Hoe doe jij dat wetenquote:
Meisjes of dames?quote:
jij hebt toch dat schattige zoontje?quote:
Ik heb een zoontje ja.. Of je hem schattig vind weet ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt toch dat schattige zoontje?of ben ik in de war?
O zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Meisjes zijn kinderachtig, dames hebben klasse.
Kennen jullie elkaar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt toch dat schattige zoontje?of ben ik in de war?
ja schattigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb een zoontje ja.. Of je hem schattig vind weet ik niet
Thanks! Mensen lopen te bitchen dat het een misvormd gaar hartje is, terwijl ze niet eens weten wat het isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja schattig
en mooie tatts heb jij laten zetten
jonge mamaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb een zoontje ja.. Of je hem schattig vind weet ik niet
Yup, ik was net geen 19 toen ik bevielquote:
Dat is wel jong inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Yup, ik was net geen 19 toen ik beviel
ja ik las het , dat dat het was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Thanks! Mensen lopen te bitchen dat het een misvormd gaar hartje is, terwijl ze niet eens weten wat het is
(symbool van moeder en kind)
Verkansiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef MeneerLogica het volgende:
VAKANTIEEEEEEE IK GA NAAR HUIS RIJDENtot straks sexers
Zoontjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Yup, ik was net geen 19 toen ik beviel
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een essent klant heeft zich 125 x ingeschreven voor een prijsvraag waarmee er een vakantie naar oostenrijk gewonnen kon worden .. .echter ook 125 x het verkeerde antwoord gegeven
Waajoo!quote:
Dat is best wel een faalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een essent klant heeft zich 125 x ingeschreven voor een prijsvraag waarmee er een vakantie naar oostenrijk gewonnen kon worden .. .echter ook 125 x het verkeerde antwoord gegeven
Jaaaaquote:
speltip #17... spreid je winkansenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
scheeld wel. .omdat t allemaal fout was hoeft hij niet gediskwalificeerd te wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
speltip #17... spreid je winkansen
Je mag natuurlijk maar één keer meedoen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
scheeld wel. .omdat t allemaal fout was hoeft hij niet gediskwalificeerd te worden
idem hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jaaaaik ben geen meisjes mama.. Hou niet van jurkjes en strikjes enzo
uhm nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:11 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wil je toch alleen maar bovenop kruipen en er voor zorgen dat ze de dag erna nog steeds moeilijk loopt?
Die zou ik wel doen jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:11 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wil je toch alleen maar bovenop kruipen en er voor zorgen dat ze de dag erna nog steeds moeilijk loopt?
Zodat ze eigenlijk alleen maar kan blijven liggen bedoel je?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:11 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je kieskeurig worden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik niette kleine tieten
Uhuh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zodat ze eigenlijk alleen maar kan blijven liggen bedoel je?
Qua vrouwen ben ik al kieskeuriger jaquote:
Qua mannen niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Qua vrouwen ben ik al kieskeuriger ja
Niet duidelijk full face op internet willen gok ik zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Snap niet waarom ze haar hoofd achter een mobieltje verstopt. Wat te verbergen?
Oh kan je dat zo zien?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik niette kleine tieten
Ik ben ook kieskeurigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Qua vrouwen ben ik al kieskeuriger ja
Kieskeurig genoegquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh kan je dat zo zien?
je weet nooit wat er uit een BH komt
[..]
Ik ben ook kieskeurig
nee qua mannen ben ik een heel stuk minder kieskeurig.. vrouwen moet de klik er ook zijn..goed hoofd, goed lichaam.. vent mag best een rotkop hebbenquote:
Hehequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze houdt het al 5,5 jaar met mij uit... die eisen kunnen nooit zo hoog liggen
Ik voel me lichtelijk aangesprokenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee qua mannen ben ik een heel stuk minder kieskeurig.. vrouwen moet de klik er ook zijn..goed hoofd, goed lichaam.. vent mag best een rotkop hebben
Daarom... kan maar beter de rest voorzijn jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Als jij 't niet zei had iemand anders 'm wel ingekopt denk ik
Pas op hoor!! Voor ik je inruil voor iets jongers...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze houdt het al 5,5 jaar met mij uit... die eisen kunnen nooit zo hoog liggen
Met een vollere bos haar zeker en hoppa, 2de keer dat ik de grappen voor benquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pas op hoor!! Voor ik je inruil voor iets jongers...
Hehehehequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik voel me lichtelijk aangesproken
[..]
Daarom... kan maar beter de rest voorzijn ja
Ik ben nog singlequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pas op hoor!! Voor ik je inruil voor iets jongers...
Ja en met een grotere piemelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Met een vollere bos haar zeker en hoppa, 2de keer dat ik de grappen voor ben
Zal ie blij mee zijn, je nieuwe vriend... heeft ie een grotere piemol, ga jij er in koppen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en met een grotere piemel
om em ook maar meteen in te koppen
Ik lach om je opmerkingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij hebben verdomme ruzie hier, en die gast zit ons gewoon uit te lachen
Ruzie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij hebben verdomme ruzie hier, en die gast zit ons gewoon uit te lachen
Daar erger ik me al aan, en dan heb ik ze niet eens aan de telefoonquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Klanten die langzaam en duidelijk articulerend gaan praten alsof ik een mongooltje ben die ze niet snap
misschien proberen ze je te verleiden langzaam en sensueel maar pik jij de signalen niet opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Klanten die langzaam en duidelijk articulerend gaan praten alsof ik een mongooltje ben die ze niet snap
whuahahahaha, je zei 'pik'quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
misschien proberen ze je te verleiden langzaam en sensueel maar pik jij de signalen niet op
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Weet je? Anders loop je maar naar huis.
Owja... hm...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]die was echt zoo leuk
Ik ben al thuis
het verleiden doe ik welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
misschien proberen ze je te verleiden langzaam en sensueel maar pik jij de signalen niet op
Whahahaha je zei "kut"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oh kut was niet de bedoeling
Dat is áltijd zo als je op vakantie gaatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zeg het je nu al: We nemen TEVEEL zooi mee
Hehehehequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oh kut was niet de bedoeling
Op een oude fiets moet je het leren, of erop zitten. Oude fietsen hebben vaak geen zadel. If you know what i meanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het verleiden doe ik wel
en niet bij vrouwen van 60+
ik hoef niets te leren hoor *wink wink*quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren, of erop zitten. Oude fietsen hebben vaak geen zadel. If you know what i mean
midweekje NL en daarna weekje Duitslandquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is áltijd zo als je op vakantie gaatWaar gaat de reis eigenlijk heen
[..]
Hehehehe
Leuk! Waar in Duitsland? Kun je mooi rijden met de motorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
midweekje NL en daarna weekje Duitsland
Nee, inside-grapjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |