Ik heb precies hetzelfde gevoel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef BartUlft het volgende:
Ik heb zo'n naar voorgevoel dat Rylan vandaag niet eens in de bottom-2 zal zitten. Hoop dat mijn voorgevoel onjuist is...
Dank je wel! Deze doet het gelukkig! Allle anderen deden het nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef NoNickOne het volgende:
http://www.vipboxsports.e(...)e-stream-online.html
Ik zag laatst een artikel ergens dat hij inderdaad cruiseschipzanger als beroep heeftquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:26 schreef gelestipjes het volgende:
Ik kan niet zeggen dat Chris een slechte zanger is, maar ik vind hem echt meer geschikt voor bejaardencruises of voor van die huwelijksfeesten waar mensen 50 jaar getrouwd zijn.
Jade of MK1 mag van mij wel weg, maar Kye echt niet, ondanks z'n slechte optreden gisteren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:24 schreef BartUlft het volgende:
Van mij mag Chris er nog wel effe in blijven, hij zingt wel lekker vind ik! Laat dan die Jade of hoe heet ze vertrekken. Of MK1. Of Kye.
Ze heeft idd een goede stem, maar ze blijft bij mij niet hangen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:31 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind dat Jade op zich wel goed zingt, ze heeft alleen zo'n zeikerige stem, en daar hou ik niet van. MK1 vind ik ook niet echt boeiend, dus die zou ik ook niet missen.
Jade vind ik echt zo'n dertien-in-een-dozijn-zangeresje. Hebben we er al genoeg van. Nu bidden dat Rylan in de showdown zit...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:31 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind dat Jade op zich wel goed zingt, ze heeft alleen zo'n zeikerige stem, en daar hou ik niet van. MK1 vind ik ook niet echt boeiend, dus die zou ik ook niet missen.
#schrik!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:42 schreef gelestipjes het volgende:
Nou ja zeg, Melanie bij de slechtsten, wat stom
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef BartUlft het volgende:
Ik heb zo'n naar voorgevoel dat Rylan vandaag niet eens in de bottom-2 zal zitten. Hoop dat mijn voorgevoel onjuist is...
Goede songchoice hè van Louis.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:43 schreef gelestipjes het volgende:
Wel jammer trouwens, ik vond district 3 best leuk.
Idd en dat was denk ik ook het probleem bij Carolynne, mooie stem, maar de doelgroep van x factor gaat toch voor andere kandidaten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:57 schreef gelestipjes het volgende:
Nou ja, ik zal haar persoonlijk niet zo missen. Ik hield niet zo van die schreeuwerige stukken, maar goed, dat is een kwestie van smaak. Qua stem was ze natuurlijk wel duidelijk beter dan veel andere kandidaten.
Denk alleen wel dat ze misschien niet helemaal aansluit bij het stemmende publiek gewoon.
Klopt. Zelden zo'n neppe, geregisseerde, in elkaar geplakte show gezien. Al het neppe druipt er vanaf. Al die beeldschermvervuiling met maar één doel: cash voor itv.quote:
Ik heb ook liever echte muziek. Volgende week bank holiday ivm halloween. Beniieuwd wat het thema zal zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:02 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind het hele thema al niks, dus daar gaat het voor mij al een beetje mis.
Dit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Rylan is sowieso![]()
Imho 2 parels!! James en Ella en Kye was eindelijk weer ok maar still league away from James en Ella!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:19 schreef BartUlft het volgende:
Nou, The X Factor kennende zal Ella of James er vanavond wel uit gaan.
Ik hoop dan ook hevig dat jouw schatting uitkomt!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Bejje betoeterd!!!
Ik schat in Jade en Rylan bottom 2, en dan toch eindelijk Rylan eruit!!!! Maar dat zal helaas wel wishful thinking zijn
Ik denk dat District3 deze week direct door is, ze hebben zich goed herpakt gisteren en dat zal wel weer beloond worden. Dus Rylan en MK1? Prima!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:08 schreef Bamba het volgende:
Ik denk dat District 3 en Rylan of MK1 in de bottom 2 zit.
Zou voor mij een prima bottom 2 zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:13 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Ik denk dat District3 deze week direct door is, ze hebben zich goed herpakt gisteren en dat zal wel weer beloond worden. Dus Rylan en MK1? Prima!
Geen idee, ik heb ook al zitten zoeken..quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:25 schreef BartUlft het volgende:
Als ik het goed begrijp kun je in de Engelse iTunes wekelijks de mp3 downloaden van de gezongen songs van de kandidaten. Iemand enig idee hoe en of we die in Nederland op een of andere manier kunnen beluisteren? Engelse iTunes komen we niet in en op Youtube zijn ze ook niet te vinden...
Iddquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:45 schreef gelestipjes het volgende:
Volgens mij kunnen ze die over 28's category wel afschaffen, blijkbaar liggen die niet zo goed bij het stemmend publiek.
Eindelijk een keer goed gestemd door die gekke Britten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:55 schreef gelestipjes het volgende:
Ja zeg, weer deadlock, zo kunen ze dat jury stemmen wel helemaal afschaffen en het sowieso door het publiek laten bepalen
Damnquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:07 schreef themauster het volgende:
Lucy is nog steeds te ziek om op te treden en heeft de show verlaten.
Ik vind haar leuk.quote:
Ik ook hopen dat ze wint.quote:
Doet ie al sinds JLS?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:38 schreef ElizabethR het volgende:
Als Louis Walsh nog 1 x "you could be the next big boyband" zegt, schiet ik mijn tv dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |