Ik heb precies hetzelfde gevoel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef BartUlft het volgende:
Ik heb zo'n naar voorgevoel dat Rylan vandaag niet eens in de bottom-2 zal zitten. Hoop dat mijn voorgevoel onjuist is...
Dank je wel! Deze doet het gelukkig! Allle anderen deden het nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef NoNickOne het volgende:
http://www.vipboxsports.e(...)e-stream-online.html
Ik zag laatst een artikel ergens dat hij inderdaad cruiseschipzanger als beroep heeftquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:26 schreef gelestipjes het volgende:
Ik kan niet zeggen dat Chris een slechte zanger is, maar ik vind hem echt meer geschikt voor bejaardencruises of voor van die huwelijksfeesten waar mensen 50 jaar getrouwd zijn.
Jade of MK1 mag van mij wel weg, maar Kye echt niet, ondanks z'n slechte optreden gisteren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:24 schreef BartUlft het volgende:
Van mij mag Chris er nog wel effe in blijven, hij zingt wel lekker vind ik! Laat dan die Jade of hoe heet ze vertrekken. Of MK1. Of Kye.
Ze heeft idd een goede stem, maar ze blijft bij mij niet hangen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:31 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind dat Jade op zich wel goed zingt, ze heeft alleen zo'n zeikerige stem, en daar hou ik niet van. MK1 vind ik ook niet echt boeiend, dus die zou ik ook niet missen.
Jade vind ik echt zo'n dertien-in-een-dozijn-zangeresje. Hebben we er al genoeg van. Nu bidden dat Rylan in de showdown zit...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:31 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind dat Jade op zich wel goed zingt, ze heeft alleen zo'n zeikerige stem, en daar hou ik niet van. MK1 vind ik ook niet echt boeiend, dus die zou ik ook niet missen.
#schrik!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:42 schreef gelestipjes het volgende:
Nou ja zeg, Melanie bij de slechtsten, wat stom
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef BartUlft het volgende:
Ik heb zo'n naar voorgevoel dat Rylan vandaag niet eens in de bottom-2 zal zitten. Hoop dat mijn voorgevoel onjuist is...
Goede songchoice hè van Louis.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:43 schreef gelestipjes het volgende:
Wel jammer trouwens, ik vond district 3 best leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |