Dit lijkt me hier de enige oplossing inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Trek het aan en kijk eens in de spiegel. En oordeel dan zelf.
Of maak pics zodat wij kunnen oordelen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit lijkt me hier de enige oplossing inderdaad.
Ja ik zie wel huid maar misschien zien anderen er meer doorheen schijnen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Trek het aan en kijk eens in de spiegel. En oordeel dan zelf.
Of maak pics zodat wij kunnen oordelen.
Heb je slechte ogen ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:37 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Ja ik zie wel huid maar misschien zien anderen er meer doorheen schijnen?
daarom picsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:37 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Ja ik zie wel huid maar misschien zien anderen er meer doorheen schijnen?
Misschien valt het mij niet op maar een ander wel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Heb je slechte ogen ofzo?
Ik kwam liters.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:34 schreef x-Lily het volgende:
In ieder geval de huid ziet en misschien ook de schaamlippen![]()
![]()
![]()
[..]
quote:
Liters maarquote:
dat is kaolo dichtbij, afspreken? x je boyquote:
kijk eens in mijn fobo...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is kaolo dichtbij, afspreken? x je boy
ooh, je bent eigenlijk een man ja, sorryquote:
Kan de meester ook gelijk meegenietenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Jongens trekken soms je gymbroekje naar beneden bij de gym toch? dan moet je wel een mooi slipje aanhebben TS.
Picsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:34 schreef x-Lily het volgende:
Ik heb vandaag bij de Primark hele leuke bh's gekocht en daar zitten ook strings bij :p Sommige zijn ook van kant, dat je in ieder geval de huid ziet en misschien ook de schaamlippen![]()
![]()
Ik bedoel ongeveer dit http://www.hm.com/nl/product/04549?article=04549-A ik vind het mooie strings hoor maar kan ik dit wil dragen op dagen dat ik gym heb en me om moet kleden?
Aye Mad Jack! Mijn favo tekenfilmheldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik zou het iig niet erg vinden als je het aan deed.
Ja elke dag nadenken of het handig is vanwege gym of wat is ook maar niksquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Aye Mad Jack! Mijn favo tekenfilmheld
Neem nog een besje
@TS, deze zijn ongeschikt voor de gymles voor iemand die niet van aandacht houdt. Maar aangezien je de vraag al stelt, en er dus serieus over nadenkt, zeg ik, gewoon doen. Ga je geen spijt van krijgen
leuken stringetjens, maar het beste heb je helemaal niks aan.quote:
Maar dan schuurt die spijkerbroek zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
leuken stringetjens, maar het beste heb je helemaal niks aan.
gr gr x je boy
nou en, een condoom schuurt ook hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Maar dan schuurt die spijkerbroek zo
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van dit topic.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Doe geen broek aan, problem solved.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Niet al sjorrend dit topic lezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van dit topic.Zit je wat FOK!kers op te geilen deze nacht?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:38 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Niet al sjorrend dit topic lezen.
Amateur.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:38 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Niet al sjorrend dit topic lezen.
Amateur.
Het is toch PUB en niet SEX?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van dit topic.Zit je wat FOK!kers op te geilen deze nacht?
Lekker rukken op dit topic met foto's uit mijn fobo aan de muur geplakt. Mag alleen tegen betalingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, vermaak ons zolderautisten op deze mooie nacht.
Ik slaap bijna achter het scherm en jij hebt het over rukken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:49 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Lekker rukken op dit topic met foto's uit mijn fobo aan de muur geplakt. Mag alleen tegen betaling
Om nog eens te bewijzen dat dit werkelijk geen aandachts topic is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik slaap bijna achter het scherm en jij hebt het over rukken.
Echt hé.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:53 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Om nog eens te bewijzen dat dit werkelijk geen aandachts topic is.
over 11 dagen al krijg ik een rooster in mijn handen gedrukt waar ik 45 weken mee moet dealenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:53 schreef Gaafjeah het volgende:
Daar nu al over nadenken terwijl de vakantie nog niet eens over is![]()
Daar überhaupt over nadenken
Dat betekend dus 11 dagen lang nog geen girl-problemsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:54 schreef x-Lily het volgende:
[..]
over 11 dagen al krijg ik een rooster in mijn handen gedrukt waar ik 45 weken mee moet dealen
Ik bereid me er geestelijk op voorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:56 schreef Gaafjeah het volgende:
[..]
Dat betekend dus 11 dagen lang nog geen girl-problems
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:59 schreef Paxcon het volgende:
Vergeleken met het hoger onderwijs is de middelbare school een lachertje
Je klinkt nu al als een blij Worstje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:26 schreef mega-worstje het volgende:
Ey ts,
Ik heb vernomen dat je 17 bent. Keertje daten? Wel jammer dat je in 020 wilt studeren maar daar kan ik mee leven en de treinen tussen Rotterdam en 020 zijn vrij snel he![]()
Hoop snel een reactie te krijgen!
Groetjes,
Misschien wel een mega blij Worstje.
Hoe dat zo ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:32 schreef Charcot het volgende:
[..]
Je klinkt nu al als een blij Worstje.
Als dit serieus is weet ik niet of ik moet lachen of huilenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:26 schreef mega-worstje het volgende:
Ey ts,
Ik heb vernomen dat je 17 bent. Keertje daten? Wel jammer dat je in 020 wilt studeren maar daar kan ik mee leven en de treinen tussen Rotterdam en 020 zijn vrij snel he![]()
Groetjes,
Je oma op een hobbelpaardquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:26 schreef mega-worstje het volgende:
Ey ts,
Groetjes,
Ook weleens een doorschijnende string?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 06:08 schreef krullenbolletje het volgende:
gymmen met een kranten string lijkt mij niet echt comfortabel, maar denk niet dat het voor omkleden veel uitmaakt? Draag ook wel eens een string met gym omdat het anders door schijnt in mijn gymbroek maar heb er nog nooit een opmerking van meiden uit mijn klas over gehad![]()
wow een serieuze reactie![]()
Bij dit soort dingen is het meestal andersom. Jou valt het veel meer op dan anderen omdat die er minder op letten. Tenzij je de kleedkamer deelt met jongens natuurlijk, die zullen er zeker op letten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:39 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Misschien valt het mij niet op maar een ander wel?
Ze mot je niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:49 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken
*geeft een touw en een stoel*quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:55 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
haha onee mijn leven heeft geen zin meer
Meisjes met boxers kan lekker zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:37 schreef Brannagh het volgende:
Ik zou het niet doen, dat gaat schuren enzo. Ik draag met gym altijd een *hoe saai* boxer, zodat het een beetje strak zit en niet gaat schuren en het vooral niet in je naad kruipt.
Meisjes met boxers zíjn sexy.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:04 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Meisjes met boxers kan lekker zijn.
Maar het lekkerste vind ik toch wel die onderbroeken. Net geen string maar bedekken de boven kant van de kont en houd de billetjes lekker strak. Ben even de naam kwijt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:06 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Meisjes met boxers zíjn sexy.
En boxers zijn praktisch. Ze kruipen niet omhoog, ze kriebelen niet, ze zitten lekker strak en vallen niet op onder kleding. En ze zijn gewoon stoer.
Ja, die, ik noem dat gewoon boxers.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:13 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Maar het lekkerste vind ik toch wel die onderbroeken. Net geen string maar bedekken de boven kant van de kont en houd de billetjes lekker strak. Ben even de naam kwijt.
Hipster geloof ik?
Bij dat doorschijnende stringetje, zit daar niet een verdikt niet-doorschijnend deel dat het meeste van je schaamlippen afdekt?quote:
Ik denk dat ze gewoon behaard van onderen is, met een boxer kun je het nog wel verbergen en een doorkijk string niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:35 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Bij dat doorschijnende stringetje, zit daar niet een verdikt niet-doorschijnend deel dat het meeste van je schaamlippen afdekt?
En dan nog: Het is enkel bij het omkleden dat iemand eventueel per ongeluk iets zou zien.
Dat betekent ten eerste dat er dan een klasgenootje ofzo je kruis gaat staan bestuderen, lijkt me al onwaarschijnlijk. En stel dát ze dan per ongeluk wat ziet, wat dan nog.. meiden onder elkaar, er zal niemand zijn die jou uitlacht omdat je een kutje hebt.
Denk dat je eerder reacties zou krijgen als ze er ineens achter komen dat je een 20cm lange piemel hebt
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:26 schreef vera166 het volgende:
Boeien dat ze lippen zien, mooi showen ja
Nee lijkt mij niet echt chill gymmen als je weet dat iedereen je string kan zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:03 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Ook weleens een doorschijnende string?
Ik had het in mijb OP toch over huid niet over haar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:09 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon behaard van onderen is, met een boxer kun je het nog wel verbergen en een doorkijk string niet.
Ga even naar de cafetaria, je hebt nogal honger.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:20 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Ik had het in mijb OP toch over huid niet over haar?
Doe een doorschijnende aan, dan zien ze hem sws niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee lijkt mij niet echt chill gymmen als je weet dat iedereen je string kan zien
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:06 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Doe een doorschijnende aan, dan zien ze hem sws niet.
Eentje met Nederlands erin en nog een nationaliteit. Geen Marokkaanse.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:34 schreef Skillstorm het volgende:
Ik werd spontaan geil TS.
Maar in je fobo staat dat je een halfbloedje bent. Wat voor mix?
Oh....zeg nou.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:37 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Eentje met Nederlands erin en nog een nationaliteit. Geen Marokkaanse.
[..]
maar waarom xou je dan mooi ondergord kopeen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:41 schreef Daniane het volgende:
Alsof er überhaupt iemand gaat kijken wat voor ondergoed je aan hebt met het omkleden. Nooit iets van gemerkt.
Ik ga me er in ieder geval niet voor aanpassen. Strings ftw.
Oh de bedoeling is showen aan je vriendinnen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:46 schreef x-Lily het volgende:
[..]
maar waarom xou je dan mooi ondergord kopeen?
Ik zou je doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:34 schreef x-Lily het volgende:
Ik heb vandaag bij de Primark hele leuke bh's gekocht en daar zitten ook strings bij :p Sommige zijn ook van kant, dat je in ieder geval de huid ziet en misschien ook de schaamlippen![]()
![]()
Ik bedoel ongeveer dit http://www.hm.com/nl/product/04549?article=04549-A ik vind het mooie strings hoor maar kan ik dit wil dragen op dagen dat ik gym heb en me om moet kleden?
douvhrn met gym? Dat is toch voor basissvhoolleerlingen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:
Je moet toch ook gewoon douchen na het gymmen? Dan zie je elkaar ook al naakt.
Tevens, dat setje in de OP.
Wij hadden gewoon douches hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:00 schreef x-Lily het volgende:
[..]
douvhrn met gym? Dat is toch voor basissvhoolleerlingen?
Godveredomme, in 5vwo niet durven douchen met je klasgenoten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:00 schreef x-Lily het volgende:
[..]
douvhrn met gym? Dat is toch voor basissvhoolleerlingen?
Niet samen met de meisjes douchen en een orgie houdenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:02 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Godveredomme, in 5vwo niet durven douchen met je klasgenoten?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:41 schreef Daniane het volgende:
Alsof er überhaupt iemand gaat kijken wat voor ondergoed je aan hebt met het omkleden. Nooit iets van gemerkt.
Ik ga me er in ieder geval niet voor aanpassen. Strings ftw.
jij!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:26 schreef vera166 het volgende:
Hoe oud ben jij? Boeien dat ze lippen zien, mooi showen ja
De bedoeling is dat die vriend het zo snel mogelijk uit kan doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:47 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oh de bedoeling is showen aan je vriendinnen?
Nee, ik koop het voor mezelf en als je een vriend hebt wordt dat mooi ondergoed ook gewaardeerd.
Te laat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:49 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Lekker rukken op dit topic met foto's uit mijn fobo aan de muur geplakt. Mag alleen tegen betaling
Dat doet echt niemand inderdaadquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:51 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik ken niemand die op de middelbare doucht na gym hoor...
Oh jij bent dat type meisje wat elke gymles `ongesteld'' is?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sowieso voer ik eigenlijk niks uit met
Gym dus meestal zweet ik ook niet
Nee we doen gewoon meestal dingen zoals over een bok heen springen of honkbal en daar ga je niet echt van zweten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jij bent dat type meisje wat elke gymles `ongesteld'' is?
Nee oke. Naja mijn favoriete les was het ook niet maargoedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee we doen gewoon meestal dingen zoals over een bok heen springen of honkbal en daar ga je niet echt van zweten.
Gymquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee oke. Naja mijn favoriete les was het ook niet maargoed
Geen 8 of hoger voor gym staanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Gymklote les je moest er ook nog voldoende voor staan. Bah aan de ringen hangen dat was zo klote, maar een keer gelachen. Dat was toen iemand aan de ringen hing en iets voor moest doen, komt iemand aan waar hij ruzie mee had trekt die zijn broek af.
Spijkerbroek onder hun gymbroek?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef Mayïm het volgende:
Niet doen! Mensen bij ons houden sirieus hun spijkerbroek onder hun gymbroek aan omdat ze een string aanhebben, dus ik zou er gewoon rekening mee houden ! (Y)
Excuses geaccepteerd jij kan er niets aan doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:07 schreef shaderon het volgende:
Oh wacht, jij bent Argo. Sorry man.
Heb je ondertussen al iets met moeraskat afgesproken?
helaas helaas, school begint bijna dus dan maar is zien wat er allemaal in mijn nieuwe klas zitquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd jij kan er niets aan doen.
Nee nog niets afgesproken. En jij al een deerne gevonden?
Ik heb geen vrienden dus touche. Maar komt goed lekker hosselen nieuwe klas en zo.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef shaderon het volgende:
[..]
helaas helaas, school begint bijna dus dan maar is zien wat er allemaal in mijn nieuwe klas zit
ben wel aan iemand toe waar ik echt ff alles mee kan delen want van mijn vrienden vandaag op het strand wordt ik echt gek. puber gezeik allemaal, ben een beetje volwassen aan het worden merk ik
serieus? ben je niet aan het trollen voor fok (niet stom bedoelt)quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden dus touche. Maar komt goed lekker hosselen nieuwe klas en zo.
TS is een 30-jarige vent sowieso.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:40 schreef shaderon het volgende:
[..]
serieus? ben je niet aan het trollen voor fok (niet stom bedoelt)
alles wat ik hier op fok! zet is wie ik echt ben en wat ik vind![]()
OT: hoe oud is x-lily?![]()
(serieuze vraag, lijkt me raar als ze 13 is en voor de gymmeester in een stringetje rond huppelt..)
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel goed figuur voor een 17-jarige jongen.
Ik klaag niet, fap fap fapquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:40 schreef Djurres het volgende:
[..]
TS doet kijk, dit wil ik aan maar pas ik eigenlijk niet, dus daarom post ik het op fok zodat ik toch complimentjes krijg over wat ik gekocht heb maar niet aan kan.
Dat was dus de zogenoemde troll. Daar nog op reageren.. hahaquote:
I wasquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:47 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat was dus de zogenoemde troll. Daar nog op reageren.. haha
Was toch ook wel duidelijk met de cynischena mijn bericht
Ik lachte om die 'piemel grap'quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:35 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Bij dat doorschijnende stringetje, zit daar niet een verdikt niet-doorschijnend deel dat het meeste van je schaamlippen afdekt?
En dan nog: Het is enkel bij het omkleden dat iemand eventueel per ongeluk iets zou zien.
Dat betekent ten eerste dat er dan een klasgenootje ofzo je kruis gaat staan bestuderen, lijkt me al onwaarschijnlijk. En stel dát ze dan per ongeluk wat ziet, wat dan nog.. meiden onder elkaar, er zal niemand zijn die jou uitlacht omdat je een kutje hebt.
Denk dat je eerder reacties zou krijgen als ze er ineens achter komen dat je een 20cm lange piemel hebt
Lol dat deed ik met douchen op de basisschool omdat ik ouder leek dan ik benquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:17 schreef mtchel112 het volgende:
Ligt eraan of je lichaam hiervoor OK is, anders kun je je klasgenoten flink jarloers maken, alpha female status
En je omkleden zoals dikke mensen doen, met je buik naar de muur
Succes TS
Je kreeg eerder dan de rest schaamhaar/borsten? En heb je daar ooit van klasgenoten bij het omkleden negatieve reacties over gehad? Ik durf te wedden van niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Lol dat deed ik met douchen op de basisschool omdat ik ouder leek dan ik ben![]()
![]()
is het omdat ik een jongen ben dat ik die niet snap of wat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Lol dat deed ik met douchen op de basisschool omdat ik ouder leek dan ik ben![]()
![]()
Ik zit op eentje met VWO ergens in 070...quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:19 schreef bobbernaut het volgende:
Sws je zit op die pauperschool corbulo
bobber waar woon jij dan, ook 070?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:19 schreef bobbernaut het volgende:
Sws je zit op die pauperschool corbulo
Segbroek?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:58 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Ik zit op eentje met VWO ergens in 070...
Wel ergens naast DH jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:06 schreef shaderon het volgende:
[..]
Regio den haag dan
met natuurlijk leidschenveen met die leuke rode gebouwen
bjorn borgs zitten anders wel lekker hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:12 schreef mtchel112 het volgende:
wel even een complimentje dat het geen bjorn borgs zijn!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef shaderon het volgende:
[..]
bjorn borgs zitten anders wel lekker hoor
Ik draag zelf geen strings maar die zien er wel leuk uit!quote:
jabhoor zeker als het warm isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:25 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik draag zelf geen strings maar die zien er wel leuk uit!
is het überhaupt wel handig om strings aan te trekken tijdens het gymmen?
Al geprobeerd, ik bleef dat stuk stof maar uit mn spleet halenquote:
quote:
de watquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:57 schreef Janiks het volgende:
[..]
Klote imgur die zo nodig de EXIF-data uit de foto moet slopen
Foto terwijl je ze aanhebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan betere resolutie en iets meer gedraaid met je kontje naar achter.
Anders troll
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:07 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Foto terwijl je ze aanhebt.
Zo'n pose:QFPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan betere resolutie en iets meer gedraaid met je kontje naar achter.
Anders troll
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:07 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Foto terwijl je ze aanhebt.
Zo'n pose:ik heb betere foto's oo streamzoo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan betere resolutie en iets meer gedraaid met je kontje naar achter.
Anders troll
Linkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef x-Lily het volgende:
[..]
ik heb betere foto's oo streamzoo...
ik heb wel piecesquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:12 schreef mtchel112 het volgende:
wel even een complimentje dat het geen bjorn borgs zijn!
Pieces zijn cool.quote:
Veurs College is voor VMBO lieve schatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ts zit op het Veurs College, Maartens of het Loo.
Vroeger heette het allemaal Veurs College. Je zit dus op het Lyceumquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:27 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Veurs College is voor VMBO lieve schatLyceum is tl/havo/vwo
Alleen als je verder niets aantrekt. Dat pluche doet het hem.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:29 schreef x-Lily het volgende:
Pic ter ondersteuning van dit topic. We weten allemaal wat er achter dat zwarte vakje te zien is, kan dit met gym?
[ afbeelding ]
Achter dat zwarte blokje zit een teen. Ik vind dat witte bolletje nogal dubieus, geeft ook een vreemde aanblik als je daar een strakke broek overheen hebt tijdens de les.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:29 schreef x-Lily het volgende:
Pic ter ondersteuning van dit topic. We weten allemaal wat er achter dat zwarte vakje te zien is, kan dit met gym?
[ afbeelding ]
Het is een voorbeeld om te laten zien wat ik bedoel met doorzichtige stringquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:33 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Achter dat zwarte blokje zit een teen. Ik vind dat witte bolletje nogal dubieus, geeft ook een vreemde aanblik als je daar een strakke broek overheen hebt tijdens de les.
Ik snap er geen kut van.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:34 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Het is een voorbeeld om te laten zien wat ik bedoel met doorzichtige stringAls je zo graag de hele afbeelding wilt zien ga je op de pc naar google zoeken en dan afbeelding en dan in dat zoekbalkje op de camera klikken
Het ligt er ook aan of het kaal of kammen isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:34 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Het is een voorbeeld om te laten zien wat ik bedoel met doorzichtige stringAls je zo graag de hele afbeelding wilt zien ga je op de pc naar google zoeken en dan afbeelding en dan in dat zoekbalkje op de camera klikken
Daarom maak ik idd ook een vrouwen die niet ontharen KLB aanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan of het kaal of kammen isAls je een bush bush van 20 bij 20 ziet is het niet erg fijn om naar te kijken.
Ik wist niet dat je boos werd. Ik heb een stoornis dus je mag mij niks kwalijk nemen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:34 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Dan mag je deze string dragen. Wat dragen de rest van je klasgenoten eigenlijk, aangezien jij je zo druk maakt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Daarom maak ik idd ook een vrouwen die niet ontharen KLB aan
okquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd. Ik heb een stoornis dus je mag mij niks kwalijk nemen.
Zie http://www.erotiekshop.be(...)ng-met-pluimpje.htmlquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap er geen kut van.
Maar jezus wat doe je moeilijk.
quote:
Je had wel even mogen stofzuigen ;-) voor de rest gewoon aandoen vinden je klasgenoten vast niet ergquote:DpyKR.jpg
Dit bedoel ik
Vind je wel leuk he, vieze plaatjes kijken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:50 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Zie http://www.erotiekshop.be(...)ng-met-pluimpje.html
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Vind je wel leuk he, vieze plaatjes kijken.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Vind je wel leuk he, vieze plaatjes kijken.
TS doet vwo, politieagent worden is onder haar niveauquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:41 schreef raulbouli het volgende:
Verkapt pedo-lok-topic. TS is een politieagent.
Wat ga je dan doen? Tippelen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:01 schreef x-Lily het volgende:
[..]
TS doet vwo, politieagent worden is onder haar niveau
De eerste vrouw op de zon krijgen we dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed hoor, veel plezier met ruimtevaarttechniek.
Mensen die dit denken zijn arrogant en kansloos, en falen meestal hard met hun studie waarna ze een gigantische studieschuld hebben en een kutbaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:01 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Dat is wel een idee, ik schijn trouwens gisteren met natuurkunde een nieuwe formule te hebben ontdekt hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:07 schreef Argo het volgende:
[..]
De eerste vrouw op de zon krijgen we dan.
Je weet maar nooit he...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
Waarom moet je per se een doorzichtige string aan naar school?
Je bent sowieso te jong om sex te mogen hebben.quote:
Leg eens uit, wat weet je dan nooit? Of je toevallig op school snel een vluggertje wil gaan doen?quote:
Ben in januari 18quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je bent sowieso te jong om sex te mogen hebben.
PM dan je nummer maar ff.quote:
Bij een vluggertje is er geen hond die op je ondergoed let, dat is gewoon naar beneden trekken en gaan met die banaan. Vooral op die leeftijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leg eens uit, wat weet je dan nooit? Of je toevallig op school snel een vluggertje wil gaan doen?
Ja, dat is waar. Wat weet ze dan nooit? Of ze een kutscheet moet laten zomaar ineens dat ze niet haar luchtdichte ondergoed aan kan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij een vluggertje is er geen hond die op je ondergoed let, dat is gewoon naar beneden trekken en gaan met die banaan. Vooral op die leeftijd.
08000432 xquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
PM dan je nummer maar ff.
TS draagt vast heupbroeken. Dan kan je string t best zo hoerig mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Wat weet ze dan nooit? Of ze een kutscheet moet laten zomaar ineens dat ze niet haar luchtdichte ondergoed aan kan?
Ow sorry, ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:01 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Onder haar niveau..quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:02 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Ow sorry, ik wist niet dat je kwaad werd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |