Ik denk dat District3 deze week direct door is, ze hebben zich goed herpakt gisteren en dat zal wel weer beloond worden. Dus Rylan en MK1? Prima!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:08 schreef Bamba het volgende:
Ik denk dat District 3 en Rylan of MK1 in de bottom 2 zit.
Zou voor mij een prima bottom 2 zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:13 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Ik denk dat District3 deze week direct door is, ze hebben zich goed herpakt gisteren en dat zal wel weer beloond worden. Dus Rylan en MK1? Prima!
Geen idee, ik heb ook al zitten zoeken..quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:25 schreef BartUlft het volgende:
Als ik het goed begrijp kun je in de Engelse iTunes wekelijks de mp3 downloaden van de gezongen songs van de kandidaten. Iemand enig idee hoe en of we die in Nederland op een of andere manier kunnen beluisteren? Engelse iTunes komen we niet in en op Youtube zijn ze ook niet te vinden...
Iddquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:45 schreef gelestipjes het volgende:
Volgens mij kunnen ze die over 28's category wel afschaffen, blijkbaar liggen die niet zo goed bij het stemmend publiek.
Eindelijk een keer goed gestemd door die gekke Britten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:55 schreef gelestipjes het volgende:
Ja zeg, weer deadlock, zo kunen ze dat jury stemmen wel helemaal afschaffen en het sowieso door het publiek laten bepalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |