ooh is dat t? At dat vorige maand tijdens n brunche maar vond t niet zo. Ik hou niet van pannenkoeken/poffertjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:22 schreef Spanky78 het volgende:
Hmm, sauerkraut, obazter kase en kaiserschmarren (of is dat oostenrijks?)
Kaiserschmarren, soort van dikke luchtige pannenkoeken met compote (quetschen of preiselbeeren, abrikoos):
[ afbeelding ]
en lekkerderquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:54 schreef NanKing het volgende:
ze zijn iig geen ballen maar meer plat dan een hollandse gehaktbal. De precieze kruiden weet ik niet. Meestal zijn ze ook wat kleiner.
.Oh. Ik doe niet aan zakjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:57 schreef Mirjam het volgende:
verdomd het zakje heb ik al weggegooid.
was zoeen knorr-fix zakje voor gehakt, werd best lekker
platgeslagen ballen moest je ervan maken
Ik heb hier juist leren koken. Sinds ik hier woon geen zakje meer aangeraakt.quote:
Ja dat zijn zequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:09 schreef z80 het volgende:
hier wat meer over de frikadellen.
http://de.wikipedia.org/wiki/Frikadelle
in NL ook bekend als een Duitse biefstuk.
is dat hetzelfde ja?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:09 schreef z80 het volgende:
hier wat meer over de frikadellen.
http://de.wikipedia.org/wiki/Frikadelle
in NL ook bekend als een Duitse biefstuk.
Die heb ik ook, zal 'm ook weer eens uit het rek trekken morgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik hier in de kast liggen, helemaal onderop helaas, zal het boek van de week weer eens te voorschijn halen.
Oh dat maakte mijn oma altijd zelfquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:58 schreef Terpentin07 het volgende:
Donauwelle
[ afbeelding ]
En Bienenstich
[ afbeelding ]
Zo veel lekker gebak/cake in Duitsland.
Ah, dat doet me er aan denken dat ik hier nog even een keer weer langs moet gaan als ik in Hann. Münden ben:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond krakauer rostbratwurst gegeten met kartoffelsalat, rucola en tomaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |