Enige goede spelers waren Willems, Narsingh, Huntelaar en Robbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
Bouma II.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ik lees nu pas dat mathijsen een drie jarig contract heeft bij Feyenoord?Mijn god zeg..
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef Eenskijken het volgende:
er zit een moordenaar op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
35 is hij dan volgens mij, belachelijk lang.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ik lees nu pas dat mathijsen een drie jarig contract heeft bij Feyenoord?Mijn god zeg..
Goed kijken straks in de rust. van Rhijn is de schuldige van de 1-0. Zijn man kon via de linkerkant doorkomen. Van Rhijn was lekker aan het slapen op het middenveld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:31 schreef baasvandemaffia het volgende:
Kut willems, door hem 1-0 en 2 kansen voor nl er niet in
Gecondoleerd manquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
Dan gaan sterren schoonspringen. DUHHHquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Nectar het volgende:
Wat een kut programma sterren springen wat is dat nou weer
Ik studeer technische innovatie wetenschappen. Adames Technische natuurkunde. Hij is nerder dan ikquote:
Lekker tochquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
hoezo? Genoeg voetballers die tot 37/38 doorgaanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
35 is hij dan volgens mij, belachelijk lang.
Snap het niet; Van Geel was zo goed bezig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
35 is hij dan volgens mij, belachelijk lang.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef Eenskijken het volgende:
er zit een moordenaar op de bankDood door schuldenaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo Narsingh? Speelt best goed!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Adames het volgende:
Mathijssen, narsingh en eventueel van der vaart er uit graag
Van der vaart is de enige die nog eens een bal onderschept en doorjaagtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Adames het volgende:
Mathijssen, narsingh en eventueel van der vaart er uit graag
Ik kijk blijkbaar een andere wedstrijdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
NL is veel beter. We vergeten alleen te scoren
Ja dat werkte in 2002 toen ook al zo goed... oh wachtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hadden we maar heel ajax in Oranje
Vind je Mathijsen zo goed dat Feyenoord 3 jaar lang boven Ajax komt?quote:
Belgie doet al 10 jaar niet meer mee ole olequote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef DarkAccountant het volgende:
Holland kan nie mee olee olee![]()
Hier geen wolkje aan de luchtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef tralalala het volgende:
Gebouw trilt hier van het onweer, ga de tweede helft zo nog missen van deze kut wedstrijd.
Ik vind De Jong ook erg matig vandaag.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef pietpietpiet101 het volgende:
Mathijssen en Huntelaar erg slecht tot nu toe.
Van der vaart doet het erg goed, goede passes en intercepties!
Echt de beste oranje speler van het m
Maar hij is een ganstah!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Willems is echt gewoon te dom om wat met zijn talent te doen in het veld. Hij rent maar wat in het rond en vergeet regelmatig zijn positie
Ja, dat zie ik Mathijsen niet doen. Kan wel, maar een dramatisch niveau dan. Soort Ooijer rol.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hoezo? Genoeg voetballers die tot 37/38 doorgaan
Van der Vaart laat de hele tijd zijn man lopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Van der vaart is de enige die nog eens een bal onderschept en doorjaagt
Klopt, was ook best man van het veldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
hazard is de nieuwe cr7 zeggen ze
Ja vind ik ook. Ze spelen eigenlijk best wel goed. Maarja die Stekelenburg laat het 1ste schot van die Belgen meteen weer door en die van de Belgen pakt zulke ballen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
NL is veel beter. We vergeten alleen te scoren
Ja, of je hebt er geen verstand van. Geeft niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk blijkbaar een andere wedstrijd
Het is nogal een gok niet? Ik denk dat hij dit seizoen al gaat mislukken tbh.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hoezo? Genoeg voetballers die tot 37/38 doorgaan
Die stond zaterdag tegen RKC ook constant linksbuiten, even vergeten dat hij ook moet verdedigen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Willems is echt gewoon te dom om wat met zijn talent te doen in het veld. Hij rent maar wat in het rond en vergeet regelmatig zijn positie
Danny, speelt die in het NL elftal?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef pietpietpiet101 het volgende:
Mathijssen en Huntelaar erg slecht tot nu toe.
Van der vaart doet het erg goed, goede passes en intercepties!
Echt de beste oranje speler van het mOment
Is die neger voor ajax dat wist ik nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind je Mathijsen zo goed dat Feyenoord 3 jaar lang boven Ajax komt?
het was gewoon mathijssen. Van rhijn deed niet zo veel verkeerd, hij moest er twee tegelijk dekkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Goed kijken straks in de rust. van Rhijn is de schuldige van de 1-0. Zijn man kon via de linkerkant doorkomen. Van Rhijn was lekker aan het slapen op het middenveld.
Willems was de minst slechte verdediger. En dat zegt wat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Nuchterheid het volgende:
Willems weer lekker aan het falen zoals altijd. Narsingh doet het trouwens niet veel beter.
Hij is nu al moe.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef gniffie het volgende:
Van der Vaart
Alle haters die zeggen at hij over de top is en niet mee verdedigt
Klinkt een beetje vaagquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik studeer technische innovatie wetenschappen. Adames Technische natuurkunde. Hij is nerder dan ik
Zo hey, dat was onnodig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, of je hebt er geen verstand van. Geeft niet.
heel slecht in de passing inderdaad, normaal is dat zeer goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vind De Jong ook erg matig vandaag.
hi ha ho hoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van der Vaart laat de hele tijd zijn man lopen.
Ja heh! Staat steeds raar gepositioneerdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vind De Jong ook erg matig vandaag.
Die grap is zo vorige eeuwquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef Paul het volgende:
Kluivert mag de bus naar Nederland terug rijden
Ze heeft ook de late avond ook altijd haar eigen reclame. Ik snap niet waarom zij nog steeds op tv is, niemand die haar wil zien/horen. Net als Patty Brard trouwens.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arme Kelly sinds Jensen liet niemand hem meer op TV
Daarom maakt hij iedere wedstrijd, ook bij de spurs, bijna altijd de meeste meters.quote:
Te ernstig ja en dan die voorzetten en rare loopactiesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die stond zaterdag tegen RKC ook constant linksbuiten, even vergeten dat hij ook moet verdedigen.
Leuk, laat toch zijn man de hele tijd lopen. Gaat niet werken, Sneijder en VDV samen op het middenveld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
hi ha ho ho. zet als enige gelijk druk
Doe dan niet zo negatief over NL. Hebben veel hier een handje vanquote:
johquote:
Ja over jouw objectiviteitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willems was de minst slechte verdediger. En dat zegt wat.
Dit is geen OS ofzo, pauper.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe dan niet zo negatief over NL. Hebben veel hier een handje van
quote:
Lekker handig is dat als je 3 collega's hebben die dat niet kunnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die stond zaterdag tegen RKC ook constant linksbuiten, even vergeten dat hij ook moet verdedigen.
Idd. Sneijder eraf dan. Vaart is bij alle aanvallen betrokken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leuk, laat toch zijn man de hele tijd lopen. Gaat niet werken, Sneijder en VDV samen op het middenveld.
Onzin. Van Rhijn doet het veel beter.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willems was de minst slechte verdediger. En dat zegt wat.
Dat maak ik zelf wel uit natuurlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe dan niet zo negatief over NL.
Dat, en dat bijna geen enkele pass van hem goed was. Bijna genant om te zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef pietpietpiet101 het volgende:
[..]
Ja heh! Staat steeds raar gepositioneerd
Dat heb je met drukzetten, het fenomeen doordekken is daarvoor uitgevondenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van der Vaart laat de hele tijd zijn man lopen.
20 augustus is namelijk al geweest jaquote:
Bij die 1-0 van de Belgen deed hij het idd erg goed ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Onzin. Van Rhijn doet het veel beter.
Idd het zat ook niet mee bij het EKquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:37 schreef BobW het volgende:
Zo heel slecht is het niet, zit gewoon niet mee
Het heeft geen nut, natuurlijk. Net alsof NL ineens allemaal slechte voetballers heeftquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit natuurlijk.
Idd, bij AS Roma zijn ze ook niet echt enthousiast over hem.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Stekelenburg valt ook door de mand, een prima WK maar daarna ingezakt als een slappe drol.
Baas.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd het zat ook niet mee bij het EK
Het zit idd gewoon niet meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd het zat ook niet mee bij het EK
Gaat niet gebeuren. Jij bepaalt niet dat men hier geen kritiek mag hebben, kom nou toch. Dat hosanna inteeltkliekje op OS was ook zum kotsen.quote:
Dat zeg ik ook helemaal niet. je kraamt onzin uit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het heeft geen nut, natuurlijk. Net alsof NL ineens allemaal slechte voetballers heeft
Verloor 2 minuten voor de rust ook de bal knullig waar er bijna een goal uitkwam..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Onzin. Van Rhijn doet het veel beter.
Ik vond hem slecht, maar alleen Heitinga kwam er in de buurt. Mathijsen was zeker de slechtste verdediger en v Rhijn was nog wat wisselvalligerquote:
Wat vind jij eigenlijk van Van Rhijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Verloor 2 minuten voor de rust ook de bal knullig waar er bijna een goal uitkwam..
Yep... tijdens het EK was het echt verschrikkelijk op de NL zenders.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef One_of_the_few het volgende:
De rust op de belg is 10 beter dan de nederlandse zenders. Op het ek ook al.
GGMM noemt mij baas, dit betekent...... ik mag weer meepraten bij de vbl slowchatquote:
Hij gaat Van Rhijn straks het haasje gevenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:37 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Laat van Gaal weer zijn broek zakken in de kleedkamer?
Willems staat nooit links achter man. Het is dat die Belgen te dom zijn om de buitenspelregel te begrijpen maar anders...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond hem slecht, maar alleen Heitinga kwam er in de buurt. Mathijsen was zeker de slechtste verdediger en v Rhijn was nog wat wisselvalliger
Dat mag je altijd uiteraard.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:38 schreef Paul het volgende:
[..]
GGMM noemt mij baas, dit betekent...... ik mag weer meepraten bij de vbl slowchat
Die fase zijn we al voorbij manquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Jij bepaalt niet dat men hier geen kritiek mag hebben, kom nou toch. Dat hosanna inteeltkliekje op OS was ook zum kotsen.
Duidelijk fout van van Rhijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:38 schreef RubenSosa het volgende:
Even de herhaling van de 1-0 bekijken.
twitter:BertvanMarwijk twitterde op woensdag 15-08-2012 om 23:38:37Weg met louis, weg met louis! #YOLO reageer retweet
Omdat die belg met geluk de bal in de voeten kreeg?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij die 1-0 van de Belgen deed hij het idd erg goed ja.
Moet er wel iemand terugpratenquote:
Hou die gedachte vast zou ik zeggen, dan wordt het misschien nog wat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Altijd overal tegenaan schoppen
Jij mag je mening hebben van mij hoor, maar ik ook de mijne.
even benadrukken voor de anti-RvP meutequote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:38 schreef Wilskracht het volgende:
Allemaal kansen allemaal gemist.
Huntelaar 3x
Van Rijn 1x
Robben 1x
'Van der Vaart 1x
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:39 schreef Nectar het volgende:
twitter:BertvanMarwijk twitterde op woensdag 15-08-2012 om 23:38:37Weg met louis, weg met louis! #YOLO reageer retweet
Nouhouuuuuuuuuuuuuuuuuuu :"( !!!!!!!!!!!!quote:
mooi rustig gebleven welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:39 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Omdat die belg met geluk de bal in de voeten kreeg?
Dat er nou nog mensen om lachen heequote:
Verdedigend vind ik van Rhijn vooralsnog beter en van der wiel vind ik aanvallend beterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef Rodawa het volgende:
Van Rhijn speelt precies hetzelfde als Van der Wiel. Veel opkomen, af en toe combineren, maar ook heel veel balletjes weer terug.
ergens op de rechterflankquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef Barbapapamama het volgende:
Waar is robben eigenlijk? Onze geweldige sterspeler?
In de kleedkamer nu.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef Barbapapamama het volgende:
Van Persie had ze allemaal overgeschotenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
even benadrukken voor de anti-RvP meute
Ja, op het EK liep ik te schreeuwen dat hij op links moest komen te staan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef Barbapapamama het volgende:
Ik riep na het WK al dat die man nooit meer opgeroepen moet worden. Toen werd ik uitgelachen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Robben faalt overigens ook wel weer gigantisch, ongelooflijk.
Die houdt vakantie op de Rottummerplaatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef Barbapapamama het volgende:
Talent, maar verdedigend drama. Al de verdedigende talenten die we hebben kunnen niet verdedigen, maar wel aanvallen. En daarom staan ze er in (en in de eredivisie zal het niet zoveel uitmaken) Maar zodra in europa of in nl elftal vallen ze door de mand.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Van Rhijn?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, op het EK liep ik te schreeuwen dat hij op links moest komen te staan.
Blijkt dat er daar ook geen reet van kan.
twitter:
sterke naam vooralquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
Raffie speelde wel goed, bij de Belgen vind ik Hazard wel een leuke speler.
Hm, je zegt zowaar iets zinnigs.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Talent, maar verdedigend drama. Al de verdedigende talenten die we hebben kunnen niet verdedigen, maar wel aanvallen. En daarom staan ze er in (en in de eredivisie zal het niet zoveel uitmaken) Maar zodra in europa of in nl elftal vallen ze door de mand.
v.d.Wiel geweldige aanvallende kracht (paar jaar geleden) maar verdedigend nog nooit goed geweest.
en het stadiongeluid bij de belg is beter.commentaar tijdens de wedstrijd was ook goed. Zelfs nu zijn ze goed. Weten veel over onze spelers en benoeming positieve zaken ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:38 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Yep... tijdens het EK was het echt verschrikkelijk op de NL zenders.
Rust tijdens een voetbalwedstrijd op Nederlandse zenders: 6
minuten reclame, 3 minuten analyze, 6 minuten reclame
Rust tijdens een voetbalwedstrijd op Belgische zenders: Volledig toegewijd aan analyse en andere voetbal gerelateerde zaken
Op de BBC waren er overigens ook geen reclames.
Rot toch op manquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
even benadrukken voor de anti-RvP meute
Als ze beiden op hun top presteren zal er ook weinig verschil inzitten denk ik. Van Rhijn kan natuurlijk nog groeien en aanvallend meer brengen, Van der Wiel heeft het laten zien maar is erg teruggezakt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Verdedigend vind ik van Rhijn vooralsnog beter en van der wiel vind ik aanvallend beter
Ik hoopte ook tegen beter weten in dat hij op links bruikbaar zou zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik riep na het WK al dat die man nooit meer opgeroepen moet worden. Toen werd ik uitgelachen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Van Persie had ze allemaal overgeschoten
waarom schiet Stuntelaar er ze dan _ook_ niet in, als hij idd zó goed als men zegtquote:
hazard heeft nog niks laten zienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
Raffie speelde wel goed, bij de Belgen vind ik Hazard wel een leuke speler.
eingelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:42 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Eingelijk missen we gewoon DE STROOT
Gelukkig zijn de andere faal Ajacieden niet eens geselecteerd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee niet nog zo'n faal PSV'er er in a.u.b
Goedzo nu ken ik je weer. Maarja ik snap niet dat De Jong niet mee is. Die is beter dan Dost en veel beter dan Lens.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of Dost. Die maakt de voorzetten van Narsingh wel af.
Dat heb ik nou altijd met vrouwenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
van Gaal en Persie hebben 1 ding gemeen, het wil maar niet lukken bij Oranje
Alleen voor de intimidatie in de tunnelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:42 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Eingelijk missen we gewoon DE STROOT
Dost traint een jaartje onder Magath, daar hoor je in de toekomst dus helemaal niks meer van.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goedzo nu ken ik je weer. Maarja ik snap niet dat De Jong niet mee is. Die is beter dan Dost en veel beter dan Lens.
Een van de beter ploegen in Europa wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef VeX- het volgende:
Omg, als we al van de Belgen verliezen.
quote:
Klopt ja, geweldig EK ook gespeeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Een van de beter ploegen in Europa wel.
Nee joh. Die gaan zich gewoon weer niet plaatsen voor het WK.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Helemaal nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou dat moet je niet zeggen, je was er laatst nog een
Vooral 'ploeg' zeggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja die zullen wel blij zijn dat ze iets te vieren hebben na 2 weken OS falenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef PizzaGeit het volgende:
De Belgische zender is eigk zoveel beter
Eens. Die oen kan alleen maar achteruit lopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar die 1ste goal blijft Heitinga z'n schuld
Ik heb de tweede of derde gemist?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zijn het eens dat we het oneens zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mwa, de Belgen hebben ook gewoon een goed nationaal elftal hoor. Maar het klopt wel, Nederland speelt erg matig vandaag. Daarentegen mag België zich schamen dat ze zich met zo'n elftal niet wisten te plaatsen voor het EK.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef VeX- het volgende:
Omg, als we al van de Belgen verliezen.
wat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat moeten ze nu gaan bewijzen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja, geweldig EK ook gespeeld.
Potentie hebben ze wel, misschien dat het er nu eindelijk eens uitkomt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Die gaan zich gewoon weer niet plaatsen voor het WK.
Niet zo bijdehand jij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb de tweede of derde gemist?
Goed puntquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral 'ploeg' zeggenAls je het nou op individueel talent had gegooit, ok
Waarom moeten mensen op fok altijd op andere zenders kijken? Altijd van HEE IK KIJK OP BBC WOWWWWWWWWW ZOVEEL BETER HE en nu weer WOOOOOOW OP CANVAS IS HET ZO GOEEEED!1!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef PizzaGeit het volgende:
De Belgische zender is eigk zoveel beter
En Viergever en Maher. Hopelijk laten ze wat zienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef inZanity het volgende:
De Vrij en BMI komen er in toch tweede helft? Misschien toch maar ff kijken dan.
Kneusje is die gast.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef mrstylo het volgende:
Piers Morgan gaat los op twitter.![]()
https://twitter.com/piersmorgan
Was dat maar waar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij is Morph ons aan het trollen
Dan is het het helemaal niet waard.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef inZanity het volgende:
De Vrij en BMI komen er in toch tweede helft? Misschien toch maar ff kijken dan.
Whehequote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Die boeien me dan weer niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
En Viergever en Maher. Hopelijk laten ze wat zien
Wie de fuck is Piers Morgan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef mrstylo het volgende:
Wiesdaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef mrstylo het volgende:
En dat is modquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Staat er eindelijk een echte verdedigingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het het helemaal niet waard.
Mee eens. van deze defensie neem ik alleen Willems serieus.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Staat er eindelijk een echte verdediging
CNN talkshow host en zwaar Arsenal fan.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens. van deze defensie neem ik alleen Willems serieus.
De laatste 6quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als België gewoon naar behoren presteert, dan kunnen ze op het WK echt wel bij de laatste 6 komen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Omdat ie bij PSV speelt ? Deelt ook gewoon in de malaise hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mwa, de Belgen hebben ook gewoon een goed nationaal elftal hoor. Maar het klopt wel, Nederland speelt erg matig vandaag. Daarentegen mag België zich schamen dat ze zich met zo'n elftal niet wisten te plaatsen voor het EK.
Als België gewoon naar behoren presteert, dan kunnen ze op het WK echt wel bij de laatste 6 komen.
Was de beste verdediger.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Omdat ie bij PSV speelt ? Deelt ook gewoon in de malaise hoor.
Ik troll maar hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben je tevens gelijk van die spitsendiscussie af...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef Greenpeas het volgende:
Ik denk dat van Persie nog beter linksbuiten speelt op dit moment dan Robben.
Minst slechte is beste inderdaad, maar de intonatie is anders.quote:
Ja een beetje een slechte omschrijving, maar je begrijpt wat ik bedoel toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
De laatste 6?
En Robben niet op de bank a.u.b. , gewoon meteen naar huis sturen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef Tito_Makani het volgende:
Is Ronald de boer uit de kast gekomen? Wat een homo zeg met die bril
Omdat Jetro fcking maaaster is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel terecht. Tamelijk jaloers aangelegd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef JackHerrer het volgende:
Been noemt belgisch publiek calimero's
quote:
Serieus? waarom wordt hij er niet in gezet dan?quote:
Heb je dat elftal al eens goed bekeken? Als ze als een echt team gaan presteren moeten ze de Kroatië en Servië gewoon weg kunnen zetten. Turkije trouwens ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]Belgie moet zich helemaal niet schamen dat ze er niet bij zin. Duitsland is veeeeeel beter man en Turkije gelijkwaardig en nu halen ze het wk ook niet, want de Kroaten zijn beter en de Serven gelijkwaardig, maar blijf maar denken dat die Belgen erg goed zijn.
Enige reden dat ik kijk eigenlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ben heel benieuwd hoe BMI en De Vrij het gaan doen.
Seizoen in duitsland is nog niet begonnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:50 schreef inZanity het volgende:
Hoeveel heeft topspits Huntelaar er eigenlijk al inliggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |