Enige goede spelers waren Willems, Narsingh, Huntelaar en Robbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
Bouma II.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ik lees nu pas dat mathijsen een drie jarig contract heeft bij Feyenoord?Mijn god zeg..
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef Eenskijken het volgende:
er zit een moordenaar op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
35 is hij dan volgens mij, belachelijk lang.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ik lees nu pas dat mathijsen een drie jarig contract heeft bij Feyenoord?Mijn god zeg..
Goed kijken straks in de rust. van Rhijn is de schuldige van de 1-0. Zijn man kon via de linkerkant doorkomen. Van Rhijn was lekker aan het slapen op het middenveld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:31 schreef baasvandemaffia het volgende:
Kut willems, door hem 1-0 en 2 kansen voor nl er niet in
Gecondoleerd manquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
Dan gaan sterren schoonspringen. DUHHHquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Nectar het volgende:
Wat een kut programma sterren springen wat is dat nou weer
Ik studeer technische innovatie wetenschappen. Adames Technische natuurkunde. Hij is nerder dan ikquote:
Lekker tochquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
hoezo? Genoeg voetballers die tot 37/38 doorgaanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
35 is hij dan volgens mij, belachelijk lang.
Snap het niet; Van Geel was zo goed bezig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
35 is hij dan volgens mij, belachelijk lang.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef Eenskijken het volgende:
er zit een moordenaar op de bankDood door schuldenaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo Narsingh? Speelt best goed!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Adames het volgende:
Mathijssen, narsingh en eventueel van der vaart er uit graag
Van der vaart is de enige die nog eens een bal onderschept en doorjaagtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Adames het volgende:
Mathijssen, narsingh en eventueel van der vaart er uit graag
Ik kijk blijkbaar een andere wedstrijdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
NL is veel beter. We vergeten alleen te scoren
Ja dat werkte in 2002 toen ook al zo goed... oh wachtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hadden we maar heel ajax in Oranje
Vind je Mathijsen zo goed dat Feyenoord 3 jaar lang boven Ajax komt?quote:
Belgie doet al 10 jaar niet meer mee ole olequote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef DarkAccountant het volgende:
Holland kan nie mee olee olee![]()
Hier geen wolkje aan de luchtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef tralalala het volgende:
Gebouw trilt hier van het onweer, ga de tweede helft zo nog missen van deze kut wedstrijd.
Ik vind De Jong ook erg matig vandaag.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef pietpietpiet101 het volgende:
Mathijssen en Huntelaar erg slecht tot nu toe.
Van der vaart doet het erg goed, goede passes en intercepties!
Echt de beste oranje speler van het m
Maar hij is een ganstah!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Willems is echt gewoon te dom om wat met zijn talent te doen in het veld. Hij rent maar wat in het rond en vergeet regelmatig zijn positie
Ja, dat zie ik Mathijsen niet doen. Kan wel, maar een dramatisch niveau dan. Soort Ooijer rol.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hoezo? Genoeg voetballers die tot 37/38 doorgaan
Van der Vaart laat de hele tijd zijn man lopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Van der vaart is de enige die nog eens een bal onderschept en doorjaagt
Klopt, was ook best man van het veldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
hazard is de nieuwe cr7 zeggen ze
Ja vind ik ook. Ze spelen eigenlijk best wel goed. Maarja die Stekelenburg laat het 1ste schot van die Belgen meteen weer door en die van de Belgen pakt zulke ballen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
NL is veel beter. We vergeten alleen te scoren
Ja, of je hebt er geen verstand van. Geeft niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk blijkbaar een andere wedstrijd
Het is nogal een gok niet? Ik denk dat hij dit seizoen al gaat mislukken tbh.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hoezo? Genoeg voetballers die tot 37/38 doorgaan
Die stond zaterdag tegen RKC ook constant linksbuiten, even vergeten dat hij ook moet verdedigen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Willems is echt gewoon te dom om wat met zijn talent te doen in het veld. Hij rent maar wat in het rond en vergeet regelmatig zijn positie
Danny, speelt die in het NL elftal?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef pietpietpiet101 het volgende:
Mathijssen en Huntelaar erg slecht tot nu toe.
Van der vaart doet het erg goed, goede passes en intercepties!
Echt de beste oranje speler van het mOment
Is die neger voor ajax dat wist ik nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind je Mathijsen zo goed dat Feyenoord 3 jaar lang boven Ajax komt?
het was gewoon mathijssen. Van rhijn deed niet zo veel verkeerd, hij moest er twee tegelijk dekkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Goed kijken straks in de rust. van Rhijn is de schuldige van de 1-0. Zijn man kon via de linkerkant doorkomen. Van Rhijn was lekker aan het slapen op het middenveld.
Willems was de minst slechte verdediger. En dat zegt wat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Nuchterheid het volgende:
Willems weer lekker aan het falen zoals altijd. Narsingh doet het trouwens niet veel beter.
Hij is nu al moe.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef gniffie het volgende:
Van der Vaart
Alle haters die zeggen at hij over de top is en niet mee verdedigt
Klinkt een beetje vaagquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik studeer technische innovatie wetenschappen. Adames Technische natuurkunde. Hij is nerder dan ik
Zo hey, dat was onnodig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, of je hebt er geen verstand van. Geeft niet.
heel slecht in de passing inderdaad, normaal is dat zeer goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vind De Jong ook erg matig vandaag.
hi ha ho hoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van der Vaart laat de hele tijd zijn man lopen.
Ja heh! Staat steeds raar gepositioneerdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vind De Jong ook erg matig vandaag.
Die grap is zo vorige eeuwquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef Paul het volgende:
Kluivert mag de bus naar Nederland terug rijden
Ze heeft ook de late avond ook altijd haar eigen reclame. Ik snap niet waarom zij nog steeds op tv is, niemand die haar wil zien/horen. Net als Patty Brard trouwens.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arme Kelly sinds Jensen liet niemand hem meer op TV
Daarom maakt hij iedere wedstrijd, ook bij de spurs, bijna altijd de meeste meters.quote:
Te ernstig ja en dan die voorzetten en rare loopactiesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die stond zaterdag tegen RKC ook constant linksbuiten, even vergeten dat hij ook moet verdedigen.
Leuk, laat toch zijn man de hele tijd lopen. Gaat niet werken, Sneijder en VDV samen op het middenveld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
hi ha ho ho. zet als enige gelijk druk
Doe dan niet zo negatief over NL. Hebben veel hier een handje vanquote:
johquote:
Ja over jouw objectiviteitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willems was de minst slechte verdediger. En dat zegt wat.
Dit is geen OS ofzo, pauper.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe dan niet zo negatief over NL. Hebben veel hier een handje van
quote:
Lekker handig is dat als je 3 collega's hebben die dat niet kunnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die stond zaterdag tegen RKC ook constant linksbuiten, even vergeten dat hij ook moet verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |