quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef timmmmm het volgende:
Als zelfs GeenStijl dingen niet uit wil zenden, en er hele stukken uitknipt, zal er daar wel iets gebeurd zijn wat het daglicht niet verdragen kan
Waarom komen jullie gays altijd voor andere gays op? Je ziet toch duidelijk dat die Olaf eerst 'meedoet' en uit het niets begint te spugen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef timmmmm het volgende:
Als zelfs GeenStijl dingen niet uit wil zenden, en er hele stukken uitknipt, zal er daar wel iets gebeurd zijn wat het daglicht niet verdragen kan
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom komen jullie gays altijd voor andere gays op?
Goed gesproken. Er is een uncut versie, die staat gewoon online en de klapjosties hier blijven maar hameren op beelden die er niet zijn. Ik snap ook niet waarom die mensen altijd maar voor elkaar moeten opkomen. Het is toch duidelijk wie er hier fout is? Meneer denkt bijdehand te zijn om toch dat model op haar bek te pakken. Daarbij creeert hij wat speeksel en vind het ranzig om door te slikken. Normaliter heeft hij daar overigens geen problemen mee, met dat slikkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom komen jullie gays altijd voor andere gays op? Je ziet toch duidelijk dat die Olaf eerst 'meedoet' en uit het niets begint te spugen.
Snap je.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:38 schreef Chahna het volgende:
[..]
Goed gesproken. Er is een uncut versie, die staat gewoon online en de klapjosties hier blijven maar hameren op beelden die er niet zijn. Ik snap ook niet waarom die mensen altijd maar voor elkaar moeten opkomen. Het is toch duidelijk wie er hier fout is? Meneer denkt bijdehand te zijn om toch dat model op haar bek te pakken. Daarbij creeert hij wat speeksel en vind het ranzig om door te slikken. Normaliter heeft hij daar overigens geen problemen mee, met dat slikken
Die is van jouw belastingcenten op vakantie.quote:
Niet van de mijne. Maar ik gun het Rutger van harte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Die is van jouw belastingcenten op vakantie.
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:
Want jij betaalt geen belasting?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet van de mijne. Maar ik gun het Rutger van harte.
Heel goed. Nu hopen dat hij überhaupt uit de publiciteit blijftquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:25 schreef tong80 het volgende:
Fotograaf Erwin Olaf trekt zich terug als 'ambassadeur voor hoffelijkheid' voor de gemeente Amsterdam. Dat heeft hij besloten na een spuugincident woensdagavond op het Hugo de Grootplein in Amsterdam.
Olaf had die avond een kiss-in georganiseerd na een conflict tussen de fotograaf en een snackbarhouder op het plein. Tijdens de happening spuugde hij verslaggever Tom Staal van GeenStijl in het gezicht.
Olaf vormde met andere prominente Amsterdammers een zevenmanschap om tolerantie en hoffelijkheid in de stad te bevorderen.
'Het spuugincident tijdens de kiss-in heeft duidelijk gemaakt dat ik me de komende tijd maar eens moet gaan bezinnen op mijn eigen hoffelijkheid', laat hij weten op de website van het zevenmanschap.
ook niet van mijne...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet van de mijne. Maar ik gun het Rutger van harte.
Nice, de volgende keer hopen dat hij ongeremd knietjes gaat uitdelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:25 schreef tong80 het volgende:
Fotograaf Erwin Olaf trekt zich terug als 'ambassadeur voor hoffelijkheid' voor de gemeente Amsterdam. Dat heeft hij besloten na een spuugincident woensdagavond op het Hugo de Grootplein in Amsterdam.
Olaf had die avond een kiss-in georganiseerd na een conflict tussen de fotograaf en een snackbarhouder op het plein. Tijdens de happening spuugde hij verslaggever Tom Staal van GeenStijl in het gezicht.
Olaf vormde met andere prominente Amsterdammers een zevenmanschap om tolerantie en hoffelijkheid in de stad te bevorderen.
'Het spuugincident tijdens de kiss-in heeft duidelijk gemaakt dat ik me de komende tijd maar eens moet gaan bezinnen op mijn eigen hoffelijkheid', laat hij weten op de website van het zevenmanschap.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef timmmmm het volgende:
geenstijl tot een (welke dan ook) standaard verheffen....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef timmmmm het volgende:
wat voor hekel je ook hebt aan geenstijl/powned, het is verbaal wat ze doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:04 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nice, de volgende keer hopen dat hij ongeremd knietjes gaat uitdelen.
Nogmaals: die gast is vreselijk irritant bezig, die fotograaf raakt zienderogen geirriteerd maar meneer blijft dooremmeren. Als ik hier de straat op ga en mij zo gedraag dan is er zo'n 4 uit 10 kans dat ik op zijn minst succesvol een duw heb gesocolliciteerd. Het is terecht dat die GS `journalisten' hetzelfde worden behandeld en geregeld repercussies krijgen te verduren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:09 schreef 1114 het volgende:
[..]
wat voor hekel je ook hebt aan geenstijl/powned, het is verbaal wat ze doen.
In dit geval hebben ze het ook altijd nog opgenomen voor homo's en zelfs in geval van die olaf erwin.
Daarbij kun je staal niet vergelijken met rutger en in dit geval gedroeg staal zich gewoon goed.
je kan niks normaals bedenken wat die reactie van die vent goedkeurt.
waar is die precies irritant bezig dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:17 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nogmaals: die gast is vreselijk irritant bezig, die fotograaf raakt zienderogen geirriteerd maar meneer blijft dooremmeren. Als ik hier de straat op ga en mij zo gedraag dan is er zo'n 4 uit 10 kans dat ik op zijn minst succesvol een duw heb gesocolliciteerd. Het is terecht dat die GS `journalisten' hetzelfde worden behandeld en geregeld repercussies krijgen te verduren.
Die gasten komen nu veel te makkelijk met teveel gezeik weg, en daarom valt deze rochelactie toe te juigen. Niet omdat die fotograaf nu zo'n mooie kerel is, maar omdat GS te vaak zit te hufteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |