Kwart voor 7 beginnen bradda.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Enige wat nu nog in de planning staat is met een vriend naar Doetinchem rijden zodat ik zijn oude auto naar huis kan rijden mocht hij de auto welke hij daar op het oog heeft kopen
Ik denk dat ik mijn verdriet maar ga wegslapen, succes met werken over +- 3 uur nog Caland
Ik heb in 2 weken vakantie zelfs geen internet aangeraakt en het geen seconde gemist ook. Wat verveling allemaal met je doet...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb mezelf nog zo beloofd niet op Fok! te gaan op vakantie
vriend van mij gaat weg voor een half jaar, klein feestje vieren dus. Andere vriend komt terug van 2 maanden aruba, en die gaan we gelijk dronken voeren zodat ie er weer bijhoort. komt goed dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Enige wat nu nog in de planning staat is met een vriend naar Doetinchem rijden zodat ik zijn oude auto naar huis kan rijden mocht hij de auto welke hij daar op het oog heeft kopen
Ik denk dat ik mijn verdriet maar ga wegslapen, succes met werken over +- 3 uur nog Caland
Lijkt me toch vrij normaal ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb in 2 weken vakantie zelfs geen internet aangeraakt en het geen seconde gemist ook. Wat verveling allemaal met je doet...
niet eens om je OSM te checken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me toch vrij normaal ook.Ik neem zelfs m'n smartphone niet mee. Oude nokia die vier dagen meegaat op een batterij ftw.
OSM?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet eens om je OSM te checken?
Vragen ze naar een ID o.i.d.?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ik moet er aan wennen man, hier in NL gaat het ook naar 18+.
Rensajacied sluit nu treurend zijn laptop af en gaat in bed naast zijn vader liggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
Wacht zie een groep Nederlandse boys ik vraag of ze wat drank willen bestellen. Zo terug en zo niet lataah
lepeltje lepeltje, en hand in hand.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Rensajacied sluit nu treurend zijn laptop af en gaat in bed naast zijn vader liggen.
Je krijgt meestal zo'n bandje om met een kleurquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vragen ze naar een ID o.i.d.?
Laat je vader gewoon wijsmaken dat je 18 bent aan die barman.
Oh, dat kende ik wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.onlinesoccermanager.nl/
Dumpen en nieuwe vragen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je krijgt meestal zo'n bandje om met een kleur
jupquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat kende ik wel.
Maar nee. Dat is toch FM voor kleuters?
Hoezo die vraag?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:57 schreef Geo4kant het volgende:
Dus, heren, wat is jullie kijk op het huidige milieu beleid?
Dan maar liever goedemorgen en aan gescheiden afval doe ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha 9 goedemorgen's op rij en verder werd er niet gepraat
Vond jij het vroeger niet vet om flessen in dat spannende automaat te leggen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gewoon alles in 1 zak inderdaad. Zelfs voor statiegeld ben ik te lui.
Zeker, toen ging ik ze ook nog uit de flessenbak vissen met zo'n pvc buis en een lus erdoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vond jij het vroeger niet vet om flessen in dat spannende automaat te leggen?
Staat er nog niet tussen. Wat slechtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet iemand waar ik kan wedden op doelpuntenmakers in de eredvisie. Ik heb een gevoel
Daar zullen er toch wel 1 of 2 van hard gemaakt kunnen wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ziet er niet goed uit van Badr Hari.. wordt verdacht voor 6 geweldsmisdrijven.
Ik ga echt janken als een klein kind als die komt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet iemand waar ik kan wedden op doelpuntenmakers in de eredvisie. Ik heb een gevoel
Waar kijk je? Ik heb heb al tipico, unibet en betfair gecheckt maar allemaal nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Staat er nog niet tussen. Wat slecht
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga echt janken als een klein kind als die komt.
Guidetti?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga echt janken als een klein kind als die komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |