quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:47 schreef MeneerLogica het volgende:
Morgen 7 uur eruit, van 8 8.30 tot 14:30 17.00 FOK!kend werken en dan lekker vakantie weekend
Ik weet het niet... Ergens wel behoefte aan een beetje sociaal contact.... Maar anderszijds juist totaal niet.quote:
dan maar een kusje ..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Ergens wel behoefte aan een beetje sociaal contact.... Maar anderszijds juist totaal niet.
Dat past perfect jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan maar een kusje ..
niet lullen wel aaien en genieten van het geluid en de warmte van iemand nabijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat past perfect ja![]()
Ik heb gewoon zo een gekke bui dat ik wel met iemand op de bank wil liggen beetje naar muziek luisterend... Oogjes toe.
Ja precies...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet lullen wel aaien en genieten van het geluid en de warmte van iemand nabij
Antalya, saturn palacequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, 10 dagen
Marmaris turkije.
aw poppie tochquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
Praten kost meer energie dan typen?
Had ik een serieus topic, wordt die dichtgegooid door crutch
Raar, ging niet offtopic ofzo :Squote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
Praten kost meer energie dan typen?
Had ik een serieus topic, wordt die dichtgegooid door crutch
me wantzzquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een verwarmd bubbelbad ...buiten... Teh fuck.....
lawaai?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook... Hoop alleen dat ze niet lang blijft bubbelen
Ja-loers!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een verwarmd bubbelbad ...buiten... Teh fuck.....
Die conversatie met lienekien is wel klachtwaardig thoughquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wel leuk topic om te lezendie wendingen
eensquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die conversatie met lienekien is wel klachtwaardig though
Vind mezelf ook een beetje irritant joch daar
Maargoed...
Kan ik mobiel nie zienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
Nieuwe ondertitel, idee'tje van 2 users uit PTA
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:12 schreef Cryothic het volgende:
Slaap lekker allemaal. Ik ga m'n oogjes sluiten.
Tot morgen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:12 schreef Cryothic het volgende:
Slaap lekker allemaal. Ik ga m'n oogjes sluiten.
Tot morgen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik deed dat en toen moest hij lachen en zei dank jullie wel....
Ik mag zo nog ff op en neer naar schiphol.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen, dag allemaal tot morgen ochtend
Meet you therequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga met jullie meeeeeeeeeeeeeeeee
dromen dromen dromenland here i cooooooooooooomeeeeeeeeeeeee
Arme jij, mag me moeder volgende week middernacht doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag zo nog ff op en neer naar schiphol.
Ik denk dat ik straks wel omval ook... beetje bijslapen kan geen kwaadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga je me vannacht gezelschap houden? Wat lief.
Morgen even Paul naar de garage en een beetje huishoudelijk doen, en smiddags ook nog even een paar uurtjes vinden om wat te slapen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks wel omval ook... beetje bijslapen kan geen kwaad
Morgen genoeg te doen.... Of het er van komt is een tweede maar goed.....
dat komt vast wel goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen even Paul naar de garage en een beetje huishoudelijk doen, en smiddags ook nog even een paar uurtjes vinden om wat te slapen.
Ik denk dat het wel meevalt, ik hoop dat ie morgenmiddag weer helemaal beter mee mag.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat komt vast wel goed.
Kusje voor Paul, hopelijk issie snel.beter
Verdomd nu voel ik me weer een soort van eenzaamquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet lullen wel aaien en genieten van het geluid en de warmte van iemand nabij
Gelukkig maar....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, ik hoop dat ie morgenmiddag weer helemaal beter mee mag.
Kunnen we gewoon met Paul de volgende keer, trein is irritant lang.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig maar....
Knuffol voor kingtoppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |