zeggen dat iemand zegt dat iemand zegt dat iemand zegt dat iemand om een ban vraagt...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef Saind het volgende:
[..]
zal ik verdergaan?
Zeggen dat iemand zegt dat iemand om een ban vraagt.
ja dus
IK was niet in het veld en IK zei doe beter je best en IK vind dat ze slecht speeldequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef Paxcon het volgende:
Benieuwd hoe louis hier een punt aan gaat lullen
Een rivaliteit aan Belgse kant jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Marie30 het volgende:
Dit doet me denken aan de derby's van de 90's... was toen ook altijd heerlijk die rivaliteit...
zo lekker is dit anders niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Marie30 het volgende:
Dit doet me denken aan de derby's van de 90's... was toen ook altijd heerlijk die rivaliteit...
whut ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Barbapapamama het volgende:
Misselijk hoeveel geld die boeren krijgen voor deze wedstrijd
En als je BMI weghaalt heb je alleen 3 goals tegen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef RubenSosa het volgende:
BMI/de Vrij/Viergever
2 goals voor
3 goals tegen.
Die vindt natuurlijk als enige dat hij het heel goed heeft gedaan deze wedstrijd en dat alleen de beste trainer ter wereld Nederland zo goed kan laten voetballenquote:
Het gelijk van van Marwijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef RubenSosa het volgende:
BMI/de Vrij/Viergever
2 goals voor
3 goals tegen.
Ik verras mezelf alleen al dat ik hier naar kijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Marie30 het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een rivaliteit aan Belgse kant ja
Gelukkig deden De Jong en Van Rhijn alles goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef RubenSosa het volgende:
BMI/de Vrij/Viergever
2 goals voor
3 goals tegen.
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 15-08-2012 om 22:30:09De laatste keer dat Oranje 4 goals om de oren kreeg was ook tegen België: 5-5 in sep 1999. #belned [via @InfostradaNL] reageer retweet
Wtf is 9lives?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef tralalala het volgende:
Zelfs op 9lives zijn ze niet blij omdat Nederland zo'n faalverdediging heeft.
Geweldige goal.quote:
vanuit Nederland is het een behoorlijk vriendschappelijke wedstrijd hoor, behalve als het gaat om kutkabouter driesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Marie30 het volgende:
Topshow!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
Derksen straks te gast bij Knevel & vdBrink
Hoezo nu? Het is z'n eerste wedstrijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Welk excuus zou Van Gaal nu opvoeren?
waar?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef hafcfan het volgende:
FEESTJEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij had zich van tevoren al ingedekt toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Welk excuus zou Van Gaal nu opvoeren?
Persoonlijke fouten:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als je BMI weghaalt heb je alleen 3 goals tegen.
centrum is echt bedroevend slecht.
Verdedigend zeker ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef Pedroso het volgende:
Zit geen lichtpunt bij in Oranje. Zat er aan te komen, komt een heel matige generatie aan.
Indekken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef Rickazio het volgende:
''Van Gaal verwacht veel van België''
voelde hij goed aan
Viergever en De Vrij hebben hooguit gescoord tegen De Graafschap, wat lul je nou?quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef Knaller het volgende:
We zijn niet de beste van Antwerpen
We zijn niet de beste van Gent
We zijn niet de beste van Brussel
waar?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef tralalala het volgende:
Zelfs op 9lives zijn ze niet blij omdat Nederland zo'n faalverdediging heeft.
is iig nog een Belgisch nummerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef bojan het volgende:
Waar is dat feestje? Hier is dat feestje!!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Viergever en De Vrij hebben hooguit gescoord tegen De Graafschap, wat lul je nou?
Die spreken geen taal, die maken geluidquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
In welke taal moedigen die belgen hun land aan?
Ach komaan... Jullie lopen nu al topics vol 'kutbelgen' te roepen... Niet hypocriet doen hé.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
vanuit Nederland is het een behoorlijk vriendschappelijke wedstrijd hoor, behalve als het gaat om kutkabouter dries
Vrouwen hockey zou helemaal aanslaan als ze de kleren van het beachvolley aandoen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:32 schreef Snoepje5 het volgende:
Ga maar vrouwen hockey uitzenden. Ik ben van de partij
voetbaltaalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:32 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Persoonlijke fouten:
Nigel de Jong
Lens
Stekelenburg
Van Rhijn
Ik wacht wel 10 jaar tot de volgende generatie...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Strani het volgende:
Ik ga me maar eens een tijdje wat meer op clubvoetbal richten denk ik.
Kom jongens, we gaan happen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Kekster het volgende:
En altijd maar lachen om de Belgen. Over 2 jaar kunnen ze in ieder geval van een uitgebreide vakantie genieten die hollanders :,)
Dat zeggen ze al 10 jaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Kekster het volgende:
En altijd maar lachen om de Belgen. Over 2 jaar kunnen ze in ieder geval van een uitgebreide vakantie genieten die hollanders :,)
ned-fra-eng door elkaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dat dus. Pleur op met die Maduro johquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Als je een lucky scoort tegen Barcelona ben je niet opeens een wereldspeler hoor.
Ah,dit topic was niet compleet zonder Keksterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Kekster het volgende:
Als er een land is die weet hoe het voelt dan is het belgie wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Kekster het volgende:
En waar waren jullie in 2004, 2006, 2008, 2010 en 2012.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Kekster het volgende:
Achterin laten ze allemaal steken vallen, belgie heeft veel meer kansen gehadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:32 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Persoonlijke fouten:
Nigel de Jong
Lens
Stekelenburg
Wereldspeler? Ga je nu woorden in mijn mond leggen. Ik noemde hem een constante no-nonsense verdediger die beter is dan Viergever en De Vrij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Als je een lucky scoort tegen Barcelona ben je niet opeens een wereldspeler hoor.
In Nederland is kutbelg een heel positief woord hoor.. altijd weer die taalbarriere..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ach komaan... Jullie lopen nu al topics vol 'kutbelgen' te roepen... Niet hypocriet doen hé.
Een andere sport!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Strani het volgende:
Ik ga me maar eens een tijdje wat meer op clubvoetbal richten denk ik.
7 in de laatste 11 wedstrijden toch?quote:
De Belgen hebben dat de afgelopen twee weken al gedaan idd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Kekster het volgende:
Inderdaad, hij heeft 3 (?) dagen gehad om te trainen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Pedroso het volgende:
Van Gaal krijgt ze wel weer aan het voetballen, valt ook niet mee na het anti-voetbal van v. Marwijk / v. Bommel. Duurt even maar dan heb je ook wat.
Hoi schatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
In Nederland is kutbelg een heel positief woord hoor.. altijd weer die taalbarriere..
van poppel misschien, verder niet dacht ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ach komaan... Jullie lopen nu al topics vol 'kutbelgen' te roepen... Niet hypocriet doen hé.
Pas na de 70e minuut.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:34 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Achterin laten ze allemaal steken vallen, belgie heeft veel meer kansen gehad
Dit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
Mensen die zeggen dat er verdedigend geen talent zit aan te komen, hilarisch.
Klopt, hij wel maar liefst zeven wedstrijden gespeeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wereldspeler? Ga je nu woorden in mijn mond leggen. Ik noemde hem een constante no-nonsense verdediger die beter is dan Viergever en De Vrij.
Helft van het psv legioen is Belgisch vermoed ik...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:34 schreef 16meter het volgende:
die belgen zingen dezelfde boeren liederen als bij psv
uiteindelijk wel, al duurt het zo lang als bij de belgenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
Door die Belgen in het publiek lijkt me. Dat had ik tenminste. Van te voren dacht ik 'wat zou het leuk zijn als België ook het WK haalt'. Maar dat vergeet ik gelijk maar weer. Fluiten door het volksliedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Talent is 1 maar ben bang dat het niet goed genoeg is voor de top. Dat heeft deze tweede helft wel aangetoond.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
psv legioenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Helft van het psv legioen is Belgisch vermoed ik...
Doet mij denken aan hasselbaink op rechts destijdsquote:
Het valt je misschien niet zo op...Lees het morgen nog eens terug en tel de posts... je zal versteld staan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
van poppel misschien, verder niet dacht ik.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef Tito_Makani het volgende:
Dat krijg je als je een verkrachter/moordenaar als assistent trainer hebt
oke manquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef Cara het volgende:
alle goals in de tweede helft waren geen fouten van de defensie
Van Rhijn doet het wel goed zeker?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit.
Bruno IndiViergever
De Vrij
Is dat niet het aantal basisplaatsen dat Van Rhijn in zijn hele carriere heeft gekregen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, hij wel maar liefst zeven wedstrijden gespeeld.
In de categorie 16-20 zit er echt wereldtop aan te komen. Als je dat roept volg je het nederlands voetbal gewoon niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef Adames het volgende:
[..]
uiteindelijk wel, al duurt het zo lang als bij de belgen
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Helft van het psv legioen is Belgisch vermoed ik...
BMI is gewoon een faalkonijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef Cara het volgende:
Scholletje en moordenaartjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef Tito_Makani het volgende:
Dat krijg je als je een verkrachter/moordenaar als assistent trainer hebt
Er komen wel tribune klanten van Chelsea binnen de lijnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit.
Bruno IndiViergever
De Vrij
wat de fuck hebben deze gasten fout gedaan dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit.
Bruno IndiViergever
De Vrij
Van Rhijn staat rechtsback. Leuk geprobeerd manquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is dat niet het aantal basisplaatsen dat Van Rhijn in zijn hele carriere heeft gekregen?
oh ja, dat was idd debielquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Door die Belgen in het publiek lijkt me. Dat had ik tenminste. Van te voren dacht ik 'wat zou het leuk zijn als België ook het WK haalt'. Maar dat vergeet ik gelijk maar weer. Fluiten door het volkslied
edit: Het team gun ik het nog wel eigenlijk.
Is inderdaad lullig ... en doen ze bij elke tegenstander... maakt het er niet beter opquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Door die Belgen in het publiek lijkt me. Dat had ik tenminste. Van te voren dacht ik 'wat zou het leuk zijn als België ook het WK haalt'. Maar dat vergeet ik gelijk maar weer. Fluiten door het volkslied
edit: Het team gun ik het nog wel eigenlijk.
Leuk voor hem man, die Yolanthe sopt alleen als ze geld ziet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:36 schreef Montelly het volgende:
4-2 verliezen van Belgie...STILL BANGS YOLANTHE
[ afbeelding ]
watquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef Cara het volgende:
Mensen die afgaan op een vriendschappelijke wedstrijdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:34 schreef Twiitch het volgende:
Totale vernedering dit.
We gaan magere tijden tegemoet.
Landverraderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Zolang van Gaal bondscoach is en er een moordenaar assistent hoop ik dat we elke wedstrijd verliezen
Ik wacht met smart op die gelekte sextape van Yofresh met Christiano Ronaldo of Ibrahomovicquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:36 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Zolang van Gaal bondscoach is en er een moordenaar assistent hoop ik dat we elke wedstrijd verliezen
goal 2: Nigel de Jong, goal 3: Stekelenburg, goal 4: Lensquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
Huntelaar MOTM in verstoppertje spelen.
+ de rest van het elftal. Zat geen lichtpunt bij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:36 schreef arie_bc het volgende:
Van Rhijn by far de slechtste man van het veld, verder ook matthijssen, willems, lens, de jong en vdv kansloos
Zoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja het is wel kut volk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
met de nodige rellen van dat tuig
Narsingh?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
+ de rest van het elftal. Zat geen lichtpunt bij.
Aldus een NSB'er.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Je vergeet het EK, en de dramatische voorbereiding naar dat EK toe, dit is niet "even een wedstrijdje slecht spelen", dit is al dik een jaar aan de gangquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mensen die afgaan op een vriendschappelijke wedstrijd
Doeg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef Marie30 het volgende:
Mooi... mooi... Ik zie jullie weer in september... kwalificaties Brazilië
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
Duidelijk dat De Jong eruit moet en Clasie erin.
Ook zonder rechtsback. Wie de fuck speelde daar? Lag constant open.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef Adames het volgende:
Waarom speelden we in de tweede helft zonder rechtsvoor?
Martins Indi was nog de minst slechte debutant wat overigens wel erg tekenend isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef vuvuzela het volgende:
lens![]()
bruno![]()
vdvaart![]()
stekelenburg![]()
indi
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
We hebben tenminste 1 lesje geleerd vandaag.
Wissel Jetro nooit
BMI had 2 beslissende passes maar was verdedigend ook gewoon kutquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
Van Rhijn, Viergever en De Vrij speelde kut.
BMI speelde matig.
Zonde.
Haha, dat is al jaren. Verbaast je dat dan?quote:
Schaken ook maar op rechtsbuiten zetten?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
Duidelijk dat De Jong eruit moet en Clasie erin.
Van Rhijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook zonder rechtsback. Wie de fuck speelde daar? Lag constant open.
quote:
Dat gaat helpen ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brama, Castaignos en Douglas erbij aub.
Daarom 'matig' ipv 'slecht' idd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
BMI had 2 beslissende passes maar was verdedigend ook gewoon kut
Martins Indi deed het nog beter dan Willems. Elk jaar als je denkt dat de Nederlandse verdediging niet slechter kan... Dan maar hopen op Rekikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Zet De Vrij, Viergever, Van Rhijn en Martins Indi maar terug naar Jong Oranje. Er zijn nog geroutineerde verdedigende opties beschikbaar. In de kwalificatiewedstrijden kunnen we het ons niet veroorloven die spelers in te passen.
Brama tegen Witsel vorig jaar zeker vergetenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nederland haten, maar wel "Waar is dat feestje?" en "Epic" afspelen/zingen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef sonnyspek het volgende:
Ik meen serieus dat ik vind dat Van Gaal het goed doet, Van Persie, Afellay en Boulahrouz buiten de wedstrijd laten door hun gedrag op het EK en experimenteren met een nieuwe verdediging. En Robben op links en Narsingh op rechts.
Een mof, een nsb'er en een jankende Braziliaan moeten oranje gaan helpen. Dan ben je diep gezonken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooie stad dat Valencia. Hoe lang was je daar?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Yo solo hablo un poco de español
Pero fui a Valencia una vez, en 2011
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef sonnyspek het volgende:
Ik meen serieus dat ik vind dat Van Gaal het goed doet, Van Persie, Afellay en Boulahrouz buiten de wedstrijd laten door hun gedrag op het EK en experimenteren met een nieuwe verdediging. En Robben op links en Narsingh op rechts.
waar is da feestje van pitaboys? is toch belgischquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nederland haten, maar wel "Waar is dat feestje?" en "Epic" afspelen/zingen.
Ach, ons volkslied verraadt al het een en ander he.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Een mof, een nsb'er en een jankende Braziliaan moeten oranje gaan helpen. Dan ben je diep gezonken.
Weekje maar hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie stad dat Valencia. Hoe lang was je daar?
Van Rhijn, Stekelenburg en De Jong waren hoofdverantwoordelijk voor maar liefst drie tegengoals.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Devv het volgende:
Die kakkerlakken bakten er weer niets van.
Is zo te zien wel nodig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Een mof, een nsb'er en een jankende Braziliaan moeten oranje gaan helpen. Dan ben je diep gezonken.
Ben je serieus? (just to be sure)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoorders in Oranje, geen goede combinatie.
Niveau van poppel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ga je ze in je kelder op smikkelen?
Ik lobby voor dit elftal:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Lesnar het volgende:
Ok tijd voor de evalutie:
Steek: nooit meer oproepen
Mathijsen: nooit meer oproepen
Appelflaai: nooit meer oproepen
Van per$ie: nooit meer oproepen
Bouma: nooit meer oproepen
Kuyt: nooit meer oproepen
Heintinga: nooit meer oproepen
En Van Persie, Afellay en Boulahrouz laten zien dat het wel lukt zonder hun ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef sonnyspek het volgende:
wisgerhof erbij en je bent compleetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, zelfs IK kwam niet met Wisgerhof aanzetten...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Wisgerhof, Boulahrouz en Maduro er dan maar weer bij de volgende keer.
Paella is sowieso lekker. In het zuiden zijn ze vaak nog beterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Weekje maar hoor![]()
Een ding zal ik nooit vergeten ... Paella in Valencia![]()
Waar is Schakenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik lobby voor dit elftal:
Verhoeven
Cijntje - vdPavert - Indi - Blind - Bouma - Willems
Strootman - Clasie - Fer
Ebecillio
Noord-Ierland, om ff zelfvertrouwen te tanken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef firefly3 het volgende:
Wanneer was de laatste wedstrijd die we wonnen?
bank, met wijnaldem en calabroquote:
Turkije gaat er niks van bakken, Hongarije en Roemenië zijn beide lastiger.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef hafcfan het volgende:
Maarja dit NL is gewoon niet goed genoeg. Achterin waardeloos. Middenveld matig en aanval Subtop. Daar kom je er niet mee tegen Turkije.
Vertel, welke spannende verhaaltjes en sappige details over "hun gedrag op het EK" heb je op weten te duikelen. Please, do tellquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef sonnyspek het volgende:
Ik meen serieus dat ik vind dat Van Gaal het goed doet, Van Persie, Afellay en Boulahrouz buiten de wedstrijd laten door hun gedrag op het EK...
Ik moet ook melvin platje en rene van rijswijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verhoeven
Strootman - Clasie - Fer
Ebecillio
Mooi elftal, maar ik zou wel vragen of Ooijer misschien nog een jaartje voor het Nederlands elftal wil uitkomen. Ik denk toch dat VD Pavert het niveau niet echt aan kan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verhoeven
Strootman - Clasie - Fer
Ebecillio
daarvoor slowakije gewonnen, bulgarije verloren, wedstrijd die ik ben vergeten, Duitsland verloren en Zweden verloren toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Noord-Ierland, om ff zelfvertrouwen te tanken?
Ajax A1 dit jaar is dikke tering bagger, niet doen man.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Van Gaal
![]()
Volgende wedstrijd gewoon het centrale duo van Ajax A1 erin joh
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Ik moet ook melvin platje en rene van rijswijk
Zitten alle 3 op de bankquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi elftal, maar ik zou wel vragen of Ooijer misschien nog een jaartje voor het Nederlands elftal wil uitkomen. Ik denk toch dat VD Pavert het niveau niet echt aan kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |