quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:47 schreef MeneerLogica het volgende:
Morgen 7 uur eruit, van 8 8.30 tot 14:30 17.00 FOK!kend werken en dan lekker vakantie weekend
Ik weet het niet... Ergens wel behoefte aan een beetje sociaal contact.... Maar anderszijds juist totaal niet.quote:
dan maar een kusje ..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Ergens wel behoefte aan een beetje sociaal contact.... Maar anderszijds juist totaal niet.
Dat past perfect jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan maar een kusje ..
niet lullen wel aaien en genieten van het geluid en de warmte van iemand nabijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat past perfect ja![]()
Ik heb gewoon zo een gekke bui dat ik wel met iemand op de bank wil liggen beetje naar muziek luisterend... Oogjes toe.
Ja precies...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet lullen wel aaien en genieten van het geluid en de warmte van iemand nabij
Antalya, saturn palacequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, 10 dagen
Marmaris turkije.
aw poppie tochquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
Praten kost meer energie dan typen?
Had ik een serieus topic, wordt die dichtgegooid door crutch
Raar, ging niet offtopic ofzo :Squote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
Praten kost meer energie dan typen?
Had ik een serieus topic, wordt die dichtgegooid door crutch
me wantzzquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een verwarmd bubbelbad ...buiten... Teh fuck.....
lawaai?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook... Hoop alleen dat ze niet lang blijft bubbelen
Ja-loers!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een verwarmd bubbelbad ...buiten... Teh fuck.....
Die conversatie met lienekien is wel klachtwaardig thoughquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wel leuk topic om te lezendie wendingen
eensquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die conversatie met lienekien is wel klachtwaardig though
Vind mezelf ook een beetje irritant joch daar
Maargoed...
Kan ik mobiel nie zienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
Nieuwe ondertitel, idee'tje van 2 users uit PTA
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:12 schreef Cryothic het volgende:
Slaap lekker allemaal. Ik ga m'n oogjes sluiten.
Tot morgen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:12 schreef Cryothic het volgende:
Slaap lekker allemaal. Ik ga m'n oogjes sluiten.
Tot morgen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik deed dat en toen moest hij lachen en zei dank jullie wel....
Ik mag zo nog ff op en neer naar schiphol.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen, dag allemaal tot morgen ochtend
Meet you therequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga met jullie meeeeeeeeeeeeeeeee
dromen dromen dromenland here i cooooooooooooomeeeeeeeeeeeee
Arme jij, mag me moeder volgende week middernacht doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag zo nog ff op en neer naar schiphol.
Ik denk dat ik straks wel omval ook... beetje bijslapen kan geen kwaadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga je me vannacht gezelschap houden? Wat lief.
Morgen even Paul naar de garage en een beetje huishoudelijk doen, en smiddags ook nog even een paar uurtjes vinden om wat te slapen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks wel omval ook... beetje bijslapen kan geen kwaad
Morgen genoeg te doen.... Of het er van komt is een tweede maar goed.....
dat komt vast wel goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen even Paul naar de garage en een beetje huishoudelijk doen, en smiddags ook nog even een paar uurtjes vinden om wat te slapen.
Ik denk dat het wel meevalt, ik hoop dat ie morgenmiddag weer helemaal beter mee mag.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat komt vast wel goed.
Kusje voor Paul, hopelijk issie snel.beter
Verdomd nu voel ik me weer een soort van eenzaamquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet lullen wel aaien en genieten van het geluid en de warmte van iemand nabij
Gelukkig maar....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, ik hoop dat ie morgenmiddag weer helemaal beter mee mag.
Kunnen we gewoon met Paul de volgende keer, trein is irritant lang.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig maar....
Knuffol voor kingtoppie
nee schatjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thx, heb je misschien wat wijze tips hiertegen?
Ik snap het gevoel niet zo, snap de boodschap niet zo goed...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee schatje
Ik ben dan wel een mama maar ik geef alleen kusjes als het pijn doet. Meestal helpt dat wel maar jamet een.depressie is dat toch anders.....
Zo werkt de pil bij mij. Ik sluit me af en ik laat amper iemand toe. Dus herkenbaar. Ik kan wel zeggen komt wel goed, maar dat weet ik niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het gevoel niet zo, snap de boodschap niet zo goed...
Je voelt je eenzaam maar tegelijkertijd sluit je jezelf juist van de wereld af met dat gevoel..
Soort van zelfkwellingsmechanisme
Trusten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo werkt de pil bij mij. Ik sluit me af en ik laat amper iemand toe. Dus herkenbaar. Ik kan wel zeggen komt wel goed, maar dat weet ik niet.
Verder geen tips helaas
Ik ga liggen... Cryothic is al in dromenland hihi
Truste
Ik slik de pil nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo werkt de pil bij mij. Ik sluit me af en ik laat amper iemand toe. Dus herkenbaar. Ik kan wel zeggen komt wel goed, maar dat weet ik niet.
Verder geen tips helaas
Dat weet ik maar het wekt wel dezelfde gevoelens op.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik slik de pil niet
Slaap lekker
Ben je gestopt met die pil / andere pil?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik maar het wekt wel dezelfde gevoelens op.
Naja slaap lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg alleen dat het gevoel herkenbaar is
Nvm ....
Sorryquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:46 schreef JJH het volgende:
Dus, ik mag nog ergens drie kinderstoeltjes vandaag gaan toveren.
Volgens mij heb jij daar niets mee van doen.quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:46 schreef JJH het volgende:
Dus, ik mag nog ergens drie kinderstoeltjes vandaag gaan toveren.
Hmm nee want de kinderen zijn wel tussen 7 en 8 wakker....en ik ga nu slapen want batterij kapt er ook zo meequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kramp in beennn, fuck.
Stoeltje over? Nachtbraken bij jou thuis?
Lekker slapen schoonheid.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm nee want de kinderen zijn wel tussen 7 en 8 wakker....en ik ga nu slapen want batterij kapt er ook zo mee
Ik moet straks tegen de klok van één weer de weg op. 'Even" heen en weer naar Schiphol en dan zit het erop voor vandaag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik houd je wel even gezelschap. Tot hoe laat moet je?
Wat moet je ophalen dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet straks tegen de klok van één weer de weg op. 'Even" heen en weer naar Schiphol en dan zit het erop voor vandaag.
Eerst mensen wegbrengen hier vanuit de stad en dan via Almere terug.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet je ophalen dan?
Tegen die tijd ga ik pitten denk ik
Wat doe je dan? Taxiën ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerst mensen wegbrengen hier vanuit de stad en dan via Almere terug.
Ik hoop dat ik tussen vier en half vijf weer in Zwolle ben.
Mwah, voor het loon hoef je het eigenlijk niet te doen. Het is echt geen vetpot.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent taxi chauffeur?
Verdient het een beetje? Lijkt me wel wat als bijbaantje
Haha ja dat is zeker waarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Jup, en deze tijd van het jaar relatief veel Luchthavenvervoer dus.
Ik doe nu selektvracht, dat is pas geen geld verdienenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, voor het loon hoef je het eigenlijk niet te doen. Het is echt geen vetpot.
Ik denk dat je daar wel zo ongeveer op uitkomt, bruto.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe nu selektvracht, dat is pas geen geld verdienen
Ik ben 19 jaar... Voor mij is alles boven de 7 euro goed verdienen
Maar... Ritje van 23 euro, dan geven mensen vaak wel 2 euro fooi toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel zo ongeveer op uitkomt, bruto.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar... Ritje van 23 euro, dan geven mensen vaak wel 2 euro fooi toch?
Hoe werkt dat met die pas etc dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef JJH het volgende:
En daarbij komt ook nog dat je eerst je pas moet halen, en aanvragen.
Al met al ben je tegenwoordig een kleine 1000 euri (gok ik) verder voordat je uberhaupt je eerste meter rijd.
Ruim vijf jaar geleden, toen ik hem haalde, was het 4 avonden theorie cursus, theorie examen, praktijkdag en praktijkexamen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die pas etc dan?
Dat was mijn vriendin...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Merk nu pas dat je hier zitWas je DM sarcastisch of niet?
Hehequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was mijn vriendin...![]()
Eén keertje was grappig, nu vond ik het allang niet zo lollig meer.
Theorie kost 30 eu, praktijk +- 200?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ruim vijf jaar geleden, toen ik hem haalde, was het 4 avonden theorie cursus, theorie examen, praktijkdag en praktijkexamen.
Theorie is even wat opfrissen van autotheorie, wat (technische) voertuigkennis, beetje sociale vaardigheden en alles omtrent rij en rusttijden.
Praktijkdag is ook een beetje opfrissen qua rijden, het nieuwe rijden, en omgang met klanten.
Beide examens moet je met goed gevolg afleggen. Daarna moet je medisch gekeurd worden, een verklaring omtrent gedrag aanvragen én krijgen.
Dat tesamen stuur je op naar de KIWA en dan krijg je je pas thuisgestuurd.
De examens?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Theorie kost 30 eu, praktijk +- 200?
Thx,quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
De examens?
Dat zou ik na moeten kijken. Maar cursusje is wel aan te raden, vooral rij en rusttijden is pittige kost.
http://www.cbr.nl/10328.pp#1103
Hier staat ook het één en ander, prijzen vind ik zo snel niet.
Who's ya daddy? (wie was je baas?)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:24 schreef JJH het volgende:
http://www.vbuuren.nl/opleidingen/taxi/prijzen
Ruim 8 meier voor cursus inclusief examen.
Ik (mijn baas in mijn geval) was toendertijd krap aan 6 kwijt.
Dat examenbewijsje is een jaar geldig, dat betekent dus dat je binnen dat jaar je pas aangevraagd moet hebben die 5 jaar geldig is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thx,
Er staat dat de uitslag een jaar geldig is? Hoe zit dat? Praktijkexamen van een rijbewijs is toch gewoon 10 jaar geldig?
Toendertijd Taxi Menger, maar als ik het goed heb is die vorig jaar ofzo omgevallen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Who's ya daddy? (wie was je baas?)
Hoe kwam je daar terecht dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Toendertijd Taxi Menger, maar als ik het goed heb is die vorig jaar ofzo omgevallen.
Ah ok, op die manierquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat examenbewijsje is een jaar geldig, dat betekent dus dat je binnen dat jaar je pas aangevraagd moet hebben die 5 jaar geldig is.
Dat is net zoals bij je rijbewijs, dat bewijsje is een jaar geldig, en het rijbewijs zelf tien jaar.
Zou ik dus ook kunnen doen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon gesolliciteerd naar een bijbaantje.
5 jaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ok, op die manier
Maar je pas is 5 jaar geldig.. of 10 jaar?
Ja, want goedkoop..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje gewillig naar jong vlees?
Leiden. + ik ben aantrekkelijk want ik heb een CV waar op staat dat ik bij selektvracht heb gewerkt - ken de straten dus uit mijn hoofd. + rijervaring...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, want goedkoop..
Waar in de buurt zou je dan eventueel op zoek gaan naar werk?
Stratenkennis is een pre, en dat je voor je werk eerder op de weg zat ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leiden. + ik ben aantrekkelijk want ik heb een CV waar op staat dat ik bij selektvracht heb gewerkt - ken de straten dus uit mijn hoofd.
Ik ben student dus heb juist tijd in de nacht / in het weekend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Stratenkennis is een pre, en dat je voor je werk eerder op de weg zat ook.
En een beetje rondbellen en vragen kan natuurlijk altijd. Ik heb alleen geen idee wat er aan grote(re) centrales zit daar, en of er een beetje ruimte is op de arbeidsmarkt.
Houd er wel rekening mee, dat als je straattaxi gaat rijden het óók om nachten in de weekenden gaat.
Of je moet bij de connexxion schoolroutes gaan rijden. 3 uurtjes per dag 's morgens en 's avonds.
En dat is stiekem ook gewoon het leukste om te doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben student dus heb juist tijd in de nacht / in het weekend.
Jepquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:37 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat is stiekem ook gewoon het leukste om te doen.
Zeg iets erbij dat je het leuk vind om met mensen om te gaan en flexibel bent en je zit gebakken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
Hoi, ik ben kingtoppie,
Ik ben jong, goedkoop, heb ervaring op de weg en ken de straten in leiden / omgeving op mijn duimpje, heb eerdere werkervaring bij selektvracht waar ik werkte als bezorger.
Gr gr.
Als dat geen aanbiedingen opleverd weet ik het ook niet meer.
En tis nog waar ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeg iets erbij dat je het leuk vind om met mensen om te gaan en flexibel bent en je zit gebakken.
Das nog meer dan mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe nu selektvracht, dat is pas geen geld verdienen
Ik ben 19 jaar... Voor mij is alles boven de 7 euro goed verdienen
Dat heb ik nou ook dus eerst effe wat water naar binnen gietenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:44 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge. Lijkt wel alsof ik veel gezopen heb gisteren, wat een dorst.
En dat terwijl ik 0,0 alcohol heb gehadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook dus eerst effe wat water naar binnen gieten
Koffie komt straks wel
Ik ook nie, sterker nog, ik drink zeldenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat terwijl ik 0,0 alcohol heb gehad
Geef koffie voor mij, doe mij maar thee.Ff naar werk scheuren.
Hoe vroeg?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:14 schreef Cryothic het volgende:
En hier nu met z'n tween op kantoor.
Dus eh... vroeg naar huis
Ook goedemorgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:06 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh nixx
Ik vind het zo heerlijk, ff rustig in mijn eentje wakker worden. Kinderen slapen nog. Eerste wasje draait al, en als de kinderen wakker zijn ga ik mooi ff mijn badkamer poetsen
Duurde niet lang hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
Heerlijk dat je zo relaxed op kan staan.
Eerder half 5 dan 5 hoop ikquote:
Ik drink ook vrijwel nooitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook nie, sterker nog, ik drink zelden
Joh echt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Eerder half 5 dan 5 hoop ik
Zo'n laatste dag wordt er evengoed verwacht dat je wat afrond enzo
Succes, wat staat er vandaag op de planning dan?quote:
Bij ons zitten ze met van die schijfjes op de muur geschoven... in theorie ideaal.quote:
Van die overschuifplinten? Zo'n plastic/mdf achtig ding die je voor een bestaande plint doet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bij ons zitten ze met van die schijfjes op de muur geschoven... in theorie ideaal.
In de praktijk eigenlijk gewoon kut
FREEK-WILLEM!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die overschuifplinten? Zo'n plastic/mdf achtig ding die je voor een bestaande plint doet?
Ik denk dat ik wel weet welke je bedoeld, heb 2,5 jaar bij een bouwmarkt gewerkt (Gxxxx)
Van Cando (but wontdo), moet je van die plastic schijfjes in de muur schroeven. En daar schuif je dan je plint overheen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die overschuifplinten? Zo'n plastic/mdf achtig ding die je voor een bestaande plint doet?
Ik denk dat ik wel weet welke je bedoeld, heb 2,5 jaar bij een bouwmarkt gewerkt (Gxxxx)
Ik weet welke je bedoeld ja. Destijds waren het volgens mij van die paarse dingen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Van Cando (but wontdo), moet je van die plastic schijfjes in de muur schroeven. En daar schuif je dan je plint overheen.
Jaquote:
Heeft ie nog tips voor me?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ieuw, dr phil heeft anorexiapatienten in zn show
gezelligquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:05 schreef Nixx- het volgende:
Plinten zagen en plakken, lampen installeren.
quote:
Natuurlijk niet want gezeik over je verleden en niet genoeg aandacht gekregen van je ouders/vriendinnetjes/vriendjes boemotherfuckingwhoquote:
Hoiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig
[..]![]()
Goedemorgen meis
Zo ontbijt en koffie
en het ligt altijd aan mamaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want gezeik over je verleden en niet genoeg aandacht gekregen van je ouders/vriendinnetjes/vriendjes boemotherfuckingwho
deed cryotic wel knuffelen?quote:
jawelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
deed cryotic wel knuffelen?
brave cryoticquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
brave cryotic
en van mij nog een virtuele knuffel
heeer-lijk... zo lekker heb ik lang niet geslapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]lief maar ben al een tijdje wakker hoor dus bijna alweer vergeten
Hoe heb jij geslapen meisje?
Ohh wat fijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heeer-lijk... zo lekker heb ik lang niet geslapen
werd alleen vanmorgen wakker van hans zn wekker ipv de mijne en dat klopte niet in mijn wereld
en op de bank zitten wakker worden terwijl er iemand naast me zit klopt ook niet..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohh wat fijn![]()
hihihi jouw wereld
Ben jij dan 18?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das nog meer dan mij
Ik heb pas een slecht betaald baantje ....maar misschien komt daar ooit verandering in....
Mogguhvanuit bedje nog....
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en op de bank zitten wakker worden terwijl er iemand naast me zit klopt ook niet..
tis dat het hans is anders zou ik autistisch gaan doen
Nee 32quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben jij dan 18?
Maar really minder dan 7 per uur? Op welke leeftijd? Is dat niet illegaal?
Mogguhquote:
Voltijd = 40 uur werken toch?quote:
Je krijgt onder minimumloon betaald?quote:leeftijd
per maand
per week
per dag
23 jaar en ouder
¤ 1.456,20
¤ 336,05
¤ 67,21
Moguhquote:
er zit nog een 'h' tussen he... cryothic.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
brave cryotic
en van mij nog een virtuele knuffel
Succes !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voltijd = 40 uur werken toch?
Dat maakt 160 * 7 = 1120 euro in de maand
leeftijd
per maand
per week
per dag
23 jaar en ouder
¤ 1.456,20
¤ 336,05
¤ 67,21
Mogguh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Moguh
[..]
er zit nog een 'h' tussen he... cryothic.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
En ja zelfs een vakkenvuller van 16 bij de Appie verdiend meer dan mij
Ja dank maar heb er zelf voor gekozen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
* kingtoppie knuffelt lovelylady
Jep...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dank maar heb er zelf voor gekozen..
Tis alleen wel lastig als je niet weet wat je wil gaan doen als je iets anders wilt gaan doen
niet in mijn wereldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Moguh
[..]
er zit nog een 'h' tussen he... cryothic.
.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep...
Ik ben werken, succes met wakker worden..
Pas op op de weg in omgeving leiden, daar ben ik waarschijnlijk wegpiraat aan het spelen.
Die 4 euro is wel per kind per uur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes !
Maar ik werk parttime want ik ben moeder en werk als gastouder (2 kinderen 3 dagen in de week)
Uurloon is 4 euro
Op freelance basis
Geen CAO
Zelf zorgpremiebelasting afdragen
Niet werken is geen geld.
Ok punt 3 laat ik maar zitten, slechte grapquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die 4 euro is wel per kind per uur.
En het heeft ook voordelen.
-Geen geld kwijt aan kinderopvang
-Tijd voor je kinderen
Ah toe... ik ben dol op slechte grappenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok punt 3 laat ik maar zitten, slechte grap
Ik doe de H niet en jij krijgt een kusje als ik je ziequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, ok... nou, dan laten we het maar zo
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah toe... ik ben dol op slechte grappen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik doe de H niet en jij krijgt een kusje als ik je zie
goeie deal toch?
Dat komt dan idd beter uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Volgende keer weer als ik een slechte bui heb ok? Beloofd.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat komt dan idd beter uit.
Een slechte grap in een slechte bui... negatief x negatief = positief.
Kom ik zo wild op je afrennen met mijn tong uit de mond om vervolgens je hele gezicht af te lebberenquote:
Klinkt geilquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kom ik zo wild op je afrennen met mijn tong uit de mond om vervolgens je hele gezicht af te lebberen
Pas op, dat doet ze...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kom ik zo wild op je afrennen met mijn tong uit de mond om vervolgens je hele gezicht af te lebberen
Jij poepr zelfs geil?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Alles wat ik doe is geil
quote:
Daarom...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Alles wat ik doe is geil
Besef wel dat ik een redelijk geheugen heb... en dat ik dus de volgende keer dat ik je zie dit dus wel verwacht...quote:
dat ik op je afren met mijn tong uit de mond en dan je gezicht aflebber?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Besef wel dat ik een redelijk geheugen heb... en dat ik dus de volgende keer dat ik je zie dit dus wel verwacht...
Ja, datquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat ik op je afren met mijn tong uit de mond en dan je gezicht aflebber?
no prob
al is de kans aanwezig dat ik dat stiekem niet doe, en dan hele andere dingen ga doenquote:
Zoals? "hoi zeggen" en me voorbij lopen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al is de kans aanwezig dat ik dat stiekem niet doe, en dan hele andere dingen ga doen
Ik woon niet in Leidenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep...
Ik ben werken, succes met wakker worden..
Pas op op de weg in omgeving leiden, daar ben ik waarschijnlijk wegpiraat aan het spelen.
Nope, maar snelheidsboetes pak ik amper. Laatste tijdens mijn werk was voor mijn gordel een jaar geleden.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, maar snelheidsboetes pak ik amper. Laatste tijdens mijn werk was voor mijn gordel een jaar geleden.
Ik hoef geen gordel te dragen, ik kan alleen voor snelheid gepakt wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, maar snelheidsboetes pak ik amper. Laatste tijdens mijn werk was voor mijn gordel een jaar geleden.
Of het niet dragen van een helm.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef geen gordel te dragen, ik kan alleen voor snelheid gepakt worden
Ik ga niet zonder helm op een motor zitten. Vind ik ook trouwens, poosje terug in een half uur tijd 4! motorrijders op de snelweg in korte broek, t-shirt sneakertjes en gewoon vol met 160 voorbij komen zetten (in de spits)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of het niet dragen van een helm.
En in mijn ogen zou je ook een bekeuring moeten krijgen als je niet in een motorpak op de motor zit... maar ja, das mijn mening
Je moet wel een kletterpet op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef geen gordel te dragen, ik kan alleen voor snelheid gepakt worden
Sowieso altijdquote:
Daarom.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga niet zonder helm op een motor zitten. Vind ik ook trouwens, poosje terug in een half uur tijd 4! motorrijders op de snelweg in korte broek, t-shirt sneakertjes en gewoon vol met 160 voorbij komen zetten (in de spits)![]()
![]()
![]()
Dan maar kapot zweten.
Ik weet niet hoe lang je het nog kan ophouden....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet plassen maar wil niet opstaan.
wie wil het ff voor me doen of het van mij opvangen?
Ik zit af en toe eens eenbkeertje achterop en heb mn eigen helm en jas liggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daarom.
Autogordel is verplicht, ondanks dat het alleen voor je eigen veiligheid is. Verder heb je er niemand mee. Ja, oom agent hoeft niet bij je partner aan te bellen dat je die klap met 40km/h niet hebt overleefd, maar dat is alles.
En datzelfde geldt voor een motorpak. Als je tegen een auto aan rijd of zo, merkt de ander er weinig van of je nou een pak aan hebt of niet. Wederom alleen voor eigen veiligheid. Dus waarom wordt dat niet verplicht? Meteen een leuke economische boost voor de motor-pakken-handelaren.
hoe mannelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit af en toe eens eenbkeertje achterop en heb mn eigen helm en jas liggen.
Ben het wel met je eens.
Weet je wat pas krom is?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daarom.
Autogordel is verplicht, ondanks dat het alleen voor je eigen veiligheid is. Verder heb je er niemand mee. Ja, oom agent hoeft niet bij je partner aan te bellen dat je die klap met 40km/h niet hebt overleefd, maar dat is alles.
En datzelfde geldt voor een motorpak. Als je tegen een auto aan rijd of zo, merkt de ander er weinig van of je nou een pak aan hebt of niet. Wederom alleen voor eigen veiligheid. Dus waarom wordt dat niet verplicht? Meteen een leuke economische boost voor de motor-pakken-handelaren.
Dit. Alleen vrouwtjes meenemenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mannen die moter rijden
mannen die achterop een moter zitten:
Dan kun je net zo goed zonder helm de weg op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je wat pas krom is?
In de wet staat dat brommerrijders een helm op moeten en het VERPLICHT is om het kinbandje dicht te doen. Voor motorrijders staat er dat je een helm op moet, maar niet dat het verplicht is om het kinbandje dicht te doen
Heb vaak genoeg gelezen dat motorrijders een ongeluk hebben gehad en het hebben overleeft door hun motorpak. Ook al eens gelezen dat de ambulancedienst zijn pak kapot knipte, en vervolgens was ie doodWerd gewoon levend gehouden door zijn pak
Inderdaad. Kans bestaat dat je helm iets afgaat en dan breek je mooi je nek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed zonder helm de weg op.
of dat je helm weggeslingerd word en ze je stukjes schedel overal vandaan kunnen halen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Kans bestaat dat je helm iets afgaat en dan breek je mooi je nek.
Nee dankjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:39 schreef JJH het volgende:
[..]
of dat je helm weggeslingerd word en ze je stukjes schedel overal vandaan kunnen halen.
Vind je dat nou echt zo lekker?quote:
jaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dankje
[..]
Vind je dat nou echt zo lekker?
omdat het gevoel dat je blaas leeg gaat als je nodig moet plassen is bijna een orgasmequote:
Hehe, grappigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat het gevoel dat je blaas leeg gaat als je nodig moet plassen is bijna een orgasme
Kan je niet gewoon gaan slapen, en hem ophalen als je wakker bent?quote:
Hier nog 5,5 uurquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:09 schreef MeneerLogica het volgende:
Nog 3 uurtjes werken tot vakantie. Ochtend hard gewerkt, nu geen zin meer
Nee, want ze zouden bellen als ie klaar was, of als de kosten opeens de pan uitrijzen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon gaan slapen, en hem ophalen als je wakker bent?
[..]
Hier nog 5,5 uur
Heb met je te doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon gaan slapen, en hem ophalen als je wakker bent?
[..]
Hier nog 5,5 uur
Hm, het is niet een kwestie van een beugeltje lassen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, want ze zouden bellen als ie klaar was, of als de kosten opeens de pan uitrijzen.
Ach, het is nu nog uit te houden hier. Dus die paar uur...quote:
Dat denk en hoop ik. Maar toch. Ondanks dat ie krom hing klonk ie ook niet helemaal gasdicht meer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hm, het is niet een kwestie van een beugeltje lassen?
[..]
Ach, het is nu nog uit te houden hier. Dus die paar uur...
Ik zit voornamelijk hier in de SC. Af en toe doe ik alsof ik nog werk
Motivatie is al 2 weken laag, en de laatste dagen compleet weg
Haha mega herkenbaar. Ik zit sinds 2 weken steeds vaker op FOK!, afgelopen dagen in principe 6vd8 uur denk ik. Nu laatste dag ochtend ff lekker alles weg gewerkt. En ga het nu mooi uitzingen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hm, het is niet een kwestie van een beugeltje lassen?
[..]
Zéééér herkenbaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:13 schreef Cryothic het volgende:
owquote:
Ja, maar hij moet natuurlijk wel weer een keer door de APKquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat denk en hoop ik. Maar toch. Ondanks dat ie krom hing klonk ie ook niet helemaal gasdicht meer.
Best stoer hoor dat brulletje als je door een tunneltje rijd, maar toch maar liever niet.
Februari.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow
[..]
Ja, maar hij moet natuurlijk wel weer een keer door de APK
Wij een distributieriem... maar die zou wok een keertje komen vervangen geloof ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Februari.
Tegen die tijd heb ik er ook twee schokdempertjes bij.
Dus doe dit nu maar ff.
Ik ben net gewoon wijdbeens buiten gaan staanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi.. de wind speelde met mijn rok
zag een paar kerels kijken zo van : gaat hij omhoog.. ah toe ah toe ah toe
Ook dat is iets wat je beter niet kunt laten liggen. Als die knap zegt kan dat een heel duur geintje worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij een distributieriem... maar die zou wok een keertje komen vervangen geloof ik
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben net gewoon wijdbeens buiten gaan staan
WARRUM
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben net gewoon wijdbeens buiten gaan staan
WARRUM
Hij moet bij de 160k geloof ik. We zitten net over de 140k heen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook dat is iets wat je beter niet kunt laten liggen. Als die knap zegt kan dat een heel duur geintje worden.
Dan komt dat wel goed. Bij mij is er 20k geleden ofzo nog een verse op gekomen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hij moet bij de 160k geloof ik. We zitten net over de 140k heen.
Ligt aan het blok.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:33 schreef MeneerLogica het volgende:
Bij mij op 117k, wanneer moet ik weer vervangen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |