Een schijntje vergeleken bij wat de toko van Murdoch uithaalt, en zelfs dan zou ik me toch eerder druk maken om dronken tokkies van allerlei allooi die hulpverleners gaan belagen.quote:Goede reactie. Niettemin is GeenStijl wel een hoffelijkheidsprobleem bij uitstek, waar voor bezinning geen plaats is.
Wat heeft de geaardheid ermee te maken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:20 schreef wonderer het volgende:
Vraag me wel af wat de reactie van een heteroman was geweest als Tom Staal hem had lopen uitdagen een mannelijk model te zoenen.
Ik vraag het me gewoon af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:38 schreef karton2 het volgende:
[..]
Wat heeft de geaardheid ermee te maken?
Volgens mij was het probleem het spugen en de aanleiding daartoe, niet de geaardheid van de betrokken personen.
100% mee eensquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het spugen in iemands gezicht is nooit toe te juichen. Die Olaf schreeuwt moord en brand als hij wordt uitgescholden terwijl hij een man zoent. Als dit overigens op het terrein van de snackbarhouder is geweest vind ik het volkomen terecht dat hij er wat van heeft gezegd. Maar eigenlijk doet hij nu iets wat nog veel erger is. Triest en kansloos figuur die Olaf.
DIE homo heeft 10 keer zoveel talent en 20 keer zoveel gepresteerd dan heel de redactie van GeenStijl samen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:58 schreef zl7z het volgende:
Ik vind die Tom Staal altijd wel aardige stukjes presenteren. In ieder geval duizendmaal beter dan die Rutger die zichzelf nog serieus lijkt te nemen ook. Matige actie van die homo.
Hij is juist gevlucht uit een gereformeerd dorp omdat de sociale controle en dito opvoeding verstikkend was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
erwin olaf, vieze onopgevoegde drol
Blijkbaar had daar blijven beter geweest voor hem, want nu is het gewoon een onopgevoede drol.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is juist gevlucht uit een gereformeerd dorp omdat de sociale controle en dito opvoeding verstikkend was.
moet heel erg geweest zijn als je er zo'n nare karaktereigenschap aan overhoudtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is juist gevlucht uit een gereformeerd dorp omdat de sociale controle en dito opvoeding verstikkend was.
Nou enorm ja!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
DIE homo heeft 10 keer zoveel talent en 20 keer zoveel gepresteerd dan heel de redactie van GeenStijl samen.
Dąt moet je nou juist net nķet doen want dan speel je ze des te beter in de kaart, zoals we nu zien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:59 schreef misteriks het volgende:
ik zou die clowns van geenstijl of powned ook in het gezicht spuwen. mijn respect krijgt dit inferieure volkje nooit
link naar die uncut beelden pls?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:22 schreef 1114 het volgende:
[..]
nee leg eens uit, we hebben nu de uncut beelden, waar is die zo irritant dat iemand in zijn gezicht spugen goed te praten is.
aarslikkerquote:
beetje drammerig maar ik zie geen reden om boos te worden iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:35 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)homo_erwin_olaf.html
Wat dacht je van nee zeggen en weglopen. In ieder geval niet op de bek pakken en de verslaggever in het gezicht spugen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:20 schreef wonderer het volgende:
Vraag me wel af wat de reactie van een heteroman was geweest als Tom Staal hem had lopen uitdagen een mannelijk model te zoenen.
volgens mij wel gewoon hoor, het begint met Tom die Zimra vraagt of ze klaar staat, en dan zegt dat ze hem op de schouder moet tikken. En daarna doet Olaf inderdaad even een kusje, en pas als Tom hem gaat vragen of er niet even wat tong bij kan gaat het mis.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:50 schreef sp3c het volgende:
...
het 'gesprek' lijkt overigens al wel langer aan de gang als het filmpje begint, zeker als je de geknipte beelden erbij pakt dus echt uncut wil ik het niet niemen
...
Sjonge jongequote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:20 schreef raptorix het volgende:
Erwin Olaf is een vieze aandachtshoer, wat een aidsbek heeft die kerel trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |