Hoe doe jij dat wetenquote:
Meisjes of dames?quote:
jij hebt toch dat schattige zoontje?quote:
Ik heb een zoontje ja.. Of je hem schattig vind weet ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt toch dat schattige zoontje?of ben ik in de war?
O zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Meisjes zijn kinderachtig, dames hebben klasse.
Kennen jullie elkaar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt toch dat schattige zoontje?of ben ik in de war?
ja schattigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb een zoontje ja.. Of je hem schattig vind weet ik niet
Thanks! Mensen lopen te bitchen dat het een misvormd gaar hartje is, terwijl ze niet eens weten wat het isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja schattig
en mooie tatts heb jij laten zetten
jonge mamaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb een zoontje ja.. Of je hem schattig vind weet ik niet
Yup, ik was net geen 19 toen ik bevielquote:
Dat is wel jong inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Yup, ik was net geen 19 toen ik beviel
ja ik las het , dat dat het was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Thanks! Mensen lopen te bitchen dat het een misvormd gaar hartje is, terwijl ze niet eens weten wat het is
(symbool van moeder en kind)
Verkansiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef MeneerLogica het volgende:
VAKANTIEEEEEEE IK GA NAAR HUIS RIJDENtot straks sexers
Zoontjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Yup, ik was net geen 19 toen ik beviel
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een essent klant heeft zich 125 x ingeschreven voor een prijsvraag waarmee er een vakantie naar oostenrijk gewonnen kon worden .. .echter ook 125 x het verkeerde antwoord gegeven
Waajoo!quote:
Dat is best wel een faalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een essent klant heeft zich 125 x ingeschreven voor een prijsvraag waarmee er een vakantie naar oostenrijk gewonnen kon worden .. .echter ook 125 x het verkeerde antwoord gegeven
Jaaaaquote:
speltip #17... spreid je winkansenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
scheeld wel. .omdat t allemaal fout was hoeft hij niet gediskwalificeerd te wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
speltip #17... spreid je winkansen
Je mag natuurlijk maar één keer meedoen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
scheeld wel. .omdat t allemaal fout was hoeft hij niet gediskwalificeerd te worden
idem hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jaaaaik ben geen meisjes mama.. Hou niet van jurkjes en strikjes enzo
uhm nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:11 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wil je toch alleen maar bovenop kruipen en er voor zorgen dat ze de dag erna nog steeds moeilijk loopt?
Die zou ik wel doen jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:11 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wil je toch alleen maar bovenop kruipen en er voor zorgen dat ze de dag erna nog steeds moeilijk loopt?
Zodat ze eigenlijk alleen maar kan blijven liggen bedoel je?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:11 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je kieskeurig worden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik niette kleine tieten
Uhuh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zodat ze eigenlijk alleen maar kan blijven liggen bedoel je?
Qua vrouwen ben ik al kieskeuriger jaquote:
Qua mannen niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Qua vrouwen ben ik al kieskeuriger ja
Niet duidelijk full face op internet willen gok ik zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Snap niet waarom ze haar hoofd achter een mobieltje verstopt. Wat te verbergen?
Oh kan je dat zo zien?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik niette kleine tieten
Ik ben ook kieskeurigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Qua vrouwen ben ik al kieskeuriger ja
Kieskeurig genoegquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh kan je dat zo zien?
je weet nooit wat er uit een BH komt
[..]
Ik ben ook kieskeurig
nee qua mannen ben ik een heel stuk minder kieskeurig.. vrouwen moet de klik er ook zijn..goed hoofd, goed lichaam.. vent mag best een rotkop hebbenquote:
Hehequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze houdt het al 5,5 jaar met mij uit... die eisen kunnen nooit zo hoog liggen
Ik voel me lichtelijk aangesprokenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee qua mannen ben ik een heel stuk minder kieskeurig.. vrouwen moet de klik er ook zijn..goed hoofd, goed lichaam.. vent mag best een rotkop hebben
Daarom... kan maar beter de rest voorzijn jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Als jij 't niet zei had iemand anders 'm wel ingekopt denk ik
Pas op hoor!! Voor ik je inruil voor iets jongers...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze houdt het al 5,5 jaar met mij uit... die eisen kunnen nooit zo hoog liggen
Met een vollere bos haar zeker en hoppa, 2de keer dat ik de grappen voor benquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pas op hoor!! Voor ik je inruil voor iets jongers...
Hehehehequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik voel me lichtelijk aangesproken
[..]
Daarom... kan maar beter de rest voorzijn ja
Ik ben nog singlequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pas op hoor!! Voor ik je inruil voor iets jongers...
Ja en met een grotere piemelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Met een vollere bos haar zeker en hoppa, 2de keer dat ik de grappen voor ben
Zal ie blij mee zijn, je nieuwe vriend... heeft ie een grotere piemol, ga jij er in koppen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en met een grotere piemel
om em ook maar meteen in te koppen
Ik lach om je opmerkingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij hebben verdomme ruzie hier, en die gast zit ons gewoon uit te lachen
Ruzie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij hebben verdomme ruzie hier, en die gast zit ons gewoon uit te lachen
Daar erger ik me al aan, en dan heb ik ze niet eens aan de telefoonquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Klanten die langzaam en duidelijk articulerend gaan praten alsof ik een mongooltje ben die ze niet snap
misschien proberen ze je te verleiden langzaam en sensueel maar pik jij de signalen niet opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Klanten die langzaam en duidelijk articulerend gaan praten alsof ik een mongooltje ben die ze niet snap
whuahahahaha, je zei 'pik'quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
misschien proberen ze je te verleiden langzaam en sensueel maar pik jij de signalen niet op
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Weet je? Anders loop je maar naar huis.
Owja... hm...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]die was echt zoo leuk
Ik ben al thuis
het verleiden doe ik welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
misschien proberen ze je te verleiden langzaam en sensueel maar pik jij de signalen niet op
Whahahaha je zei "kut"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oh kut was niet de bedoeling
Dat is áltijd zo als je op vakantie gaatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zeg het je nu al: We nemen TEVEEL zooi mee
Hehehehequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oh kut was niet de bedoeling
Op een oude fiets moet je het leren, of erop zitten. Oude fietsen hebben vaak geen zadel. If you know what i meanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het verleiden doe ik wel
en niet bij vrouwen van 60+
ik hoef niets te leren hoor *wink wink*quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren, of erop zitten. Oude fietsen hebben vaak geen zadel. If you know what i mean
midweekje NL en daarna weekje Duitslandquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is áltijd zo als je op vakantie gaatWaar gaat de reis eigenlijk heen
[..]
Hehehehe
Leuk! Waar in Duitsland? Kun je mooi rijden met de motorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
midweekje NL en daarna weekje Duitsland
Nee, inside-grapjequote:
Eifel, dus wat rijden betreftquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk! Waar in Duitsland? Kun je mooi rijden met de motor
Dat moet werkelijk geniaal zijn geweestquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, inside-grapje
Hele tijd terug een keer gedaan.
De buren zaten buiten. Wij komen aanrijden. Ik zet de auto voor de deur (ff langs een paadje tussen de bosjes bij ons voor, parkeerplaatsen zijn verderop) om LL uit te laten stappen zodat ik de auto langs de bosjes kan zetten om uit te laden, maar goed...
LL doet de deur open, en stapt uit, waarop ik uit de auto schreeuw "weet je, ander loop je maar lekker naar huis!", waarop zij schreeuw "goed!" en slaat de deur dicht.
Je had de buren moeten zien...
Nooo, meen je nietquote:
Eifelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk! Waar in Duitsland? Kun je mooi rijden met de motor
Je kan altijd meer leren, je bent op seksueel nooit uitgeleert, alleen vastgeroest in routines.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hoef niets te leren hoor *wink wink*
Nice hoor, lekker sturen daarquote:
Die zit toch dicht? Was volgens mij failliet verklaardquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
En ik mag niet over de nurgburgring
Bied jij je aan voor plassex?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je kan altijd meer leren, je bent op seksueel nooit uitgeleert, alleen vastgeroest in routines.
Zo ver is t volgens mij nog niet. Er kwam volgens mij gewoon meer subsidie bijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice hoor, lekker sturen daar
[..]
Die zit toch dicht? Was volgens mij failliet verklaard
Hmm ja weet niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zo ver is t volgens mij nog niet. Er kwam volgens mij gewoon meer subsidie bij
Af en toe is het daar net nederland joh
Onze auto ook niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja weet niet.![]()
Mijn motor is niet gemaakt voor circuit rijden, bochten moet je rijden
Jij hebt ook een ontheffing?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef geen gordel te dragen, ik kan alleen voor snelheid gepakt worden
Dat dus:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
Foto's staan in Cryothics Flickr acc.. kan je op icoontje klikken bij de quote/dm/knoppen enzulks
jaquote:
Mooie autoquote:
Dankjequote:
Assiequote:
TOF!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja
ik heb nieuwe bellenmoet ze dr alleen nog opzetten
Ja, nou... ik ben niet gaan kleuren ofzo, dus ik heb zelf niks overgeslagen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooie auto
Mooie fotoBen je alleen de achtergrond niet vergeten met het bewerken (ruiten bij de auto) ?
[..]
Dankje
Ik zag al dat je iets met HDR gedaan had (weet alleen dat dat effect-iets is, ken het verder niet), dus dacht misschien dat overgeslagenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, nou... ik ben niet gaan kleuren ofzo, dus ik heb zelf niks overgeslagen.
Alleen is dat deel wel gaan gloeien ja![]()
Beetje jammer. Maar ja... t ging in dit geval ff om de auto
En we hebben hem ook in 1:43 schaalmodel op de plank staan.
Net als onze vorige 2 autos
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dude, kan je een VW niet van een Opel scheiden?
Nope, vertelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dude, kan je een VW niet van een Opel scheiden?
Ik ook niet, maar dat zie je toch wel aan het model. Bovendien werd het een paar posts eerder vermeld dat het een Astra wasquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope, vertel![]()
Ik zie het merklogo niet hoor.
maar maar.. ik ben assiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Astra.. Assie
Zafira was Zaffie
[..]
Astra 1.6
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ergens snap ik het wel.. als je er geen verstand van hebt
sufferdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:36 schreef JJH het volgende:
Weer thuis.
Ene probleem opgelost, volgende gecreeerd.
Vergeten de antenne in te schuiven in de wasstraat.
Klustopic?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet klagen.. je hebt een mooie keuken
Jammerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nixx had mij een fotootje gewhatsapped
Juh,maar hij was toch al brak, stond op het lijstje.quote:
bevestigingsklikdingie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Juh,maar hij was toch al brak, stond op het lijstje.
Ik zal maandag eens naar de sloop toer ijden.Moetook nog zo'n bevestigingsklikdingie hebben voor de zonneklep rechts.
Ik weet wat hij bedoeltquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk het dingie waar zonnescherm in scharniert?
En dan aan de kant van de binnenspiegel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet wat hij bedoelt
ik zeg ook altijd dingie
Ik hoop dat het hier ook waait, doet mijn hoop iets meer stijgen voor zo meteen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:56 schreef JJH het volgende:
Heerlijk die wind vandaag. Het is gewoon goed te doen.
Is het dan juist niet lekker om wat van katoen aan te hebben zodat het zweet een beetje absorbeert?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier ook waait, doet mijn hoop iets meer stijgen voor zo meteen.
Maar nog steeds met boxer in motorpak, anders drijf ik weg
Ook geen lange onderbroek?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
T-shirt, ja. Jeans, nee. Al eens eerder gehad maar dat is echt te warm.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Heb wel thermolegging, maar niet bij me.
In de keuken nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:56 schreef JJH het volgende:
Heerlijk die wind vandaag. Het is gewoon goed te doen.
dank jequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een luie mensen hier![]()
Goeie vakantie
Straks aardappels schillen, koken, eten, en kijken of ik een uurtje slaap kan pakken. Ben ik nog niet aan toegekomen.quote:
hier wachten tot de pasta gaar isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks aardappels schillen, koken, eten, en kijken of ik een uurtje slaap kan pakken. Ben ik nog niet aan toegekomen.
oh thank godquote:
Doen ze gemeen op je werk?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh thank god
ik dacht al even dat niemand me meer wou
ja.. net zei een collega uit groningen dat ik lekker klonk dus waarschijnlijk lelijk en oud wasquote:
Ga je met me mee douchen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. net zei een collega uit groningen dat ik lekker klonk dus waarschijnlijk lelijk en oud was
nee dan moet ik het water delenquote:
Dat zeg ik niet, maar ik wel. Ik wilde je alleen maar langzaam inzepen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En je vindt mij dus vies en stinken
ga jij nu douchen.. ik ben toch aan het werk sjappie dan kan ik toch niet meequote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
* Nixx- sluit zich achteraan de rij.
oeh kusjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga pizza bakken...
Kusje voor krankjorum.
Alle 3.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Wilde ik ook nog vragen. Uit één stuk of broek en jas?
Danku!quote:
Whut?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en dan sta je ineens in je string langs de snelweg
Ik zie het altijd vet duidelijk wie er staanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat moet je op de vluchtstrook.
Maar dat is vanaf de snelweg amper te zien hoor.
Dan kijk ik vast krom.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zie het altijd vet duidelijk wie er staan
oh heb je ff leuke pm gestuurd
Denk niet dat dat zomaar mag van Cryothicquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan dat lijf.
Niet ''zomaar'' dus? Wanneer wel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk niet dat dat zomaar mag van Cryothic
Koffie![]()
net pas gelezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vond je mijn pm niet leuk
Stomme kleren ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan dat lijf.
Weet niequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet ''zomaar'' dus? Wanneer wel?
Waarom wil je stomme kleren hebben?quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:05 schreef JJH het volgende:
Ik quote de verkeerde, moest die van lola hebben.
kusjekroelquote:
Hey Jijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ik ben dit dus nog aan het teruglezen.... my mind goes
JAquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
stomme kleren ook.
Dit was de bedoeling.![]()
Meh, stom...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dus wel want icm was het echt Grmbl
[..]
Al de hele tijd
in combi metquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:15 schreef Braamyo het volgende:
Jah jij wel ja, alleen ik niet, haha. Wat is een ICM?
Was het lekker ja?quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in combi met
[..]
Was het lekker ja?
Krachttraining, om sprietvorming tegen te gaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:24 schreef Braamyo het volgende:
Dus als ik wat orde in de chaos schep? Je hebt een hekel aan jou lichaam als het gaat om kleding kopen?
En wrm is dah?
@Viniie, wat sport je?
Hekel is een groot woord .. maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:24 schreef Braamyo het volgende:
Dus als ik wat orde in de chaos schep? Je hebt een hekel aan jou lichaam als het gaat om kleding kopen?
En wrm is dah?
@Viniie, wat sport je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:31 schreef Braamyo het volgende:
Meeste vrouwen die ik ken vinden shoppen alleen maar leukHe Braamyo, al een tijd niet gezien jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want je weet niet goed wat jou stijl is/wat je leuk vind?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt een hekel aan shoppen voor mezelf
voor een ander vind ik leuker
Oh jawel hoor.. denk ik.. geen idee volgens mij kleed ik me wel aardigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Want je weet niet goed wat jou stijl is/wat je leuk vind?
Keertje shoppen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt een hekel aan shoppen voor mezelf
voor een ander vind ik leuker
Samen shoppen is leuker dan alleenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik kleren voor jou shoppen?
Oh dat vind ik leuker dan voor mezelf shoppen hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Samen shoppen is leuker dan alleen
Klinkt goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat vind ik leuker dan voor mezelf shoppen hoor![]()
Ik heb goed inzicht voor mannelijke kleding (heb Cryothic nog niet horen klagen)
Goeienavondquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedenavond !
[..]
Als Cryothic het goed vind wil ik best een keertje shoppen met je hoor
Jij moet cryothic zeggen wat wel en niet mag, niet andersomquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedenavond !
[..]
quote:
Ik moet kleren shoppen voor Vinnie geloof ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:45 schreef MeneerLogica het volgende:
Hoi vinnie en lolaheb ik wat gemist?
why?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jij moet cryothic zeggen wat wel en niet mag, niet andersom
Niet dat ik weet, ben alleen wezen sportenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:45 schreef MeneerLogica het volgende:
Hoi vinnie en lolaheb ik wat gemist?
Hee, daar ben ik het eigenlijk wel mee eensquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jij moet cryothic zeggen wat wel en niet mag, niet andersom
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
Krachttraining, om sprietvorming tegen te gaan
Onder de duimquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
ooh spannend. Haha omdat de vrouw tegenwoordig bij de meeste relaties het voor het zeggen hwbbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!
[..]
Ik moet kleren shoppen voor Vinnie geloof ik
[..]
why?
Ik vroeg het hemquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:48 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
ooh spannend. Haha omdat de vrouw tegenwoordig bij de meeste relaties het voor het zeggen hwbben
Wat vroeg je hemquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vroeg het hem!
ik kreeg een grijns...
Nee hoor Wij overleggen vaak genoeg .... Meestal krijg ik mijn zin natuurlijk
Hahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Of het waar was dat ik meestal mijn zin krijg
Agreed uponquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben een sprietDus dat moet ik "even" wegwerken
Overleggen... een woord verzonnen door vrouwen om mannen het idee te geven dat ze ook wat in te bregen hebben. Vaak gevolgt door de vrouw die of haar zin krijgt, of geïriteerd word als de tegenargumenten dus danig goed zijn waardoor ze alsnog haar zin krijgt. Overleggen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vroeg het hem!
ik kreeg een grijns...
Nee hoor Wij overleggen vaak genoeg .... Meestal krijg ik mijn zin natuurlijk
20quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is nog jong he? Dus kan nog van alles gebeuren
Met de juiste LOquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Hij is nog jong he? Dus kan nog van alles gebeuren
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Met de juiste LO
Enne... zoals ik het nou interpeteer hoop je ergens op
Goed geformuleerd zeg, maar zo is het echt niet altijd hoor ... denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Overleggen... een woord verzonnen door vrouwen om mannen het idee te geven dat ze ook wat in te bregen hebben. Vaak gevolgt door de vrouw die of haar zin krijgt, of geïriteerd word als de tegenargumenten dus danig goed zijn waardoor ze alsnog haar zin krijgt. Overleggen...
Ik was vroeger ook een sprietjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
20Mijn vader was vroeg ook een spriet, nu heeft ie overgewicht
Ik zou ff met hem gaan overleggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Goed geformuleerd zeg, maar zo is het echt niet altijd hoor ... denk ik
Cryothic help me out
Ik was vroeger een sprietje 1e klas, nu niet meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was vroeger ook een sprietje
nu heb ik ook overgewicht
Eigenlijk is het een kreet van de middelbare school. Daar noemen ze sport vaak LO, nooit op gelet? Anyways, proberen je lichaam sterker/beter te maken is LO in een notendop.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is lichamelijke opvoeding nou weer?*googled*
Dat doe ik dus dmv krachttrainingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een kreet van de middelbare school. Daar noemen ze sport vaak LO, nooit op gelet? Anyways, proberen je lichaam sterker/beter te maken is LO in een notendop.
Toen ze riep "Cryothic help me out" is het aardig gelukt geloof ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:06 schreef Cryothic het volgende:
Ze krijgt niet altijd haar zin hoor.
Maar meestal lukt t geloof ik wel.
Moest hij van mij zeggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:06 schreef Cryothic het volgende:
Ze krijgt niet altijd haar zin hoor.
Maar meestal lukt t geloof ik wel.
Daarentegen, als ik 5 dagen per week in de sportschool zou zitten, zou je me savonds niet tegen willen komen denk ik.quote:
dat zeg ik, meestal lukt t wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Toen ze riep "Cryothic help me out" is het aardig gelukt geloof ik
Want? Dan ben je chagerijnig door de kramp in je billen? Tja, moest je ook maar wat meer doen dan daar alleen zittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:08 schreef JJH het volgende:
Daarentegen, als ik 5 dagen per week in de sportschool zou zitten, zou je me savonds niet tegen willen komen denk ik.![]()
sterke lange mannenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Daarentegen, als ik 5 dagen per week in de sportschool zou zitten, zou je me savonds niet tegen willen komen denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |