SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
Tijs heeft weer een zweetshirt aan.
Geel/grijs jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was z'n snor altijd zo grijs?
Beetje snotgroen nog in het middenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niks mis mee, lekker herkenbaar kapsel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:06 schreef hafcfan het volgende:
Johan moet echt een keer een goeie kapper krijgen
Onwetende.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:06 schreef hafcfan het volgende:
Nee, toen ie dertig was stukken minder.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien iets van de lunch bij Hotel Abronaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beetje snotgroen nog in het midden
God mag datquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:07 schreef RemcoW23 het volgende:
SBS6 logo weghalen en dan EO logo erin. Mag dat?
Valt ook niet op zeg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:07 schreef RemcoW23 het volgende:
SBS6 logo weghalen en dan EO logo erin. Mag dat?
Nee, wel kengbeng.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef Evertjan het volgende:
zou de term massaverkrachter nog vallen tijdens de uitzending
Oh, dat had ik nou nooit achter Henk Kamp gezocht.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef Evertjan het volgende:
zou de term massaverkrachter nog vallen tijdens de uitzending
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:09 schreef Evertjan het volgende:
Met van Marwijk aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer
Hij telt iiedere keer 70 euro neer bij de haararchitect in Nijmegen. Hij straalt Rock en Roll uit en dat kunnen we niet zeggen van jouw gedateerde kapsel. Zo word je nooit een goede anchorman.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:06 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:09 schreef Evertjan het volgende:
tegen de Turken is het er op of eronder
Jeb.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:09 schreef Evertjan het volgende:
tegen de Turken is het er op of eronder
Van Rhijn zorgde ervoor dat oranje constant met drie verdedigers stond.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Rhijn niet zo slecht hoor, heb 'm liever als Krek.
Het trimmen is al een tijdje uit gebleven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef BobW het volgende:
Heeft Johan nou zo'n lange snor of lijkt dat maar?
Das 1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik wacht op de woorden 'rode nek'' en 'stemverheffing'.
Okequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hij telt iiedere keer 70 euro neer bij de haararchitect in Nijmegen. Hij straalt Rock en Roll uit en dat kunnen we niet zeggen van jouw gedateerde kapsel. Zo word je nooit een goede anchorman.
Met Krek staat oranje constant met 10 man.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Rhijn zorgde ervoor dat oranje constant met drie verdedigers stond.
Hij stond toch goed de lucht te dekken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Rhijn zorgde ervoor dat oranje constant met drie verdedigers stond.
Die hebben nog minder idee van voetbal.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
God wat zijn die presentatoren dom. Kom snel terug Pauw & Witteman.
alsof die 2 verstand van voetbal hebben geef mij maar barend en van dorpquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
God wat zijn die presentatoren dom. Kom snel terug Pauw & Witteman.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:12 schreef Specularium het volgende:
Diederik zou toch nooit een stropdas dragen?
Dat was Wouter.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:12 schreef Specularium het volgende:
Diederik zou toch nooit een stropdas dragen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
Mag de rest ook het voetbal al analyseren.
En dat was later snel over.quote:
Nee hij vindt Lowie een vervelende man.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Derksen vind Louis vervelende man. Beetje gelijk heeft ie.
Waarom zou Smit niks over voetbal mogen zeggen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij hecht waarde aan het oordeel van Jan Smit, had ik kunnen weten.
Klopt, ik kijk normaal eerlijk gezegd geen Knevel & Van den Brink. Ging die aardig tekeer dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan heb je aflevering met Basje gemist.
Chanant bedoelt hij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Man Utd of Man City is allebei niks.
Sjunant
http://nl.wikipedia.org/wiki/FWA_Footballer_of_the_Yearquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De "voetballer van het jaar" in Engeland was overigens de Belg Vincent Kompany , niet Van Persie ... Derksen !
ach mag een mens niet van mening veranderen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:14 schreef alors het volgende:
Watser met Johan. Ik heb hem al tijden niet meer gehoord, maar vroeger vond ie Van Persie altijd zo'n overschat arrogant snotjoch die Glenn Helder achterna zou gaan door naar Arsenal te gaan![]()
SGP was een sekte en de argumentatie van Vd Vlies sloeg als kut op Dirk...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt, ik kijk normaal eerlijk gezegd geen Knevel & Van den Brink. Ging die aardig tekeer dan?
Mag best, het interesseert me alleen geen reet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom zou Smit niks over voetbal mogen zeggen?
Tuurlijk wel, makkelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:14 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat we het niet gaan redden jongens
Zijn twee verschillende verkiezingen geweest.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De "voetballer van het jaar" in Engeland was overigens de Belg Vincent Kompany , niet Van Persie ... Derksen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |