Omgquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
Ik had eerlijk gezegd al wel wat nieuws over Janssen verwacht deze week. Zou hij dan toch blijven en dit weekend gewoon in de basis starten!?
Wat hebben jullie liever trouwens!? Eriksen verkopen en Janssen behouden, of Janssen naar Vitesse en nog een jaartje Eriksen!?
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Janssen.
lol wutquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
Ik had eerlijk gezegd al wel wat nieuws over Janssen verwacht deze week. Zou hij dan toch blijven en dit weekend gewoon in de basis starten!?
Wat hebben jullie liever trouwens!? Eriksen verkopen en Janssen behouden, of Janssen naar Vitesse en nog een jaartje Eriksen!?
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Janssen.
Ik vind Maher een groter talent dan Eriksen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:21 schreef Wessiej het volgende:
Yi-long, wist niet dat je zo gek was!
quote:Liverpool shockeert Ajax en heeft akkoord over Assaidi
Oussama Assaidi leek in de laatste twee weken van de transfermarkt op weg naar Ajax, maar de aanvaller van sc Heerenveen gaat waarschijnlijk naar Liverpool. The Reds maken donderdagavond bekend dat zij al een akkoord hebben gesloten met de Friese club over de vleugelaanvaller. Assaidi ondergaat op dit moment een medische keuring.
Gastquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:39 schreef Ooku het volgende:
Laat maar gaan dan kan Wildschut naar Ajax toe komen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:39 schreef Ooku het volgende:
Laat maar gaan dan kan Wildschut naar Ajax toe komen
Lekker dicht bij huis joh, kwartier fietsen naar Amsterdam...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk dat Liverpool nu ook bij Nederland hoort. Vraag me alleen af waarom ze dan in de Premier League spelen en niet in de Eredivisie.
Ook een mooie club en competitie voor hem, al was Fulham wellicht een betere keus geweest wat betreft het maken van speelminuten.quote:
Ik geloof niet dat je er met Maher op achteruit gaat, als je Eriksen vervangt met hem. Integendeel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:28 schreef Wessiej het volgende:
Ik weet natuurlijk dat je koopjesjager bentmaar je hoeft niet alles te verkopen. Je moet nu alles laten staan zoals het is...
Heb gehoord dat het 5 minuten met de metro is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lekker dicht bij huis joh, kwartier fietsen naar Amsterdam...
Het is zonde dat een geweldenaar als Seedorf zijn carriere niet bij Ajax afsluit. Aan hem had een Eriksen zich echt kunnen optrekken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ook een mooie club en competitie voor hem, al was Fulham wellicht een betere keus geweest wat betreft het maken van speelminuten.
[..]
Ik geloof niet dat je er met Maher op achteruit gaat, als je Eriksen vervangt met hem. Integendeel.
Het is dus niet alleen financieel gezien misschien een verstandige keus om Eriksen te laten gaan, maar misschien ook sportief gezien het juiste moment.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is zonde dat een geweldenaar als Seedorf zijn carriere niet bij Ajax afsluit. Aan hem had een Eriksen zich echt kunnen optrekken.
Verrassing.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:25 schreef Stiggie het volgende:
Theo blijft volgens de laatste berichtgeving overigens. Vitesse en Ajax liggen te ver uit elkaar.
Tijd voor vervangers nu Anita weg is. 8,2 miljoen knaken is best wat en snap dat Ajax dat niet kon weigeren
Boccara.quote:Over de vrijgevallen positie is De Boer duidelijk. ,,Bij Jong Ajax zitten drie spelers die op zijn positie goed uit de voeten kunnen. Fabian Sporkslede, Ilan Boccara en Joeri de Kamps. En ook bij de A-selectie hebben we spelers die de opengevallen plek kunnen invullen. Eyong Enoh is een uitstekende verdedigende middenvelder, maar hij is nog geblesseerd en is er zondag tegen NEC niet bij. Maar ik vind het nu nog te vroeg en niet verstandig om al te zeggen hoe we dat gaan invullen.’’
Eerst even wachten op het deskundige commentaar van Vince.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:57 schreef The_Groove het volgende:
Zo, we hoeven ook niet te vrezen dat Assaidi komt.
En nu Overmars en co? wat nu?
20 miljoen? Wat heeft Eriksen tot nu toe laten zien dat hem dit bedrag waard maakt dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind Maher een groter talent dan Eriksen.
ALS je Eriksen kunt verkopen voor 20 miljoen ofzo, en je kunt Maher halen voor de helft, en hij is meteen klaar voor de basis, dan is dat toch een mooie deal!?
Je kunt nog wel een jaartje wachten met Eriksen en kijken hoe hij zich verder ontwikkelt, nu er geen Anita meer achter staat is het even afwachten of het middenveld niet geheel overlopen wordt en Eriksen het op kan brengen om het team dan op sleeptouw te nemen en zijn niveau steeds kan halen.
Heel weinig, maar dat soort bedragen gaan regelmatig de ronde wanneer men het heeft over geinteresseerde topclubs die het toptalent willen wegkapen bij Ajax, dus vandaar ook dat ik zeg dat ALS ze met een heel mooi bod komen, dat Ajax er dan goed aan zou doen om er op in te gaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
20 miljoen? Wat heeft Eriksen tot nu toe laten zien dat hem dit bedrag waard maakt dan?
Gaat prima inderdaad, niks aan de hand.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaat fantastisch bij Ajax nu zullen ze wel belachelijke en veel te dure buitenlanders gaan kopen
Assaidi had bij mij geen prioriteit maar voor zo'n prijsje kun je hem niet laten gaan eigenlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat prima inderdaad, niks aan de hand.
Onzin; voor dat geld moet je geen probleemmarokkaan willen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Assaidi had bij mij geen prioriteit maar voor zo'n prijsje kun je hem niet laten gaan eigenlijk.
Flikker eens op met die term probleem Marokkaan want dat slaat werkelijk nergens op.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin; voor dat geld moet je geen probleemmarokkaan willen.
Mooi zo. Nou hoeft Ajax gelukkig niet veel te veel salaris te betalen aan dat overschatte straatvoetballertjequote:
Assaidi valt wel mee hoor, ik zie niks verkeerds aan die jongen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin; voor dat geld moet je geen probleemmarokkaan willen.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Flikker eens op met die term probleem Marokkaan want dat slaat werkelijk nergens op.
Heb al een hekel aan hem sinds hij zich met ons beleid bemoeit omtrent El Hamdaoui.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Assaidi valt wel mee hoor, ik zie niks verkeerds aan die jongen.
Moisander is een hele beperkte voetballer, zeker geen 5 miljoen waard. Anita gaat het gewoon redden daar, ik vraag me alleen af hoeveel hij gaat spelen aangezien ze nog genoeg andere middenvelders hebben rondlopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:11 schreef Insektenvernichter het volgende:
Anita verkopen voor 8,5 miljoen en dan AZ gierig vinden omdat ze 'te veel' vragen voor Moisander.![]()
Ajacieden zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben je te debiel voor woorden eerlijk waar.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Assaidi valt wel mee hoor, ik zie niks verkeerds aan die jongen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Flikker eens op met die term probleem Marokkaan want dat slaat werkelijk nergens op.
Ik zie niet in waarom je hem niet zou mogen omschrijven als probleemmarokkaan.quote:Assaidi is geboren in Marokko, maar kwam al op vrij vroege leeftijd naar Amsterdam, waar hij voetbalde op pleintjes met zijn maatje en nu bij PSV spelende Luciano Narsingh en Furdjel Narsingh, die nu bij FC Zwolle voetbalt. Assaidi was in die tijd een erg brutale jongen. Daardoor werd hij vaak van school geschorst en weggestuurd bij verschillende jeugdteams. Nadat hij bij een aantal jeugdteams weggestuurd was, kwam hij bij de Amsterdamse amateurclub Zeeburgia terecht. Daarna vertrok hij naar AZ waar hij drie seizoenen in de AZ Jeugdopleiding speelde. Daar werd hij, omdat hij vanwege gedragsproblemen niet meer op de LOOT-school mocht blijven, weggestuurd, waarna hij aansloot bij FC Omniworld.
Nee, hij bemoeide zich vorig jaar nog met de beleidsvoering van Ajax omtrent El Hamdaoui. Dat vondi k bijzonder triest. En nu weer met het "in Nederland blijven" en het geld wat hij wil ontvangen komt het op mij over als een vervelend mannetje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus omdat vroeger iemand dwars was in zijn jeugd moet hem dat blijven achter volgen? Die jonge is de laatste jaren alleen maar positief geweest.
Het blijft een berbertje met vervelende eigenschappen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus omdat vroeger iemand dwars was in zijn jeugd moet hem dat blijven achter volgen? Die jonge is de laatste jaren alleen maar positief geweest.
Alle fansites exploderen momenteel, 90% zijn allemaal gekken. De tering wat een onzin zie je overal zeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit nu met plezier de reacties op Ajax Netwerk te lezen
Want alleen Ajax heeft natuurlijk gelijk in de zaak El Hamdaoui? Ze zullen allebei fouten hebben gemaakt en dat is nu klaar. Als hun vrienden zijn komt hij natuurlijk op voor hem. Laten we even eerlijk zijn Ajax of Liverpool dat kun je amper een keus noemen. Ajax is gewoon weer laks geweest met Assaidi.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij bemoeide zich vorig jaar nog met de beleidsvoering van Ajax omtrent El Hamdaoui. Dat vondi k bijzonder triest. En nu weer met het "in Nederland blijven" en het geld wat hij wil ontvangen komt het op mij over als een vervelend mannetje.
Het lijkt meer dat jij vindt dat we dit niet mogen bemoeien omdat hij een Marokkaan is.
Mooi kapsel heeft die verslaggever.quote:
vooral die van ajax netwerk gaan nu allemaal wijzen naar CMquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alle fansites exploderen momenteel, 90% zijn allemaal gekken. De tering wat een onzin zie je overal zeg.
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want alleen Ajax heeft natuurlijk gelijk in de zaak El Hamdaoui?
Ajax of een andere topclub in Nederland was een betere keus geweest. En Ajax was helemaal niet laks maar wilde gewoon niet zijn enorme gevraagde salaris betalen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we even eerlijk zijn Ajax of Liverpool dat kun je amper een keus noemen. Ajax is gewoon weer laks geweest met Assaidi.
Ja, wel leuk op zich. Is al de 2e keer, hij is ook bevriend met Narsingh en daar had hij ook steeds verhalen over dat hij heel graag naar Ajax komt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vooral die van ajax netwerk gaan nu allemaal wijzen naar CM.
Aan jou de eer om die clubs te scoutenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:29 schreef vincerusso het volgende:
Zou Rosenborg of Molde geen goeie rechts of linksbuiten hebben?
Dat dus. Echt té zielig dat mensen het nieuwe beleid nu al afschrijven omdat we eindelijk eens geen matige spelers voor de hoofdprijs halen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ajax of een andere topclub in Nederland was een betere keus geweest. En Ajax was helemaal niet laks maar wilde gewoon niet zijn enorme gevraagde salaris betalen.
Ja weet ik .. maar ik zie Frank er wel voor aan om Enoh in de basis te zitten wanneer hij terug is.quote:
Vroeger kon Rosenborg thuis nog Real Madrid en Juventus verslaan. jammer dat ze afgezakt zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan jou de eer om die clubs te scouten
Narsingh kon er niets aan doen dat Ajax niet meer wou biedenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, wel leuk op zich. Is al de 2e keer, hij is ook bevriend met Narsingh en daar had hij ook steeds verhalen over dat hij heel graag naar Ajax komt.
Rosenborg uit, altijd lastigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Vroeger kon Rosenborg thuis nog Real Madrid en Juventus verslaan. jammer dat ze afgezakt zijn
Je kan natuurlijk niet alles met eigen jeugd opvangen. Wat betreft de verdediging vind ik het beleid echt dramatischquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Echt té zielig dat mensen het nieuwe beleid nu al afschrijven omdat we eindelijk eens geen matige spelers voor de hoofdprijs halen.
altijd 4-3-3 , totaalvoetbal met gasten als Carew, Mini, Brattbakk, Berg, Strand , Bergdolmo etc op dat harde kutveld van zequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rosenborg uit, altijd lastig
Want de laatste 5 verdedigers die we kochten waren zo'n ontzettend succes?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet alles met eigen jeugd opvangen. Wat betreft de verdediging vind ik het beleid echt dramatisch
Wie waren de laatste verdedigers die we hebben gekocht eigenlijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Want de laatste 5 verdedigers die we kochten waren zo'n ontzettend succes?
Daley Blind is zo'n ontzettend succes?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja want met de Sa,Lukoki,Dikkertje dab,Boerrigter, Ebecillio en Sana gaan we de oorlog winnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Echt té zielig dat mensen het nieuwe beleid nu al afschrijven omdat we eindelijk eens geen matige spelers voor de hoofdprijs halen.
Neemt niet weg dat er best wat ervaring bij magquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vermaelen, Aldewereld en Vertongen stonden hun eerste jaren ook te schutteren, daarom deden we toentertijd aankopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:36 schreef S0nic het volgende:
[..]
Daley blind is zo'n ontzettend succes?
Oleguer, Wieleart.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat er best wat ervaring bij mag
Kiezen voor jeugd kost tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want met de Sa,Lukoki,Dikkertje dab,Boerrigter, Ebecillio en Sana gaan we de oorlog winnen
moeten ze maar duidelijk naar buiten brengen, en jeugd is niet altijd goedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kiezen voor jeugd kost tijd.
De spelers die jij nu opnoemt hadden/hebben potentie , bij Blind is dat niet het geval. Maar goed ik weet dat jij wel denkt dat we in de CL kunnen spelen met Blind dus deze discussie is zinloos.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vermaelen, Aldewereld en Vertongen stonden hun eerste jaren ook te schutteren, daarom deden we toentertijd aankopen.
Sja ik ben ook voor de ingeslagen weg hoor daar niet van. Alleen zit er in de jeugd die er nu aankomt geeneen buitenspeler met echt talent. Fischer is veel beter op 10 dan op linksbuitenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kiezen voor jeugd kost tijd.
Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg dat ik Blind prefereer boven de gok om geld uit te geven voor een ervaren verdediger op niveau.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
De spelers die jij nu opnoemt hadden/hebben potentie , bij Blind is dat niet het geval. Maar goed ik weet dat jij wel denkt dat we in de CL kunnen spelen met Blind dus deze discussie is zinloos.
Dat doen ze toch??? Ook geven ze aan nog wel 1 of 2 spelers erbij te willen hebben....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
moeten ze maar duidelijk naar buiten brengen, en jeugd is niet altijd goed
Ze zijn bezig met een verdediger en hadden de hoop dit voor het EK klaar te hebben. Dat is niet gelukt, ze zijn er nog wel steeds mee bezig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet alles met eigen jeugd opvangen. Wat betreft de verdediging vind ik het beleid echt dramatisch
Ik vrees van niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:40 schreef roepdeman het volgende:
Enoh wordt de nieuwe BAAS op het middenveld in de Eredivisie.
ik heb er een heel hard hoofd in of die spelers nog wel komen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat doen ze toch??? Ook geven ze aan nog wel 1 of 2 spelers erbij te willen hebben....
Je kan het beleid niet kwalijk nemen dat ze niet duidelijk zijn in wat ze willen en welke doelen ze hebben.
Enoh heeft te weinig voetbalintelligentie; hoop idd op Boccara.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben eerder benieuwd naar de bloei van Boccara dan hoe Enoh het zal verrichten
Waarom? Dan kun je nooit meer geld uitgeven aan iemand boven de 23... Je kunt toch kiezen voor (eigen) jeugd, maar Assaidi voor een salaris van een miljoen nog steeds een prima optie vinden?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
moeten ze maar duidelijk naar buiten brengen, en jeugd is niet altijd goed
Daarom alleen al een totaal overbodige aankoop.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:43 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van dat hij niet naar Ajax gaat, maar dit was wel een regelrechte versterking geweest. Ook al heeft Ajax Boerrigter daar staan en Fischer achter de hand.
Boerrigter als hij fit is ja..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom alleen al een totaal overbodige aankoop.
Als Boerrigter fit is wil dat zeggen. Gelukkig hebben we dan een jochie van 17 achter de handquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom alleen al een totaal overbodige aankoop.
En nog altijd Ebecilioquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Boerrigter fit is wil dat zeggen. Gelukkig hebben we dan een jochie van 17 achter de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |