Heb een druppel op m'n raamquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:40 schreef Spockjuh_ het volgende:
OMFGROFLWTF!! het regent hier licht, GRIP 3 alle kazernes paraat!! ik verwacht een zondvloed met springtij
Hier hetzelfde met de Zeeuwse plusjes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Die plusjes zouden boven m'n hoofd moeten zitten maar ik heb nog niks gemerkt of gehoord...
Klopt iets niet, ik zit precies onnder die rode streep, maar geen onweer hierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
belooft niet veel goeds...
Zou het? lucht ziet er wel redelijk uit, maar het zal me niks verbazen als de boel weer verdampt voordat het hier is..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:40 schreef Olga het volgende:
Er komt wel wat aardigs aan richting mijn kant (Alkmaar) nu maar hopen dat het doorzet.
Hier ook niet, zit een gat tussen twee buien in boven Leiderdorpquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:44 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Klopt iets niet, ik zit precies onnder die rode streep, maar geen onweer hier
Zou me idd niets verbazen , maar ik blijf hopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:44 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Zou het? lucht ziet er wel redelijk uit, maar het zal me niks verbazen als de boel weer verdampt voordat het hier is..
Die treinen hadden wederom zonder mankeren met een normale dienstregeling kunnen rijden...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:44 schreef RiKe het volgende:
Nou, dat was 'm dan, we hebben weer gelachen
Jij zit in Leiden toch? De lucht ging aardig los hier. Hoop wind, maar verder helemaal niks hier in Leiderdorp.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:44 schreef RiKe het volgende:
Nou, dat was 'm dan, we hebben weer gelachen
Klopt ik zit in Leiden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:45 schreef CklokC het volgende:
[..]
Jij zit in Leiden toch? De lucht ging aardig los hier. Hoop wind, maar verder helemaal niks hier in Leiderdorp.
Ik in Voorschoten, mijn neefje ook, die zegt: hier is het droog (andere kant van het dorp), 3 tellen later, hee nu regent het hier ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:47 schreef RiKe het volgende:
[..]
Klopt ik zit in Leiden.
4min aardige regen, in de verte een rommeltje hier en daar, maar dat was dan ook echt alles.
Terwijl het hier "los ging" was ik aan het kletsen met een vriendin van me aan de andere kant van Leiden, daar was het droog.
Ze zei dat het daar begon, was hier bij mij droog
Ja zo scherp zijn de grenzen dan blijkbaar. Hier geen druppel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:47 schreef RiKe het volgende:
[..]
Klopt ik zit in Leiden.
4min aardige regen, in de verte een rommeltje hier en daar, maar dat was dan ook echt alles.
Terwijl het hier "los ging" was ik aan het kletsen met een vriendin van me aan de andere kant van Leiden, daar was het droog.
Ze zei dat het daar begon, was hier bij mij droog
Is de politie weer bezig ja?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:51 schreef CklokC het volgende:
Iemand uit Noordwijk hier? Ik hoorde via via dat het daar los ging.
Zondag gaat 't echt helemaal los en anders maandag wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:58 schreef Resistor het volgende:
Hoe harder de waarschuwingen voor verstoringen hoe meer het mee gaat vallen.
Ik ben benieuwd naar zondag, daar hoor ik nog niet veel mensen over.
Ohnoes. Laten we voor zondag maar vast alle vliegtuigen, treinen, bussen en taxi's cancellen dan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zondag gaat 't echt helemaal los en anders maandag wel.
Helemaal niets aan de hand dan hoor, je hoeft nergens op de letten, ga rustig met je luchtbedje de Noordzee op, laat als je weg bent rustig alle ramen open staan en de luifel uitgedraaidquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohnoes. Laten we voor zondag maar vast alle vliegtuigen, treinen, bussen en taxi's cancellen dan.
Alleen treinen hebben er last van, geloof ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohnoes. Laten we voor zondag maar vast alle vliegtuigen, treinen, bussen en taxi's cancellen dan.
Geen druppel hier gehad hoor in beverwaard. Wel even veel wind.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:49 schreef junkiexp het volgende:
Flinke windstoten opeens hier in Rdam.
Nu regen!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:11 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist boven mijn hoofd. Amsterdam
mooiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:11 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist boven mijn hoofd. Amsterdam
Mooi, het komt dichterbijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:18 schreef Verbodsbord het volgende:
In Beverwijk flinke regen en onweer nu
Hier waren het ook maar een paar dikke druppels en toen stopte het weer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Geen druppel hier gehad hoor in beverwaard. Wel even veel wind.
Ik niet. Ook in de IJmond trouwens. Hoi.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:23 schreef Taperol het volgende:
Zware hoosbui met windstoten hier in de IJmond. Kan er toch wel van genieten.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:23 schreef marcel-o het volgende:
denk dat we hier wel wat te zien krijgen zo.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik niet. Ook in de IJmond trouwens. Hoi.
Beverwijk is net weer rustig aan het worden, nog wel wat flitsen, maar geen regen meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:28 schreef andreas612 het volgende:
Weyooo... 't gaat helemaal los boven castricum atm, onafgebroken bliksem en onweer
'k vind 't echt geweldig, alleen maar onafgebroken onweerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Beverwijk is net weer rustig aan het worden, nog wel wat flitsen, maar geen regen meer.
Helaas niks kunnen zien vanuit m'n kamerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k vind 't echt geweldig, alleen maar onafgebroken onweer
maakt niet uit, je bent een fokker, verder dan je zolder hoor je niet te komenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Helaas niks kunnen zien vanuit m'n kamer
Het begint hierin alkmaar al flink te waaien nu en het begint nu te regenenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:28 schreef andreas612 het volgende:
Weyooo... 't gaat helemaal los boven castricum atm, onafgebroken bliksem en onweer
neerslag topt op 27mm/u
Iets westelijker ook niet, alleen 10 minuten wat meer wind, maar geen druppel gevallen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:35 schreef Melkaz het volgende:
En hier(Breda) is het nooit wat geweest
pff, ik studeer daar, ben ik blij dat ik met die hitte lekker aan de kust zit, 'k drijf daar altijd met boven de 22 graden m'n kamer uitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:35 schreef Melkaz het volgende:
En hier(Breda) is het nooit wat geweest
castricum ligt wel wat dichter bij de kust dan alkmaar he...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:39 schreef Olga het volgende:
Overigens vooral veel flitsen en regen. Donder hoor ik amper
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:41 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Kut met peer
onee dat zijn 3 woorden
Hangt ervan af waar je in Alkmaar zitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
castricum ligt wel wat dichter bij de kust dan alkmaar he...
oke, 't is bakkum (gem. cas) dus nog dichter bijmaar misschien dat dat het verschil is.
Kan ook, maar is niet goed.quote:
Dode mussen!quote:
ja het duurt lang he ... maarje weet toch onderhand wel... deze hoek krijgt uiterst zelden ietsquote:
En je gaat door voor de wasmachine.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ja het duurt lang he ... maarje weet toch onderhand wel... deze hoek krijgt uiterst zelden iets
quote:
Ik ben benieuwd wat de hoofdprijs is, ik heb al een wasmachinequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En je gaat door voor de wasmachine.![]()
Tevergeefs, knmi heeft de onweerswaarschuwing al ingetrokken voor zeeland brabant en limburg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:51 schreef DemonRage het volgende:
Boven België ontstaan nog buien, daar is dan al mijn hoop op gevestigd.
en het was al bijna niks...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:52 schreef AchJa het volgende:
Alles gaat natuurlijk als een nachtkaars uit boven het IJsselmeer...
Brabant en Limburg zijn nog geel?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:54 schreef agenda het volgende:
[..]
Tevergeefs, knmi heeft de onweerswaarschuwing al ingetrokken voor zeeland brabant en limburg.
Nu weer wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Brabant en Limburg zijn nog geel?
Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar.quote:
En die groeit best hard. Hopelijk zakt-ie niet net zo snel weer in elkaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:57 schreef agenda het volgende:
[..]
Ze zien die bui onder Tilburg zeker naderen
Ik woon net aan de verkeerde kant van Tilburg om er iets van mee te krijgen, denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En die groeit best hard. Hopelijk zakt-ie niet net zo snel weer in elkaar.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:01 schreef laiveneertiekje het volgende:
Volgens mij hoorde ik het donderen in Keulen... Wel ver weg lijkt het..
buienalarm geeft al een alarmquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:57 schreef agenda het volgende:
[..]
Ze zien die bui onder Tilburg zeker naderen
Volg je UI.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef dramatiek het volgende:
Zeer donkere licht hier....it's going to thunder
Hij groeit nog steeds.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:14 schreef DemonRage het volgende:
Er trekt nu wel een dikke onweersbui richting Eindhoven... hebbe hebbe hebbe
Ik ga voor je duimenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zou het dan toch?? Houd die het vol tot hier?
Ik ga er straks toch maar vandoor met de hoop dat ik wat mooie foto's kan schieten, en niet hopen dat alles net als gewoonlijk weer volledig in elkaar zakt, al heb ik nu betere hoopquote:
Gaat 'ie er niet ten westen langs?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:29 schreef ZaZoe het volgende:
Rooie pit moet zo te zien bijna bij E'hoven zijn
Blaas ff wat richting Limburgquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:31 schreef Tauchmeister het volgende:
Begint nu los te gaan in Eindhoven (zuid-west). Nog nooit zoiets gezien
Ik tel tussen de 150 en 200 ontladingen in die bui.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:31 schreef DemonRage het volgende:
De bliksemactiviteit hier in Eindhoven is wel erg hoog idd.
Hier in Breda is't mooi van 32 naar 22 gegaan hoor, en dan hebben we niet eens een bui gehad. Het waait wel lekker sinds een uurtje of anderhalf.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Nogmaals: de afkoeling die voorspelt was komt dus nauwelijks; wat gaat dat doen met de komende dagen? Extra warm?
Mwah beetje gerommel hier in Almeloquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef ACT-F het volgende:
Flinke klappen ten noorden van mij, richting Almelo
Nice!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Jorian29 het volgende:
http://www.janspruijt.nl/meteo/?page_id=353
Op die derde flitst het continu
quote:
13km inmiddels.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef DemonRage het volgende:
Toppen van dik 12km bij Eindhoven. Dit is een flinke cel.
hier ook als ik richting centrum kijk van tilburg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef YazooW het volgende:
Vanaf Den Bosch mooi uitzicht op de bui bij Eindhoven. Gaat helemaal los daar, zowat om de 2 seconde zie ik flitsen.
Vanaf Rhenen ook te zien, elke seconde wel een bliksem.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef YazooW het volgende:
Vanaf Den Bosch mooi uitzicht op de bui bij Eindhoven. Gaat helemaal los daar, zowat om de 2 seconde zie ik flitsen.
Dat is vuurwerkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah beetje gerommel hier in Almelo
Nu de 2e cam.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Jorian29 het volgende:
http://www.janspruijt.nl/meteo/?page_id=353
Op die derde flitst het continu
Ik zag wel vuurwerk in de richting van Almelo, maar het kan ook Enter of Wierden geweest zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ow, wist niet dat vuurwerk zo klonk.
waar zie jij wolkentoppen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef DemonRage het volgende:
Toppen van dik 12km bij Eindhoven. Dit is een flinke cel.
Hier in het NO van Eindhoven gaat het nog steeds stevig te keer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zuid Oost Eindhoven is het ergste inmiddels voorbij.
Dat was kort maar wel redelijk episch.
Ik wou net zeggen. Heb je het geluid ook aan? Das helemaal mooiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef CklokC het volgende:
Op die 3e cam zie je de bliksemschichten gaan.
Idemquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef SoldMayor het volgende:
Wow ik kan van uit Oss het geweld bij Eindhoven zien.
Yep.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Heb je het geluid ook aan? Das helemaal mooi
Kun je de lichtshow wel zien?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Trekt net ten zuiden van Oss hier langs denk ik..
Wou ik net zeggen, komtie recht op ons af?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:50 schreef ACT-F het volgende:
Die cel in Eindhoven is nog steeds groeiende en komt richting Twente
Ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:50 schreef whosvegas het volgende:
Een grote rode pluk is onderweg naar Arnhem
Time for action
Ja behoorlijk, maar of het tegen die tijd nog zo actief is moet maar blijken. Zal wel nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen, komtie recht op ons af?
Zolang er maar geen hagestenen zo groot als tennis ballen door mijn ramen gaan vind ik alles bestquote:
Ik zie het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Achter de Eusebius zit het voor mij
Ik heb een prima zicht op de bui, vrij uitzicht naar Nijmegen op 4 hoog. Op m'n bed lekker kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:05 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik maak overigens op dit moment een timelapse van de bui die richting Arnhem trekt. Hopelijk wordt ie goed.
Ik ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb een prima zicht op de bui, vrij uitzicht naar Nijmegen op 4 hoog. Op m'n bed lekker kijken
Dat klopt, want ik woon in Goorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je dat niet met een 120 film heb geschoten jij hipster.
Ik kan dan ook meteen niet meer slapenquote:
Nu al slapen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kan dan ook meteen niet meer slapen
06:00 uur opstaanquote:
Nu wel jaquote:
serieus..quote:
Inderdaad, Uden zit net ten westen van de rode pit, Boekel en Gemert zitten er midden in zo lijktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:10 schreef oeje55 het volgende:
Jammer, gaat net ten oosten van Uden langs. Nu druppelt het hier wat.
Bewaar je ook wat voor Almelo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:13 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere bliksembom was dat zeg!
Kak, er komt er een aardig in de buurt hier...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:13 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere bliksembom was dat hier in Eindhoven zeg!
Yeah recht op Almelo af.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Kak, er komt er een aardig in de buurt hier...
Er scheert er hier nog een dichterbij langs, die van Almelo ga ik ws geen last van krijgenquote:
Jetzt geht los hoop ik dan!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Verwachting rond 23:30![]()
[ afbeelding ]
Nijverdal spant erom.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Verwachting rond 23:30![]()
[ afbeelding ]
Soms zit er ook wat moois tussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |