quote:Op zondag 30 september 2012 19:42 schreef blomke het volgende:
Lekker buiten werken in weer en wind is juist goed om weerstand op te bouwen. Word je minder snel ziek.
Hitte heb ik gelukkig geen last vanquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:21 schreef crv het volgende:
[..]
tuurlijk moet je daar rekening mee houden, net als met extreme kou [ afbeelding ]
Maar dat moet je in elke tuin
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef crv het volgende:
Maak jezelf een ochtendje kwaad en je bent het kwijt
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Update:
Ondanks mijn eerder gemaakte opmerkingen over ver gevorderde leeftijd en alles wat ermee samenhangtheb ik mij met mijn twee linkerhanden toch nog nuttig gemaakt en weer geld uitgespaard.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles is intussen weg(grote zakken) en ik zit aan inmiddels aan de zuurstof.
Doe eens wat zelf geschoten foto's. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:30 schreef crv het volgende:
dat ruimt op, je wilt niet weten hoe mijn tuin er nu bijlicht
![]()
foto geschoten op 8 mei, zal morgen proberen nog een foto te makenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Doe eens wat zelf geschoten foto's. Ben benieuwd.
Zoals beloofd, zo is het vandaagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Doe eens wat zelf geschoten foto's. Ben benieuwd.
Check mijn klustopic maar, tot aan de bomen is van mij, links is van een boer in het dorp.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:43 schreef Iwanius het volgende:
Zit je de boel nu in de maling te nemen of is dat echt je achtertuin (totdat hek)
Ben je boer o.i.d.gezien dat stuk grond links dat zo braak ligt?![]()
excuses niet nodig hoor,quote:Op maandag 20 mei 2013 14:37 schreef Iwanius het volgende:
Allereerst sorry voor de eerder gemaakte opmerking over de boel in de maling te nemen
Ten tweede heb je niet alleen een prachtig stuk achterland(tuin) maar duidelijk meer om handen dan ik, als het om het aanpakken van al dat groen gaat.
Sterker nog: Ik mag dan niet eens mauwen.![]()
Al een idee wanneer en hoe je het gaat aanpakken?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:40 schreef ueberduitser het volgende:
Na de woning van binnen klaar gemaakt te hebben (zal wel 2014 worden) gaan we een tuinprojectje aan van 3184m2....
Vorige bewoner is aan het "opschonen" geweest.![]()
Wat een zooi, ik ben volgend jaar echt een weekend een trekker met oplegger nodig en een shovel o.i.d. om enige orde te kunnen herstellen.
[ afbeelding ]
Dank! Wij gaan hier niet meer weg als het goed is, dus ik heb de tijd. En ik hou van tuinieren, dus kom maar op!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef crv het volgende:
[..]ik dacht dat ik een uitdaging had met 2500m2 gras van 1 meter hoog
success![]()
ik ook, maar de tijd spelt me even parten. en we willen eerst de kelder onder het terras afhebben zodat we daar buiten kunnen zitten en ideeen opdoenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dank! Wij gaan hier niet meer weg als het goed is, dus ik heb de tijd. En ik hou van tuinieren, dus kom maar op!
Die zitten hiero : F&F / Het Grote Bloemen en Planten in Eigen Tuin Topic #11 Bloei!quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:19 schreef Iwanius het volgende:
Het lijkt wel of een hoop mensen op FOK! allemaal bij grote stukken braak land leven, een beetje gebied Almere toen er nog amper iets stond.
Geen stedelingen of lieden die in de randstad of daarbuiten leven zo te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |