abonnement Unibet Coolblue
pi_115682244
En ons kaartje:




Onder het laatste plaatje staan onze adresgegevens.
pi_115689584
Ons kaartje ook! Zelluf gemaakt, adhv behang op haar kamertje O+




Links en rechtsonder stonden nog wat gegevens :)
pi_115689798
SE en Fenne, wat een supergave kaartjes!!!!

Son, hij is binnen!!! mooooooi kaartje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:07:09 #5
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_115690683
O SE wat superleuk! Helemaal mijn smaak!
pi_115690910
Beeldig SE O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_115692024
Bedankt :@
pi_115697739
SE, waaaauw! Zo gaaf! Je muur vind ik al zo leuk, en dan in combinatie met dit kaartje. Super leuk gedaan _O_

Fenne, is het kaartje ook echt zo gemaakt dat de poppetjes op jullie lijken? Kon je dat zelf kiezen ofzo? Heel grappig gedaan :Y
pi_115698550
SE en Fenne wat een onwijs toffe kaartjes! O+ Ik houd zo van maatwerk, dat niemand anders dat kaartje heeft! Chapeau *; .
pi_115698789
Vaak denken mensen overigens dat het knetterduur is om iets op maat te laten maken. Dat viel in ons geval heel erg mee!! Wij betaalden 140 euro voor een ontwerp op maat met verschillende correctierondes (excl. drukkosten, maar die vielen ook ontzettend mee, ik denk dat we rond de 2 euro per kaartje zaten in totaal).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door twentemeisje op 18-08-2012 09:03:45 ]
pi_115707657
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:42 schreef Vicky het volgende:
SE en Fenne, wat een supergave kaartjes!!!!

Son, hij is binnen!!! mooooooi kaartje!!
Ah gelukkig! En dank je :D

Leuk jullie kaartjes SE en fenne!
pi_115707741
Erg leuke kaartjes weer!
En tm, jullie kaart is nog steeds mijn favoriet. Mocht er hier ooit een tweede komen, wil ik graag weten waar je dat ontwerp hebt laten maken :)
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:00:55 #13
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_115707808
Ja dat kaartje van TM had ik ook al vaker voorbij zien komen. Erg gaaf!
pi_115707825
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 08:53 schreef Fannetje het volgende:
Erg leuke kaartjes weer!
En tm, jullie kaart is nog steeds mijn favoriet. Mocht er hier ooit een tweede komen, wil ik graag weten waar je dat ontwerp hebt laten maken :)
Thanks Fee-nix & Fannetje :*. Ik word ook elke keer weer blij van het kaartje! Zo leuk ook want Saar wijst ons nu aan op de canvas die we er van hebben laten maken: "papa, aartje (zij zelf dus), mama" O+.

http://www.zwiep.nu/geboortekaartjes.html
pi_115775215
Dank voor de reacties!

Inderdaad TM, zo duur was dit niet. Wij hebben foto's van onszelf opgestuurd en dat is het kaartje op gemaakt. Kleuren zijn de kleuren van G zijn kamer.
pi_116455131
hier een 10% kortingscode voor http://www.geboortekaartjes.nl/nl-NL/index.php

Coupon code:
http://www.couponcode.nu/(...)0-Korting-11273.html
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116477124
Oh wat blijft ie toch tof TM!
Ik zou een 2de kaartje ontwerpen veel moeilijker vinden... Ergens zou ik in dezelfde stijl willen blijven maar moet ook heel eigen zijn weer.... En vanuit O.'s kaartje toch weer lastig...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_116488156
Omdat ik het zo leuk vind om andermans kaartjes te bewonderen, wil ik ook ons kaartje hier delen O+.





Het is een kaartje van Kaartmix, en met hun ontwerpprogramma kan je zelf heel veel aanpassen. Ik vond het wel handig werken. We hadden ook bijpassende sluitzegels O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116488248
Wat een prachtig kaartje, Phaidra!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_116488482
Schattig! die poes O+. Mooie kleurstelling ook, Phaidra!
  vrijdag 7 september 2012 @ 08:44:06 #21
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_116488777
Mooi, Phaidra!
  vrijdag 7 september 2012 @ 09:03:27 #22
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_116489118
Phaidra wat een lief kaartje! Mooie kleuren!
pi_116490326
Zouden jullie het adres in het kaartje zetten? We hebben het bij Matthias toen wel gedaan omdat we toen ook net verhuisd waren. Nu sturen we alleen een kaartje naar mensen waar we veel mee om gaan en ons adres allemaal hebben.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116490346
t lijkt me wel zo handig.
pi_116490354
en je kaartje is O+ Phaidra!
pi_116490609
Oh wauw, Phaidra, wat een mooi kaartje. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_116490889
Maar heb geen ruimte meer voor ons adres }:|
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116490909
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:13 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar heb geen ruimte meer voor ons adres }:|
Kan het niet op de achterkant? :P
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_116490932
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:14 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Kan het niet op de achterkant? :P
Ja zou wel kunnen maar dan moet ik ze niet via de site versturen. Dan komt namelijk het adres van de ontvanger daar.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116496648
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 08:20 schreef Limone het volgende:
Schattig! die poes O+. Mooie kleurstelling ook, Phaidra!
De poes is één van de redenen geweest dat we voor dit kaartje vielen. 3 dagen voor de geboorte van de kleine hebben we namelijk een kitten gekregen (ik had gehoopt dat ik wat meer tijd zou hebben voor de opvoeding van de kat :')). Dat paste dus wel heel erg goed :D.

Tnx voor de leuke reacties!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116496779
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:51 schreef MeNicole2 het volgende:
Zouden jullie het adres in het kaartje zetten? We hebben het bij Matthias toen wel gedaan omdat we toen ook net verhuisd waren. Nu sturen we alleen een kaartje naar mensen waar we veel mee om gaan en ons adres allemaal hebben.
Ons adres staat onder mijn hand :+. Was nog behoorlijk puzzelen omdat onze namen en straat behoorlijk lang zijn. Ik moest het lettertype wat verkleinen, anders kwam t in het gras te staan. De oudere ontvanger zal er wel wat moeite mee gehad hebben ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116496957
Wij hebben nu link een gedichtje staan. Om daar ons adres onder te zetten vind ik niet leuk. En rechts staat der naam en tweede naam en iets daaronder de geboortedatum en gewicht. En stukje daar weer onder zusje van en dochter van. En aangezien daar veel namen moeten is er ook geen ruimte voor adres.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116497114
Phaidra, wat een leuk kaartje!

MeNicole: Ik heb ook wel eens het adres op de achterkant gezien, dat is ook nog een mogelijkheid.
  vrijdag 7 september 2012 @ 13:46:38 #34
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116497247
MeNicole, waarom past dat niet onder jullie namen dan?

Zus/dochter van:
naam naam naam
adres.
telefoonnr

Of je laat dat zusje/dochter weg?
pi_116497426
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:46 schreef PureEvil het volgende:
MeNicole, waarom past dat niet onder jullie namen dan?

Zus/dochter van:
naam naam naam
adres.
telefoonnr

Of je laat dat zusje/dochter weg?
we hebben:
Zusje van: Mikael, Leander en Matthias (Dat moet in 2 regels door het plaatje dat in de hoek staat)
Dochter van: Mijn lief en Nicole (ook in 2 regels ivm plaatje.)
Als we zusjes/dochter van en dan alle namen kwamen we qua ruimte zelfde uit door dat plaatje. En ons adres is best wel lang dus dan krijgen we daar heel veel tekst in veel regels omdat je niet door het plaatje heen kunt schrijven. Dan neemt dat alles veel te veel ruimte in en valt daar je oog al eerst op en dat vind ik jammer!!

Kan met een beetje schuiven onze straatnaam wel aan de linkerkant kwijt. Daar hebben we:
Wil je ons winterkindje komen bekijken,
dan zijn wij hier te bereiken: 06......
Dan hier straatnaam!

Maar dan niet postcode en plaats erbij! want dan weer te vol!

[ Bericht 11% gewijzigd door MeNicole2 op 07-09-2012 14:08:58 ]
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116498568
Of je haalt gewoon dat 'wil je.... bereiken' wel en je gooit daar je volledige adres & telefoonnummer neer ;)
pi_116498728
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:20 schreef Fannetje het volgende:
Of je haalt gewoon dat 'wil je.... bereiken' wel en je gooit daar je volledige adres & telefoonnummer neer ;)
Kan ook maar vind het volledige adres zo zonde omdat iedereen weet waar we wonen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:48:37 #38
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_116501693
Maar voor diegenen die eerst (of alleen) een kaartje willen sturen is het wel zo gemakkelijk.
Ik vind een adres belangrijker dan het gewicht en lengte van het kindje (maar ik houd sowieso niet zo van dat soort informatie).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_116508821
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:48 schreef Grijs het volgende:
Maar voor diegenen die eerst (of alleen) een kaartje willen sturen is het wel zo gemakkelijk.
Ik vind een adres belangrijker dan het gewicht en lengte van het kindje (maar ik houd sowieso niet zo van dat soort informatie).
want?
Ik vind dat dan wel weer handig kraamkadootjes shoppen :P

Maar anyroads, adres vind k ook wel handig. Van al mn vriendinnen van wie ik weet waar ze wonen moet ik het adres echt wel even nazoeken om zeker te zijn van huisnummer en postcode wanneer ik iets op stuur. Kortom, als het al op het kaartje staat is dat erg fijn.
:)
pi_116509190
Wij hadden ivm ruimtegebrek enkel de geboortedatum. Geen tijd, gewicht etc en wel ons adres en tel.nummer.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 8 september 2012 @ 00:23:49 #41
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_116525172
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:17 schreef mignonne het volgende:

[..]

want?
Ik vind dat dan wel weer handig kraamkadootjes shoppen :P

Maar anyroads, adres vind k ook wel handig. Van al mn vriendinnen van wie ik weet waar ze wonen moet ik het adres echt wel even nazoeken om zeker te zijn van huisnummer en postcode wanneer ik iets op stuur. Kortom, als het al op het kaartje staat is dat erg fijn.
't Is zo snel achterhaald :).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_116525708
Phaidra wat een mooi kaartje O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 8 september 2012 @ 07:42:00 #43
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116527657
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:23 schreef Grijs het volgende:

[..]

't Is zo snel achterhaald :).
Ik vind het altijd wel leuk om te lezen :)

Phaidra, wat een leuk kaartje! Goede website voor inspiratie ook!
3!
pi_116527732
Ik vind eigenlijk dat gewicht en lengte er wel in hoort hoor. Het gaat toch om het kindje?
MeNicole ik zou als je zegt de kaartjes gaan alleen naar mensen waar we goed mee omgaan, het adres denk ik weglaten.

Hoe minder tekst op het kaartje hoe beter vind ik eigenlijk altijd.
Wij kiezen voor een kaartje uit dezelfde serie als waar die van de eerste vandaan kwam, 1 kaart die je uit een soort envelopje schuift. Ik ben weer erg blij met onze keuze!

Toevallig hebben ze het kaartje ook bij geboortekaartjes.nl heeft iemand ervaring met deze site, want ze zijn volgens mij wel aardig goedkoper dan de drukker waar de kaartjes van de eerste vandaan kwamen.
pi_116528045
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 08:07 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:


Toevallig hebben ze het kaartje ook bij geboortekaartjes.nl heeft iemand ervaring met deze site, want ze zijn volgens mij wel aardig goedkoper dan de drukker waar de kaartjes van de eerste vandaan kwamen.
Prima site! Via hun ook onze trouwkaarten gedaan. Van de week geboortekaartjes besteld. Leesproef zat 1 dag later in mijn mailbox.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116532302
Phaidra... Mooooi!! Wij zouden ook voor die serie zijn gegaan voor O.

Uiteindelijk zelf ontworpen, maar wel deze serie als uitgangspunt genomen (Hoewel het toch totaal anders is geworden)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_116532534
Phaidra, wat mooi!! Dat katje er ook bij O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_116532697
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:33 schreef Lamb29 het volgende:
Phaidra... Mooooi!! Wij zouden ook voor die serie zijn gegaan voor O.

Uiteindelijk zelf ontworpen, maar wel deze serie als uitgangspunt genomen (Hoewel het toch totaal anders is geworden)
Nou ben ik héél benieuwd naar O.'s kaartje! Heb je 'm nog ergens staan online? :)
Venus in pocketformaat
© loveli
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 8 september 2012 @ 13:51:38 #49
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_116532702
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:51 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

we hebben:
Zusje van: Mikael, Leander en Matthias (Dat moet in 2 regels door het plaatje dat in de hoek staat)
Dochter van: Mijn lief en Nicole (ook in 2 regels ivm plaatje.)
Als we zusjes/dochter van en dan alle namen kwamen we qua ruimte zelfde uit door dat plaatje. En ons adres is best wel lang dus dan krijgen we daar heel veel tekst in veel regels omdat je niet door het plaatje heen kunt schrijven. Dan neemt dat alles veel te veel ruimte in en valt daar je oog al eerst op en dat vind ik jammer!!

Kan met een beetje schuiven onze straatnaam wel aan de linkerkant kwijt. Daar hebben we:
Wil je ons winterkindje komen bekijken,
dan zijn wij hier te bereiken: 06......
Dan hier straatnaam!

Maar dan niet postcode en plaats erbij! want dan weer te vol!
laat dan de straatnaam weg, ergens onderaan XXXX XX, XX
postcode, huisnummer
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 8 september 2012 @ 13:52:26 #50
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_116532732
Phaidra, hij is echt heel tof!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 8 september 2012 @ 14:41:17 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_116533944
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:51 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

we hebben:
Zusje van: Mikael, Leander en Matthias (Dat moet in 2 regels door het plaatje dat in de hoek staat)
Dochter van: Mijn lief en Nicole (ook in 2 regels ivm plaatje.)
Als we zusjes/dochter van en dan alle namen kwamen we qua ruimte zelfde uit door dat plaatje. En ons adres is best wel lang dus dan krijgen we daar heel veel tekst in veel regels omdat je niet door het plaatje heen kunt schrijven. Dan neemt dat alles veel te veel ruimte in en valt daar je oog al eerst op en dat vind ik jammer!!

Kan met een beetje schuiven onze straatnaam wel aan de linkerkant kwijt. Daar hebben we:
Wil je ons winterkindje komen bekijken,
dan zijn wij hier te bereiken: 06......
Dan hier straatnaam!

Maar dan niet postcode en plaats erbij! want dan weer te vol!
Waarom zusje van en dochter van. Het moge toch duidelijk zijnd at als jullie naam eronder staan, dat het gaat om jullie dochter en niet om eentje van de buren ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116534514
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:41 schreef Troel het volgende:

[..]

Waarom zusje van en dochter van. Het moge toch duidelijk zijnd at als jullie naam eronder staan, dat het gaat om jullie dochter en niet om eentje van de buren ;)
Omdat die paar die paar worden het ook niet doen aan de ruimte.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116537827
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:51 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nou ben ik héél benieuwd naar O.'s kaartje! Heb je 'm nog ergens staan online? :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt heel heel anders geworden dus.. Mijn broer heeft hem ontworpen samen met ons..
Begon eerst als een wit kaartje met groene takjes...
Maar als uitganspunt dus de takjes/blaadjes... zelf later nog beestjes toegevoegd...
Heb begon ook met een hangend wiegje erbij maar die was vrij snel weer verdwenen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_116538644
Oh wauw! O+ Prachtig kaartje geworden. De kleurstelling vind ik ook erg mooi :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:19:15 #55
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116539483
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 08:07 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik vind eigenlijk dat gewicht en lengte er wel in hoort hoor. Het gaat toch om het kindje?
MeNicole ik zou als je zegt de kaartjes gaan alleen naar mensen waar we goed mee omgaan, het adres denk ik weglaten.

Hoe minder tekst op het kaartje hoe beter vind ik eigenlijk altijd.
Wij kiezen voor een kaartje uit dezelfde serie als waar die van de eerste vandaan kwam, 1 kaart die je uit een soort envelopje schuift. Ik ben weer erg blij met onze keuze!

Toevallig hebben ze het kaartje ook bij geboortekaartjes.nl heeft iemand ervaring met deze site, want ze zijn volgens mij wel aardig goedkoper dan de drukker waar de kaartjes van de eerste vandaan kwamen.
wij hebben onze kaartjes ook daar besteld, en heb ook van de week de proefdruk gehad op het uiteindelijke kaartje, helemaal te gek.
bij de leesproef 2 aanpassingen gedaan en binnen 10 minuten was het allemaal geregeld
hopelijk gaat de uiteindelijke levering van de kaarten ook zo vlot :)
W
Z
E
  zaterdag 8 september 2012 @ 19:02:27 #56
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116540540
Adres op de achterkant is geen optie eventueel?
Ik kreeg laatst een geboortekaartje met het adres los op een doorzichtig stukje papier erin, die mensen gingen ook verhuizen. Vond ik ook wel een mooie oplossing.
Mensen willen graag meteen een geboortekaartje sturen en dan maak je het wel makkelijk met het adres er meteen bij ;)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_116592460
We doen geen adres op ons kaartje. Iedereen die een kaartje krijgt hebben we van het weekend gesproken en ze hebben allemaal het kaartje van Matthias nog of ons adres in een boekje staan. Op de achterkant was niet mogelijk bij de site waar we de kaartjes laten maken. Dus opgelost.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116592914
Of je adres achterop de envelop zetten.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_116593006
Eens met snoopy!
  maandag 10 september 2012 @ 09:31:11 #60
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116593049
Ik gok dat er geen envelop omheen zit qua adres van de ontvanger op de achterkant?

Wat een prachtige kaartjes weer hier O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_116593286
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik gok dat er geen envelop omheen zit qua adres van de ontvanger op de achterkant?

Wat een prachtige kaartjes weer hier O+
Ah ja, op die fiets.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_116593614
We hebben er wel een envelop om. Maar de kaartjes worden nu via de site verstuurd naar de door ons opgegeven adressen. Zo hebben we omdat we 2 keer kort achter elkaar bestellen 50% korting op de verzendkosten :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116600569
Ik zit even wat inspiratie op te doen voor ons kaartje, qua tekst.
Zie ik dit :X

Wat ooievaar?
Niks ooievaar!
Gewoon van hupsakee,
en toen kwamen er twee!
Met een meidenkwartet
  maandag 10 september 2012 @ 14:27:50 #64
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116600898
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:17 schreef Cathmar het volgende:
Ik zit even wat inspiratie op te doen voor ons kaartje, qua tekst.
Zie ik dit :X

Wat ooievaar?
Niks ooievaar!
Gewoon van hupsakee,
en toen kwamen er twee!
Och heden, en die kinderen willen natuurlijk ook ooit hun eigen geboortekaartje zien :D Leg dat maar eens uit :')
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_116601023
:X Cathmar die is wel heel erg...

Ik kwam laatst een tekst tegen dat ik wel erg mooi vond, heb hem opgeslagen voor als wij opzoek gaan naar een kaartje

Een nieuw leven,
een klein wonder.
Het klinkt zo gewoon,
maar voor ons heel bijzonder
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116638064
Hier is de proefdruk binnen. En hij is mooi O+ Heb nog een paar dingen aangepast zodat het allemaal net iets rechter staat een schaduwrandje om de naam gedaan zodat die iets duidelijker werd.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116638620
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:17 schreef Cathmar het volgende:
Ik zit even wat inspiratie op te doen voor ons kaartje, qua tekst.
Zie ik dit :X

Wat ooievaar?
Niks ooievaar!
Gewoon van hupsakee,
en toen kwamen er twee!
Een variant hierop had de oudste dochter van mijn man op haar geboortekaartje. Ik begon, toen ik dat zag, op slag aan onze relatie te twijfelen. Ik heb me er overheen kunnen zetten, met moeite. ;)
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:23:01 #68
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116638901
Gelukkig heb jij een goede invloed op hem, toch? ;)
3!
pi_116639091
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:10 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Een variant hierop had de oudste dochter van mijn man op haar geboortekaartje. Ik begon, toen ik dat zag, op slag aan onze relatie te twijfelen. Ik heb me er overheen kunnen zetten, met moeite. ;)
OMG, dat had ik niet achter hem gezocht! It must have shaked your foundation _O-. Arme J... ;)
pi_116639124
Op het kaartje van Isabeau stond gewoon geen gedichtje of rijmpje. Leek me wel zo veilig. :D
pi_116639325
Je moet er niet aan denken dat je je, vertroebeld door de hormonen, had mee laten slepen in zo'n poëtische uitspatting :o.
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:57:01 #72
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_116639910
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:10 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Een variant hierop had de oudste dochter van mijn man op haar geboortekaartje. Ik begon, toen ik dat zag, op slag aan onze relatie te twijfelen. Ik heb me er overheen kunnen zetten, met moeite. ;)
:o :X :o :D
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_116640372
Ik durf eigenlijk niet te vragen wiens idee het was :D
  dinsdag 11 september 2012 @ 13:15:54 #74
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_116640491
Ach, al was het B.'s idee, het is al heel wat jaartjes terug en dan was het vast in een vlaag van verstandsverbijstering. Het feit dat jullie bij I. geen gedichtje oid hadden, spreekt alweer in z'n voordeel! (Of kwam ie toen ook met suggesties?!) ;)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_116640918
Nee, hij was het helemaal met me eens dat het less is more principe van toepassing was.
pi_116641272
Waarschijnlijk nadat hun beste vrienden allemaal afscheid van ze hadden genomen na ontvangst van het geboortekaartje :D.
pi_116641300
*proest*

ik denk het!
pi_116642081
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:17 schreef Cathmar het volgende:
Ik zit even wat inspiratie op te doen voor ons kaartje, qua tekst.
Zie ik dit :X

Wat ooievaar?
Niks ooievaar!
Gewoon van hupsakee,
en toen kwamen er twee!
Erg inderdaad!!

Ik zag laatst deze: Mijn wormpje hangt eraan dus papa heeft zijn best gedaan.

Ook zo'n pareltje! :X
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:08:37 #79
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_116642168
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:06 schreef Labelloo het volgende:

[..]

Erg inderdaad!!

Ik zag laatst deze: Mijn wormpje hangt eraan dus papa heeft zijn best gedaan.

Ook zo'n pareltje! :X
Alsof een meisje niet goed genoeg is ook :')

Vreselijk zulke teksten :X
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:58:45 #80
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116664421
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:10 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Een variant hierop had de oudste dochter van mijn man op haar geboortekaartje. Ik begon, toen ik dat zag, op slag aan onze relatie te twijfelen. Ik heb me er overheen kunnen zetten, met moeite. ;)
onze echt heel erg obese buren hadden dat ook op hun kaartje. :'( en dat je daar dan beeld bij hebt gelijk. :X ik haat mijn beelddenken soms echt. heel erg.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:01:28 #81
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_116664644
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:10 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Een variant hierop had de oudste dochter van mijn man op haar geboortekaartje. Ik begon, toen ik dat zag, op slag aan onze relatie te twijfelen. Ik heb me er overheen kunnen zetten, met moeite. ;)
hahaha dat is wel een afknapper ja! :)
in de haak.
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:02:08 #82
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_116664708
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:06 schreef Labelloo het volgende:

[..]

Erg inderdaad!!

Ik zag laatst deze: Mijn wormpje hangt eraan dus papa heeft zijn best gedaan.

Ook zo'n pareltje! :X
OMG 't zal je geboorteaankondiging maar wezen...
in de haak.
pi_116667153
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:31 schreef klumsy het volgende:
...

Een nieuw leven,
een klein wonder.
Het klinkt zo gewoon,
maar voor ons heel bijzonder
Klums, wij hadden ook een tekst in die richting.

Samen een kindje
Het lijkt zo normaal
Dit kindje van ons samen
Voor ons heel speciaal
pi_116675696
Ik zie echt maar héél zelden een rijmpje op een kaartje staan wat ik echt mooi vind. Meestal vind ik het een beetje knullig.

Dat van m'n man is al wel 19 jaar geleden hè?! Je kunt in zo'n periode heel verstandig worden.
  woensdag 12 september 2012 @ 08:31:50 #85
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116675783
Bij oudste hadden we wel een gedichtje die ik onder invloed van hormonen helemaal heb hergeformuleerd :')
Bij middelste niks bij jongste weer wel. Achteraf denk ik: had t niet gedaan! Maar ja, ook in 8 jaar kan je best verstandiger worden.

Ik snap bijvoorbeeld helemaal hoe Klumsy tot haar gedicht komt. En dat raakt dan ook echt vind ik. Zo'n wat nou ooievaar komt toch nooit echt uit je hart ofzo. :P

Al bedenk ik me nu ik dit zo typ dat die mensen wellicht ivf tweelingvragen hebben gekregen en dat zo ondervangen? Mensen zijn brutaal tegenwoordig!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 12 september 2012 @ 08:36:09 #86
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_116675839
Mijn neef en zn vrouw hebben een IVF tweeling en die ging zo:

Twee keer zoveel moeite,
twee keer zo druk
Maar ook dubbel genieten,
dubbel geluk


Ik vind hem nog steeds wat 'zwaar' ofzo..

Ze zijn inmiddels al 12.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_116675899
Ik ben ook niet zo van de rijmpjes. Die van Cathmar is wel heel erg.... :X
  woensdag 12 september 2012 @ 08:44:06 #88
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116675958
Ik weet t tweede gedichtje niet eens meer :o ontaarde moeder dat ik er ben.

Van oudste was:

Je bent zo klein en lief
Wij vinden je zo volmaakt
Je hebt ons met je komst
Nog gelukkiger gemaakt.

Sta ik nog steeds achter. (ook als ie geboren was zonder armen en met 4 benen had ik dit kunnen gebruiken, daar ging t me om. En dat ik daarvoor ook heus al wel gelukkig was. Hormonen, t zijn raaarde dingen)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_116676002
Wij hadden:

"Down among the reeds and rushes
A baby boy was found
His eyes as clear as centuries
His silky hair was brown

Never been lonely
Never been lied to
Never had to scuffle in fear
Nothing denied to
Born at the instant
The church bells chime
And the whole world whispering
Born at the right time "
pi_116676058
Wij hebben bij alledrie een stukje tekst uit een nummer op het kaartje gezet. Ik sta nog steeds achter alledrie. En ik vind het ergens ook wel leuk dat er een muzieknummer 'hangt' aan hun geboorte.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_116676145
Wij hadden bij de eerste:

All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

Bij de tweede:

I have never laid eyes on you
Not before this timeless day
But you woke and smiled my name
And you stole my heart away
Stole my heart away little girl

En bij nummer drie:

Wild flower
Star of my dreams
The most beautiful thing
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_116676280
Bij Mikael hadden we wel en gedichtje. Bij Leander en Matthias niet. Voor ons winterkindje kwam ik een heel leuk gedichtje tegen waar mijn lief meteen verliefd op was dus die gaan we nu gebruiken.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 12 september 2012 @ 09:07:58 #93
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_116676374
Bij Rienk een heel mooi Fries gedicht waar ik al verliefd op was voor ik uberhaubt zwanger was :+
En die van Jelte is ook in het Fries, maar een gedicht uit twee gemaakt. Ben met beide nog steeds heel blij O+

Rienk
Leaf lyts jonkje
Sa eigen en unyk
Wy binne sa bliid mei dy
Wat makkest do ús ryk

Leaf lyts jonkje
Do hearst by ús
Fiel dy mar feilich
Dit is dyn thús.


Jelte
Dêr wie it dan safier
Wer in lyts minskje oer de flier
Wer sa lyts, wer sa nij
Us twadde jonkje
Wat binne wy wiis mei dy.


Succes met vertalen 8-) :7

[ Bericht 44% gewijzigd door Vlinder op 12-09-2012 09:14:02 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_116677036
Wij wilden helemaal geen tekst of gedichtje erop, alleen naam, gewicht, etc.
En toen hadden we de echo gehad waarbij we het geslacht konden zien, en toen bleek het een meisje. En toen ging ik de volgende dag op de fiets naar mijn werk, met m'n mp3-speler, en toen kwam Pearl Jam met "Thin Air". En toen moest ik huilen, zomaar, van geluk. Dus hebben we toch twee regels op het kaartje gezet:

"She's reached my heart
in thin air"

En iksta er nog steeds volledig achter ik moet zelfs nog wel eens bijna huilen als ik het nummer hoor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_116677314
Oxy heeft op mijn verzoek een gedichtje geschreven. Ik had enkel sneeuw opgeven maar zonder dat ze het kaartje had gezien paste het perfect O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 12 september 2012 @ 09:53:19 #96
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116677406
Wij hadden

Twee kleine handjes,
geef ons er beide één,
dan zullen we je leiden tot je zegt
nu kan ik het alleen.

Zoiets wil ik voor dochter twee ook wel weer maar das best lastig
  woensdag 12 september 2012 @ 10:02:26 #97
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_116677599
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:39 schreef miss_sly het volgende:
Wij wilden helemaal geen tekst of gedichtje erop, alleen naam, gewicht, etc.
En toen hadden we de echo gehad waarbij we het geslacht konden zien, en toen bleek het een meisje. En toen ging ik de volgende dag op de fiets naar mijn werk, met m'n mp3-speler, en toen kwam Pearl Jam met "Thin Air". En toen moest ik huilen, zomaar, van geluk. Dus hebben we toch twee regels op het kaartje gezet:

"She's reached my heart
in thin air"

En iksta er nog steeds volledig achter ik moet zelfs nog wel eens bijna huilen als ik het nummer hoor.
O+ :*

Wij wilden geen gedichtje, maar wel een stukje songtekst. Dat is uiteindelijk "you little wonder, little wonder you" uit liedje van David Bowie geworden, meer niet. Dat ene regeltje was treffend genoeg!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_116677681
Te lui om uit te typen :+

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_116677721
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:02 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

O+ :*

Wij wilden geen gedichtje, maar wel een stukje songtekst. Dat is uiteindelijk "you little wonder, little wonder you" uit liedje van David Bowie geworden, meer niet. Dat ene regeltje was treffend genoeg!
Ow ja, ik weet nog dat ik die tekst zag, en het er zo helemaal mee eens was, in al zijn eenvoud O+

DML, dat gedichtje van Oxy, zo mooi! Wat is ze toch ongelofelijk goed met woorden!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_116677732
In de sneeuw rechts stonden onze gegevens maar je ziet ook wel meteen waarom wij nog meer details achterwege hebben gelaten.
Het zou echt te vol worden anders. N.a.v. de discussie laatst over wat er wel en niet op dus.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 12 september 2012 @ 10:08:10 #101
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116677735
Mooi DML!

Ik vind het zo knap dat je een stukje tekst uit een liedje kan gebruiken voor een geboortekaartje. Ik luister te slecht naar de songteksten.
  woensdag 12 september 2012 @ 10:10:35 #102
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116677805
Ik hou helemaal niet van gedichtjes, maar van Oxy heb ik echt al een paar hele mooie voorbij zien komen O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_116677856
Je moet wel iets met een song hebben vind ik en niet maar zoeken naar iets dat past maar dat je het nummer helemaal niet kent vind ik :@
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 12 september 2012 @ 10:13:49 #104
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_116677894
Ohh, DML, kippenvel van dat gedichtje! Heel mooi, Oxy O+

Wij hadden ook een stukje songtekst van 'I knew I loved you before I met you', van Savage Garden Dat wilde ik al ongeveer zo'n 10 jaar heel graag in 't geboortekaartje van mijn kindje zetten. Nu was het ook heel toepasselijk bij de manier waarop alles was gegaan.

I knew I loved you before I met you
I think I dreamed you into life
pi_116677913
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je moet wel iets met een song hebben vind ik en niet maar zoeken naar iets dat past maar dat je het nummer helemaal niet kent vind ik :@
Nee, daarom wilden wij ook niets, want we wilden niet zoeken naar iets alleen om een tekst erop te hebben. En daarom wist ik het ineens heel zeker toen ik zo op dit nummer reageerde. Deze tekst zei voor mij iets voor de band die ik al met mijn dochter had, terwijl ik haar nog niet had gezien.

En needless to say dat ik het nummer natuurlijk al lang kende, want van Pearl Jam O+

[ Bericht 9% gewijzigd door miss_sly op 12-09-2012 10:23:05 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 september 2012 @ 10:18:42 #106
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116678024
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je moet wel iets met een song hebben vind ik en niet maar zoeken naar iets dat past maar dat je het nummer helemaal niet kent vind ik :@
helemaal waar, daarom zal er bij ons niet snel een tekst uit een liedje op het kaartje komen. Vond het voor de bruiloft al lastig zat. Ik heb wel een paar favo songs, sommige liedjes doen me ook veel, ook NL talig maar daar komt uit mijn hoofd nu niet direct een tekst uit of zo.
  woensdag 12 september 2012 @ 10:21:38 #107
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_116678095
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je moet wel iets met een song hebben vind ik en niet maar zoeken naar iets dat past maar dat je het nummer helemaal niet kent vind ik :@
Dat ben ik met je eens. Voor ons zijn het allemaal nummers die wij al jaren daarvoor kenden en iets mee hadden. Anders voegt het ook niets toe, lijkt me.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_116678210
Soesa Savage Garden heefts sowieso mooie teksten, goede keuze O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 12 september 2012 @ 10:27:13 #109
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_116678230
Het geboortekaartje van Susanne was in de 'ik-vorm' geschreven. Dus "mijn naam is enz..".

Ook het rijmpje er op was in de "Ik-vorm"

Vandaag is het een leuke dag
en iedereen moet het horen!
Vandaag is het de mooiste dag!
Vandaag ben ik geboren!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_116678440
Over songteksten: ik zag een tekst van Garbage voorbij komen:
"Go baby! Go baby! We're right behind you"
pi_116678517
Bij Thijs hadden we een soort krant gemaakt, geen gedicht.
Bij Roy hadden we 2 gedichten,
Namens Thijs : En uit de wolken valt een zoentje
zacht landt het op je bol
Pluk jij de kusjes uit de hemel?
Dan zoen ik de wolken vol
Met dank aan mvr van Dalen.

En we hadden;

Zo gewoon en toch zo bijzonder
Zo alledaags,maar steeds weer een wonder.

Dankbaar en blij zijn wij met de geboorte van onze zoon
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 12 september 2012 @ 10:43:05 #112
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_116678636
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:38 schreef _Bar_ het volgende:
Bij Thijs hadden we een soort krant gemaakt, geen gedicht.
Bij Roy hadden we 2 gedichten,
Namens Thijs : En uit de wolken valt een zoentje
zacht landt het op je bol
Pluk jij de kusjes uit de hemel?
Dan zoen ik de wolken vol

Met dank aan mvr van Dalen.

En we hadden;

Zo gewoon en toch zo bijzonder
Zo alledaags,maar steeds weer een wonder.

Dankbaar en blij zijn wij met de geboorte van onze zoon
Oe krijg er gewoon kippenvel van.. wat mooi! O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 12 september 2012 @ 10:45:24 #113
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116678710
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:35 schreef Suikertante het volgende:
Over songteksten: ik zag een tekst van Garbage voorbij komen:
"Go baby! Go baby! We're right behind you"
:D Die vind ik tof!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 12 september 2012 @ 10:52:25 #114
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116678970
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Die vind ik tof!
+1
  woensdag 12 september 2012 @ 10:54:11 #115
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116679032
Ik vond die van O. van Lamb zo mooi qua tekst ook O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_116679939
Heb ik die gemist oh-oh? Mag ie nog eens? :)
  woensdag 12 september 2012 @ 12:52:19 #117
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116683191
hij staat nog op pagina 3 suikertante

hier deze keer geen gedichtje maar 3 woordjes O+
en verder geen tierelantijnen daar vindt ik het kaartje ook niet naar .
als het zo ver is dan post ik hem :)
W
Z
E
  woensdag 12 september 2012 @ 13:24:48 #118
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116684455
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:23 schreef Suikertante het volgende:
Heb ik die gemist oh-oh? Mag ie nog eens? :)
Hele kaartje is echt heel prachtig O+
Die afgeronde hoeken en die zwarte achtegrond O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_116684744
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:23 schreef Suikertante het volgende:
Heb ik die gemist oh-oh? Mag ie nog eens? :)
Kaartje staat op de vorige pagina, beetje bovenaan
pi_116685675
De tekst staat ook in mijn handtekening :D
Alleen 'You and Me' hebben we weggelaten in het kaartje... Wij zijn met z'n 2tjes er voor haar, dus "me" vonden we niet passend)

Oh oh hij is een soort vuildonker paars.. niet echt zwart...

Tekst is van de band Lamb.. Die hadden we al gekozen en later besefte we het mooie toeval.. (O.'s naam betekend lammetje)

Tekst van de binnenkant...

Op de voorkant van het kaartje staat: So happy with you
Das van dit nummer:
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 12 september 2012 @ 13:52:49 #121
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116685731
Ja ik wist al niet hoe ik die kleur moest noemen whehe.
Alles klopt er aan. Die en die van Wolf vind ik echt te awesome O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_116686013
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:36 schreef Vlindur het volgende:
Mijn neef en zn vrouw hebben een IVF tweeling en die ging zo:

Twee keer zoveel moeite,
twee keer zo druk
Maar ook dubbel genieten,
dubbel geluk


Ik vind hem nog steeds wat 'zwaar' ofzo..

Ze zijn inmiddels al 12.
Oh die ken ik in het Engels:
Double the trouble, double the fun, having two babies instead of one!

Die vind ik wat minder 'zwaar'.


En het kaartje van O. is inderdaad geweldig... (heb net alle geboortjekaartjestopics zitten doorspitten op zoek naar inspiratie. Mét resultaat!)
  woensdag 12 september 2012 @ 14:19:27 #123
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_116686830
Ik vind die tekst van Kelis zo tof van A Capella voor op een kaartje.
Maar ik mot geen baby :D
Vriendin van me had een onwijs gaaf geboortekaartje, toffe foto er op en leuke print en zo, staat er een tenenkrommend gedichtje in...
Wat een vreugde wat een vrolijkheid,
mijn mama is eindelijk haar buikje kwijt.
Ze heeft het zich echter niet te beklagen,
want nu kan ik ook mijn papa plagen!

:') Zooooooo jammer!
En dan staat er om de andere pagina met zijn gegevens ook nog rondom geschreven:
Een prachtkereltje is geboren
Geboren uit liefde
Welkom lief ventje!

Iedereen vond het echt jammer van de tekstoverload :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_116687061
ik ben ook nog steeds blij met die van Lex O+
pi_116703687
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:36 schreef Vlindur het volgende:
Mijn neef en zn vrouw hebben een IVF tweeling en die ging zo:

Twee keer zoveel moeite,
twee keer zo druk
Maar ook dubbel genieten,
dubbel geluk


Ik vind hem nog steeds wat 'zwaar' ofzo..

Ze zijn inmiddels al 12.
Ik hou ook niet van dit soort gedichtjes, zo heb ik hier een geboortekaartje liggen van mensen die meerdere miskramen gehad hebben voordat hun zoon geboren werd, en dat komt dan een beetje terug in het gedichtje op zijn geboortekaartje, zoiets als "Na vele tranen zijn wij nu heel blij ..'' oid
Net alsof dat kindje daar wat aan kan doen (zo komen dat soort gedichtjes een beetje op mij over), die verdiend toch gewoon een heel positief gedichtje?!
Wat ik wel heel mooi vond is dat een collega van mij een gedichtje op het geboortekaartje van haar dochter had staan, uit naam van haar zoon en overleden zoontje(zijn naam stond er bij met een wolkje eromheen)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_116703837
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik wist al niet hoe ik die kleur moest noemen whehe.
Alles klopt er aan. Die en die van Wolf vind ik echt te awesome O+
Nogmaals dank :D Ik vind hem zelf ook nog steeds helemaal passend en tof O+
En die van O. van Lamb vind ik ook super, vooral de kleur O+

Wij hadden dit gedichtje aan de binnenkant staan

Er was eens
is nu voor ons
er is
Het sprookje krijgt betekenis
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_116704101
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:38 schreef _Bar_ het volgende:

Namens Thijs : En uit de wolken valt een zoentje
zacht landt het op je bol
Pluk jij de kusjes uit de hemel?
Dan zoen ik de wolken vol
Met dank aan mvr van Dalen.

oh jaaa, dat weet ik nog wel, die heb je destijds ook nog gepost geloof ik. Echt prachtig O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 12 september 2012 @ 20:47:31 #128
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116704346
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:38 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik hou ook niet van dit soort gedichtjes, zo heb ik hier een geboortekaartje liggen van mensen die meerdere miskramen gehad hebben voordat hun zoon geboren werd, en dat komt dan een beetje terug in het gedichtje op zijn geboortekaartje, zoiets als "Na vele tranen zijn wij nu heel blij ..'' oid
Net alsof dat kindje daar wat aan kan doen (zo komen dat soort gedichtjes een beetje op mij over), die verdiend toch gewoon een heel positief gedichtje?!
Wat ik wel heel mooi vond is dat een collega van mij een gedichtje op het geboortekaartje van haar dochter had staan, uit naam van haar zoon en overleden zoontje(zijn naam stond er bij met een wolkje eromheen)
Wij zitten op het moment een beetje te worstelen met het wel of niet vermelden van Gabriël en we neigen er beiden naar om hem er meer 'symbolisch' bij te betrekken, in de vorm van een sterretje of een vlindertje ofzo. Gedichtjesmensen zijn we sowieso al niet, dus wat dat aangaat is het heel makkelijk. Misschien nog een subtiele (hoop ik) verwijzing naar het verleden met een zon en een regenboog op het kaartje oid, maar dat weten we ook nog niet echt.
3!
pi_116705129
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oxy heeft op mijn verzoek een gedichtje geschreven. Ik had enkel sneeuw opgeven maar zonder dat ze het kaartje had gezien paste het perfect O+
Wij hadden ook een gedichtje van Oxy O+ En ook een kaartje met sneeuw trouwens.

Ik plant een wensboom
onder je raam
voor al de wensen van je leven

Ik plant een wensboom
stevig, sterk
dat je met alle winden mee
mag waaien

Ik plant een wensboom
bouw een huis
hier bij ons, altijd, voor het leven.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_116706867
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:52 schreef rebel-angel het volgende:
hij staat nog op pagina 3 suikertante
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:30 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Kaartje staat op de vorige pagina, beetje bovenaan
Oh mijn hemel sorry, die heb ik gemist ofzo, raar! En dan lees ik dus ook nog over het onderschrift heen, pardon!

Lamb O+
pi_116707927
Suikertante is hij nog te zien? Ik heb de foto namelijk weer verwijderd...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_116708279
Ik denk dat we uit het kaartje zijn, en uit de tekst. Het wordt een heel ander kaartje als we toen met Sofie hadden. Ik moet alleen nog eens goed uitzoeken of we ook kaartjes kunnen bestellen zonder onze adres en telefoon gegevens. Ik werk met jongeren, en wil mijn cliënten graag een kaartje sturen, maar ze hoeven niet te weten waar ik woon, en mijn privenummer krijgen ze al helemaal niet. Bij kaartje 2 goo kon dat heel makkelijk, maar dit is weer anders.

Ik had ze gemailed, maar snapte niks van het antwoord. Zal ze van de week eens bellen.
*poef* nu is het weg
pi_116708590
Nee Lamb hij is niet meer te zien, maar je onderschrift wel natuurlijk! En de Youtubefilmpjes ook O+
pi_116708729
Naja mocht je nog willen roep maar.. gooi ik hem nog ff terug
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_116709231
Nou doe dan maar een uurtje.. ben wel benieuwd na al dat enthousiasme!
pi_116711084
Ohja Lamb ik herken hem wel! Het is echt niet normaal hoor, dat vergiet van mij dat een hoofd heet..
Maar het is inderdaad een heel sfeervol origineel en prachtig kaartje.
pi_116727072
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:29 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik denk dat we uit het kaartje zijn, en uit de tekst. Het wordt een heel ander kaartje als we toen met Sofie hadden. Ik moet alleen nog eens goed uitzoeken of we ook kaartjes kunnen bestellen zonder onze adres en telefoon gegevens. Ik werk met jongeren, en wil mijn cliënten graag een kaartje sturen, maar ze hoeven niet te weten waar ik woon, en mijn privenummer krijgen ze al helemaal niet. Bij kaartje 2 goo kon dat heel makkelijk, maar dit is weer anders.

Ik had ze gemailed, maar snapte niks van het antwoord. Zal ze van de week eens bellen.
Je kan bij kaartje 2 go je kaartje met adres bestellen, dan pas je hem aan en bestel je hem zonder adres nog een paar keer. Als je dat van te voren meld betaal je 1 keer verzendkosten. Mijn nichtje had namelijk hetzelfde met haar werk.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116730470
Ja, zo hebben we dat vorige keer dus gedaan. Nu niet bij kaartje 2 go, maar een ander bedrijf.
*poef* nu is het weg
pi_117584507
Phhf mijn lief wil dat we voor de zekerheid ook een jongenskaartje hebben. Maar ik kan dus niks vinden wat me aanstaat. Heb al zolang gezocht om het kaartje voor een meisje te krijgen zoals ik wil!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:45:10 #140
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_117586058
Ik zou het er gewoon op gokken Nicole, wat is nu de kans dat het tot het eind van de zwangerschap niet aan het licht zou komen wanneer het toch een jongen zou blijken te zijn? Krijg je nog een echo? Misschien dat ik ernaast zit omdat ik zo achterlijk veel echo's kreeg ;).
pi_117586225
Ik heb het zoeken ook opgegeven. Ik heb met 30 weken nog een echo maar ik gok het er maar op. Mocht het toch een jongentje zijn kan ik het kaartje van onze dame misschien wel zo aanpassen dat het voor een jochie ook kan. En anders heeft ie pech. Hij moet ook wel eerst ff in een roze kamer slapen enzo :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117625172
Wat gisteren niet lukte is nu met 20 minuten klaar O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117634654
Van ons hoefde een gedichtje eigenlijk ook niet. Tot ik toevallig Paul de Leeuw voorbij hoorde komen. Dat paste zo goed. O+

Ik heb je lief, mn hele leven
het is veel meer dan houden van
Ik heb je lief, mn hele leven
vier jaargetijden lang
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:41:56 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117635684
Ik kreeg laatst een kaartje met:

Hallo daar ben ik weer
Het is nu al de tweede keer

Dus ik :?
En toen ging het nog verder en bleek dat het vanuit het oudere zusje geschreven was. :')
***
pi_117636991
Nou zeg. Dat is wel heel erg 'second best' -O-
pi_117637233
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:24 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben ook nog steeds blij met die van Lex O+
[ afbeelding ]
Ohh, dat kaartje had ik ook al ergens gezien en opgeslagen onder mijn favorieten O+ Ik vind het zo'n lief kaartje, een serieuze kanshebber bij ons :)
pi_117637378
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:28 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ohh, dat kaartje had ik ook al ergens gezien en opgeslagen onder mijn favorieten O+ Ik vind het zo'n lief kaartje, een serieuze kanshebber bij ons :)
(C)
pi_117637410
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:31 schreef -Spring het volgende:

[..]

(R)
?
pi_117637457
Shit. Je was te snel. ;(

© dus. Volgens mij heeft KD het kaartje zelf ontworpen namelijk. :)
pi_117637482
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:33 schreef -Spring het volgende:
Shit. Je was te snel. ;(
Maar dan snap ik 'm nog niet? :P
pi_117637744
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:33 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Maar dan snap ik 'm nog niet? :P
KD heeft hem zelf ontworpen dus de (c) staat voor copyright...
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117637819
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

KD heeft hem zelf ontworpen dus de (c) staat voor copyright...
Oh, dat wist ik niet. Hij staat gewoon in meerdere varianten op een site.. Heb 'm bij onze verloskundige ook al eens zien hangen.

http://liefleukeneigen.nl(...)boortekaartjes/wiep/
pi_117638412
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet. Hij staat gewoon in meerdere varianten op een site.. Heb 'm bij onze verloskundige ook al eens zien hangen.

http://liefleukeneigen.nl(...)boortekaartjes/wiep/
Dat is wat Spring probeerde te zeggen in ieder geval.
Geen flauw idee hoe het zit verder :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117638580
Ah oké, nouja ik vind het gewoon een fantastisch kaartje O+
pi_117638678
Maar als je hem online kunt bestellen dan neem ik aan dat de winkel de copyright wel geregeld heeft?
pi_117638710
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:00 schreef Suikertante het volgende:
Maar als je hem online kunt bestellen dan neem ik aan dat de winkel de copyright wel geregeld heeft?
Ik ga er vanuit dat met opmaak alleen de teksten enzo bedoeld worden..
pi_117638795
Ik dacht dat KD m helemaal had ontworpen, vandaar mijn (c). :)
pi_117638819
Nou L0t grijp je kans! :D
pi_117638869
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:04 schreef Suikertante het volgende:
Nou L0t grijp je kans! :D
Haha, het is één van meerdere kanshebbers en ik heb nog een half jaar om te beslissen gelukkig ;)
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 21:00:36 #161
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117641461
Superveel leuke kaartjes (vind ik dus) hier: http://www.riestyleshop.nl/
Bijvoorbeeld


pi_117653642
Wooow die zijn leuk! :D
pi_117653733
geboorte kaartje moet ik ook echt even achteraan bellen. We weten allang welke we hebben willen, maar moeten het nog regelen. Bedachten we ons eergisteren toen we kaartjes aan het bekijken waren in het ziekenhuis.
*poef* nu is het weg
pi_117654297
Mooi Becky! Maar ik vind het veel te duur, dat heb ik er niet voor over.
Met een meidenkwartet
  zaterdag 3 november 2012 @ 10:21:53 #165
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118767872
Cathmar, ik vind het ook erg prijzig. Mijn schoonpa is DTP-er en kan iets soort gelijks wel voor ons maken. Scheelt een hoop.
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:50:12 #166
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_118770780
Ik heb ons kaartje bij http://www.liefleukeneigen.nl vandaan.
Enorm groot aanbod en goede service. ^O^

Ons kaartje was rond de 2,00 euro volgen mij. Ik heb best veel dingen tweedehands gekocht, omdat ik het zonde vond om er veel geld aan uit te geven. Maar wat betreft het geboortekaartje heb ik vooral gekeken naar welke past bij ons en wat vind ik echt mooi. En we hadden er maar 75 ofzo nodig, dus dan is het ook wel te doen.
  woensdag 7 november 2012 @ 21:08:41 #167
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118953635
Zo en nu zoek ik inspiratie voor het geboortekaartje, bij de eerste hadden we dit op het geboortekaartje

Twee kleine handjes,
geef ons er beide 1,
dan zullen we leiden,
tot je zegt, nu kan ik het alleen.

Dit gedichtje hadden we omdat (vind ik) eruit spreekt dat we zelfstandigheid ook heel belangrijk vinden.
Nu krijgt onze dame een zusje en zoek ik iets soortgelijks. Zelf ben ik geen dichtwonder maar misschien dat iemand hier dat wel is. Of ergens een tof gedichtje heeft gezien/gehoord. Ik ben al verschillende sites aan het doorlopen maar HET tekstje heb ik nog niet gevonden.
pi_118954773
Een kleine tip, bij kaartje2go.nl krijg je met de code postzegels tm 9-11 de postzegels gratis. Geldt ook bij data in de toekomst en je kan nog wijzigingen aanbrengen later
Lotte!
Noah!
pi_118954921
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef becky27 het volgende:
Nu krijgt onze dame een zusje en zoek ik iets soortgelijks. Zelf ben ik geen dichtwonder maar misschien dat iemand hier dat wel is. Of ergens een tof gedichtje heeft gezien/gehoord. Ik ben al verschillende sites aan het doorlopen maar HET tekstje heb ik nog niet gevonden.
Deze heb ik onlangs gezien en ik vond 'm erg leuk.

Voetjes die schopten
Voetjes die later lopen gaan
Voetjes die de grote wereld binnen stappen
Voetjes die stevig in het leven zullen staan

Het zelfstandigheidsstukje zie ik hier wel in terug. :)
  woensdag 7 november 2012 @ 21:35:41 #170
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118955486
Zijn me iets te veel voetjes :)
  woensdag 7 november 2012 @ 21:37:53 #171
330855 ejiraM
for the greater good
pi_118955624
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef becky27 het volgende:
Zijn me iets te veel voetjes :)
En als je hem iets aanpast?

Beentjes die schopten
Oortjes die later horen gaan
Oogjes die de grote wereld gaan ontdekken
Voetjes die stevig in het leven zullen staan
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  woensdag 7 november 2012 @ 21:49:24 #172
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118956415
Is nog een optie zoiets. Thanx
pi_118958040
Ivm het korte tijdsbestek hebben wij uiteindelijk gekozen voor een kant-en-klaar kaartje van zelfkaartjes.nl :



Wij hadden de naam op de voorkant en in dat "sterretjesvlak" de informatie over de babyborrel (met op de achterkant nog een verwijzing naar website met verlanglijstje). En de teksten in wit, oranje en okergeel.
pi_118959555
Wat een leuk vosje! O+
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:08:15 #175
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_119006371

:+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_119006487
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:08 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ]
:+
:o :') |:(
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 09:31:10 #177
43556 miss_dynastie
pi_119006795
En dan nog J.im.my heten ook ;(
pi_119006858
:')
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 9 november 2012 @ 09:57:31 #179
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_119007385
Ik zou mezelf spontaan voor adoptie aanbieden als mijn ouders dit in de tuin hadden gezet. Echt te droevig :') .
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:05:26 #180
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_119007589
Die is al zo oud :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 9 november 2012 @ 10:22:29 #181
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_119008160
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:08 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ]
:+
:X Hallo tokkie
pi_119008297
Alle hoeken van de kamer! :o Té genant! :X
pi_119009175
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan nog J.im.my heten ook ;(
Die naam vind ik best prima, zeker gezien de rest van de tekst :X
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 10:54:36 #184
43556 miss_dynastie
pi_119009266
Zou Sander eigenlijk haar man of de melkboer zijn?
pi_119819685
Even een schop hoor!

buitenkant

binnenkant
*poef* nu is het weg
pi_119820561
Wat een vrolijk en luchtig kaartje is het geworden!!
pi_119820643
Heel leuk KJ!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_119820792
Schattig!
pi_119820937
kaatjejannie leuk, lief en gaaf!
pi_119821489
Heeel leuk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_119823963
KJ, ontzettend mooi kaartje.
En het gedichtje is helemaal O+!
pi_119824448
KJ wat een geweldige kaart O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_120366043
Volgens mij zijn er weer wat mensen met kaartjes bezig, hebben jullie al inspiratie om te spuien hier? O-) O+
pi_120366098
ohh wauw KJ, wat een leuk kaartje! O+ O+
  zondag 16 december 2012 @ 11:56:53 #195
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_120367849
Leuk KJ!
  zondag 16 december 2012 @ 19:25:58 #196
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_120385340
oooh kj wat een leuk kaartje zeg
krijg er zo'n licht en luchtig blij gevoel van O+
W
Z
E
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 december 2012 @ 19:34:21 #197
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_120385746
K zag vandaag Benkthe staan :?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 16 december 2012 @ 19:39:10 #198
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_120385965
Dit is ons geboortekaartje. Ben er zo blij mee O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 16 december 2012 @ 19:41:36 #199
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_120386058
Wat een mooi herfstkaartje Spees! O+
pi_120386073
Gaaf zeg, spees!
  zondag 16 december 2012 @ 19:44:08 #201
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_120386174
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:08 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ]
:+
Gelukkig staat er bij 1e paal niks over de paal die papa in zn broek had :{
  zondag 16 december 2012 @ 19:44:21 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_120386190
quote/edit blijft lastig
  zondag 16 december 2012 @ 19:46:24 #203
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_120386278
quote:
17s.gif Op zondag 16 december 2012 19:41 schreef Kyara het volgende:
Wat een mooi herfstkaartje Spees! O+
Thanx! (Zandsculptuur ook) We wilden graag een kaartje van het seizoen waarin hij geboren werd, en deze vonden we perfect O+
pi_120386364
SE wat een mooi kaartje. Heel gaaf dat herstthema. En de verdeling van de tekst vind ik ook mooi :)
pi_120386425
I love it Spees! O+
pi_120387173
Speeseend wat een ontzettend lief kaartje!! O+ Die blaadjes!!
  zondag 16 december 2012 @ 21:08:17 #207
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_120390702
Danku danku! Hebben heel veel positieve reacties gekregen, super leuk :) (al zou ook niemand een berichtje sturen met "Goh.. Wat een foeilelijk kaartje vonden we net in de bus!" :+ )
  zondag 16 december 2012 @ 21:12:58 #208
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_120390995
KJ, wat leuk dat getekende :Y

Spees, wow ik had hem uit kunnen kiezen, erg mooi O+
Zelf ontworpen of online uitgekozen? O-)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_120391142
Heel erg mooi spees eend!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 16 december 2012 @ 21:19:25 #210
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_120391431
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:12 schreef laziness het volgende:
KJ, wat leuk dat getekende :Y

Spees, wow ik had hem uit kunnen kiezen, erg mooi O+
Zelf ontworpen of online uitgekozen? O-)
Online uitgekozen (ontwerp gekocht) en daarna wat kleine dingetjes aangepast zoals lettertype, plaatsing van de tekst en iets met de kleding van het jongetje :)

Wil je de link, gezien je ' O-) ' ? :)
  zondag 16 december 2012 @ 21:19:45 #211
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_120391456
Ja graag :P
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 16 december 2012 @ 21:20:57 #212
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_120391538
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:19 schreef laziness het volgende:
Ja graag :P
Ik stuur je een DM!
pi_120409885
-O-

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2012 17:19:21 ]
  maandag 17 december 2012 @ 11:50:37 #214
381212 Gulara
From the future
pi_120410183
SpeesEend wat een ontzettend leuk kaartje!

En waarom steeds maar die verwijzingen naar hoe dat kind tot stand is gekomen? 'Allerlei technieken?' Moeten we nu nieuwsgierig zijn en onder het genot van en bakkie en beschuit met muisjes gaan informeren over deze technieken?
Ik snap dat echt niet. :?
pi_120410669
Doe mij toch maar een ooievaar in de tuin i.p.v. zo'n bord :@
pi_120412714
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:50 schreef Gulara het volgende:

En waarom steeds maar die verwijzingen naar hoe dat kind tot stand is gekomen? 'Allerlei technieken?' Moeten we nu nieuwsgierig zijn en onder het genot van en bakkie en beschuit met muisjes gaan informeren over deze technieken?
Ik snap dat echt niet. :?
Vooral geschikt bij IVF, ICSI en IUI lijkt me :P
Ik heb verder überhaupt niets met geboorteborden in de tuin.
  maandag 17 december 2012 @ 13:10:44 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120412916
Doe maar gewoon geen bord of ooievaar dan... :{

Spees_Eend, wat een superkaartje! :Y Heel lief! O+
***
  maandag 17 december 2012 @ 13:13:53 #218
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_120413051
Zo'n bord zou ik ook echt niet in mn tuin willen hebben. :X

Wat een geweldig kaartje Spees_Eend O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  † In Memoriam † maandag 17 december 2012 @ 13:14:55 #219
43556 miss_dynastie
pi_120413093
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:50 schreef Gulara het volgende:
En waarom steeds maar die verwijzingen naar hoe dat kind tot stand is gekomen? 'Allerlei technieken?' Moeten we nu nieuwsgierig zijn en onder het genot van en bakkie en beschuit met muisjes gaan informeren over deze technieken? Ik snap dat echt niet.
Wel weer eens iets anders dan informeren naar het verloop van de bevalling :7
  maandag 17 december 2012 @ 13:32:13 #220
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_120413797
Hier mijne ook even, wat laat, maar was toch wel trots op 't kaartje :D
Ik haal 'm straks weer weg..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt van de site die op de achterkant van het kaartje staat, de voorkant hebben we iets aangepast (was eerst effen roze, wij vonden het met gekreukeld papier achtergrond leuker (idee van een ander kaartje). :)

[ Bericht 17% gewijzigd door Enfermera op 17-12-2012 19:13:38 ]
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 17 december 2012 @ 13:34:33 #221
381212 Gulara
From the future
pi_120413873
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wel weer eens iets anders dan informeren naar het verloop van de bevalling :7
Alsof ik na die vergeetachtigheid gedurende de zwangerschap nog weet hoe dat kind gemaakt is. En na een bevalling is het vast ook het laatste waar je het over wilt hebben. Met dat soort vragen moet je echt eerder komen hoor. :Y)
  maandag 17 december 2012 @ 13:35:36 #222
381212 Gulara
From the future
pi_120413918
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:05 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Vooral geschikt bij IVF, ICSI en IUI lijkt me :P
Ik heb verder überhaupt niets met geboorteborden in de tuin.
Oh zou dat het zijn. Niet eens over nagedacht eigenlijk. :@ Nou ik vind het hoe dan ook stom en onnodig. :P
  maandag 17 december 2012 @ 13:36:41 #223
381212 Gulara
From the future
pi_120413962
Stoer kaartje Enfermera!
pi_120413981
Heel stoer kaartje Enf. Past ook bij de naam.

Ik ben meer van de lieve kaartjes. Maar ik kan je kaartje wel waarderen ^O^
  maandag 17 december 2012 @ 13:38:44 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_120414045
Thanks! :D Ja, tis idd een stoere, echt iets wat bij ons paste :) snap dat anderen wellicht voor 'lievere' kaartjes gaan!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_120414135
Ja idd stoere kaart! Voor een stoer meiske met stoere papa en mama!
pi_120416429
Stoer is het goede woord ja! En je tekstje O+ I luuuv FF
  maandag 17 december 2012 @ 14:37:13 #228
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_120416484
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:35 schreef Mangostine het volgende:
Stoer is het goede woord ja! En je tekstje O+ I luuuv FF
:D O+ Wij ookkkk hihi.. :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_120417813
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:20 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik stuur je een DM!
Ik zou het ook graag willen weten, ik vind het een prachtig kaartje <3
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_120418488
Ha wat een stoer kaartje!! O+
pi_120423126
Tof kaartje Enf! ^O^
pi_120425197
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Doe maar gewoon geen bord of ooievaar dan... :{

Dit!

Spees_Eend wat een geweldig kaartje O+

Ook het kaartje voor Luuk vind ik erg leuk, lief!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 17 december 2012 @ 19:13:18 #233
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_120427761
Thx allemaal! :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_120428162
Sjippies kaartje gemist.
pi_120545051
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 15:10 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ik zou het ook graag willen weten, ik vind het een prachtig kaartje <3
Ik heb je maandag een DM gestuurd. Heb je die ontvangen?
pi_120546578
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:22 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik heb je maandag een DM gestuurd. Heb je die ontvangen?
Nee, ik heb nog niets ontvangen, wat gek.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_120548049
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:06 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Nee, ik heb nog niets ontvangen, wat gek.
Idd, ik heb je maar even een PM gestuurd.
pi_121550445




Voor de kenners, de enveloppen zijn van dezelfde kleur als waar je harde schijven in koopt :')
Op het pasje achter staat een qr waar de info over Bram leesbaar in staat en de verwijzing naar z'n fb pagina.
Z'n geboortedatum en tijd is in epoch time stamp en waar hij is geboren staat er in gps coordinaten.

[ Bericht 28% gewijzigd door Ticootje op 14-01-2013 17:06:32 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_121550498
leuk!! O+
:)
pi_121550563
Wat schattig Tico en joene O+

Leuke details ook :D

[ Bericht 37% gewijzigd door Sonnetje85 op 14-01-2013 16:26:06 ]
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2013 @ 16:07:57 #241
43556 miss_dynastie
pi_121550629
Oh O+
  maandag 14 januari 2013 @ 16:10:05 #242
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121550748
Wat leuk Tico & Joene! Erg origineel! O+
  maandag 14 januari 2013 @ 16:14:17 #243
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121550945
leuk idee Tico & Joene!
in de haak.
pi_121550970
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:10 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk Tico & Joene! Erg origineel! O+
Dank je
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_121551047
Heel gaaf kaartje! Leuk gedaan Tico en Joene!
pi_121551325
Heel gaaf!!
pi_121551522
Gaaf, heel toepasselijk volgens mij!
E.
pi_121551760
Hij is zoooo gaaf... O+
M vindt m.ook geweldig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121552969
Wat een mooi kaartje O+
pi_121553192
Heel leuk!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_121554851
Dit is ook verreweg de stoerste achternaam die ik ooit gezien heb!
En daarbij inderdaad een erg leuk kaartje. Leuk lettertype ook! O+
pi_121555027
O+ Woah, wat een tof kaartje!!! De details en de kleuren! En inderdaad, die achternaam is er wel eentje om trots op te zijn!
  maandag 14 januari 2013 @ 17:52:46 #253
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121555131
Milan Wint :D met 1-0 dacht ik

Erg leuk gedaan!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121555425
Wij zijn ook onwijs blij met het resultaat. Het ontwerp is gedaan door mijn collega / vriendinnetje. Ik mag vast wel even zeggen dat ze kaartjes ontwerpt onder de naam madebysteffie. (.com)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 14 januari 2013 @ 18:27:32 #255
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_121556459
En terecht Tico, het is een heel leuk kaartje!
pi_121556596
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:46 schreef Suikertante het volgende:
Dit is ook verreweg de stoerste achternaam die ik ooit gezien heb!
En daarbij inderdaad een erg leuk kaartje. Leuk lettertype ook! O+
ik ben anders behoorlijk gepest met m'n achternaam dus ik vind hem van alles maar niet stoer.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_121556670
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:04 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Voor de kenners, de enveloppen zijn van dezelfde kleur als waar je harde schijven in koopt :')
Op het pasje achter staat een qr waar de info over Bram leesbaar in staat en de verwijzing naar z'n fb pagina.
Z'n geboortedatum en tijd is in epoch time stamp en waar hij is geboren staat er in gps coordinaten.
Heel leuk!

Ik was in eerste instantie op zoek naar een broertje genaamd Milan die "gewonnen" had omdat hij bijvoorbeeld de naam of het geslacht goed geraden had :D ... en vond dat al een beetje sneu voor een eventueel ander broertje of zusje :X
pi_121556702
Ik ben het eens met de rest Joene, jullie achternaam is gewoon stoer!
E.
pi_121556874
Hè jammer Joene, en stom ook. Ik dacht meteen, die Bram is geboren als winnaar, hoe cool is dat?!
pi_121557731
Boeit verder niet maar ik had aan m'n naam geen leuke herinneringen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_121557796
Nu weer over kaartjes , Hij is leuk 8-)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_121557935
Superleuk en origineel!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 14 januari 2013 @ 19:15:50 #263
378192 -mandy-
I am who I am
pi_121558683
Leuk kaartje Tico en Joene!!!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  maandag 14 januari 2013 @ 19:18:02 #264
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121558788
Haha tici en joene, ik vind en stoer! Jullie zijn dus allebei van de it sectie? :P
pi_121558897
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:18 schreef pessie het volgende:
Haha tici en joene, ik vind en stoer! Jullie zijn dus allebei van de it sectie? :P
Ja best wel. Gewoon nerds.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 14 januari 2013 @ 19:21:30 #266
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121558964
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja best wel. Gewoon nerds.
Ik wilde het niet zeggn maar je geeft het zelf toe :P
  Hoofdredactie Fotografie maandag 14 januari 2013 @ 19:33:39 #267
95752 crew  Chell
Kluns
pi_121559693
Een nerdkaartje O+

Ik vind 'm supercool :D Vooral ook het antistatische zakje :D Dit is het eerste kaartje dat ik met envelop en al ga bewaren denk ik :)
pi_121560432
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:33 schreef Chell het volgende:
Een nerdkaartje O+

Ik vind 'm supercool :D Vooral ook het antistatische zakje :D Dit is het eerste kaartje dat ik met envelop en al ga bewaren denk ik :)
dat vind ik nou leuk :-)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_121560797
Briljant bedacht en uitgevoerd, mooi!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 14 januari 2013 @ 20:17:23 #270
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121562435
Tof nerdkaartje Tico en Joene!
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:27:33 #271
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_121583471
supertof kaartje van jullie bram :D
W
Z
E
pi_121699041
Tof kaartje inderdaad. Maar het had nog wat nerderiger kunnen zijn.. :P

quote:
"Na een lang proces van hardwarematige input/output switchen heeft de juiste combinatie van RAM en moederbord er voor gezorgd dat er een geheel nieuwe versie Mini met versienummer 24.01.2013 is uitgebracht. De nieuwe hardware heeft een uitstekend werkende kernel en draait op Slapen 23.0h en Voeding 4.6h.
Clients die willen komen auditten: Het moederbord en Mini worden elke middag van 12.00 tot 15.00 gepatcht"
(niet mijn idee, gejat van het Tweakers-forum ;) haha ik snap hier niets van :P)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_121699224
Tico en Joene, mooi kaartje!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_121699984
Trix! Wat een onwijs schattig kaartje! ♡♡
Ik werd echt een beetje week van Gabriël er zo bij. Mooi gedaan :Y
:)
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:41:17 #275
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_121702245
Die van Incantrix is inderdaad prachtig O+

Helemaal juist O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:10:27 #276
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121706449
dat vind ik altijd zo flauw, reageren op een kaartje dat hier nog niet te zien is. :{ (en ik maar terugzoeken).
in de haak.
pi_121706810
Wat zij zegt
  vrijdag 18 januari 2013 @ 02:14:04 #278
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_121708609
Oh, lief! <3

Sorry voor de andere dames, had 'm vandaag online willen hebben, maar ik zal morgen even foto's maken :) excuus!
3!
pi_121709686
Inca, ik doe gewoon mee met Vlindur en Mignonne (hoe flauw ook :P ), maar wat een geweldig lief kaartje zeg! En wat onwijs lief dat wij er ook eentje krijgen!
Ik werd echt helemaal week ervan O+
  vrijdag 18 januari 2013 @ 07:48:20 #280
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121710035
Ben nu ook heel benieuwd naar het kaartje van Inca!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 19:03:09 #281
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_121732806
Ik wil ook nog even ons kaartje showen, wel onder spoiler want

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121733035
Wat een lief kaartje en mooi zo met dat diapositieve aan de binnenkant O+
Lekker chunky lettertype ook :)
  vrijdag 18 januari 2013 @ 19:10:46 #283
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_121733112
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 19:09 schreef Suikertante het volgende:
Wat een lief kaartje en mooi zo met dat diapositieve aan de binnenkant O+
Lekker chunky lettertype ook :)
haha dat is niet zo bedoeld, kaartje schijnt een beetje door.
pi_121733141
Huh, het lijkt alsof de rechterkant aan de binnenkant wit is op een donkere achtergrond, is dat dan niet zo?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 19:18:46 #285
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_121733436
oh je bedoeld zo,.... sukkel ben ik. Ik snap hem, ja dat is diapositief, klopt. Ik trok te snel mijn conclusies.
Lettertype en opmaak zijn hetzelfde als het kaartje van Noortje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121733468
pardon Trui, ik zal mijn enthousiasme voortaan inperken tot er een kaartje gepost is ;) :D

Leuk Becky!
En ik wilde het net zeggen dat die datum hetzelfde is als Noortje's? maar idd dus :D lief kaartje <3
:)
pi_121733516
Oh leuk dat ze zo bij elkaar passen! ^O^
  vrijdag 18 januari 2013 @ 20:01:49 #288
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121735397
Mooi kaartje Becky! En leuk dat ze zo op elkaar lijken!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 22:22:34 #289
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_121743893
Supergaaf kaartje, Tico en Joene! :o _O_

En Becky, die is ook lief!! wat leuk dat het zo aansluit op het kaartje van Noortje, ik vind die van Isabel wel heel vrolijk en meisjesachtig, maar op de één of andere manier passen de kaartjes precíes bij de namen ofzo :Y O+

Nou, het duurt even maar dan heb je ook wat:





Kaartje is gemaakt door RenRen van Fok! en ze heeft er zoiets moois van gemaakt O+ O+ Hulde!
3!
pi_121744208
Oh! <3
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_121744228
Mooi!! O+ O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121744282
wat mooi zeg!!!!
*poef* nu is het weg
  vrijdag 18 januari 2013 @ 22:29:29 #293
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121744363
lief! O+
in de haak.
pi_121744367
Wat een ontzettend schattig kaartje inca O+

Becky, ook een erg leuk kaartje van jouw Isabel!
En tof dat ie zo goed bij Noortje dr kaartje past :D
  vrijdag 18 januari 2013 @ 22:33:04 #295
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_121744578
Becky, mooi kaartje!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 18 januari 2013 @ 22:51:15 #296
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_121745557
Wat een gaaf kaartje en wat tof dat RenRen hem gemaakt heeft O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_121745930
Wat mooi O+
  vrijdag 18 januari 2013 @ 23:11:26 #298
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_121746494
Wat een enorm mooi kaartje. Zo sprekend.
*insert hartjes smiley*
  vrijdag 18 januari 2013 @ 23:13:23 #299
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121746585
Aaaw wat mooi, die vlinder die op haar past (zo interpreteer ik het) prachtig kaartje!

Ook andere Isabels kaartje vind ik geweldig. Heel lief.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_121747297
Zo interpreteerde ik het ook buuf. Het vlindertje gabriël.
pi_121747868
Wat een lief kaartje Inca! Is dat haar tweede naam of de achternaam?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')