Partyfeverquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:05 schreef automatic_ het volgende:
In september heb ik gewoon geen tijd... Althans, twee vrijgezellefeesten, drie bruiloften, mijn eigen verjaardag, veel werken, 90's party![]()
Ook leuk! Met parapluquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Partyfever
Dan word het een natte druilerige stedentrip
Ideaal idd..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, als je dan ergens binnen stapt vouw je dat ding op en legt 'm weg.
Jawelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken geen regencapes, alleen die poncho's. Die zul je vast niet bedoelen.
Ik moest toch iets verzinnenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt ja? Die vind je beter dan een paraplu?
Uhuh. Maar goed. Ik verwacht een uitgebreide cv in mijn DM-box.quote:
Dan kun je lang wachtenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh. Maar goed. Ik verwacht een uitgebreide cv in mijn DM-box.
Oh? Stom. Korte versie dan?quote:
Of je genoeg geld binnenbrengt he.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo wil je mijn werkgeschiedenis weten?
Oja, dat is wel een goeiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of je genoeg geld binnenbrengt he.
Ik ga zelf genoeg verdienen johquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of je genoeg geld binnenbrengt he.
Ga je het ook krijgen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga zelf genoeg verdienen joh
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga zelf genoeg verdienen joh
Ik ga (hopelijk) psycholoog spelenquote:
Dus ik kan bij je op de bank komen liggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga (hopelijk) psycholoog spelen
Nee, dat is bij de psychiaterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik kan bij je op de bank komen liggen
Oh, daar zit verschil tussen dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat is bij de psychiater
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:24 schreef automatic_ het volgende:
Idd. Die heeft Geneeskunde gedaan en ik niet.
En dat op de late avondquote:
Ze zijn allemaal in shock van die film net op rtl5, He's just not that into youquote:
Hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal in shock van die film net op rtl5, He's just not that into you
Oh, ik heb voetbal gekekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal in shock van die film net op rtl5, He's just not that into you
Daar werd je ook niet vrolijk vanquote:
Nee niet echtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar werd je ook niet vrolijk van
Slaap lekker!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:
Ik duik mijn bedje in, trusten allemaal
Ik moest even naar de wc en opeens was het 3-2quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik ging bij 1-2 de hond uitlaten en kwam terug bij 4-2
Ahoy?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:05 schreef automatic_ het volgende:
In september heb ik gewoon geen tijd... 90's party![]()
Jup, 22-09 volgens mij.quote:
Muy lekker, und da?quote:
Cuequote:
Maar lekker vroeg klaar?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit alweer een tijdje in Almere op t werk
Ach, het is lekker weer dus dan lijkt alles al snel positiever hequote:
Het is wel de bedoeling tegen 4-en weer naar wat zuidelijkere oorden af te zakkenquote:
Dat schijnt zo bij sommige mensen te werken idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:39 schreef Koen66 het volgende:
Ach, het is lekker weer dus dan lijkt alles al snel positiever he. Heet weekendje komt er aan
. Nog plannen?
Dansenquote:
En ik kan het nu beter dan toen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:42 schreef El_Matador het volgende:
Dansen
Cue_ aan de rol. We hebben beeld.
Buiten dansen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat schijnt zo bij sommige mensen te werken idd.
Uhm dansen vooral. En jij?
Yup, in Amersfoort is groot latinfeest. Voornamelijk buiten maar gok ook wel in wat kroegjes.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:44 schreef Koen66 het volgende:
Buiten dansen?
Zaterdag naar het strand vermoedelijk, zondag vermoedelijk naar Drievliet, kregen gratis kaartjes. Wel heet voor een pretpark eigenlijk
Latinfeestquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, in Amersfoort is groot latinfeest. Voornamelijk buiten maar gok ook wel in wat kroegjes.
Het strand op een zaterdag?je bent gek!
Ze zeggen dat het een mooi feestje is, dus ben benieuwd. Ga wel alleen dus hoop wel dat ik ergens af en toe een danspartner kan wegsnoepen. Dus nog even bekijken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Latinfeest. Tof
Zal eerder het lokale 'strand' worden, zandafgraving
Dan is het rijp voor herhaling.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik kan het nu beter dan toen!
Of tenminste, nu kan ik echt wat en doe ik niet meer wat
Wat heb je gedaan dan allemaal?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:48 schreef El_Matador het volgende:
Dan is het rijp voor herhaling.
Qua danstraining heb ik ook zeg maar niet stilgezeten...
Zoals het hoort hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:49 schreef El_Matador het volgende:
Latinfeest in Amersfoort met 30? graden? Mooi.
salsa gaat steeds beter, reggaeton goed, vallenato koekie, bachata nog niks helaas, en verder dans ik altijd wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan allemaal?
En ben je ooit weer terug in het land dan?
Jij gaat een topfeestje krijgen.quote:
vallenato ken ik niet, maar jammer dat de bachata er niet in zit. Die heb ik onlangs eens met zo'n leraar gedanst (geen dominican style), en het was een soort van seks op de dansvloerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:50 schreef El_Matador het volgende:
salsa gaat steeds beter, reggaeton goed, vallenato koekie, bachata nog niks helaas, en verder dans ik altijd wel.
niet voor volgend jaar. Dit bevalt me prima
I know, I know. De mooiste dans die er bestaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vallenato ken ik niet, maar jammer dat de bachata er niet in zit. Die heb ik onlangs eens met zo'n leraar gedanst (geen dominican style), en het was een soort van seks op de dansvloer![]()
Maar nice dat je het ook oppakt!
Aah oke. Ik zou er gewoon een merenque op dansen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I know, I know. De mooiste dans die er bestaat.
Komt mettertijd wel.
Vallenato is typisch Colombiaans. Makkelijk te dansen, iedereen blert mee, en leuk voor een paar nummertjes per avond.
quote:
Goedemorgen mensen die naar dit topic zitten te staren en wachten op iemand die wat beters te zeggen heeft.quote:
Zeg je nou goedemorgen tegen jezelf?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:20 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen mensen die naar dit topic zitten te staren en wachten op iemand die wat beters te zeggen heeft.
Als een blokquote:
Nee, ik haat op mensen die alleen hoi, hallo of goedemorgen zeggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeg je nou goedemorgen tegen jezelf?
Heb jij zo'n grote kat of ben jij zo klein?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als een bloken toen ik wakker werd lag ik lepeltje lepeltje met de kat
![]()
Die niet in de slaapkamer mag komen![]()
gedroomd dat er sukkels zijn die dachten dat er een wapen was verborgen in het vrouwelijk geslachtsorgaan en het wilden vinden/uitproberen.. Nee, AFBLIJVEN!quote:
Oh nou dan heb je het vast zwaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:22 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik haat op mensen die alleen hoi, hallo of goedemorgen zeggen.
Ja, daar valt ohai ook tussen
Nog niet, ik kijk in het najaar wel weer hoe of watquote:
Aah, toch is het stiekem wel liefquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als een bloken toen ik wakker werd lag ik lepeltje lepeltje met de kat
![]()
Die niet in de slaapkamer mag komen![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
gedroomd dat er sukkels zijn die dachten dat er een wapen was verborgen in het vrouwelijk geslachtsorgaan en het wilden vinden/uitproberen.. Nee, AFBLIJVEN!
Maar verder wel goed geslapen
Ach, als je de ruimte ervoor hebt en hem toch niet gebruikt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:25 schreef Cue_ het volgende:
gedroomd dat er sukkels zijn die dachten dat er een wapen was verborgen in het vrouwelijk geslachtsorgaan en het wilden vinden/uitproberen.. Nee, AFBLIJVEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |