Owja, vergeten. Ik heb ook al die boeken gelezen, maar een erg goede indruk hebben ze niet achtergelaten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:15 schreef janeway het volgende:
Tja dat is dus niet duidelijk in de films, maar in het boek.. Het 2e korte Leven van Bree Tanner (een spinoff van twilight) staat beschreven dat alle onderdelen van een vampier weer naar elkaar toe trekken.. Een afgerukte hand die ergens neergegooid wordt trekt dus weer naar het lichaam toe.. Hoe enz moet je mij dan ook weer niet vragen hoor.. Het boek heb ik ooit een keer gelezen..
Angel vond ik er als Angelus er altijd wel op vooruit gaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef Robophatt het volgende:
Hmm na TVD verslonden te hebben True Blood erachteraan geknald en ik ben er nog niet helemaal uit wat ik nu leuker vondTrue Blood kwam een beetje traag op gang, maar het laatste seizoen was weer behoorlijk chaotisch. Vind de setting wel echt te gek en jezus, Lafayette moet wel echt het grappigste karakter in een serie ooit zijn
Het jammere met dit soort series vind ik alleen altijd dat er in het begin niets bekend is over supernatural shit en ineens is alles en iedereen een of ander wezen. Hoewel Tara er wel op vooruit is gegaan.
Wat is Eric trouwens belachelijk lekker, de tering. Die Bill vind ik maar vervelend, altijd als mensen van good guy naar bad guy gaan worden ze zo ontzettend vervelend.
Er zijn uitzonderingen ja... Maar meestal worden ze zo fucking emo en ongeloofwaardig dat het nogal storend is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Angel vond ik er als Angelus er altijd wel op vooruit gaan.
Ja iets betere bouquet reeks.. hihihi ik heb ze ook allemaal gelezen en best leuk leesvoerquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je de TV serie van True Blood leuk vindt, is het ook het overwegen waard om de boekenserie te lezen waar de serie op gebaseerd is. Gaat dan om de 'Southern Vampire' serie van Charlaine Harris.
Zijn ze ook niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:39 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik bots vooral op onbegrip als ik naar True Blood zit te kijken.... iedere keer als ik iemand gebeten wordt, wordt er weer gevraagd: "wordt die nu ook een vampier".. en dan ook: "maar geloof jij echt dat die dingen bestaan??"![]()
![]()
De enige oplossing: onmiddellijk verderspoelen naar een scène, zoals die waarin Longshadow alles er eens goed uitkotst bovenop Sookie, om het publiek wat te filteren.
![]()
Ik vind het inderdaad ook wat vreemd dat in True Blood de vampieren zo "voorrang krijgen". Ik heb wel de indruk dat de andere supernaturals (weerwolven, wisselaars) gewoon nog niet bekend zijn bij het publiek.
Ik doe ze als luisterboeken, lekkere fluf om bij in slaap te vallen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef janeway het volgende:
[..]
Ja iets betere bouquet reeks.. hihihi ik heb ze ook allemaal gelezen en best leuk leesvoer
en onze rutgerquote:Op zondag 31 maart 2013 18:48 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Er is een teaser online van seizoen 6:
Ziet ernaar uit dat Bill dus behoorlijk badass geworden is
carice mag er anders ook wezenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rutger fucking Hauer dus toch !![]()
eindelijk een Nederlandse top acteur in een hbo serie !
Top acteurquote:
Volgens de True Blood Facebook speelt hij Niall Brigant. Een van de comments was Warlow..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:56 schreef June. het volgende:
Hij kijkt wel een beetje evil. Ben benieuwd wie of wat hij is.
Ahquote:
Mijn collega's kijken me nu heel raar aanquote:
Gelukkig kan seizoen 6 alleen maar beter worden dan seizoen 5 was, toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:02 schreef pervertedhermit het volgende:
Kijk elk jaar weer naar het nieuwe seizoen uit behalve nu. Wat was seizoen 5 verschrikkelijk kut.
Haha missie bereiktquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn collega's kijken me nu heel raar aan![]()
Met zijn Hans Klok-kapsel!quote:
Dat hoop je dan maar...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:04 schreef pervertedhermit het volgende:
Das waar, hopelijk niet teveel van dat Lilith gedoe.
quote:
Rutger doet mee. Moet goed komenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:04 schreef pervertedhermit het volgende:
Das waar, hopelijk niet teveel van dat Lilith gedoe.
Of seizoen 4.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig kan seizoen 6 alleen maar beter worden dan seizoen 5 was, toch?
1, 2 en 3?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:34 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Als je 4 en 5 slecht vond, dan blijft er weinig over.
Dat is echt de baas der bazen van alle series ever!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:55 schreef RedFever007 het volgende:
Haha ik ben net begonnen met The Wire kom ik ineens deze baas tegen
[ afbeelding ]BAASCH
Rutger Hauer is echt wel een eindbaas hequote:Op maandag 17 juni 2013 10:35 schreef Robophatt het volgende:
Net gekeken. Ben heel benieuwd naar het verloop van dit seizoen. Denk dat ze zich echt heel erg gaan richten op de Lillith/Bill verhaallijn zonder al te veel gerommel er omheen. Dit is namelijk iets wat iedereen wel zo'n beetje aan zal gaan lijkt het tot nu toe.
Ja ik denk dat ze een sterke verhaallijn hebben, ben echt heel benieuwd.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Rutger Hauer is echt wel een eindbaas he![]()
Heb het gevoel dat dit nog wel eens het beste seizoen kan worden
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Rutger Hauer![]()
![]()
![]()
In 2 scenes al meer indruk gemaakt dan Carice in heel GoT
Een kinderhand is snel gevuld, zullen we dan maar zeggen...quote:Op maandag 17 juni 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Rutger Hauer![]()
![]()
![]()
heb hetzelfde gevoel, voelt beetje aan alsof ze alles al een keer gedaan hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Ik vond het ok. Ok. Ik merk dat ik niet enorm uitkijk naar de volgende aflevering zoals ik voorheen deed
wtf is ditquote:Op maandag 17 juni 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Rutger Hauer![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |