Hoe doe jij dat wetenquote:
Meisjes of dames?quote:
jij hebt toch dat schattige zoontje?quote:
Ik heb een zoontje ja.. Of je hem schattig vind weet ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt toch dat schattige zoontje?of ben ik in de war?
O zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Meisjes zijn kinderachtig, dames hebben klasse.
Kennen jullie elkaar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt toch dat schattige zoontje?of ben ik in de war?
ja schattigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb een zoontje ja.. Of je hem schattig vind weet ik niet
Thanks! Mensen lopen te bitchen dat het een misvormd gaar hartje is, terwijl ze niet eens weten wat het isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja schattig
en mooie tatts heb jij laten zetten
jonge mamaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb een zoontje ja.. Of je hem schattig vind weet ik niet
Yup, ik was net geen 19 toen ik bevielquote:
Dat is wel jong inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Yup, ik was net geen 19 toen ik beviel
ja ik las het , dat dat het was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Thanks! Mensen lopen te bitchen dat het een misvormd gaar hartje is, terwijl ze niet eens weten wat het is
(symbool van moeder en kind)
Verkansiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef MeneerLogica het volgende:
VAKANTIEEEEEEE IK GA NAAR HUIS RIJDENtot straks sexers
Zoontjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Yup, ik was net geen 19 toen ik beviel
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een essent klant heeft zich 125 x ingeschreven voor een prijsvraag waarmee er een vakantie naar oostenrijk gewonnen kon worden .. .echter ook 125 x het verkeerde antwoord gegeven
Waajoo!quote:
Dat is best wel een faalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een essent klant heeft zich 125 x ingeschreven voor een prijsvraag waarmee er een vakantie naar oostenrijk gewonnen kon worden .. .echter ook 125 x het verkeerde antwoord gegeven
Jaaaaquote:
speltip #17... spreid je winkansenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
scheeld wel. .omdat t allemaal fout was hoeft hij niet gediskwalificeerd te wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
speltip #17... spreid je winkansen
Je mag natuurlijk maar één keer meedoen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
scheeld wel. .omdat t allemaal fout was hoeft hij niet gediskwalificeerd te worden
idem hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jaaaaik ben geen meisjes mama.. Hou niet van jurkjes en strikjes enzo
uhm nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:11 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wil je toch alleen maar bovenop kruipen en er voor zorgen dat ze de dag erna nog steeds moeilijk loopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |