quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:47 schreef MeneerLogica het volgende:
Morgen 7 uur eruit, van 8 8.30 tot 14:30 17.00 FOK!kend werken en dan lekker vakantie weekend
Ik weet het niet... Ergens wel behoefte aan een beetje sociaal contact.... Maar anderszijds juist totaal niet.quote:
dan maar een kusje ..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Ergens wel behoefte aan een beetje sociaal contact.... Maar anderszijds juist totaal niet.
Dat past perfect jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan maar een kusje ..
niet lullen wel aaien en genieten van het geluid en de warmte van iemand nabijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat past perfect ja![]()
Ik heb gewoon zo een gekke bui dat ik wel met iemand op de bank wil liggen beetje naar muziek luisterend... Oogjes toe.
Ja precies...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet lullen wel aaien en genieten van het geluid en de warmte van iemand nabij
Antalya, saturn palacequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, 10 dagen
Marmaris turkije.
aw poppie tochquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
Praten kost meer energie dan typen?
Had ik een serieus topic, wordt die dichtgegooid door crutch
Raar, ging niet offtopic ofzo :Squote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
Praten kost meer energie dan typen?
Had ik een serieus topic, wordt die dichtgegooid door crutch
me wantzzquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een verwarmd bubbelbad ...buiten... Teh fuck.....
lawaai?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook... Hoop alleen dat ze niet lang blijft bubbelen
Ja-loers!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een verwarmd bubbelbad ...buiten... Teh fuck.....
Die conversatie met lienekien is wel klachtwaardig thoughquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wel leuk topic om te lezendie wendingen
eensquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die conversatie met lienekien is wel klachtwaardig though
Vind mezelf ook een beetje irritant joch daar
Maargoed...
Kan ik mobiel nie zienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
Nieuwe ondertitel, idee'tje van 2 users uit PTA
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:12 schreef Cryothic het volgende:
Slaap lekker allemaal. Ik ga m'n oogjes sluiten.
Tot morgen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:12 schreef Cryothic het volgende:
Slaap lekker allemaal. Ik ga m'n oogjes sluiten.
Tot morgen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik deed dat en toen moest hij lachen en zei dank jullie wel....
Ik mag zo nog ff op en neer naar schiphol.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen, dag allemaal tot morgen ochtend
Meet you therequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga met jullie meeeeeeeeeeeeeeeee
dromen dromen dromenland here i cooooooooooooomeeeeeeeeeeeee
Arme jij, mag me moeder volgende week middernacht doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag zo nog ff op en neer naar schiphol.
Ik denk dat ik straks wel omval ook... beetje bijslapen kan geen kwaadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga je me vannacht gezelschap houden? Wat lief.
Morgen even Paul naar de garage en een beetje huishoudelijk doen, en smiddags ook nog even een paar uurtjes vinden om wat te slapen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks wel omval ook... beetje bijslapen kan geen kwaad
Morgen genoeg te doen.... Of het er van komt is een tweede maar goed.....
dat komt vast wel goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen even Paul naar de garage en een beetje huishoudelijk doen, en smiddags ook nog even een paar uurtjes vinden om wat te slapen.
Ik denk dat het wel meevalt, ik hoop dat ie morgenmiddag weer helemaal beter mee mag.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat komt vast wel goed.
Kusje voor Paul, hopelijk issie snel.beter
Verdomd nu voel ik me weer een soort van eenzaamquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet lullen wel aaien en genieten van het geluid en de warmte van iemand nabij
Gelukkig maar....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, ik hoop dat ie morgenmiddag weer helemaal beter mee mag.
Kunnen we gewoon met Paul de volgende keer, trein is irritant lang.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig maar....
Knuffol voor kingtoppie
nee schatjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thx, heb je misschien wat wijze tips hiertegen?
Ik snap het gevoel niet zo, snap de boodschap niet zo goed...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee schatje
Ik ben dan wel een mama maar ik geef alleen kusjes als het pijn doet. Meestal helpt dat wel maar jamet een.depressie is dat toch anders.....
Zo werkt de pil bij mij. Ik sluit me af en ik laat amper iemand toe. Dus herkenbaar. Ik kan wel zeggen komt wel goed, maar dat weet ik niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het gevoel niet zo, snap de boodschap niet zo goed...
Je voelt je eenzaam maar tegelijkertijd sluit je jezelf juist van de wereld af met dat gevoel..
Soort van zelfkwellingsmechanisme
Trusten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo werkt de pil bij mij. Ik sluit me af en ik laat amper iemand toe. Dus herkenbaar. Ik kan wel zeggen komt wel goed, maar dat weet ik niet.
Verder geen tips helaas
Ik ga liggen... Cryothic is al in dromenland hihi
Truste
Ik slik de pil nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo werkt de pil bij mij. Ik sluit me af en ik laat amper iemand toe. Dus herkenbaar. Ik kan wel zeggen komt wel goed, maar dat weet ik niet.
Verder geen tips helaas
Dat weet ik maar het wekt wel dezelfde gevoelens op.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik slik de pil niet
Slaap lekker
Ben je gestopt met die pil / andere pil?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik maar het wekt wel dezelfde gevoelens op.
Naja slaap lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg alleen dat het gevoel herkenbaar is
Nvm ....
Sorryquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:46 schreef JJH het volgende:
Dus, ik mag nog ergens drie kinderstoeltjes vandaag gaan toveren.
Volgens mij heb jij daar niets mee van doen.quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:46 schreef JJH het volgende:
Dus, ik mag nog ergens drie kinderstoeltjes vandaag gaan toveren.
Hmm nee want de kinderen zijn wel tussen 7 en 8 wakker....en ik ga nu slapen want batterij kapt er ook zo meequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kramp in beennn, fuck.
Stoeltje over? Nachtbraken bij jou thuis?
Lekker slapen schoonheid.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm nee want de kinderen zijn wel tussen 7 en 8 wakker....en ik ga nu slapen want batterij kapt er ook zo mee
Ik moet straks tegen de klok van één weer de weg op. 'Even" heen en weer naar Schiphol en dan zit het erop voor vandaag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik houd je wel even gezelschap. Tot hoe laat moet je?
Wat moet je ophalen dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet straks tegen de klok van één weer de weg op. 'Even" heen en weer naar Schiphol en dan zit het erop voor vandaag.
Eerst mensen wegbrengen hier vanuit de stad en dan via Almere terug.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet je ophalen dan?
Tegen die tijd ga ik pitten denk ik
Wat doe je dan? Taxiën ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerst mensen wegbrengen hier vanuit de stad en dan via Almere terug.
Ik hoop dat ik tussen vier en half vijf weer in Zwolle ben.
Mwah, voor het loon hoef je het eigenlijk niet te doen. Het is echt geen vetpot.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent taxi chauffeur?
Verdient het een beetje? Lijkt me wel wat als bijbaantje
Haha ja dat is zeker waarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Jup, en deze tijd van het jaar relatief veel Luchthavenvervoer dus.
Ik doe nu selektvracht, dat is pas geen geld verdienenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, voor het loon hoef je het eigenlijk niet te doen. Het is echt geen vetpot.
Ik denk dat je daar wel zo ongeveer op uitkomt, bruto.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe nu selektvracht, dat is pas geen geld verdienen
Ik ben 19 jaar... Voor mij is alles boven de 7 euro goed verdienen
Maar... Ritje van 23 euro, dan geven mensen vaak wel 2 euro fooi toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel zo ongeveer op uitkomt, bruto.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar... Ritje van 23 euro, dan geven mensen vaak wel 2 euro fooi toch?
Hoe werkt dat met die pas etc dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef JJH het volgende:
En daarbij komt ook nog dat je eerst je pas moet halen, en aanvragen.
Al met al ben je tegenwoordig een kleine 1000 euri (gok ik) verder voordat je uberhaupt je eerste meter rijd.
Ruim vijf jaar geleden, toen ik hem haalde, was het 4 avonden theorie cursus, theorie examen, praktijkdag en praktijkexamen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die pas etc dan?
Dat was mijn vriendin...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Merk nu pas dat je hier zitWas je DM sarcastisch of niet?
Hehequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was mijn vriendin...![]()
Eén keertje was grappig, nu vond ik het allang niet zo lollig meer.
Theorie kost 30 eu, praktijk +- 200?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ruim vijf jaar geleden, toen ik hem haalde, was het 4 avonden theorie cursus, theorie examen, praktijkdag en praktijkexamen.
Theorie is even wat opfrissen van autotheorie, wat (technische) voertuigkennis, beetje sociale vaardigheden en alles omtrent rij en rusttijden.
Praktijkdag is ook een beetje opfrissen qua rijden, het nieuwe rijden, en omgang met klanten.
Beide examens moet je met goed gevolg afleggen. Daarna moet je medisch gekeurd worden, een verklaring omtrent gedrag aanvragen én krijgen.
Dat tesamen stuur je op naar de KIWA en dan krijg je je pas thuisgestuurd.
De examens?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Theorie kost 30 eu, praktijk +- 200?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |