FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Ozbiliz in Rusland schijnt wel een talententje te zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
@LitmanenAFCA, Wat wil jij dan als Buitenspeler?
Dat ze al een jaar weten dat Vertonghen zal vertrekken en dan bij de tweede speelronde nog steeds geen vervanger hebben vind ik best slecht ja. Ja ik weet ook wel dat daar redenen voor zijn maar het lijstje verdedigers waar ze interesse in hadden is ook niet iets om blij van te worden. En echt haast maken ze ook niet hè?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met een verdediger en hadden de hoop dit voor het EK klaar te hebben. Dat is niet gelukt, ze zijn er nog wel steeds mee bezig.
Wat is hier nu dramatisch? Of ben jij ook zo'n simpele ziel die zich blind staart op het feit dat ze een verdediger willen en dat die er nog steeds niet is? Niemand weet hier wat er speelt.
Benieuwd waar die speelt over 10 jaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die Ozbiliz in Rusland schijnt wel een talententje te zijn
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Boerrigter fit is wil dat zeggen. Gelukkig hebben we dan een jochie van 17 achter de hand
Nee echt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:51 schreef Lemsterr het volgende:
onze vriend van heerenveen naar liverpool
Jij kent het lijstje? Wie staan er allemaal op?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:50 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat ze al een jaar weten dat Vertonghen zal vertrekken en dan bij de tweede speelronde nog steeds geen vervanger hebben vind ik best slecht ja. Ja ik weet ook wel dat daar redenen voor zijn maar het lijstje verdedigers waar ze interesse in hadden is ook niet iets om blij van te worden. En echt haast maken ze ook niet hè?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:51 schreef Lemsterr het volgende:
Je vist nu overal achter het net. Morgen zal wel im het nieuws komen dat we iemand van Barça willen huren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
@LitmanenAFCA, Wat wil jij dan als Buitenspeler?
Precies, kan hij zich gaan ontwikkelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Boerrigter fit is wil dat zeggen. Gelukkig hebben we dan een jochie van 17 achter de hand
ECHT WAAR? SERIEUS? WAT IS DEZENquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:51 schreef Lemsterr het volgende:
Wildschut zegt al zelf dat hij maar iets verzint in het veld. NIET DOENquote:
Wat kan Ajax er aan doen dat Assaidi liever naar Liverpool gaat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je vist nu overal achter het net. Morgen zal wel im het nieuws komen dat we iemand van Barça willen huren.
Concurrentieslag met Joe Cole, Henderson en Stewart Downing. Ik begrijp Assaidi wel, kom je direct binnen bij een historische topclub met zeer realistische kansen op een basisplaats.quote:
Veel te veel geld betalen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat kan Ajax er aan doen dat Assaidi liever naar Liverpool gaat?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef roepdeman het volgende:
Miralem gaat het dit seizoen brengen.
Ja zo kan je alles goed pratenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Ajax weet dit hoor, Ajax wou een vervanger halen hoor, Assaidi zou naar Ajax kunnen hoor.
Assaidi kiest voor Liverpool, jammer he?
die 3 zijn zo slecht hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Concurrentieslag met Joe Cole, Henderson en Stewart Downing. Ik begrijp Assaidi wel, kom je direct binnen bij een historische topclub met zeer realistische kansen op een basisplaats.
Ajax had dit al lang moeten regelen net zoals met Narsingh.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat kan Ajax er aan doen dat Assaidi liever naar Liverpool gaat?
Assaidi zou hier gewoon basisspeler zijn, Boerrigter is een beperkte voetballer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, kan hij zich gaan ontwikkelen.
Werd sowieso tijd dat hij eens speelminuten zou krijgen.
Overigens vergeet je Sana nog. Assaidi zou onze 4de linksbuiten zijn.
Je had dus liever gezien dat ze Assaidi 6 ton extra salaris hadden gegeven?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja zo kan je alles goed pratenMag er geen kritiek zijn op Overmars ofzo? Zo werkt het misschien bij de Eagles maar niet bij Ajax.
Assaidi ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Assaidi zou hier gewoon basisspeler zijn, Boerrigter is een beperkte voetballer.
Ga jij er eens gezellig voor zitten, dan weet je pas hoe het leven van een TD is. Wees allang blij dat Marc voor het uiterste gaat, hij heeft ook het beste voor met de club.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja zo kan je alles goed pratenMag ik er geen kritiek zijn op Overmars ofzo? Zo werkt het misschien bij de Eagles maar niet bij Ajax.
Regelen bedoel je dus het salaris geven wat Assaidi eist, dus je oor laten hangen naar de speler zijn eisen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax had dit al lang moeten regelen net zoals met Narsingh.
Narsingh heb je toch niks aan joh. Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Henderson gaat nog wel die andere 2 kunnen er inderdaad niks van.quote:
Precies zul je dadelijk zien dat ze met wildschut komenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja zo kan je alles goed pratenMag er geen kritiek zijn op Overmars ofzo? Zo werkt het misschien bij de Eagles maar niet bij Ajax.
Henderson is ook bagger in sommige wedstrijden. Liverpool is sowieso bagger op Suarez en Gerrard naquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:56 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Henderson gaat nog wel die andere 2 kunnen er inderdaad niks van.
Wanneer het je uitkomt bedoel je.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben voor dit beleid op de plekken waar het toe te passen is
Narsingh is een prima speler die wat zou toevoegen aan Ajax.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Narsingh heb je toch niks aan joh. Wat een onzin zeg.
NEEHEE. Begrijp je het nog steeds niet verdomme?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Narsingh is een prima speler die wat zou toevoegen aan Ajax.
Narsingh is een speler die het puur en alleen van z'n snelheid moet hebben, net als Sulejmani. Heb je alleen wat aan als je al met 1-0 voorstaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Narsingh is een prima speler die wat zou toevoegen aan Ajax.
?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Regelen bedoel je dus het salaris geven wat Assaidi eist, dus je oor laten hangen naar de speler zijn eisen?
Niet wanneer het uitkomt maar wanneer er geen aanwas is uit de jeugd voor de buiten posities moet je iemand kopen. Of wil je nog 3 jaar met Ebecillio?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer het je uitkomt bedoel je.
Wordt je beleid lekker geloofwaardig van.
En dat is precies wat Narsingh niet kan. Het is al 10000000x uitgelegd maar iedereen lijkt onder de hunebedden van Drenthe te levenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Narsingh is een speler die het puur en alleen van z'n snelheid moet hebben, net als Sulejmani. Heb je alleen wat aan als je al met 1-0 voorstaat.
Bij Ajax moet je in de kleine ruimte wat kunnen.
Sana bedoel je?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet wanneer het uitkomt maar wanneer er geen aanwas is uit de jeugd voor de buiten posities moet je iemand kopen. Of wil je nog 3 jaar met Ebecillio?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
?
Wat bedoel je nou met regelen dan? Gewoon doen wat een speler zegt?
Ja dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben voor dit beleid op de plekken waar het toe te passen is. In de aanval lopen geen grote talenten rond want Fischer moet gewoon op 10 daar is hij veel beter.
Assaidi speelt links voorin en Lukoki rechts voorin. Waar heb je het over?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:01 schreef roepdeman het volgende:
Alle hoop dan maar vestigen op Lukoki.
Godsamme, Volg je Ajax wel überhaupt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:01 schreef roepdeman het volgende:
Alle hoop dan maar vestigen op Lukoki.
Ja man, echt jammer dat El Hamlap de Tweede niet is binnengehaald.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt pas een vertekend wereldbeeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja man, echt jammer dat El Hamlap de Tweede niet is binnengehaald.
Aardige voetballer hoor, maar weer zo'n bontkraag mocro met vertekend wereldbeeld. Heb je toch niks aan.
Jij bent ook zo'n verschrikkelijke hypocriet hè?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEEHEE. Begrijp je het nog steeds niet verdomme?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik ingezien heb dat Narsingh het spel van Ajax niet ligt. Trouwens, hij begint nu ook wel triest te doen tegenover de Ajax-selectie en dat vind ik ook zeer zwak van die gozer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:03 schreef S0nic het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n verschrikkelijke hypocriet hè?
Toen Ajax Narsingh wou in januari stond je nog te juichen en nu praat je alleen maar de rest mee![]()
Sowieso kan elke speler die Ajax afwijst er dan niks meer van.
Leuk dat sommige hier vinden dat het een eer moet zijn om voor Ajax te spelen maar die dagen zijn al lang voorbij. Ajax vist non stop achter het net deze transferperiode en dat is gewoon kut beleid.quote:
Dat mag jij vinden; ik vind het een goed beleid.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk dat sommige hier vinden dat het een eer moet zijn om voor Ajax te spelen maar die dagen zijn al lang voorbij. Ajax vist non stop achter het net deze transferperiode en dat is gewoon kut beleid.
Echt he mooi is dat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:03 schreef S0nic het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n verschrikkelijke hypocriet hè?
Toen Ajax Narsingh wou in januari stond je nog te juichen en nu praat je alleen maar de rest mee![]()
Sowieso kan elke speler die Ajax afwijst er dan niks meer van.
Ajax is rond met Heerenveen en doet Assaidi een prima aanbieding. Wat moeten ze nog meer doen dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk dat sommige hier vinden dat het een eer moet zijn om voor Ajax te spelen maar die dagen zijn al lang voorbij. Ajax vist non stop achter het net deze transferperiode en dat is gewoon kut beleid.
Misschien moeten we Brands binnenhalen als TD.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax is rond met Heerenveen en doet Assaidi een prima aanbieding. Wat moeten ze nog meer doen dan?
Gewoon aanhoren wat Assaidi voor salaris wil en het dan aan hem geven?
Er mag geen kritiek zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef The_Groove het volgende:
Echt weer succes supporters galore dit...
Het gaat even niet zoals de heertjes verwachten en Overmars, De Boer en weet ik niet wie, moeten allemaal 'oprotten'
Er is een nieuw beleid, geen rare en vooral dure aankopen meer. Dan gebeuren dit soort dingen, deal with it of word lekker fan van PSV
Soms, als ze winnen. Wist je trouwens dat Boerrigter en Sulejmani de meest effectieve van alle buitenspelers waren bij Ajax het afgelopen seizoen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godsamme, Volg je Ajax wel überhaupt?
Precies, vele Ajacieden zien zo'n jongen ook liever niet bij deze prachtige club.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja man, echt jammer dat El Hamlap de Tweede niet is binnengehaald.
Aardige voetballer hoor, maar weer zo'n bontkraag mocro met vertekend wereldbeeld. Heb je toch niks aan.
Na 1 september mag je kritiek hebben, nu is dat zo ontzettend zinloos.quote:
Ga jij maar gezellig weer paniekerig doen. Ik heb tenminste terechte redenen waarom ik van mening over bepaalde spelers veranderd ben. Meningen kunnen in de loop der tijd veranderen en dat hebben jullie blijkbaar niet begrepen.quote:
Nee natuurlijk niet. Gelijk Assaidi afstrepen en doorgaan naar de volgende.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax is rond met Heerenveen en doet Assaidi een prima aanbieding. Wat moeten ze nog meer doen dan?
Gewoon aanhoren wat Assaidi voor salaris wil en het dan aan hem geven?
Wist je trouwens dat Sulejmani momenteel het gewicht heeft van de plaatselijke Patatkraamhouder?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Soms, als ze winnen. Wist je trouwens dat Boerrigter en Sulejmani de meest effectieve van alle buitenspelers waren bij Ajax het afgelopen seizoen?
Goed zo Stinho!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij maar gezellig weer paniekerig doen. Ik heb tenminste terechte redenen waarom ik van mening over bepaalde spelers veranderd ben. Meningen kunnen in de loop der tijd veranderen en dat hebben jullie blijkbaar niet begrepen.
Ga eens in de jeugd kijken wie er binnen 4 jaar in de basis kan staan op de vleugels. Ik zie heel veel van de jeugd maar daar zitten de talenten op dit moment niet. Dan vind ik dat je een speler die je voor een spot prijsje kan oppikken best wat meer salaris mag geven.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef The_Groove het volgende:
Echt weer succes supporters galore dit...
Het gaat even niet zoals de heertjes verwachten en Overmars, De Boer en weet ik niet wie, moeten allemaal 'oprotten'
Er is een nieuw beleid, geen rare en vooral dure aankopen meer. Dan gebeuren dit soort dingen, deal with it of word lekker fan van PSV
Veel succes met het halen van (opkomende) topspelers als je deze spelers niet eens iets meer dan 25.000 euro/week aan salaris wilt aanbieden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden; ik vind het een goed beleid.
Dat dusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Goed zo Stinho!
Alleen intelligente mensen kunnen van mening veranderen en toegeven dat ze het fout hebben gezien.
Domme mensen zullen altijd in dezelfde drogredenen blijven hangen.
Daar heb je wel gelijk in. Er waren er hier ook die Blind een goede CV vonden......dat hoor ik nu ook niet meer. Sommigen zien dingen wat later in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij maar gezellig weer paniekerig doen. Ik heb tenminste terechte redenen waarom ik van mening over bepaalde spelers veranderd ben. Meningen kunnen in de loop der tijd veranderen en dat hebben jullie blijkbaar niet begrepen.
Assaidi is nooit afgeketst of afgestreept hoor. Laatste nieuws was dat Assaidi meer salaris wou en het laatste nieuws nu is dat Assaidi besloten heeft naar Liverpool te gaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Gelijk Assaidi afstrepen en doorgaan naar de volgende.
Bedankt, heb er vertrouwen inquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Veel succes met het halen van (opkomende) topspelers als je deze spelers niet eens iets meer dan 25.000 euro/week aan salaris wilt aanbieden.
Ja, precies. Al je principes en je hele beleid overhoop gooien om een speler binnen te halen, een salarisplafond is er immers om te overschrijden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga eens in de jeugd kijken wie er binnen 4 jaar in de basis kan staan op de vleugels. Ik zie heel veel van de jeugd maar daar zitten de talenten op dit moment niet. Dan vind ik dat je een speler die je voor een spot prijsje kan oppikken best wat meer salaris mag geven.
Binnen een paar jaar zal Ajax de vruchten gaan plukken van dit beleid. In Eindhoven zal dan te zien zijn wat een kortetermijnvisie van veel geld uitgeven oplevert.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, heb er vertrouwen in
Goed beleid wordt altijd beloond en ik geloof dat dit een goed beleid is.
Iedereen doet alsof Assaidi een buitensporige salaris heeft geëist in de onderhandelingen met Ajax. Ik ben niet een grote fan van Assaidi maar ik vind dat hij een hele redelijke salariseis heeft gevraagd waarmee hij niet eens in de top 2 van grootverdieners bij Ajax zou komen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Gelijk Assaidi afstrepen en doorgaan naar de volgende.
We zullen het zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, heb er vertrouwen in
Goed beleid wordt altijd beloond en ik geloof dat dit een goed beleid is.
Een heel redelijke salariseis, dit meen je toch niet he.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof Assaidi een buitensporige salaris heeft geëist in de onderhandelingen met Ajax. Ik ben niet een grote fan van Assaidi maar ik vind dat hij een hele redelijke salariseis heeft gevraagd waarmee hij niet eens in de top 2 van grootverdieners bij Ajax zou komen.
Het zou helemaal gek worden dat een speler die wmb niet eens een basisplaats verdient in de top 2 grootverdieners terecht zou komen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof Assaidi een buitensporige salaris heeft geëist in de onderhandelingen met Ajax. Ik ben niet een grote fan van Assaidi maar ik vind dat hij een hele redelijke salariseis heeft gevraagd waarmee hij niet eens in de top 2 van grootverdieners bij Ajax zou komen.
Grootverdieners uit een totaal andere tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Assaidi verdiende onder de 400.000 als ik niet fout zit, en wil opeens 1.6 miljoen krijgen in een jaar? Dat is wel fors vind je niet? 450% salarisstijging. Dat is zo'n 30.770 per week.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij zegt alleen maar verstandige dingen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:13 schreef The_Groove het volgende:
Goed beleid heeft tijd nodig.
Je kan ervoor kiezen om onnodig veel geld tegen de balk te smijten ja, dan zit je er over 3 jaar bij zoals Feyenoord 1.5 jaar geleden.
Vergeet niet dat de directie binnen Ajax de troep moet opruimen die Coronel en Vd Boog hebben achter gelaten.
Om nog maar te zwijgen over de verdampte 'marketing' miljoenen van vd Aat.
Hij mag vragen wat hij wil, en Ajax mag hem aanbieden wat Ajax wil, en als die twee niet gelijk kunnen worden, dan jammer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan zou je daar wat aan moeten doen ipv spelers kopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies.
Maar jongens kom maar op met spelers uit de jeugd die door gaan breken! Helaas komt niemand daar mee.
Ik heb mijn wijze momentje (C) Stinhoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zegt alleen maar verstandige dingen.
dat zou wat zijn, sulejmani moet snel genoegen gaan nemen met minder en verder hoort assaidi natuurlijk niet bij de top 3 te horen. Een salaris dat hoort bij de rest van de basis 11 is ruim voldoende voor iemand die zich nog niet heeft bewezen bij ajaxquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En jij geeft die beoordeling op basis van..?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat vroeg Assaidi dan en wie zijn de top 2 grootverdieners?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat komt neer op 24,000 pond, dat is wat een gemiddelde Wigan speler verdient in de Premier League.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Assaidi verdiende onder de 400.000 als ik niet fout zit, en wil opeens 1.6 miljoen krijgen in een jaar? Dat is wel fors vind je niet? 450% salarisstijging. Dat is zo'n 30.770 per week.
Van der Wiel en Sulejmani waarschijnlijk en Janssen zal er ook net onder zittenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat vroeg Assaidi dan en wie zijn de top 2 grootverdieners?
Je roept hier allemaal dingen terwijl je helemaal niks weet.
Over de gehele jeugdopleiding?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies.
Maar jongens kom maar op met spelers uit de jeugd die door gaan breken! Helaas komt niemand daar mee.
Denswil, Dijks, Fisher, Veldmate en dat zijn alleen maar de spelers die heel dicht bij doorbraak staan, iets later zullen er vast ook nog genoeg zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |