Dat is idd heel hard werkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
dude, je weet niks.... ik ben al sinds 9 wakker, ontbeten, een workout gedaan, een sollicitatiebrief geschreven en ga zo lekker de stad in voor een ice coffee!
shiiiiiiiiit
Kom hier wonen dan!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het enige probleem wat ik er mee heb is dat je zo ver weg woont
Ik doelde niet op jouquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
sorry
Maar inderdaad ja. Daar wil je niet mee geconfronteerd worden.
Schat ik ben juist blij dat ik eindelijk weer in de bewoonde wereld woon dus ik pasquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom hier wonen dan!
[..]
Ik doelde niet op jou.
goh is dat de enige manier waarop ze dat kunnen uitvinden :Squote:
Ik ga dit weekend naar Drenthequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat ik ben juist blij dat ik eindelijk weer in de bewoonde wereld woon dus ik pas
Nog wensen voor je uitvaart?quote:
Enschede is niet de onbewoonde wereld of zo...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat ik ben juist blij dat ik eindelijk weer in de bewoonde wereld woon dus ik pas
Maar het is geen randstad. En ik ben gewoon een randstadchick heb ik ontdekt!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enschede is niet de onbewoonde wereld of zo...
Nou ja in ieder geval kan mijn hele familie er dan wel bij zijnquote:
In de randstad heb je geen grote steden hoor.....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:50 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel blij dat het hier geen Randstad is. Op een of andere manier stinken alle grote steden. Antwerpen rook ook niet bijster goed.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In de randstad heb je geen grote steden hoor.....
are you serious?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
You funny!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ehm... tja, het is maar hoe je het wil bekijken. In vergelijk met "steden" zoals Enschede of Apeldoorn ofzo... ja maybe.quote:
Pff vergelijken met de rest van europa. Alleen als je daar ook echt gewoond hebt is dat interessant, anders echt niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ehm... tja, het is maar hoe je het wil bekijken. In vergelijk met "steden" zoals Enschede of Apeldoorn ofzo... ja maybe.
Maar ik vergelijk 't toch net anders.
Amsterdam, de grootste in ons land, heeft een (in mijn ogen) schamele 790.044 inwoners... we halen de 1 miljoen bij lange na niet eens![]()
Vergelijk dat eens met andere Europese hoofdsteden?
London = 7.556.900
Berlijn = 3.479.740
Madrid = 3.265.038
I rest my case
Dat dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff vergelijken met de rest van europa. Alleen als je daar ook echt gewoond hebt is dat interessant, anders echt niet.
Oh echtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ehm... tja, het is maar hoe je het wil bekijken. In vergelijk met "steden" zoals Enschede of Apeldoorn ofzo... ja maybe.
Amsterdam, de grootste in ons land, heeft een (in mijn ogen) schamele 790.044 inwoners... we halen de 1 miljoen bij lange na niet eens![]()
London = 7.556.900
Berlijn = 3.479.740
Madrid = 3.265.038
I rest my case
Did thatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff vergelijken met de rest van europa. Alleen als je daar ook echt gewoond hebt is dat interessant, anders echt niet.
Nederland is voll, jongûhquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
London = 7.556.900
Berlijn = 3.479.740
Madrid = 3.265.038
I rest my case
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier is het nog lekker leeg
behalve als de duitsers komen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Slechte verliezers, die Duitsers
Is dat net zoiets als dit?quote:
Jaaaaa!quote:
Oh, ben jij er zo een.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
London = 7.556.900
Berlijn = 3.479.740
Madrid = 3.265.038
I rest my case
hehehe...ach als jij op basis van 1 post al een oordeel over mij hebt is dat prima hoor... I honestly couldn't care lessquote:
Damnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hehehe...ach als jij op basis van 1 post al een oordeel over mij hebt is dat prima hoor... I honestly couldn't care less
Prachtig dit!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hehehe...ach als jij op basis van 1 post al een oordeel over mij hebt is dat prima hoor... I honestly couldn't care less
Alweer zo eenquote:
Ohquote:
Dick is tof jaquote:
quote:
die van ons is er nooit op vrijdagquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Achter openstaande facturen aanbellen![]()
Opvallend wel dat de financiële administratie van echt elk bedrijf afwezig is zodra je gaat bellen he
Dat is denk ik omdat het vrijdag is...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Achter openstaande facturen aanbellen![]()
Opvallend wel dat de financiële administratie van echt elk bedrijf afwezig is zodra je gaat bellen he
Hier liep ik maandag ook al tegenaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is denk ik omdat het vrijdag is...
Dan willen ze gewoon niet betalenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier liep ik maandag ook al tegenaan
Dan zijn ze blut en ontlopen ze jequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier liep ik maandag ook al tegenaan
Dat denk ik ook!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan willen ze gewoon niet betalen. Of zo.
Ik kan voorlopig niet meer op slippers lopenquote:
want?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan voorlopig niet meer op slippers lopen
je laatste opmerking roept een vraag op: Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!!
[..]
Ik kan voorlopig niet meer op slippers lopen
quote:
Omdat de slippers die ik woensdag aan had mn voet hebben verziekt. Ik heb een fijne wond tussen mn tenenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
je laatste opmerking roept een vraag op: Waarom niet?
oei. dat kan inderdaad heel vervelend zijn. Goed schoonhouden!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Omdat de slippers die ik woensdag aan had mn voet hebben verziekt. Ik heb een fijne wond tussen mn tenen
Een soort camel toe..?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Omdat de slippers die ik woensdag aan had mn voet hebben verziekt. Ik heb een fijne wond tussen mn tenen
Owja dat werkt dan nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja zoietsquote:
Ik heb gewoon birkenstocksquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja dat werkt dan niet![]()
Ik heb dan ook bv geen slippers met zo'n plastic tussending. Dat vinden mijn voeten echt niet leuk
Ik gaf een beetje over in m´n mondquote:
Je hebt cameltoephobia?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in m´n mond
Ohnoes, nog een phobie toe te voegen aan de lange lijstquote:
Is daar geen fobie voor?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes, nog een phobie toe te voegen aan de lange lijst
Angst voor bang zijn. Dat klinkt pas echt vermoeiend. Doe maar liever een biertje.quote:
Only thing we have to fear Is fear itselfquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Angst voor bang zijn. Dat klinkt pas echt vermoeiend. Doe maar liever een biertje.
Tegeltjeswijsheidquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:27 schreef STING het volgende:
[..]
Only thing we have to fear Is fear itself
Oe lekker!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Angst voor bang zijn. Dat klinkt pas echt vermoeiend. Doe maar liever een biertje.
"There is only one God. And his name is Death. And there is only one prayer we say to him: not today"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:27 schreef STING het volgende:
[..]
Only thing we have to fear Is fear itself
Dat cheers ga ik zo doen, half dagje vrijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Cheers mate, and right back at ya
"I am rubber, you are glue."quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"There is only one God. And his name is Death. And there is only one prayer we say to him: not today"
GoTquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"There is only one God. And his name is Death. And there is only one prayer we say to him: not today"
quote:
Nice!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat cheers ga ik zo doen, half dagje vrijZal er eentje voor je drinken, cabron!
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb vanavond een birthday party, dus ook reden om te drinken... al ga ik me niet helemaal klem zuipen want de laatste keer dat ik dat deed was ik de volgende dag de hele dag een veenlijk ja ik word echt oud geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga relaxen, morgen heb ik het te druk. Eerst werken, dan een familiediner jaaaa, met krijsende kids en zulks *kras*, dan een verjaardags-BBQ, en daarna een afscheidsfeest. Zondag ben ik het veenlijk dus
Klinkt als een toffe zaterdag, min het krijsende kids familie-diner deel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig is het slechts het eerste evenement van de avond, daarna komt het drinkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klinkt als een toffe zaterdag, min het krijsende kids familie-diner deel dan
Geniet er van kerel! Maar pas op dat je niet te hard geniet, otherwise you'll turn into this guy again:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig is het slechts het eerste evenement van de avond, daarna komt het drinken
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet ervan!![]()
Ik ga relaxen, morgen heb ik het te druk. Eerst werken, dan een familiediner jaaaa, met krijsende kids en zulks *kras*, dan een verjaardags-BBQ, en daarna een afscheidsfeest. Zondag ben ik het veenlijk dus
Dat betekent vast niet dat u in NL bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Schandalig dit!quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Geniet er van kerel! Maar pas op dat je niet te hard geniet, otherwise you'll turn into this guy again:
Morgen? Nee dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat betekent vast niet dat u in NL bent?
Dan had ik al mn plannen omgegooid om even met je te knuffelen ^^quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Heb hem aan m´n vriendin laten zien, ze gaf je 100% gelijk
[..]
Morgen? Nee dusWieso?
Nu pas wakkerquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan had ik al mn plannen omgegooid om even met je te knuffelen ^^
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik zal je laten weten wanneer ik er wel ben dan, ok?
Ik heb er al bijna een hele dag werken opzittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee al wel eerder wakker, maar er nu pas uitgekomen.
Ik heb vannacht gewerktquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er al bijna een hele dag werken opzitten
Ik had vannacht pijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |