SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Nederland is smakeloos landjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat Jan Smit zo populair is zegt helaas genoeg over Nederland.
OH SHIT NEEEEEEEEEEEEEEE FUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vraag me af wat er in het hoofd omgaat van mensen die 'Verander antwoord' kiezen.
Als de ArenA volloopt als Gerard Joling zingt en de toppers, is het wel duidelijk dat Nederland een smakeloos muzieklandje is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat Jan Smit zo populair is zegt helaas genoeg over Nederland.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
OH SHIT NEEEEEEEEEEEEEEE FUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Dat is de optie: tabblad sluiten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:46 schreef Baszh het volgende:
Waar is de optie: Maakt mij geen flikker uit
Ja dat was wel tactisch verwoordquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
75 procent zegt: jan smit niet....![]()
Stef Blokquote:Je gaat toch bijna naar een interview met Stef Blok verlangen als je Henk Kamp zo ziet.. #kvdb
Some men just want to watch the world burn....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stem gewoon Ja, kan mij het schelen
Verander antwoord !!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stem gewoon Ja, kan mij het schelen
Ik wil inderdaad niet uitsluiten dat mijn stem net dat verschil gemaakt heeftquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:50 schreef Baszh het volgende:
[..]
Some men just want to watch the world burn....
Volgens mij gaat die echt zoo hard floppen terwijl het verhaal wel geschikt lijkt.quote:
quote:Jan Smit is een geboren acteur. Zo doet hij al jaren alsof hij kan zingen. #KVDB
quote:RT @JDSnel: Ik vind antislipzolen heel nuttig voor banken, want die schijnen maar zo om te vallen. #KvdB
Eczeem. Waarschijnlijk Jan Smit allergie.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:53 schreef Baszh het volgende:
2e scherm + JD in de uitzending -> 15x zoveel posts
VI-HOOLIESquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:53 schreef Baszh het volgende:
2e scherm + JD in de uitzending -> 15x zoveel posts
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knipping Jr. en Van Duren Jr. !!![]()
![]()
Een nieuw gouden duo is in de maakquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knipping Jr. en Van Duren Jr. !!![]()
![]()
Je zag zonet even het paspoort van Jan Smitquote:
Bijna vergetenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Je zag zonet even het paspoort van Jan Smiteen print screen van zijn twitter profiel
Dat is de extra informatiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:56 schreef Paxcon het volgende:
Dat paspoort snapte ik niet waarom we dat moesten zien?
Voor extra informatiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:56 schreef Paxcon het volgende:
mail ze anders, dat je toch wat anders wil stemmen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bijna vergetenDat was best wel interessant maar nu kan ik mijn antwoord niet meer wijzigen.
2-1 , we hebben al gewonnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zappen naar eurosport jongens, de hoogtepunten van Belgie - Nederland! Misschien winnen we.
Als je niet weet wie Jan Smit is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:56 schreef Paxcon het volgende:
Heb het wel gedeeld op twitterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Deel score"....?
Kon je punten scoren ofzo??
Ja, er was een lijst van trouwste deelnemers met alleen maar bazen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Deel score"....?
Kon je punten scoren ofzo??
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, er was een lijst van trouwste deelnemers met alleen maar bazen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:59 schreef Baszh het volgende:
Wat, hij start weer op, voor de herhaling
Allemaal christenhondenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
etc.
Wat een gesprek.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Straks komt er ook nog een backstage video. Dan zal JD geïnterviewd worden door een lichtgewicht.
Zie hier hoe hij geroosterd wordt door De Mart Smeets.
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)-mart-smeets/-mp-/1/
Vriendjes met Bakellende...en nu Mona uit Volkwakjesdam...rara waar stemt Jantje op???quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:57 schreef freaky40 het volgende:
Wat een slechte vragen af en toe op dat tweede scherm. Weinig keuze, en soms erg onbenullig. Dat mag wel wat beter die vragenstelling en de keuze uit antwoorden.
Verder had ik wel willen weten wat Jan Smit stemt. Tijs ging daar helaas niet op verder door. Zal ongetwijfeld weer dat PVV zijn of VVD...
quote:In Knevel en Van den Brink: Mona Keizer (nummer 2 CDA-kandidatenlijst) en Vera Bergkamp (nummer 6 op de D66-kandidatenlijst), schrijver en 'waaghals' Marc Sluszny, oud-politiewoordvoerder Klaas Wilting.
dit. en wat een arrogante kwal is het eigenlijk ook, jan smit.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 03:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vriendjes met Bakellende...en nu Mona uit Volkwakjesdam...rara waar stemt Jantje op???
Alleen Samsom en Smit zijn geïnterviewd en staan op de website.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Straks komt er ook nog een backstage video. Dan zal JD geïnterviewd worden door een lichtgewicht.
Zie hier hoe hij geroosterd wordt door De Mart Smeets.
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)-mart-smeets/-mp-/1/
Oh, pardon.quote:
Zich zorgen maken over de spaarders met meer dan 100k is nog niet eens zo heel erg gek, maar zijn toontje alsof dat 50% van de Nederlanders zijn is nogal wereldvreemd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef dawg het volgende:
[..]
dit. en wat een arrogante kwal is het eigenlijk ook, jan smit.
Ik ben niet van de polls, dat was Paul.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, pardon.
Open er een poll over, zou ik zeggen.
zichzelf boven de prestaties van de olympiërs plaatsen vanwege zijn eigen prestatie (nr. 1 in belgiëquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:38 schreef thettes het volgende:
[..]
Zich zorgen maken over de spaarders met meer dan 100k is nog niet eens zo heel erg gek, maar zijn toontje alsof dat 50% van de Nederlanders zijn is nogal wereldvreemd.
Geloof dat hij werkzaam is bij de de voetbalclub Sinter.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:09 schreef Tem het volgende:
Wat doet Klaas nu? Woordvoerder voor Hero Brinkman?
Kan iemand mij even oprapen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geloof dat hij werkzaam is bij de de voetbalclub Sinter.
Ik zit al een uur aan het zuurstof.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan iemand mij even oprapen?
Dat maakt 'm nog slechter..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:12 schreef eriksd het volgende:
Vond het zelf een aardig goede grap.
het zuurstof? tazzz wollah waz met jou dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zit al een uur aan het zuurstof.
Waar is die zuurstof?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
het zuurstof? tazzz wollah waz met jou dan?
Je kan het via twitter kenbaar maken op het tweede scherm.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Met welk cijfer waardeert u de door eriksd gemaakte grap?"
Hehequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is deze? Hij ziet er niet uit als een Turk.
Van die driesmaak is dat roze ook het enige wat echt lekker is, dat andere is gewoon smakeloos verdunde sinaasappel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat die oranje raketjes vrij matig zijn?
Is alleen maar sinaasappel ipv de driesmaak.
voor de nederlandse 9gaggers wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef Specularium het volgende:
Kankerboeler roepen tegen de politie is nooit grappig.
Dat tweede scherm maakt het wel leuker om te kijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef Paxcon het volgende:
woerdvoerde stond er
Ff tweede scherm aanzetten
http://live.eo.nl/quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is die link van het tweede scherm?
Zometeen douwt ze hem met z'n hoofd in haar flamoes en houdt ze een fikkie onder z'n staart. En dan kirren van genot.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef Specularium het volgende:
Mona heeft een paling onder tafel.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:08 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zometeen douwt ze hem met z'n hoofd in haar flamoes en houdt ze een fikkie onder z'n staart. En dan kirren van genot.
Dat ga je nog wel leren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Waarom heeft hij zo'n raar snorretje
quote:
Hij heeft vast gezeten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef golfer het volgende:
Toch knap om het op een psychose te gooien om complete ontheffing van rechtvervolging te krijgen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:11 schreef Eenskijken het volgende:
ik ga zo in slapa vallen. wat praat die man saai zeg
Haterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Laat hem, hij komt uit Stadskanaal.
met een pistool op t hoofd misschien...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan er lang of kort over lullen, maar ik zou Mona eerder doen dan Haersma Buma.
Zo.
Jij zou HB vrijwillig doen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
met een pistool op t hoofd misschien...
Je moet er ook wat in stoppen hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:11 schreef Eenskijken het volgende:
oja en mona is een overrated kutwijf die haar mond open doet maar er komt niets zinnigs uit.
Cheeky.quote:
Het gaat wel traag vandaag, er staat nu al vijf minuten iets over een psychote moordenaar in beeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:12 schreef tralalala het volgende:
Bijna vergeten.
*Tweede scherm opstart
gij zonderling!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:12 schreef tralalala het volgende:
Bijna vergeten.
*Tweede scherm opstart
Die Bergkamp vrouw? Ze mag oraal trakteren, ik zal niet kijken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zou HB vrijwillig doen?
Pff waarschijnlijk nog nooit geweest?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Terecht als t stadskanaal betreft.
Ik vind dat helemaal niet eng, ik kom toch nooit buiten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat wel traag vandaag, er staat nu al vijf minuten iets over een psychote moordenaar in beeld.
Straks komt er een foutmelding in beeldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:13 schreef alors het volgende:
Volgens mij is de tweede scherm redactie ook in slaap gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |