quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht toch? De laatste spelers waar we dat bij deden waren Sulejmani en El Hamdaoui.
Sana is rechts, dan zou ik nog eerder Sulejmani noemen. Fischer hoort op 10 en Ebecilio hoort niet bij Ajax.quote:
Sana kan ook op Linksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Sana is rechts, dan zou ik nog eerder Sulejmani noemen. Fischer hoort op 10 en Ebecilio hoort niet bij Ajax.
Sana heeft in Zweden alleen maar links op het middenveld gespeeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Sana is rechts, dan zou ik nog eerder Sulejmani noemen. Fischer hoort op 10 en Ebecilio hoort niet bij Ajax.
Assaidi is ook rechts.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Die is bang voor de kleedkamerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef TIM-846 het volgende:
Ik zal nog 1 maal de naam zeggen. Tom de Mul. Die moet prima passen binnen het kader van Marc Overmars.
Sja sommige mensen waaien met de wind mee hier.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Sulejmani heeft een aflopend contract. Dus die mag precies niet zoveel spelen van het nieuwe beleid.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sana heeft in Zweden alleen maar links op het middenveld gespeeld.
Sana en Sulejmani kunnen net zoals een Robben op links en rechts spelen.
Sana kan net zo goed op links spelen, dat deed hij de afgelopen wedstrijd ook toch? Ging prima.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Je zei dat Assaidi niet in de basis zou belanden bij Ajax en dat hij daarom geen salaris van een grootverdiener zou verdienen.quote:
Wist je dat niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]!
Triest hoe weinig mensen van hem weten. Het is pure paniek echt.
tov van Boerrigter idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je zei dat Assaidi niet in de basis zou belanden bij Ajax en dat hij daarom geen salaris van een grootverdiener zou verdienen.
Hij heeft meer potentie op 10 en ik verwacht dat hij daar uit eindelijk terecht komt. Ik zie in hem geen buitenspeler want hij heeft geen voorzet maar wel heel veel inzichtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Fischer heeft nog nooit op 10 gespeeld, speelde in zijn jongere jaren altijd in de spits en sinds ze hem bij het nationale elftal op linksbuiten hebben geprobeerd speelt hij daar.
Ik verwacht van niet, Ajax speelt namelijk helemaal niet met een 10 dus om die reden zie ik hem er nooit spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft meer potentie op 10 en ik verwacht dat hij daar uit eindelijk terecht komt. Ik zie in hem geen buitenspeler want hij heeft geen voorzet maar wel heel veel inzicht
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat onze selectie jullie allemaal gaat verbazen. Eens kijken hoe de gezichten hier dan staan. Allemaal als een kip zonder kop in het rond rennen OH OH HET GAAT HELEMAAL VERKEERD MARK OVERMARS KAN ER HELE MAAL NIETS VAN WEG MET MARC ROT OP JIJ.
Ik ben blij dat Marc er zit. Marc gaat tenminste niet als een Van Geel (MET EEN GROTE PORTEMONNEE) allerlei paniekaankopen doen. MARC HEEFT HET BESTE VOOR MET ONZE FINANCIEN. Ik geef daar Marc groot gelijk in.
Jullie denken dat Ajax de portemonnee van Bill Gates gestolen heeft.
GAT-VER-DAMME
Hypocrietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat onze selectie jullie allemaal gaat verbazen. Eens kijken hoe de gezichten hier dan staan. Allemaal als een kip zonder kop in het rond rennen OH OH HET GAAT HELEMAAL VERKEERD MARK OVERMARS KAN ER HELE MAAL NIETS VAN WEG MET MARC ROT OP JIJ.
Ik ben blij dat Marc er zit. Marc gaat tenminste niet als een Van Geel (MET EEN GROTE PORTEMONNEE) allerlei paniekaankopen doen. MARC HEEFT HET BESTE VOOR MET ONZE FINANCIEN. Ik geef daar Marc groot gelijk in.
GAT-VER-DAMME
van welk forum heb je deze post gekopieerdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
GAT-VER-DAMME
Dat is klinkklare onzin...Mounir zei dat er nooit wat in zat..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
GAT-VER-DAMME
De aanvallende speler op het middenveld dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet, Ajax speelt namelijk helemaal niet met een 10 dus om die reden zie ik hem er nooit spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |