dat is imho dan net als tandpasta met aarbeiensmaak: leuk voor kinderen, maar als min of meer volwassene/scholier is dat soort troep toch gewoon te goor voor woorden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die tandpastasmaak Ben en jerry's, is dat trouwens echt?
Is dat in nederland te krijgen? Ben normaal geen fan van ijs (op festini perenijs na dan), maar dat lijkt mij wel grappig.
Nee, ik was niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is imho dan net als tandpasta met aarbeiensmaak: leuk voor kinderen, maar als min of meer volwassene/scholier is dat soort troep toch gewoon te goor voor woorden?
kwestie van jezelf even aan de kou laten wennen, ik heb ook wel eens heen en weer gelopen tussen 30 en een graad of 3-7 koelcelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef vogelkooi het volgende:
Buiten is het bijna 30 graden en ik ga straks in en koelcel van near zero degrees medicijnen uitzoeken op houdbaarheid. Zal leuk worden, hoe voelt het als je en hart aanval hebt?
Uiteraard met beschermende kleding maar het moet wel gek zijn om delta t =30 degrees celsius mee te maken.
Ik duim voor je!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef vogelkooi het volgende:
Buiten is het bijna 30 graden en ik ga straks in en koelcel van near zero degrees medicijnen uitzoeken op houdbaarheid. Zal leuk worden, hoe voelt het als je en hart aanval hebt?
Uiteraard met beschermende kleding maar het moet wel gek zijn om delta t =30 degrees celsius mee te maken.
Jesuschristusjozefmariodriekoningenheiligeschildpadmina wat een akeligheid, 6 hele gradenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ik ook altijd als ik van kantoor naar magazijn loop van 23 naar 17 graden. Elke keer weer schrikken.
..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:07 schreef vogelkooi het volgende:
Amen, en en roepertoeter doedie. Cedrick mag mijn post geschiedenis hebben als ik sterf net als de aandelen in het brixton project.
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:15 schreef shaderon het volgende:
[..]
Jesuschristusjozefmariodriekoningenheiligeschildpadmina wat een akeligheid, 5 hele graden
Al de 10 blokjes die je geplaatst hebtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:07 schreef vogelkooi het volgende:
Amen, en en roepertoeter doedie. Cedrick mag mijn post geschiedenis hebben als ik sterf net als de aandelen in het brixton project.
En alle torens en de bastille en de poort en grote delen van de muurquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Al de 10 blokjes die je geplaatst hebt
Op internet staan een paar zieke smaken zeg; "crème brûlée" "half baked" (met stukken koek) "milk & cookies"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die tandpastasmaak Ben en jerry's, is dat trouwens echt?
Is dat in nederland te krijgen? Ben normaal geen fan van ijs (op festini perenijs na dan), maar dat lijkt mij wel grappig.
het is te ziek voor woorden...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:24 schreef Lorrelies het volgende:
Wat heeft men met het woord ziek in dit topic?
Het begint me echt op te vallen.
Het is zo'n mooi woordje dat het als muziek in mijn oren klinkt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:24 schreef Lorrelies het volgende:
Wat heeft men met het woord ziek in dit topic?
Het begint me echt op te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |