Heel handig weg. Er zou eens een compleet beeld ontstaan.quote:
Bekijk het filmpje eens zou ik zeggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met een playmate naar een gay. Dan weet je dat ze gewoon willen fucken.
Spugen goedkeurenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:14 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind kussende stelletjes ook niet storend. Ben je bij de nonnen opgegroeid ?
Hoe kun je je in hemelsnaam storen aan of kwaad worden van 2 mensen die elkaar liefhebben ? Dan zit de hersenkronkel echt bij jezelf hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:36 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Spugen goedkeuren![]()
. Ben overigens ook geen voorstander van overdreven PDA, hou een beetje rekening met je omgeving.
Zo moeilijk is dat niet te begrijpen hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:36 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Spugen goedkeuren![]()
. Ben overigens ook geen voorstander van overdreven PDA, hou een beetje rekening met je omgeving.
Dus omdat ik iemand in zijn smoel spugen afkeur deug ik niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:46 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ach kom, als je mensen treitert en kleineert kun je wat terug verwachten. Mensen die dit soort afzeik t.v. leuk vinden en een klodder slijm in z'n gezicht onbegrijpelijk, die deugen niet.
En in het gezicht spugen, uit welke eeuw is dat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo te lezen wel. Schattig een homofoob![]()
Het lijkt wel weer 1850
Gewoon in z'n gezicht spugen man, je bent toch niet bij de nonnen opgegroeid?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:47 schreef 75020 het volgende:
[..]
Dus omdat ik iemand in zijn smoel spugen afkeur deug ik niet?![]()
Volgens mij is er wat mis in je bovenkamer man.
Volgens snap jij mijn post niet. Ik vind dat je juist rekening met je omgeving moet houden voordat je iets doetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet te begrijpen hoor.
Of ben jij zo'n persoon die denkt dat alles maar kan en mag![]()
Integendeel. Kan je dan nagaan dat zelfs ik het sneu vindt om iemand in zijn smoel ter spugen. Lager dan dat is er niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:49 schreef karton2 het volgende:
[..]
Gewoon in z'n gezicht spugen man, je bent toch niet bij de nonnen opgegroeid?
Ik had het tegen Gnaeusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:52 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Volgens snap jij mijn post niet. Ik vind dat je juist rekening met je omgeving moet houden voordat je iets doet.
Gay's vinden het lekker, het doet ze ergens anders aan denken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:53 schreef 75020 het volgende:
[..]
Integendeel. Kan je dan nagaan dat zelfs ik het sneu vindt om iemand in zijn smoel ter spugen. Lager dan dat is er niet.
Naja, het zal wel de gay manier zijn.
Ik zit te eten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Gay's vinden het lekker, het doet ze ergens anders aan denken.![]()
Iemand vertelde mij dat de snackbarhouder was geinterviewd en dat dat een hele tolerante bleek die vond dat het stel te ostentatief aan het lebberen was, en daarom vroeg ermee op te houden zoals hij dat ook had gedaan als een heterostel dergelijke intimiteiten niet intiem had gehouden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:38 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Hoe kun je je in hemelsnaam storen aan of kwaad worden van 2 mensen die elkaar liefhebben ? Dan zit de hersenkronkel echt bij jezelf hoor.
Ditquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Iemand vertelde mij dat de snackbarhouder was geinterviewd en dat dat een hele tolerante bleek die vond dat het stel te ostentatief aan het lebberen was, en daarom vroeg ermee op te houden zoals hij dat ook had gedaan als een heterostel dergelijke intimiteiten niet intiem had gehouden.
Het lijkt mij dat een uitbater mag bepalen welke mate van seksuele handelingen in zijn zaak zijn toegestaan. Een nachtclub zal daarin wat andere grenzen hanteren dan een broodjeszaak of een uitvaartcentrum, maar het is aan de uitbater om daarin grenzen te bepalen.
Deze krijger voor de homorechten had mijn sympathie maar ik krijg de indruk dat hij doorslaat en dat hij vijanden ziet waar die niet zijn omdat hij nou eenmaal ten strijde getrokken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |