Hij heeft er één ingeschoten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:50 schreef inZanity het volgende:
Hoeveel heeft topspits Huntelaar er eigenlijk al inliggen?
Vreemd genoeg zijn ze daarna altijd hun portemonnee kwijt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he?
Z'n medespelers schijnen ook regelmatig in z'n wangetjes te knijpen.
We moeten Lewa naturaliserenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:50 schreef inZanity het volgende:
31 bij Oranje. Dat bedoel je neem ik aan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:50 schreef inZanity het volgende:
Deze comment doet me aan Wormgoor denken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zijn ze daarna altijd hun portemonnee kwijt.
Twee, waarvan er 1 tussen de doelpalen over de achterlijn gingquote:
Ik bedoel vanavond. Hij zou spelen toch? Hoeveel heeft ie er al inliggen? Drie, vier?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
31 bij Oranje. Dat bedoel je neem ik aan?
Je ziet toch dat het 1-0 voor België staat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik bedoel vanavond. Hij zou spelen toch? Hoeveel heeft ie er al inliggen? Drie, vier?
0, maar dat had je op zich ook aan het scorebord kunnen zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik bedoel vanavond. Hij zou spelen toch? Hoeveel heeft ie er al inliggen? Drie, vier?
In Duitsland geen 1 doelpunt bij de top 5 clubs vorig jaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:51 schreef Caland het volgende:
Huntelaar moet over een paar weken weer tegen de Mainzen en de 1. FC Koln's van deze wereld. Ook bij oranje zal hij er vast wel genoeg inleggen tegen Andorra enzulks, niet haten.
Tja als RvP zelf in dat soort wedstrijden niet voor Oranje kan scoren moet Huntelaar het maar doen danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:51 schreef Caland het volgende:
Huntelaar moet over een paar weken weer tegen de Mainzen en de 1. FC Koln's van deze wereld. Ook bij oranje zal hij er vast wel genoeg inleggen tegen Andorra enzulks, niet haten.
slechte trollquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef Pedroso het volgende:
Heb de eerste helft op de Belg gekeken, zie nu bij SBS dat Oranje de 2 helft dezelfde kant opspeelt als de 1e helft, mag dat ?
Doet 'ie ook niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tja als RvP zelf in dat soort wedstrijden niet voor Oranje kan scoren moet Huntelaar het maar doen dan
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef Pedroso het volgende:
Heb de eerste helft op de Belg gekeken, zie nu bij SBS dat Oranje de 2 helft dezelfde kant opspeelt als de 1e helft, mag dat ?
quote:
Mwa, 6je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef Pedroso het volgende:
daar wringt de schoen nou netquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tja als RvP zelf in dat soort wedstrijden niet voor Oranje kan scoren moet Huntelaar het maar doen dan
SBS 6je?quote:
Is nu al beter dan Willems de hele 1e helft !quote:
Moet ie het wel doen natuurlijk héquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef S0nic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is nu al beter dan Willems de hele 1e helft !
twitter:InfostradaNL twitterde op woensdag 15-08-2012 om 21:49:00Martins Indi en De Vrij zijn eerste 2 Feyenoorders die tegelijk hun debuut maken in Oranje sinds Van Bronckhorst en Van Gastel in aug 1996. reageer retweet
Van PErsie heeft afgelopen seizoen tegen zo'n beetje iedere topploeg in Engeland gescoord.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef S0nic het volgende:
[..]
zit je op stream te kijken ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is nu al beter dan Willems de hele 1e helft !
Heeft Van Gastel daarna nog een 2e interland gespeeld?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
twitter:InfostradaNL twitterde op woensdag 15-08-2012 om 21:49:00Martins Indi en De Vrij zijn eerste 2 Feyenoorders die tegelijk hun debuut maken in Oranje sinds Van Bronckhorst en Van Gastel in aug 1996. reageer retweet
Zo lang geleden dat Feyenoord zoveel fatsoenlijke Nederlanders had?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
tot zover de nutteloze statistiekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
Hele beperkte speler die nog nooit iets heeft laten zienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo zou je geen fan zijn van BMI?
Wie heet er nou weer BMIquote:
Geen idee. Ken hem niet goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo zou je geen fan zijn van BMI?
Mwa, ik ben geen fan, ben gewoon benieuwd hoe hij het gaat doen. Wordt tijd dat er weer wat Nederlands talent doorbreekt.quote:
hij dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wie heet er nou weer BMI
Waarom zijn hier dan zo weinig fans van Robben?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kwaliteit wordt nu eenmaal beloond
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hele beperkte speler die nog nooit iets heeft laten zien
Die man is zo baas dat ze gewoon een index naar hem vernoemd hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Wie heet er nou weer BMI
Aha daarom zo'n blijdschap bij de feyenoorders.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste speler uit de feyenoord-opleiding sinds Van Persie.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
doe maar effekes wisselen Bruno
robben en kwaliteit in een zinquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom zijn hier dan zo weinig fans van Robben?
Zoals ik al zei, kwaliteit wordt beloond, niet kwantiteitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik denk Willems.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:56 schreef Paxcon het volgende:
BMI is het meest gebruikte woord van de dag op FOK! denk ik
Die kan der niks van.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sorry, sarcasme is moeilijk om te uiten over het internet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
robben en kwaliteit in een zin
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
quote:
Ik denk Paul, omdat populaire jongenquote:
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk <censuur>, omdat populaire jongen
Saddam Hoessein praatten ook velel mense nsoahdflashog GOAAAAAAAAAALquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk Paul, omdat populaire jongen
BMI BMI BMI BMIquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:56 schreef Paxcon het volgende:
BMI is het meest gebruikte woord van de dag op FOK! denk ik
quote:Bruno speelt alsof het al zijn 100e interland is. Wat een rust en vertrouwen brengt hij in het team.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:58 schreef GGMM het volgende:
Altijd al gezegd dat Narsingh een groot talent is.
Avondkrant?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:59 schreef Eenskijken het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Als hij wat goed doet, dan mag het best gezegd worden. Maar als hij wat slechts doet ook.. Alleen bij dat laatste kan je niet tegen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:58 schreef Grifte het volgende:
Door BMI die aanval![]()
![]()
Hahahahah kk kneusjes alle haters
Geen officiële wedstrijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:59 schreef S0nic het volgende:
Narsingh had toch al gescoord voor Oranje?
quote:
Idd... Dit bewijst het wederom... Een goede verdediging zorgt voor goalsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef Caland het volgende:
BMIBMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
Ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
Bij BMI denk ik steeds aan dat lengte gewicht dinges
Bruno Martens Indiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wil iemand uitleggen waarom hij BMI heet?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef hafcfan het volgende:
Wat een coach die van Gaal. Hij herkent talent.
Bruno Martens Indi.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Van Gaalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef Paxcon het volgende:
Robben die afspeelt is ook een wonder te noemen
....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Martinsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bruno Martens Indi.
Kijk je nooit voetbal ofzo?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:01 schreef Bombshell het volgende:
Whaha kijk onze twee mocros Ibi en van persie zitten
Of denk gewoon na..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bruno Martens Indi.
Zie je die Belgen kunnen er niks van. Wij gunden ze een voorsprong.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef Rodawa het volgende:
Baas Martins Indi
Als Nederland aanzet scoren we gewoon makkelijk. Het is dat we in de eerste helft op 50% speelde.
Nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bruno Martens Indi.
Is een vrouw he. Kan je niet teveel van verwachten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bruno Martens Indi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |