FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Ozbiliz in Rusland schijnt wel een talententje te zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
@LitmanenAFCA, Wat wil jij dan als Buitenspeler?
Dat ze al een jaar weten dat Vertonghen zal vertrekken en dan bij de tweede speelronde nog steeds geen vervanger hebben vind ik best slecht ja. Ja ik weet ook wel dat daar redenen voor zijn maar het lijstje verdedigers waar ze interesse in hadden is ook niet iets om blij van te worden. En echt haast maken ze ook niet hè?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met een verdediger en hadden de hoop dit voor het EK klaar te hebben. Dat is niet gelukt, ze zijn er nog wel steeds mee bezig.
Wat is hier nu dramatisch? Of ben jij ook zo'n simpele ziel die zich blind staart op het feit dat ze een verdediger willen en dat die er nog steeds niet is? Niemand weet hier wat er speelt.
Benieuwd waar die speelt over 10 jaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die Ozbiliz in Rusland schijnt wel een talententje te zijn
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Boerrigter fit is wil dat zeggen. Gelukkig hebben we dan een jochie van 17 achter de hand
Nee echt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:51 schreef Lemsterr het volgende:
onze vriend van heerenveen naar liverpool
Jij kent het lijstje? Wie staan er allemaal op?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:50 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat ze al een jaar weten dat Vertonghen zal vertrekken en dan bij de tweede speelronde nog steeds geen vervanger hebben vind ik best slecht ja. Ja ik weet ook wel dat daar redenen voor zijn maar het lijstje verdedigers waar ze interesse in hadden is ook niet iets om blij van te worden. En echt haast maken ze ook niet hè?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:51 schreef Lemsterr het volgende:
Je vist nu overal achter het net. Morgen zal wel im het nieuws komen dat we iemand van Barça willen huren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
@LitmanenAFCA, Wat wil jij dan als Buitenspeler?
Precies, kan hij zich gaan ontwikkelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Boerrigter fit is wil dat zeggen. Gelukkig hebben we dan een jochie van 17 achter de hand
ECHT WAAR? SERIEUS? WAT IS DEZENquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:51 schreef Lemsterr het volgende:
Wildschut zegt al zelf dat hij maar iets verzint in het veld. NIET DOENquote:
Wat kan Ajax er aan doen dat Assaidi liever naar Liverpool gaat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je vist nu overal achter het net. Morgen zal wel im het nieuws komen dat we iemand van Barça willen huren.
Concurrentieslag met Joe Cole, Henderson en Stewart Downing. Ik begrijp Assaidi wel, kom je direct binnen bij een historische topclub met zeer realistische kansen op een basisplaats.quote:
Veel te veel geld betalen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat kan Ajax er aan doen dat Assaidi liever naar Liverpool gaat?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef roepdeman het volgende:
Miralem gaat het dit seizoen brengen.
Ja zo kan je alles goed pratenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Ajax weet dit hoor, Ajax wou een vervanger halen hoor, Assaidi zou naar Ajax kunnen hoor.
Assaidi kiest voor Liverpool, jammer he?
die 3 zijn zo slecht hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Concurrentieslag met Joe Cole, Henderson en Stewart Downing. Ik begrijp Assaidi wel, kom je direct binnen bij een historische topclub met zeer realistische kansen op een basisplaats.
Ajax had dit al lang moeten regelen net zoals met Narsingh.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat kan Ajax er aan doen dat Assaidi liever naar Liverpool gaat?
Assaidi zou hier gewoon basisspeler zijn, Boerrigter is een beperkte voetballer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, kan hij zich gaan ontwikkelen.
Werd sowieso tijd dat hij eens speelminuten zou krijgen.
Overigens vergeet je Sana nog. Assaidi zou onze 4de linksbuiten zijn.
Je had dus liever gezien dat ze Assaidi 6 ton extra salaris hadden gegeven?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja zo kan je alles goed pratenMag er geen kritiek zijn op Overmars ofzo? Zo werkt het misschien bij de Eagles maar niet bij Ajax.
Assaidi ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Assaidi zou hier gewoon basisspeler zijn, Boerrigter is een beperkte voetballer.
Ga jij er eens gezellig voor zitten, dan weet je pas hoe het leven van een TD is. Wees allang blij dat Marc voor het uiterste gaat, hij heeft ook het beste voor met de club.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja zo kan je alles goed pratenMag ik er geen kritiek zijn op Overmars ofzo? Zo werkt het misschien bij de Eagles maar niet bij Ajax.
Regelen bedoel je dus het salaris geven wat Assaidi eist, dus je oor laten hangen naar de speler zijn eisen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax had dit al lang moeten regelen net zoals met Narsingh.
Narsingh heb je toch niks aan joh. Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Henderson gaat nog wel die andere 2 kunnen er inderdaad niks van.quote:
Precies zul je dadelijk zien dat ze met wildschut komenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja zo kan je alles goed pratenMag er geen kritiek zijn op Overmars ofzo? Zo werkt het misschien bij de Eagles maar niet bij Ajax.
Henderson is ook bagger in sommige wedstrijden. Liverpool is sowieso bagger op Suarez en Gerrard naquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:56 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Henderson gaat nog wel die andere 2 kunnen er inderdaad niks van.
Wanneer het je uitkomt bedoel je.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben voor dit beleid op de plekken waar het toe te passen is
Narsingh is een prima speler die wat zou toevoegen aan Ajax.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Narsingh heb je toch niks aan joh. Wat een onzin zeg.
NEEHEE. Begrijp je het nog steeds niet verdomme?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Narsingh is een prima speler die wat zou toevoegen aan Ajax.
Narsingh is een speler die het puur en alleen van z'n snelheid moet hebben, net als Sulejmani. Heb je alleen wat aan als je al met 1-0 voorstaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Narsingh is een prima speler die wat zou toevoegen aan Ajax.
?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Regelen bedoel je dus het salaris geven wat Assaidi eist, dus je oor laten hangen naar de speler zijn eisen?
Niet wanneer het uitkomt maar wanneer er geen aanwas is uit de jeugd voor de buiten posities moet je iemand kopen. Of wil je nog 3 jaar met Ebecillio?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer het je uitkomt bedoel je.
Wordt je beleid lekker geloofwaardig van.
En dat is precies wat Narsingh niet kan. Het is al 10000000x uitgelegd maar iedereen lijkt onder de hunebedden van Drenthe te levenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Narsingh is een speler die het puur en alleen van z'n snelheid moet hebben, net als Sulejmani. Heb je alleen wat aan als je al met 1-0 voorstaat.
Bij Ajax moet je in de kleine ruimte wat kunnen.
Sana bedoel je?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet wanneer het uitkomt maar wanneer er geen aanwas is uit de jeugd voor de buiten posities moet je iemand kopen. Of wil je nog 3 jaar met Ebecillio?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
?
Wat bedoel je nou met regelen dan? Gewoon doen wat een speler zegt?
Ja dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben voor dit beleid op de plekken waar het toe te passen is. In de aanval lopen geen grote talenten rond want Fischer moet gewoon op 10 daar is hij veel beter.
Assaidi speelt links voorin en Lukoki rechts voorin. Waar heb je het over?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:01 schreef roepdeman het volgende:
Alle hoop dan maar vestigen op Lukoki.
Godsamme, Volg je Ajax wel überhaupt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:01 schreef roepdeman het volgende:
Alle hoop dan maar vestigen op Lukoki.
Ja man, echt jammer dat El Hamlap de Tweede niet is binnengehaald.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt pas een vertekend wereldbeeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja man, echt jammer dat El Hamlap de Tweede niet is binnengehaald.
Aardige voetballer hoor, maar weer zo'n bontkraag mocro met vertekend wereldbeeld. Heb je toch niks aan.
Jij bent ook zo'n verschrikkelijke hypocriet hè?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEEHEE. Begrijp je het nog steeds niet verdomme?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik ingezien heb dat Narsingh het spel van Ajax niet ligt. Trouwens, hij begint nu ook wel triest te doen tegenover de Ajax-selectie en dat vind ik ook zeer zwak van die gozer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:03 schreef S0nic het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n verschrikkelijke hypocriet hè?
Toen Ajax Narsingh wou in januari stond je nog te juichen en nu praat je alleen maar de rest mee![]()
Sowieso kan elke speler die Ajax afwijst er dan niks meer van.
Leuk dat sommige hier vinden dat het een eer moet zijn om voor Ajax te spelen maar die dagen zijn al lang voorbij. Ajax vist non stop achter het net deze transferperiode en dat is gewoon kut beleid.quote:
Dat mag jij vinden; ik vind het een goed beleid.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk dat sommige hier vinden dat het een eer moet zijn om voor Ajax te spelen maar die dagen zijn al lang voorbij. Ajax vist non stop achter het net deze transferperiode en dat is gewoon kut beleid.
Echt he mooi is dat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:03 schreef S0nic het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n verschrikkelijke hypocriet hè?
Toen Ajax Narsingh wou in januari stond je nog te juichen en nu praat je alleen maar de rest mee![]()
Sowieso kan elke speler die Ajax afwijst er dan niks meer van.
Ajax is rond met Heerenveen en doet Assaidi een prima aanbieding. Wat moeten ze nog meer doen dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk dat sommige hier vinden dat het een eer moet zijn om voor Ajax te spelen maar die dagen zijn al lang voorbij. Ajax vist non stop achter het net deze transferperiode en dat is gewoon kut beleid.
Misschien moeten we Brands binnenhalen als TD.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax is rond met Heerenveen en doet Assaidi een prima aanbieding. Wat moeten ze nog meer doen dan?
Gewoon aanhoren wat Assaidi voor salaris wil en het dan aan hem geven?
Er mag geen kritiek zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef The_Groove het volgende:
Echt weer succes supporters galore dit...
Het gaat even niet zoals de heertjes verwachten en Overmars, De Boer en weet ik niet wie, moeten allemaal 'oprotten'
Er is een nieuw beleid, geen rare en vooral dure aankopen meer. Dan gebeuren dit soort dingen, deal with it of word lekker fan van PSV
Soms, als ze winnen. Wist je trouwens dat Boerrigter en Sulejmani de meest effectieve van alle buitenspelers waren bij Ajax het afgelopen seizoen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godsamme, Volg je Ajax wel überhaupt?
Precies, vele Ajacieden zien zo'n jongen ook liever niet bij deze prachtige club.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja man, echt jammer dat El Hamlap de Tweede niet is binnengehaald.
Aardige voetballer hoor, maar weer zo'n bontkraag mocro met vertekend wereldbeeld. Heb je toch niks aan.
Na 1 september mag je kritiek hebben, nu is dat zo ontzettend zinloos.quote:
Ga jij maar gezellig weer paniekerig doen. Ik heb tenminste terechte redenen waarom ik van mening over bepaalde spelers veranderd ben. Meningen kunnen in de loop der tijd veranderen en dat hebben jullie blijkbaar niet begrepen.quote:
Nee natuurlijk niet. Gelijk Assaidi afstrepen en doorgaan naar de volgende.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax is rond met Heerenveen en doet Assaidi een prima aanbieding. Wat moeten ze nog meer doen dan?
Gewoon aanhoren wat Assaidi voor salaris wil en het dan aan hem geven?
Wist je trouwens dat Sulejmani momenteel het gewicht heeft van de plaatselijke Patatkraamhouder?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Soms, als ze winnen. Wist je trouwens dat Boerrigter en Sulejmani de meest effectieve van alle buitenspelers waren bij Ajax het afgelopen seizoen?
Goed zo Stinho!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij maar gezellig weer paniekerig doen. Ik heb tenminste terechte redenen waarom ik van mening over bepaalde spelers veranderd ben. Meningen kunnen in de loop der tijd veranderen en dat hebben jullie blijkbaar niet begrepen.
Ga eens in de jeugd kijken wie er binnen 4 jaar in de basis kan staan op de vleugels. Ik zie heel veel van de jeugd maar daar zitten de talenten op dit moment niet. Dan vind ik dat je een speler die je voor een spot prijsje kan oppikken best wat meer salaris mag geven.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef The_Groove het volgende:
Echt weer succes supporters galore dit...
Het gaat even niet zoals de heertjes verwachten en Overmars, De Boer en weet ik niet wie, moeten allemaal 'oprotten'
Er is een nieuw beleid, geen rare en vooral dure aankopen meer. Dan gebeuren dit soort dingen, deal with it of word lekker fan van PSV
Veel succes met het halen van (opkomende) topspelers als je deze spelers niet eens iets meer dan 25.000 euro/week aan salaris wilt aanbieden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden; ik vind het een goed beleid.
Dat dusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Goed zo Stinho!
Alleen intelligente mensen kunnen van mening veranderen en toegeven dat ze het fout hebben gezien.
Domme mensen zullen altijd in dezelfde drogredenen blijven hangen.
Daar heb je wel gelijk in. Er waren er hier ook die Blind een goede CV vonden......dat hoor ik nu ook niet meer. Sommigen zien dingen wat later in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij maar gezellig weer paniekerig doen. Ik heb tenminste terechte redenen waarom ik van mening over bepaalde spelers veranderd ben. Meningen kunnen in de loop der tijd veranderen en dat hebben jullie blijkbaar niet begrepen.
Assaidi is nooit afgeketst of afgestreept hoor. Laatste nieuws was dat Assaidi meer salaris wou en het laatste nieuws nu is dat Assaidi besloten heeft naar Liverpool te gaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Gelijk Assaidi afstrepen en doorgaan naar de volgende.
Bedankt, heb er vertrouwen inquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Veel succes met het halen van (opkomende) topspelers als je deze spelers niet eens iets meer dan 25.000 euro/week aan salaris wilt aanbieden.
Ja, precies. Al je principes en je hele beleid overhoop gooien om een speler binnen te halen, een salarisplafond is er immers om te overschrijden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga eens in de jeugd kijken wie er binnen 4 jaar in de basis kan staan op de vleugels. Ik zie heel veel van de jeugd maar daar zitten de talenten op dit moment niet. Dan vind ik dat je een speler die je voor een spot prijsje kan oppikken best wat meer salaris mag geven.
Binnen een paar jaar zal Ajax de vruchten gaan plukken van dit beleid. In Eindhoven zal dan te zien zijn wat een kortetermijnvisie van veel geld uitgeven oplevert.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, heb er vertrouwen in
Goed beleid wordt altijd beloond en ik geloof dat dit een goed beleid is.
Iedereen doet alsof Assaidi een buitensporige salaris heeft geëist in de onderhandelingen met Ajax. Ik ben niet een grote fan van Assaidi maar ik vind dat hij een hele redelijke salariseis heeft gevraagd waarmee hij niet eens in de top 2 van grootverdieners bij Ajax zou komen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Gelijk Assaidi afstrepen en doorgaan naar de volgende.
We zullen het zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, heb er vertrouwen in
Goed beleid wordt altijd beloond en ik geloof dat dit een goed beleid is.
Een heel redelijke salariseis, dit meen je toch niet he.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof Assaidi een buitensporige salaris heeft geëist in de onderhandelingen met Ajax. Ik ben niet een grote fan van Assaidi maar ik vind dat hij een hele redelijke salariseis heeft gevraagd waarmee hij niet eens in de top 2 van grootverdieners bij Ajax zou komen.
Het zou helemaal gek worden dat een speler die wmb niet eens een basisplaats verdient in de top 2 grootverdieners terecht zou komen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof Assaidi een buitensporige salaris heeft geëist in de onderhandelingen met Ajax. Ik ben niet een grote fan van Assaidi maar ik vind dat hij een hele redelijke salariseis heeft gevraagd waarmee hij niet eens in de top 2 van grootverdieners bij Ajax zou komen.
Grootverdieners uit een totaal andere tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Assaidi verdiende onder de 400.000 als ik niet fout zit, en wil opeens 1.6 miljoen krijgen in een jaar? Dat is wel fors vind je niet? 450% salarisstijging. Dat is zo'n 30.770 per week.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij zegt alleen maar verstandige dingen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:13 schreef The_Groove het volgende:
Goed beleid heeft tijd nodig.
Je kan ervoor kiezen om onnodig veel geld tegen de balk te smijten ja, dan zit je er over 3 jaar bij zoals Feyenoord 1.5 jaar geleden.
Vergeet niet dat de directie binnen Ajax de troep moet opruimen die Coronel en Vd Boog hebben achter gelaten.
Om nog maar te zwijgen over de verdampte 'marketing' miljoenen van vd Aat.
Hij mag vragen wat hij wil, en Ajax mag hem aanbieden wat Ajax wil, en als die twee niet gelijk kunnen worden, dan jammer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan zou je daar wat aan moeten doen ipv spelers kopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies.
Maar jongens kom maar op met spelers uit de jeugd die door gaan breken! Helaas komt niemand daar mee.
Ik heb mijn wijze momentje (C) Stinhoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zegt alleen maar verstandige dingen.
dat zou wat zijn, sulejmani moet snel genoegen gaan nemen met minder en verder hoort assaidi natuurlijk niet bij de top 3 te horen. Een salaris dat hoort bij de rest van de basis 11 is ruim voldoende voor iemand die zich nog niet heeft bewezen bij ajaxquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En jij geeft die beoordeling op basis van..?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat vroeg Assaidi dan en wie zijn de top 2 grootverdieners?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat komt neer op 24,000 pond, dat is wat een gemiddelde Wigan speler verdient in de Premier League.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Assaidi verdiende onder de 400.000 als ik niet fout zit, en wil opeens 1.6 miljoen krijgen in een jaar? Dat is wel fors vind je niet? 450% salarisstijging. Dat is zo'n 30.770 per week.
Van der Wiel en Sulejmani waarschijnlijk en Janssen zal er ook net onder zittenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat vroeg Assaidi dan en wie zijn de top 2 grootverdieners?
Je roept hier allemaal dingen terwijl je helemaal niks weet.
Over de gehele jeugdopleiding?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies.
Maar jongens kom maar op met spelers uit de jeugd die door gaan breken! Helaas komt niemand daar mee.
Denswil, Dijks, Fisher, Veldmate en dat zijn alleen maar de spelers die heel dicht bij doorbraak staan, iets later zullen er vast ook nog genoeg zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies.
Anders haal je er nog meer irrelevante dingen bij.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat komt neer op 24,000 pond, dat is wat een gemiddelde Wigan speler verdient in de Premier League.
Ajax betekent ook prijzen pakken of in ieder geval mee doen voor de prijzen. Je moet een goede midden weg zoeken tussen twee uitersten dit doet Barcelona ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou je daar wat aan moeten doen ipv spelers kopen.
Dát is Ajax namelijk.
Dat is inderdaad PL. Een gemiddelde speler in China of Dubai zal ook meer verdienen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat komt neer op 24,000 pond, dat is wat een gemiddelde Wigan speler verdient in de Premier League.
Menig inderdaad die vond ik erg goed in de nextgenequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over de gehele jeugdopleiding?
Dijks, Denswil, Sporkslede, Fischer, Ligeon, Koppers, (Boccara & van Kessel als je die ziet als jeugdspelers. )
In de A/B hebben we nog Kishna, Menig, Tete, De Bondt.
maar een buitenspeler?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over de gehele jeugdopleiding?
Dijks, Denswil, Sporkslede, Fischer, Ligeon, Koppers, (Boccara & van Kessel als je die ziet als jeugdspelers. )
In de A/B hebben we nog Kishna, Menig, Tete, De Bondt.
Heeft tijd nodig. je kan niet op je oude falende beleid teren zolang je nieuwe beleid nog niet 100% loopt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax betekent ook prijzen pakken of in ieder geval mee doen voor de prijzen. Je moet een goede midden weg zoeken tussen twee uitersten dit doet Barcelona ook.
Kishna is een buitenspeler, Ik dacht dat Dejan Meleg nog komt, Boban Lazic is volgens mij een buitenspeler.quote:
Future Cup bedoel je, NextGen heeft hij nooit gespeeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef Omega het volgende:
[..]
Menig inderdaad die vond ik erg goed in de nextgene
Daar kunnen velen blijkbaar niet tegenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft tijd nodig. je kan niet op je oude falende beleid teren zolang je nieuwe beleid nog niet 100% loopt.
Overgangsjaartje, niks mis mee
Dat is wat ik bedoel. Het beleid met aanvullen uit de jeugd is perfect! Maar er zijn al jaren geen goede buitenspelers uitgekomen.quote:
Dan zoeken ze een nieuwe club die wel succes heeft dit jaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kunnen velen blijkbaar niet tegen
Inderdaad ja, Barca haalt ook niet koste wat het kost Martinez binnen voor 40 miljoen maar kiezen ze er nu voor om het met Bartra te doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax betekent ook prijzen pakken of in ieder geval mee doen voor de prijzen. Je moet een goede midden weg zoeken tussen twee uitersten dit doet Barcelona ook.
Duurt toch nog even. Ik sta ook achter het idee van Ajax nu, maar als je niks hebt op die positie hoor je gewoon te gaan voor vervanging. Als voetballer was Narsingh perfect bij Ajax, nu heb je 3 nummer 10's die dan maar op linksbuiten moeten spelen, zoals Fischer en Schöne.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kishna is een buitenspeler, Ik dacht dat Dejan Meleg nog komt, Boban Lazic is volgens mij een buitenspeler.
AZ is een optiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zoeken ze een nieuwe club die wel succes heeft dit jaar.
Ah overgangsjaar wanneer is die term in gezet onder Ten Cate,Jol of van Basten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kunnen velen blijkbaar niet tegen
Nee hoor, beheerst totaal niet het spelen in de kleine ruimte.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Duurt toch nog even. Ik sta ook achter het idee van Ajax nu, maar als je niks hebt op die positie hoor je gewoon te gaan voor vervanging. Als voetballer was Narsingh perfect bij Ajax, nu heb je 3 nummer 10's die dan maar op linksbuiten moeten spelen, zoals Fischer en Schöne.
Narsingh laat nu al een paar wedstrijden zien dat hij helemaal niks kan in de kleine ruimte en dus niet bij Ajax past.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Duurt toch nog even. Ik sta ook achter het idee van Ajax nu, maar als je niks hebt op die positie hoor je gewoon te gaan voor vervanging. Als voetballer was Narsingh perfect bij Ajax, nu heb je 3 nummer 10's die dan maar op linksbuiten moeten spelen, zoals Fischer en Schöne.
Welke successen hebben we behaald met die gasten en hun aankoopbeleid?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah overgangsjaar wanneer is die term in gezet onder Ten Cate,Jol of van Basten?
Onder Jol en Ten Cate waren we wel dichtbij de 3e ster.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah overgangsjaar wanneer is die term in gezet onder Ten Cate,Jol of van Basten?
Ah daar hebben we je weer. Je bent negatief, wat een verrassing.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef TIM-846 het volgende:
En weer een speler die op de shortlist stond die we kunnen schrappen. We moeten maar eens serieus rekening gaan houden met een plek aan de onderkant van het linkerrijtje.
Wat een drama zeg dit transferwindow..
onzin, net of iedereen die niet braaf achter Frank en Marc loopt direct een successupporter is. Het is niet alsof Ebecilio net op het punt van doorbreken staat, waardoor een Assaidi zijn gewéldige carriere zal belemmeren. Ajax heeft nu op een aantal belangrijke posities alleen maar jeugdspelers en nu heb je een positie waar zelfs geen jeugdspeler beschikbaar is. Blijkbaar mag je dan geen kritiek hebben op het feit dat een goede speler op die positie alweer aan onze neus voorbij gaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zoeken ze een nieuwe club die wel succes heeft dit jaar.
Dat mag je hier niet zeggen. Maar zodra Ajax een paar keer geen CL haalt zitten wij ook in de zeik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit positief gezien. Net als Vince.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah daar hebben we je weer. Je bent negatief, wat een verrassing.
Uhm Assaidi bedoel ik, met de aankoop Sana ben ik wel blij.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor, beheerst totaal niet het spelen in de kleine ruimte.
Lukoki en Ebecilio zijn wel waardevol gebleken vorig seizoen hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:23 schreef TIM-846 het volgende:
Narsingh en Assaidi zijn wel beide spelers met uitzonderlijke kwaliteiten die je als Ajax altijd kan gebruiken. Misschien kan Narsingh niet voetballen in de kleine ruimte, maar dat kan lukoki of ebecillio ook niet.. En die hebben verder ook geen kwaliteiten..
Ebecillio staat op rechts, Assaidi op links. Wat een slecht voorbeeldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
onzin, net of iedereen die niet braaf achter Frank en Marc loopt direct een successupporter is. Het is niet alsof Ebecilio net op het punt van doorbreken staat, waardoor een Assaidi zijn gewéldige carriere zal belemmeren. Ajax heeft nu op een aantal belangrijke posities alleen maar jeugdspelers en nu heb je een positie waar zelfs geen jeugdspeler beschikbaar is. Blijkbaar mag je dan geen kritiek hebben op het feit dat een goede speler op die positie alweer aan onze neus voorbij gaat.
Lazic en de Bondt redden het toch niet, Kishna is maar afwachten of die nog op zijn oude niveau terug komt en Meleg weet niemand of die nou wel of niet komt per 1 januari 2013.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kishna is een buitenspeler, Ik dacht dat Dejan Meleg nog komt, Boban Lazic is volgens mij een buitenspeler.
Ik ben tenminste wel consequent in mijn standpunten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah daar hebben we je weer. Je bent negatief, wat een verrassing.
Wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:23 schreef S0nic het volgende:
Volgens mij verdien je meer geld als we de CL halen dan dat we een tussenjaar hebben? Of zit ik dan fout?
Miralem Sulejmani - 1,8 miljoen per jaar Bron: AT5quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat vroeg Assaidi dan en wie zijn de top 2 grootverdieners?
Je roept hier allemaal dingen terwijl je helemaal niks weet.
Ebecilio staat op links...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ebecillio staat op rechts, Assaidi op links. Wat een slecht voorbeeld
Ach Lukoki is waardeloosquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lukoki en Ebecilio zijn wel waardevol gebleken vorig seizoen hoor.
Voor rechts kon ik het wel begrijpen, Narsingh was inderdaad niet echt ideaal voor Ajax en ze hebben daar al Sulejmani en 2 jeugdspelers lopen. Daarnaast was er nog meer tijd om een leuke verrassing als Sana te regelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:23 schreef TIM-846 het volgende:
Narsingh en Assaidi zijn wel beide spelers met uitzonderlijke kwaliteiten die je als Ajax altijd kan gebruiken. Misschien kan Narsingh niet voetballen in de kleine ruimte, maar dat kan lukoki of ebecillio ook niet.. En die hebben verder ook geen kwaliteiten..
Wat probeer je nou duidelijk te maken dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:23 schreef S0nic het volgende:
Volgens mij verdien je meer geld als we de CL halen dan dat we een tussenjaar hebben? Of zit ik dan fout?
Zou me niet eens verbazen als een Lukoki het goed had gedaan bij Heerenveen, bij een topclub heb je nou eenmaal niet zo veel aan alleen snelheid. Narshingh was geen goede aankoop geweest.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:23 schreef TIM-846 het volgende:
Als je 17 miljoen in een jaar CL verdient en je 1,5 miljoen kwijt bent aan salaris voor Assaidi, dan wel ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:23 schreef S0nic het volgende:
Ze hebben hun salaris nog niet uitbetaald qua prestaties, en dan in het bijzonder Miralemquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Miralem Sulejmani - 1,8 miljoen per jaar Bron: AT5
Theo Janssen - 1,7 miljoen per jaar Sportweek
Die twee zondagsscholen van Ebecillio bedoel je?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yeah rightquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus?quote:
Ja maar die gaan niet naar Ajax dus kunnen er niets meer van.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die twee zondagsscholen van Ebecillio bedoel je?
Weet zeker dat Narsingh of Assaidi meer waardevol zullen zijn in een seizoen dan die twee..
En daarom moet je ze maar voor elke prijs halen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Weet zeker dat Narsingh of Assaidi meer waardevol zullen zijn in een seizoen dan die twee..
En jij dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee, dat denk je.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ebecilio staat op links ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ebecillio staat op rechts, Assaidi op links. Wat een slecht voorbeeld
Dat dacht Feyenoord ook in hun jubileum jaar, toen kochten ze dus allemaal goede spelers voor veel geld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:23 schreef S0nic het volgende:
je moet volgens mij niet meer te veel gokken op Boerrigter.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat probeer je nou duidelijk te maken dan?
In jouw ogen had Ajax tegen elke prijs Assaidi moeten binnen halen?
Ze willen gezien de fitheid van Boerrigter er iemand bijhalen maar niet tegen elke prijs.
Ebecillio ook op twee wedstrijden per seizoen na.quote:
Mooi, Daar hebben we al 2 betere opties, dus door hem te noemen geef je alsnog eenk utvoorbeeld.quote:
Doet Ajax dat dan? Ze hebben toch geprobeerd om Tello of Assaidi te halen, dat is niet gelukt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:29 schreef Adames het volgende:
[..]
je moet volgens mij niet meer te veel gokken op Boerrigter.
Nee hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je dat niet ziet dan ben je echt door de wieken van de molen geraakt
4? Wat voor linksbuitens heb je dan. Je hebt geblesseerde Boerrigter, 2 middenvelders, waarvan 1 een 17 jarige jeugdspeler is en Ebecilio die al 2 seizoenen niks laat zienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Dat zou dus de 4de linksbuiten zijn. Maakt het nóg beter dat we Assaidi niet hebben gekocht.
Dat hebben meerdere mensen gezegd gedurende zijn carrière. Ik hoop daarom ook dat je ongelijk hebt en dat hij alle critici opnieuw de mond weet te snoeren. Prima speler die Derk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:29 schreef Adames het volgende:
[..]
je moet volgens mij niet meer te veel gokken op Boerrigter.
Zal ik het voor de 180e keer vertellen? NARSINGH BEHEERST TOTAAL NIET EEN BELANGRIJK ASPECT IN HET AJAX SPEL. VOETBALLEN IN DE KLEINE RUIMTE.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je dat niet ziet dan ben je echt door de wieken van de molen geraakt
Tello, die lijkt me niet echt haalbaar. Kan je nog beter kijken of je Mertens van PSV kan kopenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doet Ajax dat dan? Ze hebben toch geprobeerd om Tello of Assaidi te halen, dat is niet gelukt.
Wist je al dat zijn rug naar de klote is en maximaal 20 wedstrijden seizoen kan spelen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:31 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Dat hebben meerdere mensen gezegd gedurende zijn carrière. Ik hoop daarom ook dat je ongelijk hebt en dat hij alle critici opnieuw de mond weet te snoeren. Prima speler die Derk.
Kom op je gaat me toch niet wijs maken dat je Ebecilio ook al goed genoeg vind voor Ajaxquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, Daar hebben we al 2 betere opties, dus door hem te noemen geef je alsnog eenk utvoorbeeld.
Boerrigter-Sana-Fischer-Ebecilio.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:30 schreef Adames het volgende:
[..]
4? Wat voor linksbuitens heb je dan. Je hebt geblesseerde Boerrigter, 2 middenvelders, waarvan 1 een 17 jarige jeugdspeler is en Ebecilio die al 2 seizoenen niks laat zien
Komt goed er komt namelijk genoeg uit de jeugd aan!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:30 schreef Adames het volgende:
[..]
4? Wat voor linksbuitens heb je dan. Je hebt geblesseerde Boerrigter, 2 middenvelders, waarvan 1 een 17 jarige jeugdspeler is en Ebecilio die al 2 seizoenen niks laat zien
hij kan tenminste afmaken, kan je van veel andere spelers niet zeggen. Zowel tegen Bayern als tegen Belgie gescoordquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik het voor de 180e keer vertellen? NARSINGH BEHEERST TOTAAL NIET EEN BELANGRIJK ASPECT IN HET AJAX SPEL. VOETBALLEN IN DE KLEINE RUIMTE.
Dat zeg ik idd niet. Wat goed gelezen van jou.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:31 schreef S0nic het volgende:
[..]
Kom op je gaat me toch niet wijs maken dat je Ebecilio ook al goed genoeg vind voor Ajax![]()
Zo hey..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef Adames het volgende:
[..]
hij kan tenminste afmaken, kan je van veel andere spelers niet zeggen. Zowel tegen Bayern als tegen Belgie gescoord
Als je had gelezen de afgelopen weken had je geweten dat ik dat niet vind. Ik vind alleen dat ze daadkrachtiger moeten optreden. Grootste punt is de positie van Vertonghen. Dat je daar na een jaar nog steeds geen vervanger voor hebt, ben je echt verkeerd bezig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En jij dan?
In jouw ogen had Ajax ook tegen elke prijs en salaris één van die spelers moeten binnen halen?
Waar gaat het nou bij iedereen hier om dan?
Ajax wil er iemand bijhalen maar niet ten koste van alles, prima beleid toch?
Ja, dat weet IK. Heb je ook gezien wat hij doet in die 20 wedstrijden dat hij wel speelt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je al dat zijn rug naar de klote is en maximaal 20 wedstrijden seizoen kan spelen?
Dat kan Derk ook nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik het voor de 180e keer vertellen? NARSINGH BEHEERST TOTAAL NIET EEN BELANGRIJK ASPECT IN HET AJAX SPEL. VOETBALLEN IN DE KLEINE RUIMTE.
Wat neem je Ajax nou eigenlijk kwalijk dan? Dat ze Assaidi niet tegen elke prijs / salaris hebben binnen gehaald? Of wat is het?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt goed er komt namelijk genoeg uit de jeugd aan!
Oh wacht
Ah joh. Jammer dan. Dan lekker hopen op wonderen met Boerrigter.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doet Ajax dat dan? Ze hebben toch geprobeerd om Tello of Assaidi te halen, dat is niet gelukt.
Je gaat er nu al vanuit dat Ajax niet meer met andere buitenspelers bezig is?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ah joh. Jammer dan. Dan lekker hopen op wonderen met Boerrigter.
Terecht toch? De laatste spelers waar we dat bij deden waren Sulejmani en El Hamdaoui.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat neem je Ajax nou eigenlijk kwalijk dan? Dat ze Assaidi niet tegen elke prijs / salaris hebben binnen gehaald? Of wat is het?
Ik volg het niet meer.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht toch? De laatste spelers waar we dat bij deden waren Sulejmani en El Hamdaoui.
Sana is rechts, dan zou ik nog eerder Sulejmani noemen. Fischer hoort op 10 en Ebecilio hoort niet bij Ajax.quote:
Sana kan ook op Linksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Sana is rechts, dan zou ik nog eerder Sulejmani noemen. Fischer hoort op 10 en Ebecilio hoort niet bij Ajax.
Sana heeft in Zweden alleen maar links op het middenveld gespeeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Sana is rechts, dan zou ik nog eerder Sulejmani noemen. Fischer hoort op 10 en Ebecilio hoort niet bij Ajax.
Assaidi is ook rechts.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Die is bang voor de kleedkamerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef TIM-846 het volgende:
Ik zal nog 1 maal de naam zeggen. Tom de Mul. Die moet prima passen binnen het kader van Marc Overmars.
Sja sommige mensen waaien met de wind mee hier.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Sulejmani heeft een aflopend contract. Dus die mag precies niet zoveel spelen van het nieuwe beleid.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sana heeft in Zweden alleen maar links op het middenveld gespeeld.
Sana en Sulejmani kunnen net zoals een Robben op links en rechts spelen.
Sana kan net zo goed op links spelen, dat deed hij de afgelopen wedstrijd ook toch? Ging prima.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Je zei dat Assaidi niet in de basis zou belanden bij Ajax en dat hij daarom geen salaris van een grootverdiener zou verdienen.quote:
Wist je dat niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]!
Triest hoe weinig mensen van hem weten. Het is pure paniek echt.
tov van Boerrigter idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je zei dat Assaidi niet in de basis zou belanden bij Ajax en dat hij daarom geen salaris van een grootverdiener zou verdienen.
Hij heeft meer potentie op 10 en ik verwacht dat hij daar uit eindelijk terecht komt. Ik zie in hem geen buitenspeler want hij heeft geen voorzet maar wel heel veel inzichtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Fischer heeft nog nooit op 10 gespeeld, speelde in zijn jongere jaren altijd in de spits en sinds ze hem bij het nationale elftal op linksbuiten hebben geprobeerd speelt hij daar.
Ik verwacht van niet, Ajax speelt namelijk helemaal niet met een 10 dus om die reden zie ik hem er nooit spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft meer potentie op 10 en ik verwacht dat hij daar uit eindelijk terecht komt. Ik zie in hem geen buitenspeler want hij heeft geen voorzet maar wel heel veel inzicht
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat onze selectie jullie allemaal gaat verbazen. Eens kijken hoe de gezichten hier dan staan. Allemaal als een kip zonder kop in het rond rennen OH OH HET GAAT HELEMAAL VERKEERD MARK OVERMARS KAN ER HELE MAAL NIETS VAN WEG MET MARC ROT OP JIJ.
Ik ben blij dat Marc er zit. Marc gaat tenminste niet als een Van Geel (MET EEN GROTE PORTEMONNEE) allerlei paniekaankopen doen. MARC HEEFT HET BESTE VOOR MET ONZE FINANCIEN. Ik geef daar Marc groot gelijk in.
Jullie denken dat Ajax de portemonnee van Bill Gates gestolen heeft.
GAT-VER-DAMME
Hypocrietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat onze selectie jullie allemaal gaat verbazen. Eens kijken hoe de gezichten hier dan staan. Allemaal als een kip zonder kop in het rond rennen OH OH HET GAAT HELEMAAL VERKEERD MARK OVERMARS KAN ER HELE MAAL NIETS VAN WEG MET MARC ROT OP JIJ.
Ik ben blij dat Marc er zit. Marc gaat tenminste niet als een Van Geel (MET EEN GROTE PORTEMONNEE) allerlei paniekaankopen doen. MARC HEEFT HET BESTE VOOR MET ONZE FINANCIEN. Ik geef daar Marc groot gelijk in.
GAT-VER-DAMME
van welk forum heb je deze post gekopieerdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
GAT-VER-DAMME
Dat is klinkklare onzin...Mounir zei dat er nooit wat in zat..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
GAT-VER-DAMME
De aanvallende speler op het middenveld dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet, Ajax speelt namelijk helemaal niet met een 10 dus om die reden zie ik hem er nooit spelen.
Mensen zijn er niet eens uit wat nou een 10 is, maar laten we er maar van uit gaan dat dat de spelverdeler is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet, Ajax speelt namelijk helemaal niet met een 10 dus om die reden zie ik hem er nooit spelen.
Kom eens met onderbouwde meningen, Je loopt alleen maar wat in het rond te roepen zonder enig sterk argumentquote:
frustraties zitten heel diep he?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
GAT-VER-DAMME
Hoe is dat hypocriet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hypocriet
Echt als er hier iemand steeds van mening verandert en met de wind meegaat ben jij het wel![]()
quote:Van Kessel scoort vijf keer bij 0-8 zege Jong Ajax op Jong Brabant
Jong Ajax heeft donderdagavond de vriendschappelijke wedstrijd uit tegen Jong Brabant met 0-8 weten te winnen. De nieuwe Jong Ajax spits Gino van Kessel scoorde maar liefst vijf keer. De overige treffers kwamen op naam van Sporkslede, Bonevacia en Boccara. Van de A-selectie van Ajax kwam verder alleen Ebecilio in actie. Sulejmani kwam opnieuw niet in actie.
Over alle succes supporters die nu komen uithuilen? Ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
frustraties zitten heel diep he?
Moet ik weer even mijn post herhalen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hypocriet
Echt als er hier iemand steeds van mening verandert en met de wind meegaat ben jij het wel![]()
Dat is geen eigen mening vormen, maar meepraten met de rest. Geeft niet, maar pretendeer dan niet dat het je eigen mening isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoe is dat hypocriet?
Dat is toegeven dat je fouten maakt, wat al helemaal mag als je nog zo jong als A422 bent.
Dat dus. Maar dat is echt het enige wat mensen kunnen verzinnen blijkbaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoe is dat hypocriet?
Dat is toegeven dat je fouten maakt, wat al helemaal mag als je nog zo jong als A422 bent.
WAAR zeg ik dat? Ik zeg dat helemaal niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand heeft gezegd dat het bestuur moet oprotten
Dat stuk heb ik ook gemist volgens mijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
nu je er toch over begintquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat gebeurt pas als we 2 keer verliezen idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jezus, jij kan gewoon niet lezen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar vormt A422 in deze discussie niet zijn eigen mening?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is geen eigen mening vormen, maar meepraten met de rest. Geeft niet, maar pretendeer dan niet dat het je eigen mening is
Laten we vooral blind achter de staf aan lopen en ja knikken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat stuk heb ik ook gemist volgens mij
ach ach, dat zal niemand willen hier.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas als we 2 keer verliezen idd.
Waarom zou je het niet eens mogen zijn met de staf?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we vooral blind achter de staf aan lopen en ja knikken.
Het is meer om te laten zien dat iedereen doet alsof Marc er helemaal niets van kan.quote:OH OH HET GAAT HELEMAAL VERKEERD MARK OVERMARS KAN ER HELE MAAL NIETS VAN WEG MET MARC ROT OP JIJ.
Waar zeggen wij dat Marc er niets van kan? Ik geef alleen aan dat je een goede middenweg moet vinden en dat beleid moet volgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie lezen dan verkeerd over
[..]
Het is meer om te laten zien dat iedereen doet alsof Marc er helemaal niets van kan.
De tijd van spelers kopen voor te grote bedragen is voorbij.
Goed hè!? Die heb ik van een Feyenoordertquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, die is fantastisch, die blijven we erin houden![]()
![]()
laten we het dan daarbij houden. Nu kwam er wat kritiek op de acties en gelijk werd er gechargeerd gereageerd dat iedereen die niet de volle 100% achter de actie stond om Assaidi te laten schieten, gelijk successupporters zijn die niks hebben met het bestuur.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet eens mogen zijn met de staf?
Bedankt dat je hem even met ons deelt nu je uitgelachen bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:50 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Goed hè!? Die heb ik van een Feyenoordert
Je mag best kritische zijn maar het is op dit moment zinloos je druk te maken over het gevoerde beleid. Dit is eindelijk is een beleid waar intelligentie en zekerheid vanuit gaat. Geen rare fratsen meer. Werd tijd ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we vooral blind achter de staf aan lopen en ja knikken.
Het was niet de koopsom, dat was rond en begroot. Het salaris was het probleem en nog steeds weten we niet wat er waar is van de verhalen over het salaris.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie lezen dan verkeerd over
[..]
Het is meer om te laten zien dat iedereen doet alsof Marc er helemaal niets van kan.
De tijd van spelers kopen voor te grote bedragen is voorbij.
Dat kwam voort uit het feit dat iemand zei dat we na 2 kampioenschappen nu niet één overgangsjaar mogen hebben met het nieuwe bestuur.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
laten we het dan daarbij houden. Nu kwam er wat kritiek op de acties en gelijk werd er gechargeerd gereageerd dat iedereen die niet de volle 100% achter de actie stond om Assaidi te laten schieten, gelijk successupporters zijn die niks hebben met het bestuur.
Dit.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoe is dat hypocriet?
Tuurlijk kan je van mening veranderen maar om dan zo te gaan reageren op anderenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met het salaris ook ja. Assaidi vraagt dan toch te veel met 450% stijgingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Het was niet de koopsom, dat was rond en begroot. Het salaris was het probleem en nog steeds weten we niet wat er waar is van de verhalen over het salaris.
Precies en dan te bedenken dat de meeste mensen die kritiek hebben het meeste van Ajax weten en gezien hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
laten we het dan daarbij houden. Nu kwam er wat kritiek op de acties en gelijk werd er gechargeerd gereageerd dat iedereen die niet de volle 100% achter de actie stond om Assaidi te laten schieten, gelijk successupporters zijn die niks hebben met het bestuur.
Er zijn wat dragende spelers gegaan die niet zomaar opgevangen kunnen worden, toch gaat dit toch redelijk. Als onze nieuwe centrale verdediger nog te jong is en even net niet is, moet je vooral geen miljoenenaankoop gaan doen voor een nieuwe centrale verdediger. Echter nog steeds vind ik dat voor de linksbuitenpositie de komende 3 jaar nog geen fatsoenlijk alternatief is. Als je dan de missing link kan opvangen door een nieuwe aankoop die je dan over 3 jaar weer kan verkopen, waarna dan de jeugd direct klaar staat, is dat in mijn ogen een beter idee dan 3 jaar aanmodderen met net iets te jonge jeugd die direct voor de leeuwen worden gegooid.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kwam voort uit het feit dat iemand zei dat we na 2 kampioenschappen nu niet één overgangsjaar mogen hebben met het nieuwe bestuur.
Omdat jullie nu doen alsof Ajax op het punt staat om te degraderen. Dat stoort me zo vreselijk. Jullie kunnen niet verwerken dat mijn mening veranderd is, en ik daar stevige argumenten voor heb. Maar jij loopt nu gewoon allerlei dingen in het rond te roepen zonder enig sterk argument.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:52 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je van mening veranderen maar om dan zo te gaan reageren op anderenTerwijl je een paar maanden hiervoor nog hetzelfde vond. En nee ik ga geen quotes halen
You're welcome. Maar ik heb nog wel een paar oneliners en opmerkingen achter de hand om het oeverloos gelul hier gaande te houden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt dat je hem even met ons deelt nu je uitgelachen bent.
Wederom onzin.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies en dan te bedenken dat de meeste mensen die kritiek hebben het meeste van Ajax weten
Fijn dat jij het ook snaptquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef roepdeman het volgende:
[..]
You're welcome. Maar ik heb nog wel een paar oneliners en opmerkingen achter de hand om het oeverloos gelul hier gaande te houden.
Om toch even serieus te reageren: Ik vind het prima hoe het nu gaat. Ik heb weinig reden tot klagen nu ik zo een groot aantal jongens uit de jeugd door zie stromen. Ik hoop echt dat reuzensprongen gaan maken dit seizoen met zo een goede technische staf.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef roepdeman het volgende:
[..]
You're welcome. Maar ik heb nog wel een paar oneliners en opmerkingen achter de hand om het oeverloos gelul hier gaande te houden.
Om toch even serieus te reageren: Ik vind het prima hoe het nu gaat. Ik heb weinig reden tot klagen nu ik zo een groot aantal jongens uit de jeugd door zie stromen. Ik hoop echt dat reuzensprongen gaan maken dit seizoen met zo een goede technische staf.
dat doet niemandquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jullie nu doen alsof Ajax op het punt staat om te degraderen.
Wat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies en dan te bedenken dat de meeste mensen die kritiek hebben het meeste van Ajax weten en gezien hebben.
Ik zeg dat niet specifiek over jou maar meestal zijn de mensen die het hardst achter iets staan de mensen die nooit in het stadion of op de toekomst zitten.quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg dat niet specifiek over jou maar meestal zijn de mensen die het hardst achter iets staan de mensen die nooit in het stadion of op de toekomst zitten.
quote:
WAT GAAN WE DEGRADERENquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jullie nu doen alsof Ajax op het punt staat om te degraderen. Dat stoort me zo vreselijk. Jullie kunnen niet verwerken dat mijn mening veranderd is, en ik daar stevige argumenten voor heb. Maar jij loopt nu gewoon allerlei dingen in het rond te roepen zonder enig sterk argument.
Litmanen zou boos op je zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg dat niet specifiek over jou maar meestal zijn de mensen die het hardst achter iets staan de mensen die nooit in het stadion of op de toekomst zitten.
De Meer of in De ArenA?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk dat ik een van de weinige ben die Litmanen in het stadion heeft zien voetballen
de eerste of tweede periodequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk dat ik een van de weinige ben die Litmanen in het stadion heeft zien voetballen
Wat een drogreden weer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk ook dat jij een van de weinige bent die daar "verstand van Ajax" aan verbindt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Uh nee?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jullie nu doen alsof Ajax op het punt staat om te degraderen. Dat stoort me zo vreselijk. Jullie kunnen niet verwerken dat mijn mening veranderd is, en ik daar stevige argumenten voor heb. Maar jij loopt nu gewoon allerlei dingen in het rond te roepen zonder enig sterk argument.
Ik heb litmanen gezien toen die matthei op een optater verkochtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
ja jij en Tarado zijn bejaardquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik heb litmanen gezien toen die matthei op een optater verkocht
Zo zo, wat goed van jou zeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat zeg ik toch nergensquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk ook dat jij een van de weinige bent die daar "verstand van Ajax" aan verbindt.
En wat is daar mee? Mogen wij geen kritiek leveren ongeacht we wel of niet in het stadion komen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens
Alleen dat de meeste mensen die het hardst ergens over schreeuwen nooit in het stadion zitten.
Jawel:quote:
Maar als je daar niet op doelde snap ik uberhaupt niet waarom je denkt dat dit relevant is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies en dan te bedenken dat de meeste mensen die kritiek hebben het meeste van Ajax weten en gezien hebben.
was in dat kutseizoen waar niks goed liep en alle goede spelers wegliepen .quote:
nee, dat staat er niet. hij kan hoogstens bedoelen dat hij al lang bij de club betrokken is en niet pas een jaartje weet hoe het loopt bij de club.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel:
[..]
Maar als je daar niet op doelde snap ik uberhaupt niet waarom je denkt dat dit relevant is.
de enige keer dat hij zoiets deed zekerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef vincerusso het volgende:
[..]
was in dat kutseizoen waar niks goed liep en alle goede spelers wegliepen .
en Litmanen was helemaal kut dat seizoen en die reageerde even zijn frustraties af
enige rood in zijn carriere jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:06 schreef Adames het volgende:
[..]
de enige keer dat hij zoiets deed zeker
Kwam er beetje scheef uit dat klopt. Maar dan moet je niet iemand die al god weet hoeveel jaar een seizoenskaart heeft een succes supporter gaan noemen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel:
[..]
Maar als je daar niet op doelde snap ik uberhaupt niet waarom je denkt dat dit relevant is.
Slaat nergens op idd .. beetje hetzelfde dat je geen kritiek mag leveren op het aankoopbeleid omdat je dan blijkbaar gelijk zegt dat we gaan degraderen volgens sommige mensenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat is daar mee? Mogen wij geen kritiek leveren ongeacht we wel of niet in het stadion komen?
Kritiek leveren op mensen die een beetje gaan doen alsof Marc er helemala niets van kunnen,quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Slaat nergens op idd .. beetje hetzelfde dat je geen kritiek mag leveren op het aankoopbeleid omdat je dan blijkbaar gelijk zegt dat we gaan degraderen volgens sommige mensen
is je Marc je broer ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kritiek leveren op mensen die een beetje gaan doen alsof Marc er helemala niets van kunnen,
Dat wordt er van gemaakt is nergens gezegdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef Wessiej het volgende:
MARC MOET DOOD FRANK MOET DOOD.
Jup het seizoen is begonnen kinders.
Ik las in de VI dat Tuyp naar het buitenland wouquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:20 schreef Enchanter het volgende:
We zijn iig al kampioen achter het net vissen.
maar ja het is nog geen 1 september , dus gewoon nog ff afwachten dus.
Ben alleen bang dat ze zo meteen Jack Tuyp halen omdat er niks anders voor handen was
is technisch wel begaafd, wel een beetje traaaaaagquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:20 schreef Enchanter het volgende:
We zijn iig al kampioen achter het net vissen.
maar ja het is nog geen 1 september , dus gewoon nog ff afwachten dus.
Ben alleen bang dat ze zo meteen Jack Tuyp halen omdat er niks anders voor handen was
Dijks will do.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Wilskracht het volgende:
Ajax gaat met dit team niet kampioen worden.
Poulsen heeft nog steeds geen club nogmaals proberen?
Kan ook in het centrum.quote:
Hij zal het wel een eer vinden om voor Ajax te spelen denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
is technisch wel begaafd, wel een beetje traaaaaag
Laten we eerst maar is een centrale verdediger en een spits c.q. aanvaller te kopenquote:
Sorry Dijks nog niet zien spelen kan niet beoordelen.quote:
Volendam uber alles bij hemquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hij zal het wel een eer vinden om voor Ajax te spelen denk ik
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Wessiej het volgende:
Whehe het lijstje met trieste paniekaankopen is er al weer, heerlijk dit topic.
Er werd ook weer Wildschut geroepen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Wessiej het volgende:
Whehe het lijstje met trieste paniekaankopen is er al weer, heerlijk dit topic.
Dat blinde paard ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er werd ook weer Wildschut geroepen.
Poulsen is wel erg duur volgens mij en voor de LB moet je niemand halenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Wilskracht het volgende:
Ajax gaat met dit team niet kampioen worden.
Poulsen heeft nog steeds geen club nogmaals proberen?
Ja. Serieus.quote:
Assaidi zit gewoon vol leugens blijkt nu.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef Wessiej het volgende:
Aankoop is niet doorgegaan omdat Assaidi toch niet zo'n eerlijke jongen blijkt te zijn en direct verschijnen daar de wildebrassen Jack Tuyp en Wildschut.
Come on mensjes, denk eens na, maar dan niet met je voetbalhersengedeelte.
Tuyp was wel serieus geloof ik ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef Wessiej het volgende:
Aankoop is niet doorgegaan omdat Assaidi toch niet zo'n eerlijke jongen blijkt te zijn en direct verschijnen daar de wildebrassen Jack Tuyp en Wildschut.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef Wessiej het volgende:
Ted vd Pavert waaaaaaaaaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:26 schreef Wilskracht het volgende:
Morgen scouten Go Ahead Eagles-De Graafschap
een leuke paniekaankoop : Koolwijk of Malkiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:29 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hou nou op straks denkt Wessiej weer dat we serieus zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |