goede krachttrainingquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:08 schreef Patroon het volgende:
Ik zag hier trouwens 2 gekken die met skeelers Cret du Chattillon boven kwamen.. wil me niet voorstellen hoe bergafwaarts gaat...
Hard! Een vriendin heeft net 2x de alp op gerend voor dat alpdu6 gebeuren. Erg knap.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:37 schreef kaasplankje het volgende:
Een oude vriend van mij ging eens hardlopend de Alpe 'd Huez op. Binnen het uur was hij boven.
Ik heb inderdaad mensen zien rennen die erg hard naar boven gingen, het is volgens mij ook heel lastig trainbaar want je gebruikt heel anders soort spieren, volgens mij krijg je ook veel meer belasting op je schenen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hard! Een vriendin heeft net 2x de alp op gerend voor dat alpdu6 gebeuren. Erg knap.
Niets bijzonders, niet echt goede benen. Voelde nog een week met redelijk wat kilometers in de benen. Rustig aan begonnen ivm de warmte en op een gegeven moment begon het beter te gaan, na een km of 80. Op de Roche aux Faucons voelde ik me even de Gilbert van vorig jaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
@1-2: StravaIk had wel mee gewild naar de Ardennen. Wat heb je op de klokken gezet?
Inderdaad knap. Ik fiets hem liever 6x dan 2x hardlopenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hard! Een vriendin heeft net 2x de alp op gerend voor dat alpdu6 gebeuren. Erg knap.
Klote Okkie.quote:
Rot zeg... Ik hoop dat je nog wel een oog dicht kan doen...quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:02 schreef Oksel het volgende:
Geen fietsen voor mij vandaag. Flinke kater van gisteren.
En je bedrijfspolis?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:31 schreef Oksel het volgende:
Omdat we toch niets van waarde hadden. Vroeger, nu wel, maar nooit verzekering genomen.
Geen inboedelverzekering dus, dan is het idd dubbel klote...quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:30 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een aansprakelijkheidsverzekering, kun je vast geen diefstal claimen. Meer niet.
Zou het toch overwegen dan, ik betaal meen ik iets van 3 tientjes per maand voor al mijn verzekeringen, aansprakelijkheid, diefstal en brand....quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:30 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een aansprakelijkheidsverzekering, kun je vast geen diefstal claimen. Meer niet.
Misschien wou ie goede tijd neerzettenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:31 schreef cafca het volgende:
Kwam vandaag een gast tegen op een tijdridfiets. Tijdens een toertochtZou die vent geen andere fiets hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |