Gelukkig kan seizoen 6 alleen maar beter worden dan seizoen 5 was, toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:02 schreef pervertedhermit het volgende:
Kijk elk jaar weer naar het nieuwe seizoen uit behalve nu. Wat was seizoen 5 verschrikkelijk kut.
Haha missie bereiktquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn collega's kijken me nu heel raar aan![]()
Met zijn Hans Klok-kapsel!quote:
Dat hoop je dan maar...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:04 schreef pervertedhermit het volgende:
Das waar, hopelijk niet teveel van dat Lilith gedoe.
quote:
Rutger doet mee. Moet goed komenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:04 schreef pervertedhermit het volgende:
Das waar, hopelijk niet teveel van dat Lilith gedoe.
Of seizoen 4.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig kan seizoen 6 alleen maar beter worden dan seizoen 5 was, toch?
1, 2 en 3?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:34 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Als je 4 en 5 slecht vond, dan blijft er weinig over.
Dat is echt de baas der bazen van alle series ever!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:55 schreef RedFever007 het volgende:
Haha ik ben net begonnen met The Wire kom ik ineens deze baas tegen
[ afbeelding ]BAASCH
Rutger Hauer is echt wel een eindbaas hequote:Op maandag 17 juni 2013 10:35 schreef Robophatt het volgende:
Net gekeken. Ben heel benieuwd naar het verloop van dit seizoen. Denk dat ze zich echt heel erg gaan richten op de Lillith/Bill verhaallijn zonder al te veel gerommel er omheen. Dit is namelijk iets wat iedereen wel zo'n beetje aan zal gaan lijkt het tot nu toe.
Ja ik denk dat ze een sterke verhaallijn hebben, ben echt heel benieuwd.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Rutger Hauer is echt wel een eindbaas he![]()
Heb het gevoel dat dit nog wel eens het beste seizoen kan worden
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Rutger Hauer![]()
![]()
![]()
In 2 scenes al meer indruk gemaakt dan Carice in heel GoT
Een kinderhand is snel gevuld, zullen we dan maar zeggen...quote:Op maandag 17 juni 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Rutger Hauer![]()
![]()
![]()
heb hetzelfde gevoel, voelt beetje aan alsof ze alles al een keer gedaan hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Ik vond het ok. Ok. Ik merk dat ik niet enorm uitkijk naar de volgende aflevering zoals ik voorheen deed
wtf is ditquote:Op maandag 17 juni 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Rutger Hauer![]()
![]()
![]()
Pamquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:39 schreef Kramerica-Industries het volgende:
"I hate the beach. Fish piss and sand in your cooch"
Komt omdat je 10 (ja fucking 10 maanden) hebt moeten wachten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:24 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vond het wel een goed aflevering, afgezien van wat kleine punten.
Bange en huilende Pam vond ik behoorlijk out of character. Natuurlijk zou je het moeten kunnen begrijpen als kijker zijnde.. Een eeuw met baas Eric bladiebla, altijd bij elkaar en nu opeens niet meer blablaat.. Maar ik denk dat ik gewoon harde sarcastische Pam mis. Hopelijk is ze snel terug.
Sookie die Eric de deur uitzet. Ja hoor dat is echt wel de beste keuze die ze had kunnen maken, want ze is gelukkig nooit in gevaar en we weten allemaal dat Sookie de volgende aflevering alweer gered moet worden door hem.
En verder merk ik gewoon dat ook mijn aandacht wat verslapt, ik lees het hierboven ook al van anderen en ik heb hetzelfde. Ik wil gewoon de 'hoofdverhaallijn' zien en de rest boeit me niet zoveel.
Ik vond de kont van Alcide anders enorm veel toevoegen hoor!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:39 schreef Adelante het volgende:
Ik vind dit gewoon een fijne serie om de zomermaanden te overbruggen, er is niks anders meer op en het sfeertje van Louisiana blijft gaaf. Verhaal mag zich meer toespitsen op Warlo, laat die Andy kidsshit en weerwolven zooi maar klaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |