Hard! Een vriendin heeft net 2x de alp op gerend voor dat alpdu6 gebeuren. Erg knap.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:37 schreef kaasplankje het volgende:
Een oude vriend van mij ging eens hardlopend de Alpe 'd Huez op. Binnen het uur was hij boven.
Ik heb inderdaad mensen zien rennen die erg hard naar boven gingen, het is volgens mij ook heel lastig trainbaar want je gebruikt heel anders soort spieren, volgens mij krijg je ook veel meer belasting op je schenen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hard! Een vriendin heeft net 2x de alp op gerend voor dat alpdu6 gebeuren. Erg knap.
Niets bijzonders, niet echt goede benen. Voelde nog een week met redelijk wat kilometers in de benen. Rustig aan begonnen ivm de warmte en op een gegeven moment begon het beter te gaan, na een km of 80. Op de Roche aux Faucons voelde ik me even de Gilbert van vorig jaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
@1-2: StravaIk had wel mee gewild naar de Ardennen. Wat heb je op de klokken gezet?
Inderdaad knap. Ik fiets hem liever 6x dan 2x hardlopenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hard! Een vriendin heeft net 2x de alp op gerend voor dat alpdu6 gebeuren. Erg knap.
Klote Okkie.quote:
Rot zeg... Ik hoop dat je nog wel een oog dicht kan doen...quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:02 schreef Oksel het volgende:
Geen fietsen voor mij vandaag. Flinke kater van gisteren.
En je bedrijfspolis?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:31 schreef Oksel het volgende:
Omdat we toch niets van waarde hadden. Vroeger, nu wel, maar nooit verzekering genomen.
Geen inboedelverzekering dus, dan is het idd dubbel klote...quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:30 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een aansprakelijkheidsverzekering, kun je vast geen diefstal claimen. Meer niet.
Zou het toch overwegen dan, ik betaal meen ik iets van 3 tientjes per maand voor al mijn verzekeringen, aansprakelijkheid, diefstal en brand....quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:30 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een aansprakelijkheidsverzekering, kun je vast geen diefstal claimen. Meer niet.
Misschien wou ie goede tijd neerzettenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:31 schreef cafca het volgende:
Kwam vandaag een gast tegen op een tijdridfiets. Tijdens een toertochtZou die vent geen andere fiets hebben?
Ik heb zo een zadeltasje, maar me geld, telefoon, heb ik meestal in me zakken, als ik wat verder ga neem ik meestal wel een rugzakje mee, moet zeggen dat ik er geen last van heb, maar ik ben ook maar een prutsfietserquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:01 schreef Idioteque het volgende:
Hebben jullie een tasje ofzo (en zo ja: wat voor tasje dan) om spullen zoals een binnenbandje + toebehoren en geld mee te nemen. Of stoppen jullie echt alles gewoon in je achterzakkies van je shirt?
Maar daar kun je dan weer zo moeilijk in fietsenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef firewirecable het volgende:
[..]
Gezien de foto's in je Flickr profiel heb je liever sneeuw
Hier in France heb ik nu een klein Continental tasje waar precies 1 biba, 2 Lichters en 2 inbusleutels in kunnen. Handig voor als je 2 banden mee wil. Tasje monteer je met klitterband en krijg je gratis bij Continental biba.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:01 schreef Idioteque het volgende:
Hebben jullie een tasje ofzo (en zo ja: wat voor tasje dan) om spullen zoals een binnenbandje + toebehoren en geld mee te nemen. Of stoppen jullie echt alles gewoon in je achterzakkies van je shirt?
Leuk!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:48 schreef MarcoD het volgende:
Ben vanmorgen vroeg om 8 uur op de fiets gestapt, toen was de temperatuur prima. Toen ik om half 11 bij een openstaande brug moest wachten voelde ik pas hoe warm het al was. Maar de temperatuur stelt vergeleken met het (zuid)oosten niks voor.
Had 3 bidonnen mee en wat geld voor als ik geen drinken meer had.
Kwam onderweg ook nog in een file terecht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kom er niet tegenaan en het klitterband zit alleen om het zadelframe, niet om de pen. Maak morgren wel ff een fotootje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:49 schreef eentwee het volgende:
Arundel Dual is zonder twijfel het beste zadeltasje op de markt. 2 banden, lichters, multitool, CO2 pompje, 2 patronen en nog wat plat grut heb ik erin zitten. Geen klitteband om de zadelpen en de leren patch voorkomt doorslijten dus ook duurzaam (i.t.t. tot die Conti dingen die weliswaar goedkoop zijn maar ook zo gaten hebben). Verticale orientatie voorkomt dat je benen ertegenaan komen.
[ afbeelding ]
Shit zeg toch wel raar 2x in korte tijdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:39 schreef Oksel het volgende:
Zoals de insiders hier weten was m'n camper leeggehaald 3 weken geleden.. nu net alles nieuw, kom ik net thuis van een dagje op 't water.. ingebroken in 't huis. Weer alles weg. Goud, laptops, horloges.
Netjes, rij je goed in hitte?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Toch prijs gereden in de warmte :p
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Toch prijs gereden in de warmte :p
Ik ken die dingen wel.. heb er ook 3 versleten. Weliswaar een mooie oplossing maar ik vind ze te klein.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:52 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik kom er niet tegenaan en het klitterband zit alleen om het zadelframe, niet om de pen. Maak morgren wel ff een fotootje.
@Kaasplankje 20equote:
Ik heb m'n slome rond(j)e gisteren ook met zulke duizelingwekkende stats geredenquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:53 schreef Blik het volgende:
zondagochtend ook een rondje gefietst, vanwege de hitte het héél rustig aan gedaan. Hartslag expres laag gehouden tot een maximum van 150. Uiteindelijk 61 km gefietst en 3 volle bidonnen leeggedronken. Temperatuur begon met 23 graden en eindigde met 31 graden...
Jij rijd dan tenminste nog een normaal tempo met 28,5 km/u, als ik mijn hartslag laag wil houden blijft mijn tempo ook laag. Gisteren 24 a 25 km/u over het algemeen. Maar dat zal een kwestie van oefening zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb m'n slome rond(j)e gisteren ook met zulke duizelingwekkende stats gereden120 km, 28,5 gem, hartslag nog geen 140. En nog het gevoel hebben dat je tegen een 10% helling aan het opfietsen bent...
Vanavond zal het wel beter gaan
knap hoor, dat dat 'r nog lukt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:56 schreef Blik het volgende:
[..]
De eerste 30 km trouwens met Blikchick gefietst, 39 weken zwanger en dan nog gaan fietsen met dit weer
daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
knap hoor, dat dat 'r nog lukt.
Ze is na de bevalling weer sneller in topconditie dan jij: nu zwaar trainen met dat extra gewicht, straks vliegt ze!
Netjes, weet je wel zeker dat dit de laatste koers van het seizoen was?quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:56 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
@Kaasplankje 20e
@Patroon Ja hitte kan ik goed hebben, ik kan slecht tegen kou en regen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |