheid. Jij gebruikt dit als een vrij slap excuus om de dingen die zeer waarschijnlijk zijn maar die je blijkbaar niet in je tunnel ziet, weg te beredeneren.
Nee, het gaat om het onderscheid tussen wat je nou echt weet en wat je maar voor waar aanneemt zonder verankering in wat je voor de rest weet. Dat wil niet zeggen dat je niks voor waar aan kunt nemen maar het lijkt me wel handig om je bewust te zijn van wanneer je dat doet en op wiens waarheidsgetrouwheid je daarmee vertrouwt.

quote:
Hij had ook foto's kunnen laten zien van het letsel. Betekent dat dat het letsel wellicht zwaar overdreven wordt?
[/quoe]Nee.

[quote]
Het was zo marginaal dat zijn advocaat het toch even de moeite waard vond om zeer snel op te reageren, op TV.
Die had dus kennelijk geen grotere inconsistentie te melden, dan wordt deze belangrijk. Dat is juist mijn punt. Deze inconsistentie is marginaal wanneer Everink heeft verklaard dat het Hari was die op zijn been ging springen. Indien Everink dat niet verklaard heeft maar slechts dat Hari hem een klap heeft gegeven is deze inconsistentie wel relevant.

Zijn ongetwijfeld niet goedkope advocaat vond deze inconsistentie relevant genoeg om een filmpje over te laten maken, en daarom concludeer ik dat het niet waarschijnlijk is dat de verklaringen elkaar op veel wezenlijker punten tegenspreken.

quote:
En ik denk dat dit opnieuw een verkeerde inschatting van je is.
Het zal wel aan mij liggen, maar als ik merk dat mensen iets insinueren ga ik me afvragen waarom ze het niet gewoon onomwonden stellen en hard maken.
pi_115773240
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 09:02 schreef Weltschmerz het volgende:

Het zal wel aan mij liggen, maar als ik merk dat mensen iets insinueren ga ik me afvragen waarom ze het niet gewoon onomwonden stellen en hard maken.
Doe je niet een beetje hetzelfde :)
pi_115773252
Zo weer een dagje in de bak met het prachtige weer.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_115773338
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 09:10 schreef GJonline het volgende:

[..]

Doe je niet een beetje hetzelfde :)
Nee. Als je je dat namelijk bij mij afvraagt dan kom je tot het antwoord dat ik niet pretendeer dat ik iets weet terwijl ik het niet hard kan maken.
pi_115773455
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 09:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee. Als je je dat namelijk bij mij afvraagt dan kom je tot het antwoord dat ik niet pretendeer dat ik iets weet terwijl ik het niet hard kan maken.
Ok thanks.
pi_115774181
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 09:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik kan het hard zegen,
tegen Badr Hari is een complot aanweizig.
Waarom niemand praat over de Turkse verdacht,iedereen blijft hangen aan Badr Hari.
niemand die zoekt of vraag er over,of mensen zijn die onder druk het zwijgen is opgelegt???

waarom niemand praat over de Nederlanders freefigthers die prive ook klappen hebben uitgedeeld: Dick Vrij,Hans Nijhuis,Chris Dolman.

Sinds hij een relatie heeft met Estelle iedereen is ineens door Badr in elkaar geslagen,
ik begrijp niet dat de "slachtoffers"er zo laat mee komen,..ze zegen dat ze bang zijn,
en nu, niet meer bang??? Is badr een Tarzan geworden ?/
Nu iedereen het schijnbaar durft??/
Is dat een beetje afgunst of om een shade vergoeding los te krijgen...
pi_115774222
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:03 schreef zouzou het volgende:

[..]

Ik kan het hard zegen,
:')
Kunnen we geen IP-ban op heel Frankrijk zetten of zo? Jezus wat een onzin allemaal.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2012 @ 10:06:57 #178
43556 miss_dynastie
pi_115774233
quote:

[..]

Ik kan het hard zegen,
Waarom niemand praat over de Turkse verdacht,iedereen blijft hangen aan Badr Hari.
niemand die zoekt of vraag er over,of mensen zijn die onder druk het zwijgen is opgelegt???

waarom niemand praat over de Nederlanders freefigthers die prive ook klappen hebben uitgedeeld: Dick Vrij,Hans Nijhuis,Chris Dolman.

Sinds hij een relatie heeft met Estelle iedereen is ineens door Badr in elkaar geslagen,
ik begrijp niet dat de "slachtoffers"er zo laat mee komen,..ze zegen dat ze bang zijn,
Nee, Badr doet het met een van de domste en bekendste blondjes van Nederland, daarmee kom je in de schijnwerpers en is het onmogelijk in de anonimiteit te blijven. Klaar.
pi_115774240
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

:')
Kunnen we geen IP-ban op heel Frankrijk zetten of zo? Jezus wat een onzin allemaal.
Mag niet meer mij pesten,ik mag mij mening geven,
pi_115774258
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:07 schreef zouzou het volgende:

[..]

Jij geeft geen mening, jij stelt keihard DAT er een complot tegen Badr Hari aan de gang is.
pi_115774273
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:07 schreef zouzou het volgende:

[..]

En dat doe je dan ook. Uitputtend en vooringenomen.
En onleesbaar, ook dat.
Alsof dat geen pesten is ;(
pi_115774292
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, Badr doet het met een van de domste en bekendste blondjes van Nederland, daarmee kom je in de schijnwerpers en is het onmogelijk in de anonimiteit te blijven. Klaar.
Ze is geen dom vrouw, anders was ze niet verliefd op Badr,
ze heeft iets in hem gezien, ik ben ook een vrouw.
pi_115774316
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij geeft geen mening, jij stelt keihard DAT er een complot tegen Badr Hari aan de gang is.
haha, dat is mijn mening!
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2012 @ 10:10:39 #184
43556 miss_dynastie
pi_115774317
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:09 schreef zouzou het volgende:

[..]

Hahahahaha ze is geen domme vrouw, OMDAT ze verliefd is op Badr? _O-
  maandag 20 augustus 2012 @ 10:10:59 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115774328
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:09 schreef zouzou het volgende:

Jij bent dus ook een dom vrouw. En een dom wijf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115774342
quote:

[..]

Ik kan het hard zegen,

Denk dat de meeste Nederlanders itt jou wel op de hoogte zijn van potentiële schadevergoedingen na geweld en zelfs de zwerver van onder de brug hier die piekert er nog niet over om voor dat pietluttige bedrag op te staan

En geen zorgen zouzou, over een paar jaar praat ook niemand meer over Badr aangezien er dan geen recent nieuws is, zoals ook bij die voorbeelden die jij aanhaalt. En dat er weinig over die Turk gepraat wordt, komt nu helaas door het feit dat Badr wel heel bekend is (ook voor deze mishandelingen) en die Turk niet... Net zoals jij het wel opneemt voor Badr maar niet voor die Turk, en jij bent toch ook niet het zwijgen opgelegd?!
pi_115774344
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat doe je dan ook. Uitputtend en vooringenomen.
En onleesbaar, ook dat.
Alsof dat geen pesten is ;(
Lieve Lavenderr, hier begin je weer,
wat heb ik tegen jou gedaan, ik geef mijn mening,
pi_115774378
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Denk dat de meeste Nederlanders itt jou wel op de hoogte zijn van potentiële schadevergoedingen na geweld en zelfs de zwerver van onder de brug hier die piekert er nog niet over om voor dat pietluttige bedrag op te staan

En geen zorgen zouzou, over een paar jaar praat ook niemand meer over Badr aangezien er dan geen recent nieuws is, zoals ook bij die voorbeelden die jij aanhaalt. En dat er weinig over die Turk gepraat wordt, komt nu helaas door het feit dat Badr wel heel bekend is (ook voor deze mishandelingen) en die Turk niet... Net zoals jij het wel opneemt voor Badr maar niet voor die Turk, en jij bent toch ook niet het zwijgen opgelegd?!
Bedankt van je antwoord.
pi_115774404
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij bent dus ook een dom vrouw. En een dom wijf.
ik geef geen antwoord meer tegen vernedering,
met jou geen antwoord meer
pi_115774414
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wie weet, een jaloerse Ruud, een vaatdoekfabrikant. ik zie mogelijkheden.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_115774498
quote:
7s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wie weet, een jaloerse Ruud, een vaatdoekfabrikant. ik zie mogelijkheden.
ik zit hier serieus te posten en wordt belachelijk gemakt omdat ik denk anders dan alle anderen./
pi_115774503
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:19 schreef zouzou het volgende:

[..]

ik zit hier serieus te posten en wordt belachelijk gemakt omdat ik denk anders dan alle anderen./
Ik zie nergens het belachelijke.
pi_115774535
quote:
7s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik zie nergens het belachelijke.
Ik lees over het vaatdoekfabrikant,was geen Badr DNA, dat weet er bijna niemand over!
  maandag 20 augustus 2012 @ 10:21:19 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115774544
Je maakt jezelf belachelijk door te claimen dat Estelle niet dom is, met als bewijzend argument dat ze verliefd is op Badr. Tja ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115774618
in zijn kleren en schoenen was geen vreemde DNA aanweisig.
pi_115774622
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:20 schreef zouzou het volgende:

[..]

Ik lees over het vaatdoekfabrikant,was geen Badr DNA, dat weet er bijna niemand over!
Al wast hij zijn DNA eraf met Dreft, hij was duidelijk op de verkeerde plaats op het verkeerde tijdstip. De politie zoekt het wel uit, dat complotgedoe is alleen maar wat de Story, Prive en meer van die kappersblaadjes ervan maken.
pi_115774641
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:24 schreef zouzou het volgende:
in zijn kleren en schoenen was geen vreemde DNA aanweisig.
Dat lijkt me opmerkelijk, er is altijd DNA te vinden van anderen. of je woont als kluizenaar in een bos en komt niet onder de mensen :+
pi_115774657
Het vaatdoek was direct in de skybox. geen Badr DNA
  maandag 20 augustus 2012 @ 10:28:05 #199
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_115774696
quote:

[..]

Ik kan het hard zegen,

Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_115774701
quote:
7s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:25 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat lijkt me opmerkelijk, er is altijd DNA te vinden van anderen. of je woont als kluizenaar in een bos en komt niet onder de mensen :+
Ze gaan niet vertelen over DNA voor anderen, maar Badr DnA,bloed etc...was er niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')