quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier is het nog lekker leeg
behalve als de duitsers komen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Slechte verliezers, die Duitsers
Is dat net zoiets als dit?quote:
Jaaaaa!quote:
Oh, ben jij er zo een.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ehm... tja, het is maar hoe je het wil bekijken. In vergelijk met "steden" zoals Enschede of Apeldoorn ofzo... ja maybe.
Maar ik vergelijk 't toch net anders.
Amsterdam, de grootste in ons land, heeft een (in mijn ogen) schamele 790.044 inwoners... we halen de 1 miljoen bij lange na niet eens![]()
Vergelijk dat eens met andere Europese hoofdsteden?
London = 7.556.900
Berlijn = 3.479.740
Madrid = 3.265.038
I rest my case
hehehe...ach als jij op basis van 1 post al een oordeel over mij hebt is dat prima hoor... I honestly couldn't care lessquote:
Damnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hehehe...ach als jij op basis van 1 post al een oordeel over mij hebt is dat prima hoor... I honestly couldn't care less
Prachtig dit!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hehehe...ach als jij op basis van 1 post al een oordeel over mij hebt is dat prima hoor... I honestly couldn't care less
Alweer zo eenquote:
Ohquote:
Dick is tof jaquote:
quote:
die van ons is er nooit op vrijdagquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Achter openstaande facturen aanbellen![]()
Opvallend wel dat de financiële administratie van echt elk bedrijf afwezig is zodra je gaat bellen he
Dat is denk ik omdat het vrijdag is...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Achter openstaande facturen aanbellen![]()
Opvallend wel dat de financiële administratie van echt elk bedrijf afwezig is zodra je gaat bellen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |