Idd en dat was denk ik ook het probleem bij Carolynne, mooie stem, maar de doelgroep van x factor gaat toch voor andere kandidaten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:57 schreef gelestipjes het volgende:
Nou ja, ik zal haar persoonlijk niet zo missen. Ik hield niet zo van die schreeuwerige stukken, maar goed, dat is een kwestie van smaak. Qua stem was ze natuurlijk wel duidelijk beter dan veel andere kandidaten.
Denk alleen wel dat ze misschien niet helemaal aansluit bij het stemmende publiek gewoon.
Klopt. Zelden zo'n neppe, geregisseerde, in elkaar geplakte show gezien. Al het neppe druipt er vanaf. Al die beeldschermvervuiling met maar één doel: cash voor itv.quote:
Ik heb ook liever echte muziek. Volgende week bank holiday ivm halloween. Beniieuwd wat het thema zal zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:02 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind het hele thema al niks, dus daar gaat het voor mij al een beetje mis.
Dit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Rylan is sowieso![]()
Imho 2 parels!! James en Ella en Kye was eindelijk weer ok maar still league away from James en Ella!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:19 schreef BartUlft het volgende:
Nou, The X Factor kennende zal Ella of James er vanavond wel uit gaan.
Ik hoop dan ook hevig dat jouw schatting uitkomt!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Bejje betoeterd!!!
Ik schat in Jade en Rylan bottom 2, en dan toch eindelijk Rylan eruit!!!! Maar dat zal helaas wel wishful thinking zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |