Hij heeft er één ingeschoten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:50 schreef inZanity het volgende:
Hoeveel heeft topspits Huntelaar er eigenlijk al inliggen?
Vreemd genoeg zijn ze daarna altijd hun portemonnee kwijt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he?
Z'n medespelers schijnen ook regelmatig in z'n wangetjes te knijpen.
We moeten Lewa naturaliserenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:50 schreef inZanity het volgende:
31 bij Oranje. Dat bedoel je neem ik aan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:50 schreef inZanity het volgende:
Deze comment doet me aan Wormgoor denken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zijn ze daarna altijd hun portemonnee kwijt.
Twee, waarvan er 1 tussen de doelpalen over de achterlijn gingquote:
Ik bedoel vanavond. Hij zou spelen toch? Hoeveel heeft ie er al inliggen? Drie, vier?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
31 bij Oranje. Dat bedoel je neem ik aan?
Je ziet toch dat het 1-0 voor België staat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik bedoel vanavond. Hij zou spelen toch? Hoeveel heeft ie er al inliggen? Drie, vier?
0, maar dat had je op zich ook aan het scorebord kunnen zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik bedoel vanavond. Hij zou spelen toch? Hoeveel heeft ie er al inliggen? Drie, vier?
In Duitsland geen 1 doelpunt bij de top 5 clubs vorig jaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:51 schreef Caland het volgende:
Huntelaar moet over een paar weken weer tegen de Mainzen en de 1. FC Koln's van deze wereld. Ook bij oranje zal hij er vast wel genoeg inleggen tegen Andorra enzulks, niet haten.
Tja als RvP zelf in dat soort wedstrijden niet voor Oranje kan scoren moet Huntelaar het maar doen danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:51 schreef Caland het volgende:
Huntelaar moet over een paar weken weer tegen de Mainzen en de 1. FC Koln's van deze wereld. Ook bij oranje zal hij er vast wel genoeg inleggen tegen Andorra enzulks, niet haten.
slechte trollquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef Pedroso het volgende:
Heb de eerste helft op de Belg gekeken, zie nu bij SBS dat Oranje de 2 helft dezelfde kant opspeelt als de 1e helft, mag dat ?
Doet 'ie ook niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tja als RvP zelf in dat soort wedstrijden niet voor Oranje kan scoren moet Huntelaar het maar doen dan
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef Pedroso het volgende:
Heb de eerste helft op de Belg gekeken, zie nu bij SBS dat Oranje de 2 helft dezelfde kant opspeelt als de 1e helft, mag dat ?
quote:
Mwa, 6je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef Pedroso het volgende:
daar wringt de schoen nou netquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tja als RvP zelf in dat soort wedstrijden niet voor Oranje kan scoren moet Huntelaar het maar doen dan
SBS 6je?quote:
Is nu al beter dan Willems de hele 1e helft !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |