zeggen dat iemand zegt dat iemand zegt dat iemand zegt dat iemand om een ban vraagt...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef Saind het volgende:
[..]
zal ik verdergaan?
Zeggen dat iemand zegt dat iemand om een ban vraagt.
ja dus
IK was niet in het veld en IK zei doe beter je best en IK vind dat ze slecht speeldequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef Paxcon het volgende:
Benieuwd hoe louis hier een punt aan gaat lullen
Een rivaliteit aan Belgse kant jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Marie30 het volgende:
Dit doet me denken aan de derby's van de 90's... was toen ook altijd heerlijk die rivaliteit...
zo lekker is dit anders niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Marie30 het volgende:
Dit doet me denken aan de derby's van de 90's... was toen ook altijd heerlijk die rivaliteit...
whut ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Barbapapamama het volgende:
Misselijk hoeveel geld die boeren krijgen voor deze wedstrijd
En als je BMI weghaalt heb je alleen 3 goals tegen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef RubenSosa het volgende:
BMI/de Vrij/Viergever
2 goals voor
3 goals tegen.
Die vindt natuurlijk als enige dat hij het heel goed heeft gedaan deze wedstrijd en dat alleen de beste trainer ter wereld Nederland zo goed kan laten voetballenquote:
Het gelijk van van Marwijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef RubenSosa het volgende:
BMI/de Vrij/Viergever
2 goals voor
3 goals tegen.
Ik verras mezelf alleen al dat ik hier naar kijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Marie30 het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een rivaliteit aan Belgse kant ja
Gelukkig deden De Jong en Van Rhijn alles goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef RubenSosa het volgende:
BMI/de Vrij/Viergever
2 goals voor
3 goals tegen.
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 15-08-2012 om 22:30:09De laatste keer dat Oranje 4 goals om de oren kreeg was ook tegen België: 5-5 in sep 1999. #belned [via @InfostradaNL] reageer retweet
Wtf is 9lives?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef tralalala het volgende:
Zelfs op 9lives zijn ze niet blij omdat Nederland zo'n faalverdediging heeft.
Geweldige goal.quote:
vanuit Nederland is het een behoorlijk vriendschappelijke wedstrijd hoor, behalve als het gaat om kutkabouter driesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Marie30 het volgende:
Topshow!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
Derksen straks te gast bij Knevel & vdBrink
Hoezo nu? Het is z'n eerste wedstrijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Welk excuus zou Van Gaal nu opvoeren?
waar?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef hafcfan het volgende:
FEESTJEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij had zich van tevoren al ingedekt toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Welk excuus zou Van Gaal nu opvoeren?
Persoonlijke fouten:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als je BMI weghaalt heb je alleen 3 goals tegen.
centrum is echt bedroevend slecht.
Verdedigend zeker ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef Pedroso het volgende:
Zit geen lichtpunt bij in Oranje. Zat er aan te komen, komt een heel matige generatie aan.
Indekken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef Rickazio het volgende:
''Van Gaal verwacht veel van België''
voelde hij goed aan
Viergever en De Vrij hebben hooguit gescoord tegen De Graafschap, wat lul je nou?quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef Knaller het volgende:
We zijn niet de beste van Antwerpen
We zijn niet de beste van Gent
We zijn niet de beste van Brussel
waar?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef tralalala het volgende:
Zelfs op 9lives zijn ze niet blij omdat Nederland zo'n faalverdediging heeft.
is iig nog een Belgisch nummerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef bojan het volgende:
Waar is dat feestje? Hier is dat feestje!!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Viergever en De Vrij hebben hooguit gescoord tegen De Graafschap, wat lul je nou?
Die spreken geen taal, die maken geluidquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
In welke taal moedigen die belgen hun land aan?
Ach komaan... Jullie lopen nu al topics vol 'kutbelgen' te roepen... Niet hypocriet doen hé.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
vanuit Nederland is het een behoorlijk vriendschappelijke wedstrijd hoor, behalve als het gaat om kutkabouter dries
Vrouwen hockey zou helemaal aanslaan als ze de kleren van het beachvolley aandoen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:32 schreef Snoepje5 het volgende:
Ga maar vrouwen hockey uitzenden. Ik ben van de partij
voetbaltaalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:32 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Persoonlijke fouten:
Nigel de Jong
Lens
Stekelenburg
Van Rhijn
Ik wacht wel 10 jaar tot de volgende generatie...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Strani het volgende:
Ik ga me maar eens een tijdje wat meer op clubvoetbal richten denk ik.
Kom jongens, we gaan happen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Kekster het volgende:
En altijd maar lachen om de Belgen. Over 2 jaar kunnen ze in ieder geval van een uitgebreide vakantie genieten die hollanders :,)
Dat zeggen ze al 10 jaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Kekster het volgende:
En altijd maar lachen om de Belgen. Over 2 jaar kunnen ze in ieder geval van een uitgebreide vakantie genieten die hollanders :,)
ned-fra-eng door elkaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dat dus. Pleur op met die Maduro johquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Als je een lucky scoort tegen Barcelona ben je niet opeens een wereldspeler hoor.
Ah,dit topic was niet compleet zonder Keksterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Kekster het volgende:
Als er een land is die weet hoe het voelt dan is het belgie wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Kekster het volgende:
En waar waren jullie in 2004, 2006, 2008, 2010 en 2012.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Kekster het volgende:
Achterin laten ze allemaal steken vallen, belgie heeft veel meer kansen gehadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:32 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Persoonlijke fouten:
Nigel de Jong
Lens
Stekelenburg
Wereldspeler? Ga je nu woorden in mijn mond leggen. Ik noemde hem een constante no-nonsense verdediger die beter is dan Viergever en De Vrij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Als je een lucky scoort tegen Barcelona ben je niet opeens een wereldspeler hoor.
In Nederland is kutbelg een heel positief woord hoor.. altijd weer die taalbarriere..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ach komaan... Jullie lopen nu al topics vol 'kutbelgen' te roepen... Niet hypocriet doen hé.
Een andere sport!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Strani het volgende:
Ik ga me maar eens een tijdje wat meer op clubvoetbal richten denk ik.
7 in de laatste 11 wedstrijden toch?quote:
De Belgen hebben dat de afgelopen twee weken al gedaan idd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Kekster het volgende:
Inderdaad, hij heeft 3 (?) dagen gehad om te trainen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Pedroso het volgende:
Van Gaal krijgt ze wel weer aan het voetballen, valt ook niet mee na het anti-voetbal van v. Marwijk / v. Bommel. Duurt even maar dan heb je ook wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |