Dat beaam ik alleen word hij niet meegenomen in alle polls die nodig zijn om te debatteren dat is ook de reden dat hij niet meer werd opgeroepen voor de debatten die de republikeinen voerden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, er zijn regels.
De kiescommissie heeft al heel lang geleden ooit eens bepaald dat je 15% moet behalen in de polls om te worden uitgenodigd voor een debat. Hij zit momenteel zo rond de 5%.
http://www.usnews.com/new(...)presidential-debates
En voordat je weer begint dat het allemaal opgezet spel is, en dat Gary Johnson er express wordt buitengehouden.... die regels gelden voor iedereen. En zodoende was het in 1992 voor het eerst dat er iemand boven de 15% peilde. Hij heeft nog een maand.
Klik dan ook 1 linkje verder...... op "RCP Electoral College Map"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:50 schreef rubbereend het volgende:
ja die zag ik in de OP, maar 4 jaar geleden had je ook eentje met een overzichtelijk kaartje en teller erbij....
Waarom zou een Libertijnse Partij kandidaat bij de debatten tussen Republikeinen geplaatst moeten worden? Moet Buddy Roemer en Roseanne Bar ook in hetzelfde debat of zo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:50 schreef PKRChamp het volgende:
Dat beaam ik alleen word hij niet meegenomen in alle polls die nodig zijn om te debatteren dat is ook de reden dat hij niet meer werd opgeroepen voor de debatten die de republikeinen voerden.
Dat zijn trouwens zijn eigen woorden.
damn echt met mn neus zitten kijken, sorry. Bedanktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:51 schreef maartena het volgende:
[..]
Klik dan ook 1 linkje verder...... op "RCP Electoral College Map"
http://www.realclearpolit(...)ral_college_map.html
Heb je de debatten wel gezien? In het eerste debat zat hij er gewoon tussen en daarna werd hij niet meer uitgenodigd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Waarom zou een Libertijnse Partij kandidaat bij de debatten tussen Republikeinen geplaatst moeten worden? Moet Buddy Roemer en Roseanne Bar ook in hetzelfde debat of zo?
Ja, slimmerik.... toen was hij nog een REPUBLIKEINSE kandidaat. Hij is na het eerste debat overgelopen naar de Libertarische partij. Vind je het echt HEEL vreemd dat ie niet meer werd uitgenodigd?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:53 schreef PKRChamp het volgende:
Heb je de debatten wel gezien? In het eerste debat zat hij er gewoon tussen en daarna werd hij niet meer uitgenodigd.
Dat betwist ik toch ook niet!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, slimmerik.... toen was hij nog een REPUBLIKEINSE kandidaat. Hij is na het eerste debat overgelopen naar de Libertarische partij. Vind je het echt HEEL vreemd dat ie niet meer werd uitgenodigd?
Je leek in eerste instantie er verbaasd van te zijn dat hij niet meer bij het 2e debat werd uitgenodigd. Of dat wat te maken heeft met polls, betwijfel ik. Het waren Republikeinse debatten, en alle Republikeinen werden uitgenodigd. En eind 2011 was ie geen Republikein meer, en mocht ie gaan debatteren tussen Libertariers om de nominatie voor die partij te bemachtigen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:04 schreef PKRChamp het volgende:
Dat betwist ik toch ook niet!!!
Ik vertel slechts dat hij niet word meegenomen in bepaalde polls en dat hij daarom niet meer werd uitgenodigd.
Over het switchen van Gary Johnson naar de Libertarian party en de reden waarom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Je leek in eerste instantie er verbaasd van te zijn dat hij niet meer bij het 2e debat werd uitgenodigd. Of dat wat te maken heeft met polls, betwijfel ik. Het waren Republikeinse debatten, en alle Republikeinen werden uitgenodigd. En eind 2011 was ie geen Republikein meer, en mocht ie gaan debatteren tussen Libertariers om de nominatie voor die partij te bemachtigen.
Het lijkt me dat dat allemaal op de juiste manier is gedaan, zodra hij Libertarier werd, werd hij alleen nog maar uitgenodigd voor de libertarische debatten, en die waren er slechts mondjesmaat en op kleine schaal.
De presidentiele debatten zijn nog niet begonnen, en er zal waarschijnlijk een apart debat worden gehouden voor de kleine kandidaten, althans, zo is dat in het verleden ook gegaan. Gary Johnsson word meegenomen in genoeg polls om te kunnen bepalen of hij bij de 15% komt.
Maar goed, net als bij Ron Paul zal men wel weer een conspiracy zien. Nu Ron Paul er definitief uit ligt, ligt de focus natuurlijk op hoe Gary Johnson er op slinkse wijze buiten wordt gehouden o.i.d.
Dat is niet mijn orginele punt, ik vraag mij eigen af of hij kans maakt om uitgenodigd te worden bij de debatten die binnenkort zullen starten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Charles.Darwin het volgende:
Tja, ze moeten hem niet bij de repu's. Net als Paul.
En buiten de gevestigde partijen maakt hij geen kans. Dus waarom uitnodigen? Als je dat wilt moet het kiessysteem in de VS grondig op de schop - wat overigens geen slecht idee is.
Het erge is dat ik ergens heb gezien en ik kan het even niet terug vinden dat hij ook voor die debatten in bepaalde polls moet staan en dat is dus nu niet het geval.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Charles.Darwin het volgende:
Dat is een goede, zeer theoretische vraag.
Ik denk van niet, want de partij gaat bij veel amerikanen voor de persoon of de standpunten.
Bij de debatten voor de "minor candidates": Absoluut.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef PKRChamp het volgende:
Dat is niet mijn orginele punt, ik vraag mij eigen af of hij kans maakt om uitgenodigd te worden bij de debatten die binnenkort zullen starten.
Doe niet zo raar man, het was wel erg duidelijk die rariteiten omtremt Ron Paul. Dat het nu wel over is nu wel duidelijk evenals het feit dat mensen de media liever geloven dan gezond verstand.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef maartena het volgende:
Hier wat meer over Gary Johnson en de debatten:
http://www.theatlantic.co(...)tial-debates/261362/
Ik heb in ieder geval het gevoel dat in DEZE topic reeks.... Gary Johnson de nieuwe Ron Paul gaat worden, waar danwel publiekelijk danwel geheim plannetjes worden uitgevoerd om hem erbuiten te houden.
Het valt me alleen op dat nu Ron Paul echt weg is, dat Gary Johnson "wordt buiten de debatten gehouden" opeens wat meer besproken wordt, dat is alles.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef PKRChamp het volgende:
Doe niet zo raar man, het was wel erg duidelijk die rariteiten omtremt Ron Paul. Dat het nu wel over is nu wel duidelijk evenals het feit dat mensen de media liever geloven dan gezond verstand.
Ik geloof niet dat Johnson zo kansloos is als je denkt. De mensen die wel belang hechten aan het oplossen van de financiele problemen zullen wel willen luisteren naar Johnson en de mensen die geven om vrijheden en het niet zo op hebben met de NDAA en de Patriot Act zitten bij hem ook goed. Toch twee belangerijke kwesties waar Obama en Romney hetzelfde standpunt hebben, ook als het gaat om Obamacare wat gewoon in stand blijft al word Romney verkozen zullen mensen bij Johnson betere dingen te horen krijgen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Het valt me alleen op dat nu Ron Paul echt weg is, dat Gary Johnson "wordt buiten de debatten gehouden" opeens wat meer besproken wordt, dat is alles.
In de praktijk is die man ook net zo kansloos natuurlijk, en als ie bij een presidentieel debat wordt betrokken speelt ie eigenlijk voor spek en bonen mee, en neemt ie meer spreektijd weg van de andere 2 kandidaten dan daadwerkelijke stemmen.
Hij hoort gewoon thuis bij het "3d party candidate" debat natuurlijk als hij rond de 5% peilt.
Bizar dan dat de GOP met holle kreten zoals een kleine overheid dan toch nog zo goed scoort.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef Lyrebird het volgende:
Amerikanen hebben maar weinig hebben met het libertarisme. De tijden van de frontier pioneering zijn over. Amerikanen willen graag dat de overheid zo veel mogelijk voor hun regelt.
Daarnaast dwingt het winner takes all systeem de kiezer tot een strategische keus. Kies je voor Johnson en de machine van de Libertarische partij, dan weet je dat jouw stem het moeilijk gaat krijgen tegen Romney en Obama. De LP is niet goed genoeg georganiseerd om geld binnen te brengen. Mede daarom heeft Ron Paul het via de GOP geprobeerd. Via die weg krijgt hij veel meer aandacht.
Dus je zegt nu dus dat ze helemaal niet luisteren naar wat de mensen zeggen maar gewoon lukraak mee zitten te roepen? Een beetje zoals de WWE dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:09 schreef Charles.Darwin het volgende:
Dat heeft met de amerikanen zelf te maken. De meesten zien de politiek toch als het aanmoedigen van je eigen (sport)team. En wat is het belangrijkste? Winnen!
Vince McMahon.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:12 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dus dat ze helemaal niet luisteren naar wat de mensen zeggen maar gewoon lukraak mee zitten te roepen? Een beetje zoals de WWE dus.
Zeggen en doen zijn twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:08 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Bizar dan dat de GOP met holle kreten zoals een kleine overheid dan toch nog zo goed scoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |