Dat is idd heel hard werkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
dude, je weet niks.... ik ben al sinds 9 wakker, ontbeten, een workout gedaan, een sollicitatiebrief geschreven en ga zo lekker de stad in voor een ice coffee!
shiiiiiiiiit
Kom hier wonen dan!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het enige probleem wat ik er mee heb is dat je zo ver weg woont
Ik doelde niet op jouquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
sorry
Maar inderdaad ja. Daar wil je niet mee geconfronteerd worden.
Schat ik ben juist blij dat ik eindelijk weer in de bewoonde wereld woon dus ik pasquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom hier wonen dan!
[..]
Ik doelde niet op jou.
goh is dat de enige manier waarop ze dat kunnen uitvinden :Squote:
Ik ga dit weekend naar Drenthequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat ik ben juist blij dat ik eindelijk weer in de bewoonde wereld woon dus ik pas
Nog wensen voor je uitvaart?quote:
Enschede is niet de onbewoonde wereld of zo...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat ik ben juist blij dat ik eindelijk weer in de bewoonde wereld woon dus ik pas
Maar het is geen randstad. En ik ben gewoon een randstadchick heb ik ontdekt!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enschede is niet de onbewoonde wereld of zo...
Nou ja in ieder geval kan mijn hele familie er dan wel bij zijnquote:
In de randstad heb je geen grote steden hoor.....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:50 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel blij dat het hier geen Randstad is. Op een of andere manier stinken alle grote steden. Antwerpen rook ook niet bijster goed.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In de randstad heb je geen grote steden hoor.....
are you serious?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
You funny!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ehm... tja, het is maar hoe je het wil bekijken. In vergelijk met "steden" zoals Enschede of Apeldoorn ofzo... ja maybe.quote:
Pff vergelijken met de rest van europa. Alleen als je daar ook echt gewoond hebt is dat interessant, anders echt niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ehm... tja, het is maar hoe je het wil bekijken. In vergelijk met "steden" zoals Enschede of Apeldoorn ofzo... ja maybe.
Maar ik vergelijk 't toch net anders.
Amsterdam, de grootste in ons land, heeft een (in mijn ogen) schamele 790.044 inwoners... we halen de 1 miljoen bij lange na niet eens![]()
Vergelijk dat eens met andere Europese hoofdsteden?
London = 7.556.900
Berlijn = 3.479.740
Madrid = 3.265.038
I rest my case
Dat dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff vergelijken met de rest van europa. Alleen als je daar ook echt gewoond hebt is dat interessant, anders echt niet.
Oh echtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ehm... tja, het is maar hoe je het wil bekijken. In vergelijk met "steden" zoals Enschede of Apeldoorn ofzo... ja maybe.
Amsterdam, de grootste in ons land, heeft een (in mijn ogen) schamele 790.044 inwoners... we halen de 1 miljoen bij lange na niet eens![]()
London = 7.556.900
Berlijn = 3.479.740
Madrid = 3.265.038
I rest my case
Did thatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff vergelijken met de rest van europa. Alleen als je daar ook echt gewoond hebt is dat interessant, anders echt niet.
Nederland is voll, jongûhquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
London = 7.556.900
Berlijn = 3.479.740
Madrid = 3.265.038
I rest my case
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |