Maar mss heeft meneer Muis de sleutel welquote:
Nou die ligt ergens weg te roesten, ga maar zoekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de jouwe lenen.
zeg jij wilt een kuisheidsgordel omquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Muis006 het volgende:
Beter een gaatje in je riem dan een riem in je gaatje
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg jij wilt een kuisheidsgordel om
Oh daar heb je veel aan danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik had zondag een onwijs leuk hondenkookboek gekregen van een vriendin.
Nou was ik van plan om elke week iets voor ze te maken uit dat boek.
Ik ben nog geen recept tegengekomen zonder ingredienten die ze niet mogen hebben
Yeah, vooral met dit hete weer, dan zweet en glibber je lekker weg!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Lekker veel batsen Zwab, dat verbrandt ook goed![]()
Varkensvlees.. ik dach dat het om hond ging? Maar ik weet enkel dat chocolade fataal kan zijn voor een hond. Waarom mogen ze geen prei?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:33 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou echt tamelijk debiel, overal moet een hele prei in of uit of varkensvlees , ja dag
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ben tijdens het dieet van tweede / derde gaatje van onder naar het zwarte stipje-dat-straks-een-gaatje-is gegaan
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ben tijdens het dieet van tweede / derde gaatje van onder naar het zwarte stipje-dat-straks-een-gaatje-is gegaan
Varkensvlees geef ik ze nooit, dat kan een dodelijke bacterie bevatten, en prei en andere nachtschade is helemaal niet goed voor honden ook. Chocolade en druiven ook niet iddquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:38 schreef Scooter1 het volgende:
[..]
Varkensvlees.. ik dach dat het om hond ging? Maar ik weet enkel dat chocolade fataal kan zijn voor een hond. Waarom mogen ze geen prei?
Hey een bezoekerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:38 schreef Scooter1 het volgende:
[..]
Varkensvlees.. ik dach dat het om hond ging? Maar ik weet enkel dat chocolade fataal kan zijn voor een hond. Waarom mogen ze geen prei?
quote:
quote:
Ik denk iets van 16, en volgens mij had je het toen ook over Oktober, of eind September, dus het kan wel kloppen, denk ik?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Pis, weet jij nog hoeveel pillenstrips ik van je gehad had?
Ik heb er nog 4 zag ik vanmorgen![]()
Met een beetje mazzel kan ik daarna ook wel zonder
Ben je ziek? Jij luft warmte!quote:
Jeuken als de paloeris. En het is doorweekt van het zweet bijnaquote:
Oh bahquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jeuken als de paloeris. En het is doorweekt van het zweet bijna
Ah kakquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jeuken als de paloeris. En het is doorweekt van het zweet bijna
HIER OOK GODVERDOMME NOG GEEN FUCKING DRUPPEL. WEL WIND DIE AANTREKT.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:12 schreef oh-oh het volgende:
OH BAAF NOG GEEN FUCKING DRUPPEL HIER HOOR![]()
Hai Q
Brief gehad dat ik 6 maanden uitstel heb. En dat ze dat na de vakantie gaan doorzetten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah kak![]()
Hoest met la scola, nog iets gehoord?
Ik hoop voor die ouwe dat we een warme winter tegemoet gaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah, ik zie zo op tegen de winter, niet voor mezelf maar voor die ouwe sok van me
Mooi!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Brief gehad dat ik 6 maanden uitstel heb. En dat ze dat na de vakantie gaan doorzetten.
uhu, vandaag over 2 weken is de 29ste mag het af.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh bahhet hoeft er "maar" twee weken om toch?
Baaf had gezegd dat ik niet droog thuis ging komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
HIER OOK GODVERDOMME NOG GEEN FUCKING DRUPPEL. WEL WIND DIE AANTREKT.
Hey sletje
Hoe is het met de keizer?
La tacola?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Nog extra koessies van La Tacola?
Taco-laquote:
Helemaal nergens? Damnzquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Baaf had gezegd dat ik niet droog thuis ging komen.
NOU IK BEN NOG NERGENS NAT HOOR
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helemaal nergens? DamnzDat is best kut voor je.
oohquote:
Whehehe.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh
Nee. Niks meer van gehoord. Beter voor hem dat ie dat zo gaat houden
Ook nietquote:
Hajee!quote:
Jij voorspelt nog slechter dan de opa van Gielquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:21 schreef Barbaaf het volgende:
Dan komt ze wel doorweekt van het zweet thuisDe buien zijn net wat noordelijker pas actief geworden, op de lijn Rotterdam - Roermond
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij voorspelt nog slechter dan de opa van Giel
quote:
Nee. Ik wil gaarne gewoon afkoelingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wil je weten wanneer je de BBQ op kan zetten?
Over 3 kwartier tot 1,5 uurquote:
Helemaal niks, lekker puhquote:
Ik heb je adres, dus als je voorspelling niet klopt vreet je vanaaf bergen pizza'squote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over 3 kwartier tot 1,5 uur
Ik hoop dat het pas na 20:00 komt, dan kan ik nog ff buiten zitten zo
Lekkah, doe je er meteen wat blikjes bij?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb je adres, dus als je voorspelling niet klopt vreet je vanaaf bergen pizza's
Komt goed!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekkah, doe je er meteen wat blikjes bij?
quote:
Welke is het? Noteer ik hem ff.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]ik heb deze al eens eerder op, de peper is subtiel, je proeft em pas echt als je een paar slokken op heb
Het is een porter dus betekent donkere geroosterde mout.
Eerst een veaagje, wel eens een zwart bier gedronken? Bijv Guinness?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke is het? Noteer ik hem ff.
Ja Guinness vind ik lekkerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eerst een veaagje, wel eens een zwart bier gedronken? Bijv Guinness?
Het is de Left Hand Brewery uit Amerika, bier heet Fade to Black vol.3 Eigenlijk alleen bij goede speciaalbierwinkels te krijgen
Een veeaagje in vee&aaquote:
Gewoon doortypen Zwabbie, ze worden steeds slanker nu!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit met m'n salamivingers op m'n telefoon te typen
Ik ben een enorme snob qua bier, maar inderdaad als er maar 1 bier is dan ga ik ook niet lullig doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon doortypen Zwabbie, ze worden steeds slanker nu!
Ik lust eigenlijk een hoop qua bier, alleen dat pisbier Bavaria moet ik niet, maar hey, als dat het enige is op een terrasje, dan tap ik wel door
Krijg meteen een banner over fijne kneepjes en meubelsmakenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn vingers worden ook echt dunner nu, gitaarspelen gaat weer makkelijker
Ja, maar buiten of in bed is het wel erg praktisch lijkt me.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:36 schreef oh-oh het volgende:
Meh, een echt boek bladert altijd fijner hoor, dat wel echt
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:38 schreef oh-oh het volgende:
En de NS schrapt maar vast treinen voor het noodweer
Ja belachelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja, de meneer kwam erachter dat zijn trein ook was geschrapt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:38 schreef oh-oh het volgende:
MAAR CODE 2, PANIEEEEEEEEEKquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, de meneer kwam erachter dat zijn trein ook was geschrapt.
Het is hier potverdriedubbeltjes al de hele dag droog
Kloptquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mooi, Qwea bijvoorbeeld trekt stouts niet.
Wat liefquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een laptop gekregen van mn vriendjes
Wij gaan heul een keer waagpleinen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon doortypen Zwabbie, ze worden steeds slanker nu!
Ik lust eigenlijk een hoop qua bier, alleen dat pisbier Bavaria moet ik niet, maar hey, als dat het enige is op een terrasje, dan tap ik wel door
Aaahw, wat poepigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een laptop gekregen van mn vriendjes
Donker ende wind hiero.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn de pizza's al onderweg Qwweej? Hier wordt het weer donker en gerommel.
In zn boxershort zeker?quote:
als ie het maar dut!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:46 schreef oh-oh het volgende:
Een ouwe dell, maar lekker snel![]()
Tis een putdeksel maar hijs awesome hoor
Hij dut t keigut!quote:
Dasgoe.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij gaan heul een keer waagpleinen!
You lucky bastardquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, weer regen hier, weer bui van 5 min zeker
Niet mijn schuldquote:
twitter:tom_beek twitterde op woensdag 15-08-2012 om 18:31:41Het KNMI heeft zojuist besloten het onweer uit stellen in verband met niet-rijdende treinen. reageer retweet
Maar we schieten er geen zak mee op!quote:
Grapjas.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
Meer regen
Kweeeej, jij ook al nat daar?
Ik nu, ben ik te laat?quote:
Ja, er was een item over B en Equote:
Sinds ik die foto met Kees gezien heb kijk ik ook best rozig naar haarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk echt heel anders naar Eva nu ik weet hoe aardig ze is
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:23 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
gegeten, gebadderd, en nu zit ie lekker in mijn kast te kakken
Bij jou weet je het maar nooitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:08 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er niet echt nat uit, he
Wat lijkt ie weer jong zo, met die natte veren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:23 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
gegeten, gebadderd, en nu zit ie lekker in mijn kast te kakken
ik heb net 30 druppels gehadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:30 schreef Barbaaf het volgende:
Oh Q., mischien krijg je rond een uur of negen nog wat mee
Yeah, told yaquote:
Ja jaquote:
Ja poepig hequote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lijkt ie weer jong zo, met die natte veren.
kan je em niet gewoon onder in een bak voer begraven, dan moet hij zich naar buiten etenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja poepig he![]()
Tweede voeding zit er ook alweer in, kleine druktemakert
Oh, goeiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan je em niet gewoon onder in een bak voer begraven, dan moet hij zich naar buiten eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Via Twitter, die ook geregeld plat gaat/in de soep loopt.quote:Live streams from the Ecuadorian embassy in London are being deliberately DDoS'd
Geen regen voor jouquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Nou Baaf, waar blijft mn fucking regen?
wat een baggersitequote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:06 schreef Barbaaf het volgende:
En nog steeds spannend bij de ambassade van Ecuador: http://www.ustream.tv/channel/occupynewsnetwork
quote:
Ach, als jouw kritiek op mijn voorspellingen terecht zou zijn hoef je je toch nergens druk over te makenquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ach, als jouw kritiek op mijn voorspellingen terecht zou zijn hoef je je toch nergens druk over te maken
Hey, daarvoor moet je bij Estofex klagen, die hangen die getalletjes eraan. Op andere plekken in Nederland is het trouwens wel flink losgegaan, Maastricht was blijkbaar te warm of te droog.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hey, doe nu niet net alsof je altijd zo accuraat bent, met je code 2, paniekzaaier
Hier ook maar 3 druppels gehad en ik zag net dat het zondag hier 36 graden wordt , ik woon ineens in de Saharaquote:
Ja ik ben me echt af aan het vragen wat ik zondag moet gaan doen met de mormels.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Hier ook maar 3 druppels gehad en ik zag net dat het zondag hier 36 graden wordt , ik woon ineens in de Sahara
Bij de Hema hebben ze van die kaften die kun je er meteen omdoen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag laatst stoffen kaften, op de naaimachine gemaakt, ik wilde BIJNA weer naar school
![]()
Ik had gisteren nog een mini gepost hea?
Ja het is gewoon te warm eigenlijk om buiten te zijn ,zelfs onze katten liggen hier onder de ventilator op het laminaat voor koelte en gaan pas buiten als het koeler wordt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ben me echt af aan het vragen wat ik zondag moet gaan doen met de mormels.
Zijn niet nieuw maar zit een hoesje overquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh, die dingen op de voorkant waren nieuw en die staat normaal echt altijd helemaal aan de andere kant op dezelfde plek, solly
Ja ik zou eigenlijk mee gaan op stadspicknick maar dat ga ik echt niet doen, dan blijven ze dood denk ik. Chico doet het super met dit weer hoor, die moet ik uit de zon sleuren de hele tijd. Ik hoef mijnessen niet in te smeren, donker pigment alledrie, rode en witte chinezen soms wel, dat is een van de redenen waarom ik die niet motquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja het is gewoon te warm eigenlijk om buiten te zijn ,zelfs onze katten liggen hier onder de ventilator op het laminaat voor koelte en gaan pas buiten als het koeler wordt.
Hoe gaat het met Chico met dit weer en moeten de naakies ook uitkijken met verbranden ?
Hij staat normaal echt standaard op een hele andere plek, de andere kant op, en dan denk ik elke keer oh die heb ik al gekiektquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zijn niet nieuw maar zit een hoesje over![]()
Niet solly, juist leuk om te zien
Chicoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik zou eigenlijk mee gaan op stadspicknick maar dat ga ik echt niet doen, dan blijven ze dood denk ik. Chico doet het super met dit weer hoor, die moet ik uit de zon sleuren de hele tijd. Ik hoef mijnessen niet in te smeren, donker pigment alledrie, rode en witte chinezen soms wel, dat is een van de redenen waarom ik die niet mot
wat een energie al!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Chico vanmorgen, voor de liefhebbers:
Tof, wat heb je gegeven?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:55 schreef Miniem het volgende:
Mijn pa was trouwens echt heel blij met mijn cadeau
Twee 1e rangs kaartjes voor Leonard Cohen @ Olympisch stadion met een LP en CD.quote:
Wat leuk, klinkt nu al als een prachtig cadeau!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Twee 1e rangs kaartjes voor Leonard Cohen @ Olympisch stadion met een LP en CD.
Het leuke is dat er ook een verhaal achter zit, maar dat vertel ik hier liever niet.
Mooi cadeauquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Het leuke is dat er ook een verhaal achter zit, maar dat vertel ik hier liever niet.
Gaaf kado zeg!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vaak, want ik klik steeds op MyAt bovenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:32 schreef omearos het volgende:
ik heb die banner wel, maar hoe vaak zie je nou de bovenkant van een pagina?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Adele op de radio, en dat er dan achter een auto langs rijdt met ook keihard Adele en een meezingert
Boefje [/Ll]quote:
quote:
Was het wat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:54 schreef Miniem het volgende:
Ik heb alleen Jillz een keer gedronken
Strongbow gold? Het is allebei appelcider jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net wat drank voor een borrel ingeslagen, alleen Strongbold heb ik als nieuw meegenomen. Zit er nog verschil met Jillz in? Allebei appel?
Ah, zoiets dacht ik dus, dan heb ik de goeie gekozenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:05 schreef Muis006 het volgende:
Het verschil is trouwens dat Jillz geen pure cider is, Strongbow wel.
Ik vermoedelijk ook, maar ja de vrouwtjes hèquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:02 schreef Miniem het volgende:
Opzich best lekker, maar ik heb liever bier
Vrouwe, je kan beter kippe houwe!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoedelijk ook, maar ja de vrouwtjes hè
Of een kuikentjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vrouwe, je kan beter kippe houwe!
Ik zal morgen even checken hoe het boven de poolcirkel isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:09 schreef Barbaaf het volgende:
Het is warm en klam en daar komt voorlopig geen verandering in...
Haha. Het is hier haske fris!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:09 schreef Barbaaf het volgende:
Het is warm en klam en daar komt voorlopig geen verandering in...
Ik heb de ballen verstand van motors, maar hij ziet er wel tof uit. Goeie hoek geschoten ook denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:21 schreef Barbaaf het volgende:
En het kan bewolkt zijn, zoals hier, of zonnig, zoals in Bloemendaal aan Zee
[ afbeelding ]
Dank, het was nog tricky. 'Normaal' zet je het onderwerp niet recht in het midden maar met een 10 mm lens heb je weinig speelruimte wat dat betreft. De diverse lijnen naar de horizon maken het spannend genoeg vind ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de ballen verstand van motors, maar hij ziet er wel tof uit. Goeie hoek geschoten ook denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |