Dit lijkt me hier de enige oplossing inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Trek het aan en kijk eens in de spiegel. En oordeel dan zelf.
Of maak pics zodat wij kunnen oordelen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit lijkt me hier de enige oplossing inderdaad.
Ja ik zie wel huid maar misschien zien anderen er meer doorheen schijnen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Trek het aan en kijk eens in de spiegel. En oordeel dan zelf.
Of maak pics zodat wij kunnen oordelen.
Heb je slechte ogen ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:37 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Ja ik zie wel huid maar misschien zien anderen er meer doorheen schijnen?
daarom picsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:37 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Ja ik zie wel huid maar misschien zien anderen er meer doorheen schijnen?
Misschien valt het mij niet op maar een ander wel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Heb je slechte ogen ofzo?
Ik kwam liters.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:34 schreef x-Lily het volgende:
In ieder geval de huid ziet en misschien ook de schaamlippen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit lijkt me hier de enige oplossing inderdaad.
quote:
Liters maarquote:
dat is kaolo dichtbij, afspreken? x je boyquote:
kijk eens in mijn fobo...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is kaolo dichtbij, afspreken? x je boy
ooh, je bent eigenlijk een man ja, sorryquote:
Kan de meester ook gelijk meegenietenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Jongens trekken soms je gymbroekje naar beneden bij de gym toch? dan moet je wel een mooi slipje aanhebben TS.
Picsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:34 schreef x-Lily het volgende:
Ik heb vandaag bij de Primark hele leuke bh's gekocht en daar zitten ook strings bij :p Sommige zijn ook van kant, dat je in ieder geval de huid ziet en misschien ook de schaamlippen![]()
![]()
Ik bedoel ongeveer dit http://www.hm.com/nl/product/04549?article=04549-A ik vind het mooie strings hoor maar kan ik dit wil dragen op dagen dat ik gym heb en me om moet kleden?
Aye Mad Jack! Mijn favo tekenfilmheldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik zou het iig niet erg vinden als je het aan deed.
Ja elke dag nadenken of het handig is vanwege gym of wat is ook maar niksquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Aye Mad Jack! Mijn favo tekenfilmheld
Neem nog een besje
@TS, deze zijn ongeschikt voor de gymles voor iemand die niet van aandacht houdt. Maar aangezien je de vraag al stelt, en er dus serieus over nadenkt, zeg ik, gewoon doen. Ga je geen spijt van krijgen
leuken stringetjens, maar het beste heb je helemaal niks aan.quote:
Maar dan schuurt die spijkerbroek zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
leuken stringetjens, maar het beste heb je helemaal niks aan.
gr gr x je boy
nou en, een condoom schuurt ook hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Maar dan schuurt die spijkerbroek zo
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van dit topic.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Doe geen broek aan, problem solved.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Niet al sjorrend dit topic lezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van dit topic.Zit je wat FOK!kers op te geilen deze nacht?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:38 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Niet al sjorrend dit topic lezen.
Amateur.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:38 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Niet al sjorrend dit topic lezen.
Amateur.
Het is toch PUB en niet SEX?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van dit topic.Zit je wat FOK!kers op te geilen deze nacht?
Lekker rukken op dit topic met foto's uit mijn fobo aan de muur geplakt. Mag alleen tegen betalingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, vermaak ons zolderautisten op deze mooie nacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |