Fixed that for ya.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:18 schreef Specularium het volgende:
Je bent een idioot als je ongesolliciteerd en disproportioneel geweld gaat goedpraten.
Als je dat werkelijk niet doorhebt gaat een uitleg ook niet helpen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:19 schreef 1114 het volgende:
[..]
waar is die precies irritant bezig dan?
Dat die vraagt of hij ff met een playmate wil kussen op zijn eigen georganiseerde kiss-in?
nee leg eens uit, we hebben nu de uncut beelden, waar is die zo irritant dat iemand in zijn gezicht spugen goed te praten is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:20 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Fixed that for ya.
[..]
Als je dat werkelijk niet doorhebt gaat een uitleg ook niet helpen.
Waar zie je dat ik iets goed aan het praten ben overigens? Ik zeg dat ik het begrijp, en dat het terecht is dat die journalist niet ongestraft wegkomt met zijn irritante gedrag. Een interview van Badr Hari door Rutger zou bijvoorbeeld ook mooi zijn; de gevolgen voor beide partijen zouden terecht zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:22 schreef 1114 het volgende:
[..]
nee leg eens uit, we hebben nu de uncut beelden, waar is die zo irritant dat iemand in zijn gezicht spugen goed te praten is.
Eens kijken of de pvda-beminnende brigade hetzelfde zegt als jakhals kutlul een paar petsklappen krijgt als hij out of the blue weer eens iemand een mic onder de neus schuift en zn offtopic pvv-dit-ppv-dat geneuzel begint af te stekenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:17 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nogmaals: die gast is vreselijk irritant bezig, die fotograaf raakt zienderogen geirriteerd maar meneer blijft dooremmeren. Als ik hier de straat op ga en mij zo gedraag dan is er zo'n 4 uit 10 kans dat ik op zijn minst succesvol een duw heb gesocolliciteerd. Het is terecht dat die GS `journalisten' hetzelfde worden behandeld en geregeld repercussies krijgen te verduren.
Die gasten komen nu veel te makkelijk met teveel gezeik weg, en daarom valt deze rochelactie toe te juigen. Niet omdat die fotograaf nu zo'n mooie kerel is, maar omdat GS te vaak zit te hufteren.
Je bent een idioot die niet leest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:30 schreef 1114 het volgende:
Ohw je begrijpt het.
Dus als jij in een kroeg of disco staat te dansen en iemand irriteert zich aan jouw.
Dan mag hij jou ook gewoon in je gezicht spugen of op je bek slaan?
is toch hetzelfde. Als ik me irriteer aan iemand dan mag ik ongeacht de wetten je gewoon op je bek meppen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:31 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Je bent een idioot die niet leest.
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:30 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Eens kijken of de pvda-beminnende brigade hetzelfde zegt als jakhals kutlul een paar petsklappen als hij out of the blue weer eens iemand een mic onder de neus schuift en zn offtopic pvv-dit-ppv-dat geneuzel begint af te steken...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:32 schreef 1114 het volgende:
[..]
is toch hetzelfde. Als ik me irriteer aan iemand dan mag ik ongeacht de wetten je gewoon op je bek meppen?
dat begrijp je toch wel?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:29 schreef trancethrust het volgende:
... de gevolgen voor beide partijen zouden terecht zijn.
Scheld eens niet zo of ik spuug!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:31 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Je bent een idioot die niet leest.
Prima, dan ros ik je in elkaar!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:32 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Scheld eens niet zo of ik spuug!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:32 schreef trancethrust het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.
Dan ga ik heel roepen dat jij een homohater bent!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:33 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Prima, dan ros ik je in elkaar!
Jij zult dan wel de NL chuck norris zijn maar ik durf te wedden dat ik met mijn 93 kilo bij 1,93, jarenlange judo ervaring en krav magna 90% van de bevolking in elkaar kan meppen als ik wil.quote:
Oeh, dan gaat het loos; dat wordt emigreren voor mij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dan ga ik heel roepen dat jij een homohater bent!
Jij bent grappigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:35 schreef 1114 het volgende:
[..]
Jij zult dan wel de NL chuck norris zijn maar ik durf te wedden dat ik met mijn 93 kilo bij 1,93, jarenlange judo ervaring en krav magna 90% van de bevolking in elkaar kan meppen als ik wil.
Dus eigenlijk zeg jij, fuck de regels, lekker survival of the fittest.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:35 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Oeh, dan gaat het loos; dat wordt emigreren voor mij.
Luister. Als een kerel zijn ouders en zusje verloor omdat er een kruisraket op een ziekenhuis terecht kwam, en die kerel 10 jaar later zichzelf opblaast in een metro in het land van waar die kruisraket vandaan kwam, dan begrijp ik dat. Maar die actie pakt net zulke onschuldige mensen als de familie van die kerel ooit waren; de actie is ziek, triest, laf, en hypocriet. Ik begrijp het maar keur het niet goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:35 schreef 1114 het volgende:
[..]
Jij zult dan wel de NL chuck norris zijn maar ik durf te wedden dat ik met mijn 93 kilo bij 1,93, jarenlange judo ervaring en krav magna 90% van de bevolking in elkaar kan meppen als ik wil.
Dus eigenlijk zeg jij, fuck de regels, lekker survival of the fittest.
omdat hij van GS isquote:
tijdens het hele "interview" onder de vlag van GSquote:Waar is die echt irritant bezig?
Wie dat niet ziet is dom.quote:Ik zie het niet en velen anderen ook niet, jij wel, dus leg eens uit.
Blijkbaar kun je het niet uitleggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:46 schreef VanishedEntity het volgende:
Wie dat niet ziet is dom.
...zucht...
net een hangende langspeelplaat...
Goede reactie. Niettemin is GeenStijl wel een hoffelijkheidsprobleem bij uitstek, waar voor bezinning geen plaats is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:25 schreef tong80 het volgende:
Fotograaf Erwin Olaf trekt zich terug als 'ambassadeur voor hoffelijkheid' voor de gemeente Amsterdam. Dat heeft hij besloten na een spuugincident woensdagavond op het Hugo de Grootplein in Amsterdam.
Olaf had die avond een kiss-in georganiseerd na een conflict tussen de fotograaf en een snackbarhouder op het plein. Tijdens de happening spuugde hij verslaggever Tom Staal van GeenStijl in het gezicht.
Olaf vormde met andere prominente Amsterdammers een zevenmanschap om tolerantie en hoffelijkheid in de stad te bevorderen.
'Het spuugincident tijdens de kiss-in heeft duidelijk gemaakt dat ik me de komende tijd maar eens moet gaan bezinnen op mijn eigen hoffelijkheid', laat hij weten op de website van het zevenmanschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |